Raskaaksi 2020

Täällä nälkä on hirveä, niinkuin yleensä oviksen jälkeen. Päätin heittää pannulle pussillisen pakastevihanneksia jos se pitäis nälän loitolla... :grin

Väsymys on jotain aivan järkyttävää. Nukahdin eilen vauvan viereen 3 tunniksi ja mies tuli 2 tunnin jälkeen hakemaan pojan syömään. :dummy:

DPO 7 siis menossa.

Ai niin ja palelen ihan hirveesti ja olen normaalisti tosi lämminverinen ihminen. Raajat tuntuu olevan ihan jäässä kokoajan. :confused:

Onnea plussista ja pahoittelut toisille! :Heartbigred Täällä alkaa näkyä valoa tunnelin päässä, nimittäin mä saatan päästä töihin just ku pääsis vauvapuuhiin. Olis nii toivottua tuuria! Jännää nähä kuin huomisessa haastiksessa käy! :hello2:hilarious:

Selkeitä plussia havaittu! Jee!

Pingviiniemo, täällä kans palveleva kuumakalle, Dpo5! Ja tänään oli menkkakramppeja/ovisoloa! Ja outoa huimausta myös ollut pitkin päivää. Tissit ei oo kipeytynyt kuten normaalisti oviksen jälkeen. Ja ja ja ja mitäs muita oireita nyt keksiskään....

Kiitos kaikille onnitteluista :Heartred :)
Vieläkin tosi epäuskoinen olo, että tämä voi sattua omalle kohdalle. En mä varmaan pysty uskomaan ennen, kun näen sen itse, jos edes sinne saakka pääsen. Jotenkin niin epävarmaa ja epätodellista kaikki :nailbiting:

Soitin tänään neuvolaan jo :grin Lähinnä siksi, että jos menee kesken, se on sitten kirjattuna johonkin ja siksi, kun mulla tää perussairaus. Meillä menee nyt siis niin, että perussairauden hoito ihopkl. kautta, neuvola ei ota kantaa raskauden aikaisiin lääkityksiin tai muuhunkaan hoitoon, mikä liittyy urtikariaan. Mutta raskauden hoito ja seuranta menee sitten neuvolan kautta. Joten pistin heti ihopkl. tietoa tilanteesta ja vielä varmistelin tästä jatkuvasta lääkityksestä. :)
Eka neuvola olisi näillä näkymin 3 viikon päästä, jos ei mene kesken ennen sitä. Lisäksi käyn neuvolassa muualla kuin täällä lähipaikkakunnalla, koska mulla on työn kautta sekä muutoin tuttuja työntekijöitä täällä, joten pääsin tuohon läheiseen kaupunkiin neuvolaan. :)

Aivan liian jännää :nailbiting: Tää urtikaria on riehunut nyt vähän päällä ja hiukan pelottaa, miten kauheeksi äityy nyt tän raskauden aikana. :nailbiting:

Mulla olis vielä kauhee kasa koulujuttuja tänään tehtävänä, mutta oireista sen verran, että tänä aamuna oksetti, muttei mitään tullut suuntaan eikä toiseen. Maha meni vaan ihan sekaisin.. Sitten on tosi tiukka selkäkipu, iskias joka viiltää aika alas. Tosin oon kyllä voinut muutossa selkäni vähän niksauttaa tai töissä pieniä nostellessa..
Sitten palelee jonkun verran ja on ilmaa mahassa. Muuta en ole vielä huomannut, paitsi vv tulee todella paljon ja hiivaa meinaa pukata. Elohiiriä myös pomppii pitkin poikin ja vessassa saa ravata solkenaan :hilarious:
Muuten on iho ja hiukset ihan semi hyvät, ei mitenkään rasvaiset vaan hyvin voi olla kolmekin päivää pesemättä. :wideyed: Sitten rinnat on kipeenä.
Oikeestaan siinä ne oli, aika oireetonta :joyful: Paitsi väsymys, jotain ihan h u l l u a. En tiedä miten selviän tästä kaikesta, jos näin paljon ramasee :playful:

Pahoittelut kaikille joilla uusi kierto on lähtenyt käyntiin. :Heartred

Täällä testaukset on aloitettu (dpo9), mutta puhdasta negaa tuli niistä. Kirvestä ei ole kuitenkaan vielä nakattu, sillä lämmöt on aika hyvin koholla (+0,3 verrattuna samaan dpo:n viime kierrossa) ja rinnat edelleen turvoksissa ja arat (viime kierrossa "lussahtivat" paria päivää ennen menkkoja). Vielä jaksaa toivoa siis! Tällä hetkellä hieman ongelmana toi vaatimus 4h pidättämisestä ennen testausta. Herään yöllä klo3- 3.30 ja pakko käydä silloin vessassa, ja toisaalta sitä aamulla klo6 aikaan noustessa on myöskin jo hätä.

