https://aijaa.com/du8GB3
Tässä vielä ja laitan kolmannenkin kuvan, eri valotuksella.
https://aijaa.com/D1d7uc
Mä nään kyl viivan! Toivottavasti lähtee siitä vahvistuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://aijaa.com/du8GB3
Tässä vielä ja laitan kolmannenkin kuvan, eri valotuksella.
https://aijaa.com/D1d7uc
Ehkä siinä ei ookkaa väriä.. Viivanpaikka ehkä. Näättekö te?
Menee vähä huonoksi toi laatu. Haaleista haalein viivanpaikan esiesiäiti tuo ehkä
Ja tuli siis ihan testiajalla aika pian kastamisen jälkeen..
Mä nään kyl viivan! Toivottavasti lähtee siitä vahvistuun.
Tässä muuten mun viime sunnuntaiset viivat. Nyt mun mielestä näkyy tässä tänä päivänä laitetussa predictorissa parempi viiva ku viime sunnuntaina. Mutta pohdin sitä, että oisko tuo kuitenkin viiva paikka? Miksi se ei ois viikossa vahvistunut ton enempää
Tai miks sunnuntaina tuli haalee viiva, sit taas ei moneen päivään oikeestaan mitään ja nyt taas viiva?
Alan nyt oleen aika varma että ehkä mun pissa saa vaan viivanpaikat esille. Mutta kun ei menkkoja näy niin ihmetyttää.
Iik miten nyt näitä plussia ja haamuja vilisee! Onnittelut plussanneille ja vahvistumisia haamuille!
Mäkin haluan mukaan plussa-aaltoon!!
Dpo10, ja edelleen aion odottaa testaamista ensi viikolle. Aiemmin ajattelin että perjantai olisi hyvä testipäivä, mut oilisikohan keskiviikko sittenkin parempi..?
Kaakkuri, hienosti näkyy toinenkin viiva!!!
Testasin tänään negan, mut tuskin siihen rfsu :lla dpo 10 mitään saiskaan.. Ja keskiviikolle vasta menkkoja odottaisin jos ois normi luteaali...
Täällä kp11 eikä vielä ovista joten alkuvaiheess ollaan. Itellä alkaa jo kärsivällisyys loppumaan ja pessimistinen olo raskautumiseen. Alkaa kyllästyttämään pettymys joka kierron jälkeen... miten te vuoden ja ylikin yrittäneet jaksatte olla optimistisia?Mä näin täälä jokaikisessä kuvassa jonkinlaisen haamun
Vahvistumisia viivoille ihan jokaiselle
Onko täälä kukaan muu vasta kierron alkuvaiheilla? mulla menossa kp 6.
Tilasin tänää 3 eri merkkistä testiä varastoon. Tekis mieli ostaa vielä digi jemmaan valmiiksi (viimeksi ostin nii samassa kierrossa plussasin) mutta onko tietoa mistä tilaamalla sais suomenkielellä? Kotitestiltä tilasin vimeks, nii oli englanninkielinen.
Mä oon nyt huvikseen tikutellut ovistikuillakin kun niitä tilasin reilun satsin... kuvassa to, pe aamu ja ilta ja la ylhäältä alaspäin eli alin tänään aamulla. Nuo aiemmat olleet testiajalla vähän haaleampia vielä. Joko hcg häiritsee tai sitten ainakin kroppa yrittää jotain koska minusta tuo on vahvistunut (livenä siis vielä paremmin näkyi ero) enkä oo koskaan saanut edes noin vahvaa viivaa ovistestiin aiemmin. Oliko täällä joku testannut ovistesteillä raskauttakin, mitenhän herkästi nuo siihen hcg reagoi että voiskohan olla vaan siitä vielä? Lisänä vielä aamun r-testi, joka testiajalla ihan näkymätön haamuilu enää.
Toki tiedostan että tää voi olla ihan toiveajattelua vaan...
Muoks. Jaaa miksihän tuo toinen kuva on tollasessa asennossa.. :banghead: en jaksa säätää, eli ovistesteissä oikealla uusin
Kp2!Mä näin täälä jokaikisessä kuvassa jonkinlaisen haamun
Vahvistumisia viivoille ihan jokaiselle
Onko täälä kukaan muu vasta kierron alkuvaiheilla? mulla menossa kp 6.
Tilasin tänää 3 eri merkkistä testiä varastoon. Tekis mieli ostaa vielä digi jemmaan valmiiksi (viimeksi ostin nii samassa kierrossa plussasin) mutta onko tietoa mistä tilaamalla sais suomenkielellä? Kotitestiltä tilasin vimeks, nii oli englanninkielinen.
Kaakkuri, hienosti näkyy toinenkin viiva!!!
Pingviiniemo, olikos sulla jotain selitystä lyhyelle luteaalille? Ja kuinka lyhyt se on nyt ollut?
Dpo 10, luteaalivaihe ainakin päivän edellistä pidempi, jeeee! Kroppa selkeesti alkaa heräilemään synnytyksen jälkeen ja toki imetys kun on vähentynyt, viidesti vuorokauteen kuitenkin. Vauva täyttää huomenna 9 kk. Ajoittaista menkkajomoa on edelleen, jännän äärellä ollaan. Testasin tänään negan, mut tuskin siihen rfsu :lla dpo 10 mitään saiskaan.. Ja keskiviikolle vasta menkkoja odottaisin jos ois normi luteaali...