Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siihen rfsun herkkään testiin ei tänäänkään aamulla tullu vielä kunnon viivaa. Haamu mikä haamu. Liuskaan tuli varmaan samankaltainen kuin eilen illalla. Entä jos tää onkin vaan joku kemiallinen, parin päivän sisäänhän se selvii Eilen illalla oli vielä niin riemukas fiilis, mutta nyt kurkkua kuristaa ja pelottaa millä mä selviän kauheesta pettymyksestä jos tää on vaan sellanen.
Lähen käymään apteekissa kohta ettimässä sitä digitestiä. Uskaltaakohan sen tehdä illalla vai lykkäänkö suosiolla aamuun asti, että olis varmempi tulos? Tai katotaan jos ostan tällä jännityksellä kaks. Anteeks että mä vaan tuskailen tänne omiani Oon kyllä niin kiitollinen tästä foorumista, vertaistuesta ja ylipäätään teistä kaikista. En tiiä missä mä muuten tuskailisin näitä asioita ja saisin näin fiksua tukea näissä asioissa
tsemppiä!
Voi ei
Ja hirmusti Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä piinailijoille Täällä ovis flon mukaan keskiviikkona. Aika tarkkaan 2-3 päivän välein harrasteltu ja ajattelin jatkaa menkkoihin saakka näin. Miestä ei tietenkään haittaa ja kysellyt jo kovin onko tärpännyt. Tietty sanoin, että kierrot pitkittyneet ja näin myös on odoteltavaa :/ Toisaalta nyt kun BB tulee niin sitä katsellun Ruudusta. Hirvee härdelli somessa koko sarjasta ja henkilöistä. Ei oo tullu mietittyä kiertoa juurikaan. Nyt on pari päivää juilinu ja painontunnetta ollut alavatsassa. Voi kumpa tärppäis jo.
No löytyihän sieltä mulle toveri! Mä katon BB:tä ihan 24/7:aa ja kaikki jaksot ainaku ehdin, joten nyt on tosiaan onneks muutakin tekemistä ku kiertojen miettiminen ja vauvan ajattelu!
Mulla on kp 14 ja ennustan ovisplussaa huomiselle eli ovis olis ehkä to. Äskeinen ovistestini näytti jo haaleeta viivaa ku aiemmat ollu lähes blancoja.
Jee! Joo mukavasti vie ajatuksia muualle. Katon kans 24/7 ja jaksot mitkä tulee. Nyt tosin ehkä mahdollisesti taisin ottaa ton Disney+. Oon disney fani ja keränny kaikki klassikot ym. Nyt ei kerkii märehtii ja lapsetkin tykkäävät.
Hain kaksi clearbluen viikkonäytöllistä tekstiä apteekista. Aattelin että tekisin illalla ekan. Kävin kans eri kaupassa kun yleensä kurkkaa olisko siellä ollu pc:n testejä, muttei ollu. Pelkkiä rfsun herkkiä testejä. Niitä pc:n en oo kyllä nähny missää meillä, outoa.