Raskaaksi 2020

Koitin tikuttaa ovista kun ajatuskin mun miehestä saa sukat pyörimään jaloissa :angelic::p:grin
Ei ihme .. tulos noin minuutin kohdalla..
IMG_20200915_091718.jpg

Ja testiajan päätyttyä
IMG_20200915_093013.jpg

Niin sydäntä lämmittää noi plussat, aivan mahtavaa! :joyful::love017

On: täällä kp24/(30?) ja dpo9, testit pysyy kaapissa :happy119 Ei ainakaan raskauteen viittaavaa oiretta ole.. Oikeastaan päinvastoin, eilen oli maailmanlopun pms-oireita.

Siihen rfsun herkkään testiin ei tänäänkään aamulla tullu vielä kunnon viivaa. Haamu mikä haamu. Liuskaan tuli varmaan samankaltainen kuin eilen illalla. Entä jos tää onkin vaan joku kemiallinen, parin päivän sisäänhän se selvii :sad010 Eilen illalla oli vielä niin riemukas fiilis, mutta nyt kurkkua kuristaa ja pelottaa millä mä selviän kauheesta pettymyksestä jos tää on vaan sellanen.

Hyvin siellä viiva näkyy ja näissä menee välillä kauan, että saa vahvempaa. Onnea plussasta! :smiley-bounce013

Lähen käymään apteekissa kohta ettimässä sitä digitestiä. Uskaltaakohan sen tehdä illalla vai lykkäänkö suosiolla aamuun asti, että olis varmempi tulos? Tai katotaan jos ostan tällä jännityksellä kaks. Anteeks että mä vaan tuskailen tänne omiani :hilarious: Oon kyllä niin kiitollinen tästä foorumista, vertaistuesta ja ylipäätään teistä kaikista. En tiiä missä mä muuten tuskailisin näitä asioita ja saisin näin fiksua tukea näissä asioissa :grin

Täälä ollut tuntemuksia, jospa ovulaatio tapahtuisi ja toivottavasti tässä kierrossa tapahtuisi jo jotain ❤️ On tää kyl yhtä piinaa :D kohta kuukauden osannut ottaa rennosti, mutta ovulaation aikoihin sitä kyllä havahtuu ja toiveikas olo tulee.

Lähen käymään apteekissa kohta ettimässä sitä digitestiä. Uskaltaakohan sen tehdä illalla vai lykkäänkö suosiolla aamuun asti, että olis varmempi tulos? Tai katotaan jos ostan tällä jännityksellä kaks. Anteeks että mä vaan tuskailen tänne omiani :hilarious: Oon kyllä niin kiitollinen tästä foorumista, vertaistuesta ja ylipäätään teistä kaikista. En tiiä missä mä muuten tuskailisin näitä asioita ja saisin näin fiksua tukea näissä asioissa :grin

Mä ostaisin kaks, koska oisin malttamaton :D. Mutta sit taas jos oisin järkevä, ostaisin 1 ja tekisin huomen!

Selkeästi on jotain Naalan testissä! Vahvistumisia :love7

on: tänään pitäisi olla kp1, mutta eipä oo ainakaan vielä alkanut. En ole kerennyt ostamaan testejä eli ei ole vielä päässyt testaamaan. Pitänee tämänpäiväisellä kauppareissulla katsoa valikoimaa. Fiilis on tietenkin malttamaton ja toiveikas :happy7. Ollut vahvasti se fiilis että tää ois meidän kierto, mutta sen verran pitäis yrittää pitää jalat maassa jos tuleekin pettymys. Näin ihan kummallista remppauntakin jossa valmistelin vauvan tuloa. Vielä täytyy työpäivä kituuttaa loppuun ennenkuin pääsee testaamaan. Mutta toistaiseksi hyvä fiilis :hilarious:

❤️ tsemppiä!

Voi ei❤️

Ja hirmusti Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä piinailijoille❤️ Täällä ovis flon mukaan keskiviikkona. Aika tarkkaan 2-3 päivän välein harrasteltu ja ajattelin jatkaa menkkoihin saakka näin. Miestä ei tietenkään haittaa ja kysellyt jo kovin onko tärpännyt. Tietty sanoin, että kierrot pitkittyneet ja näin myös on odoteltavaa :/ Toisaalta nyt kun BB tulee niin sitä katsellun Ruudusta. Hirvee härdelli somessa koko sarjasta ja henkilöistä. Ei oo tullu mietittyä kiertoa juurikaan. Nyt on pari päivää juilinu ja painontunnetta ollut alavatsassa. Voi kumpa tärppäis jo.

No löytyihän sieltä mulle toveri! Mä katon BB:tä ihan 24/7:aa ja kaikki jaksot ainaku ehdin, joten nyt on tosiaan onneks muutakin tekemistä ku kiertojen miettiminen ja vauvan ajattelu!
Mulla on kp 14 ja ennustan ovisplussaa huomiselle eli ovis olis ehkä to. Äskeinen ovistestini näytti jo haaleeta viivaa ku aiemmat ollu lähes blancoja.

