Raskaaksi 2020

Heydille synttärionnittelut, ihanalta kuulostaa sun päivä! :happy:

Pingviiniemo: mulla oli tollasta ennen plussaa sillon kesällä.. toivotaan siis parasta :wink

ON: Mä kyllä päätin että ens kiertoon tilaan sen CB:n kaksoishormonitestin, vaikka onkin kallis, menee nyt jo hermo noiden liuskojen kanssa kun ei osaa tulkita ja saman päivän aikana ihan eri vahvusia viivoja :hilarious: en vaan tähän kiertoon viittiny tuhlata sitä kun ei tiedä olisko toiminu tai millon olis ees alkanu testaamaan. Sillä sitte heti vaan toimiin kun alkaa ees vilkuttaa hymynaamaa, se taktiikka on aiemminkin toiminut :cool:

Ihanaa paljon plussia! Onnea niistä ja vahvistumista haamuille :Heartred

Mulla kp 9 ja hirmuista vihlontaa ollut alavatsalla ja selässä. Tein ovistestin ja tuli yllättävän tumma viiva, ehkäpä ovis on tulossa tosi aikasin tässä kierrossa :pompus:

Liitteet

• Screenshot_20200919_214738.jpg
    Screenshot_20200919_214738.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 148
Heydille synttärionnittelut, ihanalta kuulostaa sun päivä! :happy:

Pingviiniemo: mulla oli tollasta ennen plussaa sillon kesällä.. toivotaan siis parasta :wink

ON: Mä kyllä päätin että ens kiertoon tilaan sen CB:n kaksoishormonitestin, vaikka onkin kallis, menee nyt jo hermo noiden liuskojen kanssa kun ei osaa tulkita ja saman päivän aikana ihan eri vahvusia viivoja :hilarious: en vaan tähän kiertoon viittiny tuhlata sitä kun ei tiedä olisko toiminu tai millon olis ees alkanu testaamaan. Sillä sitte heti vaan toimiin kun alkaa ees vilkuttaa hymynaamaa, se taktiikka on aiemminkin toiminut :cool:

kiitos :happy:
mä tilasin nordicfeeliltä cb digiovikset, sen normi, ei kaksoishormoni,mutta vissiin niitäki oli siellä. Huomattavasti edullisemmat kun muualla oli, ainakin kun heinäkuun lopussa tilasin (10kpl 19€). Mä tikutan liuskoilla ja ku tummuu niin tarkistan digillä. Ei mee niin paljon euroja niihin sillo :grin erojahan voi tikuissa olla, jos pissa on ehtiny laimentua eli seissy liian kauan rakossa, oon huomannu että ihan pari tuntiaki riittää edellisestä vessakerrasta, jos ovis on lähellä. Mutta, yksilöllisesti käyttäytyy taas kerran. Yhessä kierrossa bongasin oviksen illasta, kaks viimesintä aamutikusta. Mä tikutan yleensä 10-12 välillä ja toisen kerran 18-20 välillä. :)

Aattelin huudella tässä välissä piinailijoille, ettei negatestistä kannata heittää heti kirvestä kaivoon! Voi olla, että se muuttuu vielä posiksi. Itse tein viikkoa myöhemmin ekasta negasta posin :)
Viivat on muuten yksilöllisiä, etten mä aina luottaisi niihinkään ja henk. koht en voi suositella herkkiä testejä (niin kivoja kun ovatkin) koska ne voi antaa jostain syystä ihan ihme hailuraa, vaikka muut testit olis jo vahvoja. Mulla parhaiten on toimineet apteekin omat :rolleyes:

Vieläkin aika oireetonta on. Väsyttää ja tiskikone hajos, samoin vessan hana, prkle tätä taloutta :hilarious:

Aattelin huudella tässä välissä piinailijoille, ettei negatestistä kannata heittää heti kirvestä kaivoon! Voi olla, että se muuttuu vielä posiksi. Itse tein viikkoa myöhemmin ekasta negasta posin :)
Viivat on muuten yksilöllisiä, etten mä aina luottaisi niihinkään ja henk. koht en voi suositella herkkiä testejä (niin kivoja kun ovatkin) koska ne voi antaa jostain syystä ihan ihme hailuraa, vaikka muut testit olis jo vahvoja. Mulla parhaiten on toimineet apteekin omat :rolleyes:

Vieläkin aika oireetonta on. Väsyttää ja tiskikone hajos, samoin vessan hana, prkle tätä taloutta :hilarious:

Meillä hajos pesukone hetki sitte eikä oo takuuhuoltoa näkyny.. vaikka kuulemma tiketti lähti kiireellisenä.. 4 hengen pyykit oottaa pesua, edelleen.. just ne tärkeimmät mitä aina muutenki käytetää :shifty: jos ei maanantaina kuulu soittoa ni kyllä huuan perään.

Tänään dpo 11 tuli äsken ruskeaa tuhruq paperiin pyyhkiessä. Parhaimmassa tapauksessa ehkä kiinnittymisvuotoa? Tai sitteb enteilee tulevia kuukautisia. Keskiviikkona pitäis suunnilleen alkaa. Testailen sillon sitten jos ei alakkaan :) toiveliaana eteempäin!

millaista väriltään teillä on ollut kiinnittymisvuoto jos on ollut?

