Ja nyt kun istahdin pöydän ääreen syömään, alkoi kunnon krampit ja tunsin kun jotain holahti. Sieltä se vuoto sitten kunnolla alkoi
Voimia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nyt kun istahdin pöydän ääreen syömään, alkoi kunnon krampit ja tunsin kun jotain holahti. Sieltä se vuoto sitten kunnolla alkoi
Kiitos kaikille onnitteluista :)
Vieläkin tosi epäuskoinen olo, että tämä voi sattua omalle kohdalle. En mä varmaan pysty uskomaan ennen, kun näen sen itse, jos edes sinne saakka pääsen. Jotenkin niin epävarmaa ja epätodellista kaikki
Soitin tänään neuvolaan jo Lähinnä siksi, että jos menee kesken, se on sitten kirjattuna johonkin ja siksi, kun mulla tää perussairaus. Meillä menee nyt siis niin, että perussairauden hoito ihopkl. kautta, neuvola ei ota kantaa raskauden aikaisiin lääkityksiin tai muuhunkaan hoitoon, mikä liittyy urtikariaan. Mutta raskauden hoito ja seuranta menee sitten neuvolan kautta. Joten pistin heti ihopkl. tietoa tilanteesta ja vielä varmistelin tästä jatkuvasta lääkityksestä. :)
Eka neuvola olisi näillä näkymin 3 viikon päästä, jos ei mene kesken ennen sitä. Lisäksi käyn neuvolassa muualla kuin täällä lähipaikkakunnalla, koska mulla on työn kautta sekä muutoin tuttuja työntekijöitä täällä, joten pääsin tuohon läheiseen kaupunkiin neuvolaan. :)
Aivan liian jännää Tää urtikaria on riehunut nyt vähän päällä ja hiukan pelottaa, miten kauheeksi äityy nyt tän raskauden aikana.
Mulla olis vielä kauhee kasa koulujuttuja tänään tehtävänä, mutta oireista sen verran, että tänä aamuna oksetti, muttei mitään tullut suuntaan eikä toiseen. Maha meni vaan ihan sekaisin.. Sitten on tosi tiukka selkäkipu, iskias joka viiltää aika alas. Tosin oon kyllä voinut muutossa selkäni vähän niksauttaa tai töissä pieniä nostellessa..
Sitten palelee jonkun verran ja on ilmaa mahassa. Muuta en ole vielä huomannut, paitsi vv tulee todella paljon ja hiivaa meinaa pukata. Elohiiriä myös pomppii pitkin poikin ja vessassa saa ravata solkenaan
Muuten on iho ja hiukset ihan semi hyvät, ei mitenkään rasvaiset vaan hyvin voi olla kolmekin päivää pesemättä. Sitten rinnat on kipeenä.
Oikeestaan siinä ne oli, aika oireetonta Paitsi väsymys, jotain ihan h u l l u a. En tiedä miten selviän tästä kaikesta, jos näin paljon ramasee
Onnea selkeistä testituloksista!! Onko se nyt sitten jo kesäkuisten ryhmä mihin siirrytte? Minä niin toivon että täältä tulisi rytinällä vielä porukkaa siihen ryhmään mukaan - niitäkin joilla vielä testit näyttää haaleaa, lähtee uuteen kiertoon tai ei ole vielä menkat alkaneet!!
Mä en pystynyt eilen juoksulenkillä juoksemaan kun vajaan kilsan pätkiä, kun tuli outoja oloja alakertaan, liitoskipua ja pistoa. Onko sitten hyvä merkki vai huono - tiiä näistä nyt sitten. Esikoista odottaessa juoksu oli ihan nounou jo ennen kun tikkuun sain 2 viivaa. Nyt vasta dpo 4, joten en kyllä uskoisi sen vaikuttavan.
Ja siis hei iha järkyttävää, en meinannut päästä kirjautumaan tänä aamuna sisään tänne kun herjasi virheellisestä käyttäjätunnuksesta!!! Iski paniikki ja ajattelin, että se oli viesti ylemmältä ICT-jumalalta, että sut on dumpattu, et oo tulossa raskaaksi. Mut ketteränä kissana kun runttasin itteni jostain pääsivun kyljestä sisään, ni onnistu taas. En päässyt edes tekemään ilmoitusta ylläpitoon kun ei hyväksynyt sähköposti osoitetta. Hitsin internetti, ihan kun tää tiineeksi tuleminen ei olis muuten tarpeeksi vaikeaa.