Tuntuu kokoajan kuinka vv vuotaa alkkareihin. Tosi epämukavan tuntuista. Mutta nää on näitä, kestettävä on. :rolleyes:

Ei tultu ferritiinin mittauksesta hullua hurskaammaksi. Hemoglobiini on noussut normaaliin lukemaan (143) ja ferritiini oli 105, mikä ei liene mahdollista kuukauden rautakuurilla. Samaan aikaan leukosyytit koholla ja niitä syytän. Ferritiini poukkoillut 83-39-105 kolmessa kuukaudessa. Kun oli 39, ei leukosyytit olleet koholla. Veikkaan että todellisuudessa luku on nyt noin 60, koska hemppa on tarkalleen taas sama ja ferritiini parikyt pykälää korkeemmalla kuin toukokuussa (83), jolloin leukosyytit taisivat myös olla koholla.

Jatkan raudan syöntiä ja nyhtökaura-persiljamunakkaiden tekoa :hilarious::rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Hain kaksi clearbluen viikkonäytöllistä tekstiä apteekista. Aattelin että tekisin illalla ekan. Kävin kans eri kaupassa kun yleensä kurkkaa olisko siellä ollu pc:n testejä, muttei ollu. Pelkkiä rfsun herkkiä testejä. Niitä pc:n en oo kyllä nähny missää meillä, outoa.

No löytyihän sieltä mulle toveri! Mä katon BB:tä ihan 24/7:aa ja kaikki jaksot ainaku ehdin, joten nyt on tosiaan onneks muutakin tekemistä ku kiertojen miettiminen ja vauvan ajattelu!
Mulla on kp 14 ja ennustan ovisplussaa huomiselle eli ovis olis ehkä to. Äskeinen ovistestini näytti jo haaleeta viivaa ku aiemmat ollu lähes blancoja.

Jee! :grin Joo mukavasti vie ajatuksia muualle. Katon kans 24/7 ja jaksot mitkä tulee. Nyt tosin ehkä mahdollisesti taisin ottaa ton Disney+. Oon disney fani ja keränny kaikki klassikot ym. Nyt ei kerkii märehtii :hilarious: ja lapsetkin tykkäävät.

Jee! :grin Joo mukavasti vie ajatuksia muualle. Katon kans 24/7 ja jaksot mitkä tulee. Nyt tosin ehkä mahdollisesti taisin ottaa ton Disney+. Oon disney fani ja keränny kaikki klassikot ym. Nyt ei kerkii märehtii :hilarious: ja lapsetkin tykkäävät.

Disney+ oon kans itselle ottanut, viime vuonna oli bb 24/7 mutta tänä vuonna en oo (vielä) kerennyt. Mies on lähdössä viikon työreissulle niin ehkäpä sitten kun joutuu yksin kotona olemaan. Saa ajatuksia ainakin muualle. :p

Naala musta tuntuu kans etten oo missään nähnyt pc:n testejä, ja kuitenkin useammasta alueen isosta kaupasta katsonut. Oon sitten tyytynyt rfsu. Apteekista oon tainnut vaan muutaman kerran ostaa, ehkä tänään pitää käydä kaupassa jossa on apteekki samassa niin voi sielläkin tsekata valikoimat...

Täällä on nukuttu taas 2.5 tunnin päikkärit! :sorry:
Mä en ymmärrä tätä väsymystä. Toivoisin että johtuu raskaudesta, eikä alkavasta syysmasennuksesta.

Voimattomuuttakin on kiitettävästi

Dpo 8

Hain kaksi clearbluen viikkonäytöllistä tekstiä apteekista. Aattelin että tekisin illalla ekan. Kävin kans eri kaupassa kun yleensä kurkkaa olisko siellä ollu pc:n testejä, muttei ollu. Pelkkiä rfsun herkkiä testejä. Niitä pc:n en oo kyllä nähny missää meillä, outoa.

Tokmannilla on :grin haen sieltä saman sarjan ovistestitki aina ku saa kätevästi yhellä reissulla :p

Tammenterholle ja Naalalle viivojen vahvistumista, hyvältä näyttää vaikka teitä itseänne epäilyttää! :love7

Täällä alkaa vähän usko ja toivo rapistua. Lämmössä oli aamulla pienoinen dippi (dpo10) ja eilen ja tänään on ollut alavatsalla tuttua menkka-polttelua. Kokeilen rintoja varmaan tuhat kertaa päivässä, ja tuntuu että nekin alkaa pehmentyä taas, etenkin vasen. Jos ei sitä pienen pientä vuotoa olisi ollut silloin dpo5-6, kirves olisi varmasti jo lentänyt. Nyt se on aseteltuna siihen kaivon reunalle.

Törmäsin eilen muuten blue clear laskuriin, että milloin aikaisintaan voisin testata. Kierron ja ovulaatio plussan perusteella se laskuri sanoi, että aikaisintaan voisi testata sillä ultra herkällä keskiviikkona. Ja mulla siis perjantaina pitäisi alkaa menkat, ja viimeksi oli dpo11 kun mulla alkoi jo tuhru. Eli todennäköisesti tiedän menkoista ennen kuin edes voisin testata :banghead:. Noh, ei auta kuin odotella lisää ja henkisesti valmistautua.

Tsemppiä kanssa-piinailijoille, kuullostaa lupaavalta monen oireet!! :thumleft

Takaisin