Meidänkin tiskikone hajosi :hilarious:

Tänään dpo 11 tuli äsken ruskeaa tuhruq paperiin pyyhkiessä. Parhaimmassa tapauksessa ehkä kiinnittymisvuotoa? Tai sitteb enteilee tulevia kuukautisia. Keskiviikkona pitäis suunnilleen alkaa. Testailen sillon sitten jos ei alakkaan :) toiveliaana eteempäin!

millaista väriltään teillä on ollut kiinnittymisvuoto jos on ollut?

Täällä kp24/26-27 ja dpo11, mullakin pitäisi ke-to aikana alkaa menkat! Itellä ei ole mitään oireita, edes mitään ylimääräisiä vuotoja ei ole ollut.

Mä alan valmistella itseäni jo uuteen kiertoon, yk8. Toiveet plussaamiselle oli jotenkin tosi korkealla, ja nyt jo alkaa pettymys hiipiä mieleen. Alkuviikosta palasi tuttu "kuuma sukkapuikko persuksissa" kipu ja sitä oli parina päivänä ajoittain. Tiedän jo siitä, että tämä kierto vie mut ensiapuun, koska kivut tulee olemaan niin hurjat kuukautisten aikana:oops:
Itkettää jo valmiiksi... Olisipa olemassa joku nappi mistä painaa että "nyt raskaaksi" ja seuraavasta peiton heilutuksesta raskautuisi:hilarious: Syö kyllä mieltä ne kivut ja saa aina ajattelemaan että miksi hemmetissä mä laitan itseni ja kehoni kärsimään niin paljon, eikö kannattaisi vain luovuttaa. Silti vielä on jaksanut toivoa! Ja tästä kierrosta bongattu ovulaatio toi jotenkin erityistä toivoa ja helpostusta että jotain munkin kehossa tapahtuu

Ei näy mitään rfsu liuskatestissä, muutaku viivanpaikka. Arvasin että ei siihen eiliseen herkkään ole luottamista. Apteekin Apteq merkkistä testiä ajattelin mutta ei sitä saa tänään mistään, kun ne apteekit missä sitä myydään ovat kiinni tänää. Tosi hölmöä! Joten eiköhän tässä odoteta menkkoja alkavaksi pian, tänään dpo10.

Muokattu viimeksi:
Mulla alkoi kp1.
Luin netistä, että joillakin limat lisääntyy. En tiedä miksi. :wideyed:

Luteaali oli nyt 12pv. :cool05
Eikös se ole ihan hyvä?
12pv pitäis olla ihan hyvä! :thumleft

Samaa meininkiä täällä, dpo12 ja pientä punaista paperissa... ei ole mitään kipuja, mutta ne voi alkaa myöhemminkin. Enemmänkin huono olo. No, tää päivä sen näyttää :sorry: pahoin pelkään että muuttuu kp1 tänään tai viimeistään huomenna.

Onnittelut Merelda! :Heartpink

Kiitos kaikille jotka jaatte ovistikutuksia. En oo koskaan tikuttanut ja olin ihan kujalla merkeistä/tavoista etc. Odotan testiin asti ja sit käyn ostaa tikut.

Kysymys: onko muuten joku nettikauppa mitä suositte tikuille ja testeille?

[Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 21 / ensimmäinen / ya 10/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6

Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Puhdas nega testattu aamupissasta 26/28-32, rfsu:n "testaa varhain"-tikulla. Toisten lääkärien mielestä parempi odotellakin kahdet menkat, kun kkm takana.

Pillerien taukoliikunnaksi ei tyhjennysvuotoa, ihan kamalia vatsakipuja ollut viikon. Tänään tein testin josta testiajan jälkeen + uskaltaako huomenna aloittaa uuden laatan pillereitä koska plus kuitenkin vasta roskiksesta

Mulla on ihan hassu olo. Nuo myo-inositolit selkeesti vaikuttaa mun pääkoppaan positiivisesti. Mulla ku on paniikkihäiriö taustaa ja nyt vasta luin että tuota käytetään paniikkihäiriön ja masennuksen hoidosaa. Auttaa serotoniinin tuotannossa.
Typerää ku lääkärit ei mainosta vitamiineja vaan aina vaan pääkoppaa lamaavia lääkkeitä. Mä en oo suostunut syömään muuta ku propralia hyvin pienellä annoksella ja se on taannut mulle sen että pystyn käymään kaupassa ym. Mut ehkä pystyn nyt pian lopettaa senkin. Toki otan aina 1/4 osa tablettia mikö vastaa 2,5mg propanolia mikä on siis sairaan pieni annos(määrätty 10-20mg/4kertaa päivässä/tarvittaessa) lähinnä lumevaikutus.
Oon joskus laajaa b vitamiinia syönyt ja se auttoi vähän. Mutta siinä ei ollu tätä inositolia joka on kans b vitamiinien ryhmään kuuluva.

Ja meillä alkaa talletteluviikko, ovis todennäköisesti viikon päästä su tai ma,viimestään ti.
Oon niin onnellinen nyt, että ihan melkein ärsyttää :hilarious: ihan kuin ois jossain aineissa :hilarious:

Pillerien taukoliikunnaksi ei tyhjennysvuotoa, ihan kamalia vatsakipuja ollut viikon. Tänään tein testin josta testiajan jälkeen + uskaltaako huomenna aloittaa uuden laatan pillereitä koska plus kuitenkin vasta roskiksesta

Kannattaa varmaan testata uudestaan ennen uuden laatan aloitusta o_O ihan varmuuden vuoksi.

Takaisin