Raskaaksi 2020

Ehkä siinä ei ookkaa väriä.. Viivanpaikka ehkä. Näättekö te?
Menee vähä huonoksi toi laatu. Haaleista haalein viivanpaikan esiesiäiti tuo ehkä:grin:grin
Ja tuli siis ihan testiajalla aika pian kastamisen jälkeen.. :think005

Tässä muuten mun viime sunnuntaiset viivat. Nyt mun mielestä näkyy tässä tänä päivänä laitetussa predictorissa parempi viiva ku viime sunnuntaina. Mutta pohdin sitä, että oisko tuo kuitenkin viiva paikka? Miksi se ei ois viikossa vahvistunut ton enempää:think005:violent001
Tai miks sunnuntaina tuli haalee viiva, sit taas ei moneen päivään oikeestaan mitään ja nyt taas viiva?
Alan nyt oleen aika varma että ehkä mun pissa saa vaan viivanpaikat esille. Mutta kun ei menkkoja näy niin ihmetyttää. :confused004:confused004

Niin ja siis mähän tässä toivon nurinkurisesti vielä negaa r-testistä keskeytyksen jäljiltä, ja elättelen toiveita, että ovuloisin jo heti ekassa kierrossa.... :rolleyes: jos ei ollu ihan selkeä toi mun eka viesti :facepalm: eli siis tikuttelen epätoivoisesti ovista jota ei välttämättä tuu, ja mietin että sotkeeko hcg vielä noita tikkuja vai olisko toivoa :angelic: noh, kohtahan sen näkee, jos lähtee tosta haalistumaan parin päivän sisällä niin sitte saattoi olla ainakin yritystä :grin

Tässä muuten mun viime sunnuntaiset viivat. Nyt mun mielestä näkyy tässä tänä päivänä laitetussa predictorissa parempi viiva ku viime sunnuntaina. Mutta pohdin sitä, että oisko tuo kuitenkin viiva paikka? Miksi se ei ois viikossa vahvistunut ton enempää:think005:violent001
Tai miks sunnuntaina tuli haalee viiva, sit taas ei moneen päivään oikeestaan mitään ja nyt taas viiva?
Alan nyt oleen aika varma että ehkä mun pissa saa vaan viivanpaikat esille. Mutta kun ei menkkoja näy niin ihmetyttää. :confused004:confused004

Mä varmistin viimeks digillä kun oli menkat sen pari pvä myöhässä ja esiäiti näkyny jossain tikussa. Digi on yleensä hyvin tarkka, ei tarvi arvailla :happy: saa mielenrauhan itelle.

Kaakkuri, näkyy plussa!! :joyful::Heartpink Vahvistumista ja varovaiset onnittelut :Heartpink

Pingviiniemo, harmi negasta! Mutta hyvä kun löydät positiivisia puolia :Heartpink

Kattinen, alinah, daiya jotain näkyy! Vahvistumista viivoille!! :joyful:

Piinailijoille tsempit!! :Heartpink

Kunnon plussa-aalto :wav

omaanapaa; Eilen käyty nyt siellä labrassa ja omakannassa ei näy mitään. Voipi olla että joudun kipaisee kaverin työpisteellä maanantaina aamulla kyselemässä tuloksen perään :bounce

Eilinen paniikki taas helpottanut, testi näyttää vieläkin lussaa, ja mies on innoissaan raahaamassa mua ostamaan mammavitamiineja :grin Maanantain jälkeen kun tulokset saa ni sit saa kyllä testit lentää jonnekin hitoilleen :hilarious:

On se jännä noitten mielialavaihteluitten kanssa, jo niidenkin perusteella jotain suurta tapahtuu :wacky:

Tämän aamun tikkuset testiajalla:
upload_2020-9-19_13-17-47.jpeg

Muokattu viimeksi:
Kaakkuri, hienosti näkyy toinenkin viiva!!!

Pingviiniemo, olikos sulla jotain selitystä lyhyelle luteaalille? Ja kuinka lyhyt se on nyt ollut?

Dpo 10, luteaalivaihe ainakin päivän edellistä pidempi, jeeee! Kroppa selkeesti alkaa heräilemään synnytyksen jälkeen ja toki imetys kun on vähentynyt, viidesti vuorokauteen kuitenkin. Vauva täyttää huomenna 9 kk. Ajoittaista menkkajomoa on edelleen, jännän äärellä ollaan. Testasin tänään negan, mut tuskin siihen rfsu :lla dpo 10 mitään saiskaan.. Ja keskiviikolle vasta menkkoja odottaisin jos ois normi luteaali...

Iik miten nyt näitä plussia ja haamuja vilisee! Onnittelut plussanneille ja vahvistumisia haamuille! :happy093

Mäkin haluan mukaan plussa-aaltoon!! :smiley-bounce013
Dpo10, ja edelleen aion odottaa testaamista ensi viikolle. Aiemmin ajattelin että perjantai olisi hyvä testipäivä, mut oilisikohan keskiviikko sittenkin parempi..? :laughing002

Iik miten nyt näitä plussia ja haamuja vilisee! Onnittelut plussanneille ja vahvistumisia haamuille! :happy093

Mäkin haluan mukaan plussa-aaltoon!! :smiley-bounce013
Dpo10, ja edelleen aion odottaa testaamista ensi viikolle. Aiemmin ajattelin että perjantai olisi hyvä testipäivä, mut oilisikohan keskiviikko sittenkin parempi..? :laughing002

Keskiviikkona testaat sitten. :)

Testasin tänään negan, mut tuskin siihen rfsu :lla dpo 10 mitään saiskaan.. Ja keskiviikolle vasta menkkoja odottaisin jos ois normi luteaali...

