Raskaaksi 2020

Tässä nyt ylempänä eilinen ja alempana tän päivän. En ihan ymmärrä. En usko et ovis ois menny jo. Nyt kp 11.

Liitteet

• F88E672B-EBD6-46CC-9F3C-4771525522EB.jpeg
    F88E672B-EBD6-46CC-9F3C-4771525522EB.jpeg
    22 KB · Katsottu: 121
Tänään kp 30.
Menkoista ei vieläkään tietoa..

No tein tänään kolmen tunnin pidätyksellä aamun tokasta pissasta testit. Näättekö te jotain?
Sanokaa nyt että onko mulla jotkut superviivalasit päässä ja palauttakaa maan pinnalle? :grin
Eikö luulis jo olevan vahvempaa viivaa jos ois tosi kyseessä? Vai onks noi viivan paikkoja?

Tein predictor earlyn ja rfsu liuskan. Ihan ku earlyssä taas näkyis joku viiva, kun taas rfsussa hädin tuskin mitään.

https://aijaa.com/LK3ado

https://aijaa.com/Ubo4UJ

:anyone:confused004:confused005

Edit. Just ku julkaisin kuvat ja katsoin niitä vielä ni ehkä niissä ei ookkaa mitään. No siinä teille kuitenkin katseltavaksi:laughing002
Alemmassa näkyy

Mä näin täälä jokaikisessä kuvassa jonkinlaisen haamun :rolleyes:
Vahvistumisia viivoille ihan jokaiselle :rolleyes:

Onko täälä kukaan muu vasta kierron alkuvaiheilla? :grin mulla menossa kp 6.

Tilasin tänää 3 eri merkkistä testiä varastoon. Tekis mieli ostaa vielä digi jemmaan valmiiksi (viimeksi ostin nii samassa kierrossa plussasin) mutta onko tietoa mistä tilaamalla sais suomenkielellä? Kotitestiltä tilasin vimeks, nii oli englanninkielinen.

mulla kp 7

Muoks. Nyt vasta tajusin, jotta yrität ilmeisesti pongata ovista km jälkeen? Mutta tosiaan on kyllä suht vahva viiva vielä r-testissä, joten voi kyllä vaikuttaa ovis testiin. Toisaalta se näyttäisi olevan tänään vahvempi.

Joo tämä tilanne... Ei oikein tiedä tosiaan että miten paljon vaikuttaa tohon ovistestiin kun on vielä jonkin verran varmaan hcg koholla :banghead: nyt oli taas ovistestissä viiva selvästi heikompi, eli joku härö lie tuo aamupäivän testi :shifty:

Pakko kuitenkin tulla napailemaan tänne, vaikka menkkoja odotellessa-fiilis onkin, ettei tipu niin korkealta kuvitelmista. Mutta. Tää alamahan nippailu edelleen, alaselkäsärky ajoittainen, nenän tukkoisuus, palelu, poskien kuumotus/punoitus, ylämäkihengästyminen, nännit... Kp 25 (/28-30). Pitäsköhän huomenna kattoa herkällä testillä (ja pettyä)...ääh.

Onnittelut täältäkin kaikille plussanneille! Ihan mahtavaa, että näin monella on nyt tärpännyt! Toivottavasti kaikki pikkuiset pysyy kyydissä.

• Tykkään
Reaktiot: PK
Onko täälä kukaan muu vasta kierron alkuvaiheilla? :grin mulla menossa kp 6.

Mulla kp 12 :grin Saa nähdä miten lähellä ovista olen, tietysti toivon että tulis jo pian. Aikaisin ovis mulla ollut kp 14, mutta nyt ei ihan tunnu siltä.. Myöhäisin taas kp 22. En tikuta tässä kierrossa, kun koitan ottaa rennommin, mutta lämpöjä oon silti mittailut satunnaisesti :rolleyes:

ON: piinaavaa. Nyt siis dpo10 ja juuri alkoi tulla pientä menkkajomottelua, kohdunsuu alempana kuin eilen, ja paperiin pieni ruskea tuhru.. Voi kunpa olisi kiinnittymisjuttuja, kun toissapäivänä (dpo8) oli ärtsy menkkajomotus, ja eilen ei mitään. Mutta tuo kohdunsuun laskeutuminen kyllä viittaisi ennemminkin lähestyviin kuukautisiin kuin raskautumiseen :sad001

Jatkan omanapailua, mutta olen niin ihmeissäni ja huvittunut, että pakko tulla kertomaan. Kohdunsuu on noussut takaisin ylös ja menkkajomot lieventyneet. Ihan kuin se kohdunsuu olisi käynyt sylkäisemässä sen pikkutuhrun ulos :laughing021
Se pikkutuhru oli niin pieni, etten varmasti olisi normaalitilanteessa edes huomannut koko tuhrua. Nyt kun sitä ylikuuntelee kropan joka merkkiä, niin huomaa aivan kaiken :hilarious:
En myöskään tiedä onko tuo kohdunsuun sijainnin vaihtelu normaalia ennen menkkoja, kun en ole aiemmin asiaan perehtynyt tällä tavoin. Toki sen olen kuukupin käyttäjänä huomannut, että se menkkojen aikaan on alhaalla.