Testasin tänään mun ainoalla herkällä testillä, näyttäisi siltä, että kaikki muut on 25 herkkyyksiä, joten en nyt sit ehkä testaa seuraavaan pariin päivään. Katsellaan. Sormet ja varpaat ristissä meille kaikille!!

Plaah.. Tein töiden jälkeen testin ja en saanu juuri mitään viivaa. Ehkä hyvällä tahdolla jonkun aivan hailun mut lasken negaksi.
Mä haluun sen viiva, jota ei tarvii käännellä ja väännellä :grin
Yritän lohduttaa itseäni, et pidätystä oli vaan pari tuntia (ei pystyny pidättään enää sekuntiakaan pidempään:laughing002), päiväpissa ja varmaa aika laimeeta. Mutta silti :banghead:
Eilinen viiva antoi vähän toivoa, mut ehkä se oli se viivan paikka.
Toki dpo ehkä vasta 10?
Oonko mä vaan liian aikaisessa? :laughing001 Mutta kun ei malta olla testaamatta. Ehkä tarvii testata huomenna aamupissasta jos ehtii jäädä analysoimaan ennen töitä.

Tänään ollut edelleen alavatsalla kipuja. Kovaa palelua päivällä. Mukamas huonoa oloakin pitkin päivää, mutta luulen että pms tai mielen tepposia.
Eilen illalla oli pitkään nivusessa elohiiri.
Tosi märkää on ja kn ylhäällä takana ja kova.

Lauantaina pitäis kai menkkojen alkaa jos kierto olisi sen 29 päivää. Viime kierto tosin oli vain 27 päivää, joten saa nähdä.
:grin

@Aloy: tosi lupaavia oireita vaikka nega alkuun testattukin. Pidän peukkuja parin päivän päähän kun koitat uudestaan!

@Pigviiniemo: ihanaa kun oot (taas) samoissa dpo:issa, oli tosi kivaa lukea sun oireista. Jännitän sunkin puolesta tosi paljon!

@Kettunen, Lillati, Tessa, Tikutaku ja Move ja ketkä muut vielä - huikeen paljon meitä näissä melkein samoissa Dpo:issa. Plussa-aalto tilattu!

:wav

Ps. Oikeasti ihanaa että ootte niin monet piinailemassa samaan aikaan. Tää on vähän maanista mulla just nää päivät tää palstan kyttäys, ja vähemmän hölmö olo tulee kun joku on tänne jotain kirjoittanutkin. Vähän niinkuin täällä vierailu edistäisi mitään...:smiley-ashamed008

Vieläkin tosi epäuskoinen olo, että tämä voi sattua omalle kohdalle. En mä varmaan pysty uskomaan ennen, kun näen sen itse, jos edes sinne saakka pääsen. Jotenkin niin epävarmaa ja epätodellista kaikki :nailbiting:

Soitin tänään neuvolaan jo :grin Lähinnä siksi, että jos menee kesken, se on sitten kirjattuna johonkin ja siksi, kun mulla tää perussairaus. Meillä menee nyt siis niin, että perussairauden hoito ihopkl. kautta, neuvola ei ota kantaa raskauden aikaisiin lääkityksiin tai muuhunkaan hoitoon, mikä liittyy urtikariaan. Mutta raskauden hoito ja seuranta menee sitten neuvolan kautta. Joten pistin heti ihopkl. tietoa tilanteesta ja vielä varmistelin tästä jatkuvasta lääkityksestä. :)
Eka neuvola olisi näillä näkymin 3 viikon päästä, jos ei mene kesken ennen sitä. Lisäksi käyn neuvolassa muualla kuin täällä lähipaikkakunnalla, koska mulla on työn kautta sekä muutoin tuttuja työntekijöitä täällä, joten pääsin tuohon läheiseen kaupunkiin neuvolaan. :)

Aivan liian jännää :nailbiting: Tää urtikaria on riehunut nyt vähän päällä ja hiukan pelottaa, miten kauheeksi äityy nyt tän raskauden aikana. :nailbiting:

Mulla olis vielä kauhee kasa koulujuttuja tänään tehtävänä, mutta oireista sen verran, että tänä aamuna oksetti, muttei mitään tullut suuntaan eikä toiseen. Maha meni vaan ihan sekaisin.. Sitten on tosi tiukka selkäkipu, iskias joka viiltää aika alas. Tosin oon kyllä voinut muutossa selkäni vähän niksauttaa tai töissä pieniä nostellessa..
Sitten palelee jonkun verran ja on ilmaa mahassa. Muuta en ole vielä huomannut, paitsi vv tulee todella paljon ja hiivaa meinaa pukata. Elohiiriä myös pomppii pitkin poikin ja vessassa saa ravata solkenaan :hilarious:
Muuten on iho ja hiukset ihan semi hyvät, ei mitenkään rasvaiset vaan hyvin voi olla kolmekin päivää pesemättä. :wideyed: Sitten rinnat on kipeenä.
Oikeestaan siinä ne oli, aika oireetonta :joyful: Paitsi väsymys, jotain ihan h u l l u a. En tiedä miten selviän tästä kaikesta, jos näin paljon ramasee :playful:

Tätä ku lukee niin halu olla raskaana kasvaa entisestään. Tulee vaan niin iloiseksi että iha hymyilyttää :grin Mäki tahon neuvolaan! :bag:Toivotaan, että kaikki menee siellä hyvin :happy:

Mä pääsin vihdoin alottamaan geleet kun kotiuduttiin, katotaan onko niistä apuja. Yk2 vasta menossa, miten niin malttamaton :wacky:

Huomasin tuossa, että iloitsen ihan eri tavalla täällä foorumilla ihmisten onnistumisista, kuin kotona irl. Satuin anopin kommentin huomaamaan jossai naamakirjan syövereissä lastenhaalariarvonnassa, ja hän oli tägänny siihen miehen siskon, vaikkei hänellä ole taaperoikäisiä..omansa on teini jo. mietin heti, että ihanko oikeasti sinnekin tulee nyt käärö uuden miehen kanssa :sorry: En tiedä mikä todellinen tilanne on, mutta jos näin on, niin se on kova paikka. Varsinkin kun tämän siskon mielestä meidän suhde ei voi onnistua eikä minun lapsia kohdella kuten muita, koska eivät ole verisukua.. :angelic: ikänä en ole pahaa tehnyt tai sanonut, mutta hän otti jossain välissä asenteen, että miehen elämä minun kanssa on ovimattona elämistä (koska uusperheenä esim prioriteetit muuttunu ja joitakin kissanristiäisiä pitänyt skipata, tai menty eri aikataululla töiden takia...) Kaikenkukkuraksi minä en ollut missään vaiheessa esteenä, vaan miehen työvuorot enemmänkin :meh: kaikki muut miehen perheestä ja suvusta on todella mukavia, mutta tämä yksi.. :angelic: tulipahan avauduttua, kai sekin pitää joskus tehdä :grin

Onnea selkeistä testituloksista!! Onko se nyt sitten jo kesäkuisten ryhmä mihin siirrytte? Minä niin toivon että täältä tulisi rytinällä vielä porukkaa siihen ryhmään mukaan - niitäkin joilla vielä testit näyttää haaleaa, lähtee uuteen kiertoon tai ei ole vielä menkat alkaneet!!

Mä en pystynyt eilen juoksulenkillä juoksemaan kun vajaan kilsan pätkiä, kun tuli outoja oloja alakertaan, liitoskipua ja pistoa. Onko sitten hyvä merkki vai huono - tiiä näistä nyt sitten. Esikoista odottaessa juoksu oli ihan nounou jo ennen kun tikkuun sain 2 viivaa. Nyt vasta dpo 4, joten en kyllä uskoisi sen vaikuttavan.

Ja siis hei iha järkyttävää, en meinannut päästä kirjautumaan tänä aamuna sisään tänne kun herjasi virheellisestä käyttäjätunnuksesta!!! Iski paniikki ja ajattelin, että se oli viesti ylemmältä ICT-jumalalta, että sut on dumpattu, et oo tulossa raskaaksi. Mut ketteränä kissana kun runttasin itteni jostain pääsivun kyljestä sisään, ni onnistu taas. En päässyt edes tekemään ilmoitusta ylläpitoon kun ei hyväksynyt sähköposti osoitetta. Hitsin internetti, ihan kun tää tiineeksi tuleminen ei olis muuten tarpeeksi vaikeaa.:hilarious:

Tämä oli tosiaan mustakin mielenkiintoista, koska mulla tänään dpo7 eli eilen dpo6 ja kävin kans eilen lenkillä. Aivan sellaisia liitoskipumaisia sysäyksiä tuli tuonne haaruksiin, että oli pakko siirtyä kävelemään. Tapahtui muutaman kerran lenkin aikana. Tää kyllä nostattaa toiveita taas vähän liikaa:smiley-angelic001
Voi kumpa viimein....

