Raskaaksi 2020

Ostin siis toissapäivänä apteekin herkän ja jaksoin odottaa tähän asti. Ja apua apua apua. APUA. Ihan niinkuin se yrittäisi viestittää jotain? Kuva testiajalta. APUA. iik. APUA.

Laitan toisen kuvan kun aurinko nousee ja on valoisaa, vessassa tosi huonot lamput. Silloin toki se on pahasti yliaikainen.

Näkyy! Nyt vahvistumista :hello2

ON: dpo6 (tai dpo4 jos ottaa vasemman puolen ovistuntemukset mukaan). Eilen illalla oli menkkamaiset kivut. Aamuisin nuhaa. Just aivastin niin viilsi tosi kovaa oikeasta munasarjasta nivuseen. Valkovuotoo edelleen pöksyissä. Eilen alko vähän etomaan syömiset et verottaisko normiflunssa ruokahaluja? Rinnoissa ei mitään tuntemuksia.

Tää eka gelee-ovis oli kyllä poikkeava. Silloin kp12 illalla oli eggiksen mukana hieman verta ja yöllä kp12-13 oikeessa munasarjassa kovat kivut ehkä max vartin. Sitten taas kp15 juili hennosti vasen munasarja myöhään illalla ja tuli sellanen äkkinäinen vilu.

Täällä! :smiley-angelic002
Ens viikon sunnuntai vois olla oikein hyvä testauspäivä myös täällä!
Vaikka en kyllä usko hetkeäkään omaan raskautumiseen vaikka seksiä on ollut melkeen enemmän kun laki sallii koko kierron ajan :smiley-angelic001:sorry:
Joo, ens la tai su testi nro 1 kehiin, silloin olis ( mitä ilmeisemmin) dpo 10 tai dpo11
Superisti positiivista ajattelua siihen viikonloppuun meille ☺

Ja taas näin plussaus unta :rolleyes: tosin nyt testissä ekku 3 viivaa o_O ja ihmettelin sitä unessa et hitto viallinen, mut sitten katsoin uudestaan niin 2 viivaa.
Nyt sit tekis mieli ostella erilaisia raskaustestejä varastoon :grin on menossa vasta kp6 ja oviskin eessä päin. Tulee pitkä kierto :wtf:

Kaakkurilla haamuilee, ihan mahtavaa! Vahvistumista sinne:Heartred

Tullut selkeästi oltua liikaa foorumilla. Näin ensimmäisen synnytysunen ja unessa myös Pingviiniemo plussasi, terkkuja vain! :laughing002

Ensinnäkin, varovaiset onnittelut kaikille plussanneille, Piglet, Moonaliisa, Merelda ja ketkä vielä! Ja aiemmin plussanneille tsemppiä jännittäviin viikkoihin! Oliko kukaan vielä kesäkuisiin menossa?

Ja toiseksi. ON: Dpo 12 (tai 11, oli piitkät ovisoireet). Oireet samat vähäiset tai vähäisemmät, hiiva ja vatsakipu. Ostin siis toissapäivänä apteekin herkän ja jaksoin odottaa tähän asti. Ja apua apua apua. APUA. Ihan niinkuin se yrittäisi viestittää jotain? Kuva testiajalta. APUA. iik. APUA.

Laitan toisen kuvan kun aurinko nousee ja on valoisaa, vessassa tosi huonot lamput. Silloin toki se on pahasti yliaikainen.

ihan selkee viiva, onnea!:Heartpink

Kaakkurilla haamuilee, ihan mahtavaa! Vahvistumista sinne:Heartred

Tullut selkeästi oltua liikaa foorumilla. Näin ensimmäisen synnytysunen ja unessa myös Pingviiniemo plussasi, terkkuja vain! :laughing002

Mä näin keväällä hirveesti synnytysunia, synnytin ties missä, aina eri paikassa, muttei koskaan sairaalassa, mut nyt nään vaan testausunia, missä testailen plussaa ties missä :grin muttei koskaan kotivessassa :hilarious: oon nyt testaillut plussaa unessa äidin luona, miehen isän luona, huvipuistossa, festareilla, rautatieasemalla, kotibileissö/juhlissa, kaupan vessassa, lentokentällä, kylpylässä... Ym :hilarious: pitää vissii ottaa loppukierrosta testit mukaan ja lähtee testailee muihin maisemiin.