No näkyy ihan selkee viiva!!Iltatesti, tällä kertaa rfsun liuska (ei herkkä, 25). Nyt on tummempi mitä aiemmilla, kyllä mä vaan niin uskon ja toivon nyt
Toivottavasti jossai kuvassakin näkyy jotain.
https://img.aijaa.com/b/00501/14886021.jpg
Näkyy ihan selvästi, jopa tosta pikku kuvastakin! Varovaiset onnittelut!! Paljon tarrasukkia ja liimaa täältä lähettelen!Iltatesti, tällä kertaa rfsun liuska (ei herkkä, 25). Nyt on tummempi mitä aiemmilla, kyllä mä vaan niin uskon ja toivon nyt
Oisko dpo10 nyt. Toivottavasti pysyy kyydissäNäkyy ihan selvästi, jopa tosta pikku kuvastakin! Varovaiset onnittelut!! Paljon tarrasukkia ja liimaa täältä lähettelen!
Mikä dpo sulla olikaan?
Onnittelut zarar
Mul alko menkat eli kohti yk7 miten paljon pettymyksiä pitää ihmisen jaksaa
Iltatesti, tällä kertaa rfsun liuska (ei herkkä, 25). Nyt on tummempi mitä aiemmilla, kyllä mä vaan niin uskon ja toivon nyt
Plussatuulia kaikille vähän aikaa sitten itse kyselin onko testi mielestänne plussa ja sanoin kokeilevani jotain muuta testiå vielä. Ostin apteekin kasettitestin ja tässä tulos. Onko muille tullut testiin viivanpaikkoja kun viiva näyttää niin ohuelta vaikka kylläkin punertaa. Jos mahdollisesti tein sen jotenkin väärin
Ehkä siis toivoa voisi ollaJoskus kun tällaisia kasettitestejä olen tehnyt, on ne olleet ihan puhtaita negoja eikä viivanpaikkoja ole näkynyt omaan silmään.
Kiitos kaikille onnitteluista :)
Vieläkin tosi epäuskoinen olo, että tämä voi sattua omalle kohdalle. En mä varmaan pysty uskomaan ennen, kun näen sen itse, jos edes sinne saakka pääsen. Jotenkin niin epävarmaa ja epätodellista kaikki
Soitin tänään neuvolaan jo Lähinnä siksi, että jos menee kesken, se on sitten kirjattuna johonkin ja siksi, kun mulla tää perussairaus. Meillä menee nyt siis niin, että perussairauden hoito ihopkl. kautta, neuvola ei ota kantaa raskauden aikaisiin lääkityksiin tai muuhunkaan hoitoon, mikä liittyy urtikariaan. Mutta raskauden hoito ja seuranta menee sitten neuvolan kautta. Joten pistin heti ihopkl. tietoa tilanteesta ja vielä varmistelin tästä jatkuvasta lääkityksestä. :)
Eka neuvola olisi näillä näkymin 3 viikon päästä, jos ei mene kesken ennen sitä. Lisäksi käyn neuvolassa muualla kuin täällä lähipaikkakunnalla, koska mulla on työn kautta sekä muutoin tuttuja työntekijöitä täällä, joten pääsin tuohon läheiseen kaupunkiin neuvolaan. :)
Aivan liian jännää Tää urtikaria on riehunut nyt vähän päällä ja hiukan pelottaa, miten kauheeksi äityy nyt tän raskauden aikana.
Mulla olis vielä kauhee kasa koulujuttuja tänään tehtävänä, mutta oireista sen verran, että tänä aamuna oksetti, muttei mitään tullut suuntaan eikä toiseen. Maha meni vaan ihan sekaisin.. Sitten on tosi tiukka selkäkipu, iskias joka viiltää aika alas. Tosin oon kyllä voinut muutossa selkäni vähän niksauttaa tai töissä pieniä nostellessa..
Sitten palelee jonkun verran ja on ilmaa mahassa. Muuta en ole vielä huomannut, paitsi vv tulee todella paljon ja hiivaa meinaa pukata. Elohiiriä myös pomppii pitkin poikin ja vessassa saa ravata solkenaan
Muuten on iho ja hiukset ihan semi hyvät, ei mitenkään rasvaiset vaan hyvin voi olla kolmekin päivää pesemättä. Sitten rinnat on kipeenä.
Oikeestaan siinä ne oli, aika oireetonta Paitsi väsymys, jotain ihan h u l l u a. En tiedä miten selviän tästä kaikesta, jos näin paljon ramasee