Edit. Move88 sulla oli kans ollut samaa ja mulla ei kans ole ollut vastaavaa koskaan ennen, paitsi viime raskaudessa. Voi, tsemppiä meille nyt:gen014

Iltatesti, tällä kertaa rfsun liuska (ei herkkä, 25). Nyt on tummempi mitä aiemmilla, kyllä mä vaan niin uskon ja toivon nyt :Heartred:Heartred
Toivottavasti jossai kuvassakin näkyy jotain.

https://img.aijaa.com/b/00501/14886021.jpg

Liitteet

• IMG_20200914_190108.jpg
    IMG_20200914_190108.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20200914_190024.jpg
    IMG_20200914_190024.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 201
Iltatesti, tällä kertaa rfsun liuska (ei herkkä, 25). Nyt on tummempi mitä aiemmilla, kyllä mä vaan niin uskon ja toivon nyt :Heartred:Heartred
Toivottavasti jossai kuvassakin näkyy jotain.

https://img.aijaa.com/b/00501/14886021.jpg
Näkyy ihan selvästi, jopa tosta pikku kuvastakin! Varovaiset onnittelut!! :love7 Paljon tarrasukkia ja liimaa täältä lähettelen!

Mikä dpo sulla olikaan?

Onnittelut zarar :smiley-bounce013

Mul alko menkat eli kohti yk7:smiley-angry017 miten paljon pettymyksiä pitää ihmisen jaksaa :sad001

❤️ tsemppiä!

Ja nyt kun istahdin pöydän ääreen syömään, alkoi kunnon krampit ja tunsin kun jotain holahti. Sieltä se vuoto sitten kunnolla alkoi :sad001

Voi ei❤️

Ja hirmusti Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä piinailijoille❤️ Täällä ovis flon mukaan keskiviikkona. Aika tarkkaan 2-3 päivän välein harrasteltu ja ajattelin jatkaa menkkoihin saakka näin. Miestä ei tietenkään haittaa ja kysellyt jo kovin onko tärpännyt. Tietty sanoin, että kierrot pitkittyneet ja näin myös on odoteltavaa :/ Toisaalta nyt kun BB tulee niin sitä katsellun Ruudusta. Hirvee härdelli somessa koko sarjasta ja henkilöistä. Ei oo tullu mietittyä kiertoa juurikaan. Nyt on pari päivää juilinu ja painontunnetta ollut alavatsassa. Voi kumpa tärppäis jo.

Plussatuulia kaikille :Heartred vähän aikaa sitten itse kyselin onko testi mielestänne plussa ja sanoin kokeilevani jotain muuta testiå vielä. Ostin apteekin kasettitestin ja tässä tulos. Onko muille tullut testiin viivanpaikkoja kun viiva näyttää niin ohuelta vaikka kylläkin punertaa. Jos mahdollisesti tein sen jotenkin väärin o_O

Liitteet

• 20200914_195630.jpg
    20200914_195630.jpg
    7.6 KB · Katsottu: 179
  • 20200914_204731.jpg
    20200914_204731.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 180
Plussatuulia kaikille :Heartred vähän aikaa sitten itse kyselin onko testi mielestänne plussa ja sanoin kokeilevani jotain muuta testiå vielä. Ostin apteekin kasettitestin ja tässä tulos. Onko muille tullut testiin viivanpaikkoja kun viiva näyttää niin ohuelta vaikka kylläkin punertaa. Jos mahdollisesti tein sen jotenkin väärin o_O

Joskus kun tällaisia kasettitestejä olen tehnyt, on ne olleet ihan puhtaita negoja eikä viivanpaikkoja ole näkynyt omaan silmään.

Sitten palelee jonkun verran ja on ilmaa mahassa. Muuta en ole vielä huomannut, paitsi vv tulee todella paljon ja hiivaa meinaa pukata. Elohiiriä myös pomppii pitkin poikin ja vessassa saa ravata solkenaan
:hilarious:

Iiiiiks tuleeko teille vihdoin vauva, ihanaa! Onnittelut! Mä oon niin odottanut että teille se plussa suodaan jälleen! :Heartred

Takaisin