Täälläkin ihmetellään, että onko kyseessä greippimehu vai mikä, mutta ei ole ikinä ollut näin kosteeta! Menkkojen pitäisi alkaa huomenna, mutta aivan älyttömän liukkaana paikat...

Mielenkiinnosta kyselen, että onko joillain teistä kosteutta just ennen vuotoa? :bookworm:

Jatkan kyllä greippimehua jos näin vaikuttaa. :wideyed:

Lupaavia oireita :playful:

Mammavitamiinit hankittu ja mies olis kovin halunnu jo vaatteitakin ostaa ees pari, mutta totesin ettei vielä. Tuo mies joutuu vielä koville, jos mulla joka toinen päivä on paniikkipäivä ja joka toinen päivä mä haluaisin kellistää sen tässä ja nyt :wideyed::woot: Kehiin siis astunut näköjään järjetön halukkuuskin :hilarious:
Omakanta ei mitään näytä vieläkään. :rolleyes: Mut ylihuomenna sais sen tuloksen sit viimestään :wacky:

Äh turha innostus eilisestä suht vahvasta ovistestistä. Viiva tänään selvästi haaleempi.Onko noissa pregchekin ovistesteissä oikeesti tarkka se tulos viiden minuutin sisään, eilisen kuvasin noin 10min kohdalla. Eli oliko eilinen sen takia sitten niin tumma?

Ps. Katsoin tämän päiväksen myös 10min kohdalla ja selvästi vaaleampi. Olosuhteet ja kellonaika pitäisi olla sama eiliseen nähden:sad001:shifty:

5 minuutin kuluessa pitäs tulos kattoa, kuivuessaan voi vahvistua. Mä oon omani saanu siinä parin minuutin kohalla, kun on ollu ovis nurkilla. Sillon se myös tulee nopeammin näkyviin. Samaten se viiva on suht paksu, nyt ku ovis on ns jo päällä / ollu niin viiva alkaa olemaan kapeasti enää tumma. Näin mulla siis :) ja kannattaa tikuttaa kahdesti päivässä, voi muuttua äkkiäkin tilanne. Jokaisella se hormonin määrä nousee yksilöllisesti. Ja kannattaa laittaa joko sen oman muovikääreen päälle, taikka astian reunalle, paperi voi kuivattaa tikkua ja väärentää tulosta. Toisilla ei vaikuta, toisilla vaikuttaa. Mä oon ohjepirkko ja teen just niinku sanotaan :hilarious:

Kuvassa ke-tikku kuiva, to-tikun kanssa seukkipäivänä kuvattu. Torstaina en muista tikutinko toista ku aattelin et ei tarvi, pe oliki sitte vahvistunu tosi paljon. Mutta tossa näkee sen eron kuitenki kuivuneen ja märän kanssa kun kontrastista puhutaan.

Liitteet

• IMG_20200919_201921.jpg
    IMG_20200919_201921.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 100
Muokattu viimeksi:
Toki plussakin vois vielä tulla ja pientä toivoa elättelen, kun esikoisesta plussasin myöhään. :smiley-angelic001:Heartred

olis kyllä sinun vuoro :Heartredsulla on ihana kannustava asenne ja oot aina niin positiivinen. Vitsi kun osais itekin ajatella tuolla tavalla aina:happy:

Täälläkin ihmetellään, että onko kyseessä greippimehu vai mikä, mutta ei ole ikinä ollut näin kosteeta! Menkkojen pitäisi alkaa huomenna, mutta aivan älyttömän liukkaana paikat...

Mielenkiinnosta kyselen, että onko joillain teistä kosteutta just ennen vuotoa? :bookworm:

Mulla saattaa tulla ihan vähän kananmunan valkuaista muistuttavaa vuotoa ihan päivä, pari ennen menkkojen alkua. Toivotaan, että olisi sulla kuitenkin merkki muusta!