Mullakin oli toissapäivänä dpo 10 vielä puhdas nega rfsu:ssa, eli toivoa ehdottomasti on!

Äh turha innostus eilisestä suht vahvasta ovistestistä. Viiva tänään selvästi haaleempi.Onko noissa pregchekin ovistesteissä oikeesti tarkka se tulos viiden minuutin sisään, eilisen kuvasin noin 10min kohdalla. Eli oliko eilinen sen takia sitten niin tumma?

Ps. Katsoin tämän päiväksen myös 10min kohdalla ja selvästi vaaleampi. Olosuhteet ja kellonaika pitäisi olla sama eiliseen nähden:sad001:shifty:

Muokattu viimeksi:
Mä näin täälä jokaikisessä kuvassa jonkinlaisen haamun :rolleyes:
Vahvistumisia viivoille ihan jokaiselle :rolleyes:

Onko täälä kukaan muu vasta kierron alkuvaiheilla? :grin mulla menossa kp 6.

Tilasin tänää 3 eri merkkistä testiä varastoon. Tekis mieli ostaa vielä digi jemmaan valmiiksi (viimeksi ostin nii samassa kierrossa plussasin) mutta onko tietoa mistä tilaamalla sais suomenkielellä? Kotitestiltä tilasin vimeks, nii oli englanninkielinen.

Tilasin tänää 3 eri merkkistä testiä varastoon. Tekis mieli ostaa vielä digi jemmaan valmiiksi (viimeksi ostin nii samassa kierrossa plussasin) mutta onko tietoa mistä tilaamalla sais suomenkielellä? Kotitestiltä tilasin vimeks, nii oli englanninkielinen.
Täällä kp11 eikä vielä ovista joten alkuvaiheess ollaan. Itellä alkaa jo kärsivällisyys loppumaan ja pessimistinen olo raskautumiseen. Alkaa kyllästyttämään pettymys joka kierron jälkeen... miten te vuoden ja ylikin yrittäneet jaksatte olla optimistisia?

ON: piinaavaa. Nyt siis dpo10 ja juuri alkoi tulla pientä menkkajomottelua, kohdunsuu alempana kuin eilen, ja paperiin pieni ruskea tuhru.. Voi kunpa olisi kiinnittymisjuttuja, kun toissapäivänä (dpo8) oli ärtsy menkkajomotus, ja eilen ei mitään. Mutta tuo kohdunsuun laskeutuminen kyllä viittaisi ennemminkin lähestyviin kuukautisiin kuin raskautumiseen :sad001

Mä oon nyt huvikseen tikutellut ovistikuillakin kun niitä tilasin reilun satsin... kuvassa to, pe aamu ja ilta ja la ylhäältä alaspäin eli alin tänään aamulla. Nuo aiemmat olleet testiajalla vähän haaleampia vielä. Joko hcg häiritsee tai sitten ainakin kroppa yrittää jotain koska minusta tuo on vahvistunut (livenä siis vielä paremmin näkyi ero) :wideyed: enkä oo koskaan saanut edes noin vahvaa viivaa ovistestiin aiemmin. Oliko täällä joku testannut ovistesteillä raskauttakin, mitenhän herkästi nuo siihen hcg reagoi että voiskohan olla vaan siitä vielä? :bored: Lisänä vielä aamun r-testi, joka testiajalla ihan näkymätön haamuilu enää.

Toki tiedostan että tää voi olla ihan toiveajattelua vaan... :facepalm:

Muoks. Jaaa miksihän tuo toinen kuva on tollasessa asennossa.. :banghead: en jaksa säätää, eli ovistesteissä oikealla uusin :grin

Muoks. Nyt vasta tajusin, jotta yrität ilmeisesti pongata ovista km jälkeen? Mutta tosiaan on kyllä suht vahva viiva vielä r-testissä, joten voi kyllä vaikuttaa ovis testiin. Toisaalta se näyttäisi olevan tänään vahvempi.

Muokattu viimeksi:

Kp2!

Pingviiniemo, olikos sulla jotain selitystä lyhyelle luteaalille? Ja kuinka lyhyt se on nyt ollut?

Dpo 10, luteaalivaihe ainakin päivän edellistä pidempi, jeeee! Kroppa selkeesti alkaa heräilemään synnytyksen jälkeen ja toki imetys kun on vähentynyt, viidesti vuorokauteen kuitenkin. Vauva täyttää huomenna 9 kk. Ajoittaista menkkajomoa on edelleen, jännän äärellä ollaan. Testasin tänään negan, mut tuskin siihen rfsu :lla dpo 10 mitään saiskaan.. Ja keskiviikolle vasta menkkoja odottaisin jos ois normi luteaali...

Mulla ei ole luteaaliin muuta selitystä, kuin se että vauva vasta 10kk, eli ei ole synnytyksestä tolkuttoman pitkä aika. :smiley-angelic001 Niin ja vaikea synnytys ja massiivinen verenvuoto voi vaikuttaa.

10 päivää taisi olla lyhin luteaali.

Mutta arvatkaas mitä!? Nyt laskin, että on jo 12 päivää ollut luteaali!!! Jos huomenna ei ala menkat niin päästäis 13 päivään mikä ois jo voitto! :excited001:Heartred

Takaisin