Onnea taas plussista!! :love7

On: Miulla on mysteeri ovulaation kanssa, tein eilen negan vaalealla viivalla ja parin tunnin päästä tummemman, tänään myös tumman viivan aamupäivällä :think005 ehkä on vielä yksi tehtävä tänään ja vertailtava mihin suuntaan menee!

Kiitos ihanat onnentoivotuksista, täysin epätodelliselta tuntuu. :Heartred Vielä ehtii monta mukaan syyskuun aaltoon!

Jos selviän näistä ensimmäisistä kemiallisen riski -päivistä, alan vähän orientoitumaan hommaan. Vain teille kehtaan tunnustaa että olen kaverille jutellut kannustavasti jo neljä päivää vaikka siis ke ja to tuli negat. :happy6

Tänään kp 30.
Menkoista ei vieläkään tietoa..

No tein tänään kolmen tunnin pidätyksellä aamun tokasta pissasta testit. Näättekö te jotain?
Sanokaa nyt että onko mulla jotkut superviivalasit päässä ja palauttakaa maan pinnalle? :grin
Eikö luulis jo olevan vahvempaa viivaa jos ois tosi kyseessä? Vai onks noi viivan paikkoja?

Tein predictor earlyn ja rfsu liuskan. Ihan ku earlyssä taas näkyis joku viiva, kun taas rfsussa hädin tuskin mitään.

https://aijaa.com/LK3ado

https://aijaa.com/Ubo4UJ

:anyone:confused004:confused005

Edit. Just ku julkaisin kuvat ja katsoin niitä vielä ni ehkä niissä ei ookkaa mitään. No siinä teille kuitenkin katseltavaksi:laughing002

https://aijaa.com/aHqhLQ

Viivanpaikka vai mahdollisesti haamujen haamu? :woot:

Meidän lähikaupassa ei ole kun näitä kalliilla hinnalla (3e paketti) myynnissä että huomenna varmaan teen lenkin Prismaan kun siellä halvemmat testit. Aikaista on testailla mutta mä olenkin hätähousu. Tosin kuopuksesta plussasin dpo9.

Mä oon nyt huvikseen tikutellut ovistikuillakin kun niitä tilasin reilun satsin... kuvassa to, pe aamu ja ilta ja la ylhäältä alaspäin eli alin tänään aamulla. Nuo aiemmat olleet testiajalla vähän haaleampia vielä. Joko hcg häiritsee tai sitten ainakin kroppa yrittää jotain koska minusta tuo on vahvistunut (livenä siis vielä paremmin näkyi ero) :wideyed: enkä oo koskaan saanut edes noin vahvaa viivaa ovistestiin aiemmin. Oliko täällä joku testannut ovistesteillä raskauttakin, mitenhän herkästi nuo siihen hcg reagoi että voiskohan olla vaan siitä vielä? :bored: Lisänä vielä aamun r-testi, joka testiajalla ihan näkymätön haamuilu enää.

Toki tiedostan että tää voi olla ihan toiveajattelua vaan... :facepalm:

Muoks. Jaaa miksihän tuo toinen kuva on tollasessa asennossa.. :banghead: en jaksa säätää, eli ovistesteissä oikealla uusin :grin

Liitteet

• 6B1C30A8-5B0D-4F8F-89F9-61B7451F7A9F.jpeg
    6B1C30A8-5B0D-4F8F-89F9-61B7451F7A9F.jpeg
    9.7 KB · Katsottu: 120
  • B02AFFB0-F460-4FE8-BC62-DA4F63B117D1.jpeg
    B02AFFB0-F460-4FE8-BC62-DA4F63B117D1.jpeg
    19.9 KB · Katsottu: 125
Siis Kattinen ja Alinah, mä näen kyllä jotain haamujen esiäitiä molemmilla. Tai no Kattinen vain alemmassa, ylemmästä en osaa sanoa.