Paljonko päivässä juot greippimehua? Mulla myös nyt ekaa kiertoa käytössä :p

Vahvistumisia plussailijat :smiley-angelic001

On: kp 12 ja dpo0 eilisestä plussasta laskettuna. Tänään pistin merkille erilaista nipistelyä kuin ennen, kesti ehkä 5-10min, en osaa satavarmaksi sanoa oliko ovisnippailua, mutta sopishan tuo kuvioon. Tänään oletettu kuitenki olevan. Eilen talleteltu ja tänään varman päälle heikommalla simppanesteellä, suositus kai on 2-3pvä väliä että tasaantuu :smiley-angelic006

Mulla tuli tänään itku kun mies toi kukkia ja ihanat korvakorut syntymäpäivälahjaksi :love017 sitten käytiin syömässä ittemme ähkyyn ja sen jälkee ei muuta pystynykkää enää tekemään, tuntu että pyörimällä ois päässy nopeammin ku kävellen :laughing001 ihana päivä:Heartred 34v mittarissa ja kohta hömppälovekomediaa ja irtokarkkeja luvassa. Illanpäälle sitte hemppistelyä :love7 oon päättäny plussata tästä kierrosta, en hyväksy negatiivista raskaustestiä :laughing021

Mulla lisääntyy limat aina ennen menkkoja, ihan ku tulis uus ovis :rolleyes: en tiedä onko se miten normaalia tai yleistä :bookworm:

Vahvistumisia plussailijat :smiley-angelic001

On: kp 12 ja dpo0 eilisestä plussasta laskettuna. Tänään pistin merkille erilaista nipistelyä kuin ennen, kesti ehkä 5-10min, en osaa satavarmaksi sanoa oliko ovisnippailua, mutta sopishan tuo kuvioon. Tänään oletettu kuitenki olevan. Eilen talleteltu ja tänään varman päälle heikommalla simppanesteellä, suositus kai on 2-3pvä väliä että tasaantuu :smiley-angelic006

Mulla tuli tänään itku kun mies toi kukkia ja ihanat korvakorut syntymäpäivälahjaksi :love017 sitten käytiin syömässä ittemme ähkyyn ja sen jälkee ei muuta pystynykkää enää tekemään, tuntu että pyörimällä ois päässy nopeammin ku kävellen :laughing001 ihana päivä:Heartred 34v mittarissa ja kohta hömppälovekomediaa ja irtokarkkeja luvassa. Illanpäälle sitte hemppistelyä :love7 oon päättäny plussata tästä kierrosta, en hyväksy negatiivista raskaustestiä :laughing021

Paljon onnea! Onpas sulla ihanan ajattelevainen mies! :)

Noinhan se suunnilleen on, ainakin lapsettomuushoidoissa suositellaan n. kolmen päivän pidättäytymistä ennen kuin siemennestettä tarvitaan. Toki tuokin on varmasti yksilöllistä.

Onpa ihanan aktiivista taas täällä :)

ON: dpo11 ja samantyyppistä kuin eilen. Päivällä aika oireetonta, iltaa kohti huonoa oloa ja nyt myös nippailua oikealla puolen. Lisäks juoksulenkillä parissa kohtaa häpyliitoskipua. Rinnoissa sähköiskumaista tuntemusta, mutta ei kosketusarkuutta. Niin kauan ku tiputtelu ja päänsärky pysyy poissa, niin hyvä. Oiskohan ma vai ti hyvä testipäivä...:smiley-angelic006

Onpa ihanan aktiivista taas täällä :)

ON: dpo11 ja samantyyppistä kuin eilen. Päivällä aika oireetonta, iltaa kohti huonoa oloa ja nyt myös nippailua oikealla puolen. Lisäks juoksulenkillä parissa kohtaa häpyliitoskipua. Rinnoissa sähköiskumaista tuntemusta, mutta ei kosketusarkuutta. Niin kauan ku tiputtelu ja päänsärky pysyy poissa, niin hyvä. Oiskohan ma vai ti hyvä testipäivä...:smiley-angelic006

peukkuja :smiley-angelic001

KYSYMYS

tuosta häpyliitoskivusta, onko kellään ollu oviksen aikaa liitosvihlontaa tms? pistin merkille, että tänään vihlonut, itseasiassa hetki sitten useammasti, eikä kyseessä ole mitään alavatsanippailuja, vaan juuri sitä tuttua vihlontaa, mitä raskausaikanakin oli :bored: omien oireiden perusteella näköjään voi olla mahdollista, mutta hämmästyin. :think005

Takaisin