On mahdollista että on euforian täyteiset viivalasit, mutta silti. Ei niitä nyt puhtaiksi negoiksi ainakaan voi sanoa!

Plussa-aalto pyyhkii mukaansa.. :hilarious:

:wav

Tänään kp 30.

No tein tänään kolmen tunnin pidätyksellä aamun tokasta pissasta testit. Näättekö te jotain?
Sanokaa nyt että onko mulla jotkut superviivalasit päässä ja palauttakaa maan pinnalle? :grin
Eikö luulis jo olevan vahvempaa viivaa jos ois tosi kyseessä? Vai onks noi viivan paikkoja?

Tein predictor earlyn ja rfsu liuskan. Ihan ku earlyssä taas näkyis joku viiva, kun taas rfsussa hädin tuskin mitään.

Edit. Just ku julkaisin kuvat ja katsoin niitä vielä ni ehkä niissä ei ookkaa mitään. No siinä teille kuitenkin katseltavaksi:laughing002

mä nään tossa alemmassa viivan! :rolleyes:

Tänään kp 30.

Nään molemmissa tosi hailun haamun. Vahvistumista viivoille! :cat:

Mä oon nyt huvikseen tikutellut ovistikuillakin kun niitä tilasin reilun satsin... kuvassa to, pe aamu ja ilta ja la ylhäältä alaspäin eli alin tänään aamulla. Nuo aiemmat olleet testiajalla vähän haaleampia vielä. Joko hcg häiritsee tai sitten ainakin kroppa yrittää jotain koska minusta tuo on vahvistunut (livenä siis vielä paremmin näkyi ero) :wideyed: enkä oo koskaan saanut edes noin vahvaa viivaa ovistestiin aiemmin. Oliko täällä joku testannut ovistesteillä raskauttakin, mitenhän herkästi nuo siihen hcg reagoi että voiskohan olla vaan siitä vielä? :bored: Lisänä vielä aamun r-testi, joka testiajalla ihan näkymätön haamuilu enää.

Toki tiedostan että tää voi olla ihan toiveajattelua vaan... :facepalm:

Muoks. Jaaa miksihän tuo toinen kuva on tollasessa asennossa.. :banghead: en jaksa säätää, eli ovistesteissä oikealla uusin :grin

nään haamun tossa! ja aika hyvin noi ovistestitki on tummunu :pompus:

Mä näin keväällä hirveesti synnytysunia, synnytin ties missä, aina eri paikassa, muttei koskaan sairaalassa, mut nyt nään vaan testausunia, missä testailen plussaa ties missä :grin muttei koskaan kotivessassa :hilarious: oon nyt testaillut plussaa unessa äidin luona, miehen isän luona, huvipuistossa, festareilla, rautatieasemalla, kotibileissö/juhlissa, kaupan vessassa, lentokentällä, kylpylässä... Ym :hilarious: pitää vissii ottaa loppukierrosta testit mukaan ja lähtee testailee muihin maisemiin.

Mä synnytin kanssa kotisohvalla, hyvin meni! laughing6 Mitälie enneunia ja toiveajatteluita nämä onkaan:whacky011 Hyvä suunnitelma, testaat kyllä niin jossain muualla kuin kotosalla! :laughing014

Tossa ekassa en näe mitään, mutta alemmassa on kyllä jotain!

https://aijaa.com/aHqhLQ
Viivanpaikka vai mahdollisesti haamujen haamu? :woot:

Alinah kuvista näen tässä jotain ja muissa en erota. Jännittävää!

/Muoks. Daiyalla näkyy kanssa selkeästi jotain!

Muokattu viimeksi:
Takaisin