Raskaaksi 2020

Onnea selkeistä testituloksista!! Onko se nyt sitten jo kesäkuisten ryhmä mihin siirrytte? Minä niin toivon että täältä tulisi rytinällä vielä porukkaa siihen ryhmään mukaan - niitäkin joilla vielä testit näyttää haaleaa, lähtee uuteen kiertoon tai ei ole vielä menkat alkaneet!!

Mä en pystynyt eilen juoksulenkillä juoksemaan kun vajaan kilsan pätkiä, kun tuli outoja oloja alakertaan, liitoskipua ja pistoa. Onko sitten hyvä merkki vai huono - tiiä näistä nyt sitten. Esikoista odottaessa juoksu oli ihan nounou jo ennen kun tikkuun sain 2 viivaa. Nyt vasta dpo 4, joten en kyllä uskoisi sen vaikuttavan.

Ja siis hei iha järkyttävää, en meinannut päästä kirjautumaan tänä aamuna sisään tänne kun herjasi virheellisestä käyttäjätunnuksesta!!! Iski paniikki ja ajattelin, että se oli viesti ylemmältä ICT-jumalalta, että sut on dumpattu, et oo tulossa raskaaksi. Mut ketteränä kissana kun runttasin itteni jostain pääsivun kyljestä sisään, ni onnistu taas. En päässyt edes tekemään ilmoitusta ylläpitoon kun ei hyväksynyt sähköposti osoitetta. Hitsin internetti, ihan kun tää tiineeksi tuleminen ei olis muuten tarpeeksi vaikeaa.:hilarious:

Menkat päivän myöhässä. Tein yöllä tälläsen. Tää on jo kuivuneesta kuva. Selkee haalee viiva herkkään testiin. Mutta samalla vessareissulla alkoi myös vpunainen lima ja tänään on jo dpo 15, nii aika hento viiva siihen nähden kun kyse herkästä testistä. Sofit loppui, joten en voi tarkistaa sen viivan vahvuutta. Lisäksi kauheet menkkakivut ja selkä kipu, ja tänää lämmöt 35.8. Ei siis onnistunut tälläkään kertaa :sad001 yritystä silti.

Lisäksi pelkona aina tälläsessä kohdunulkoinen. Mutta toivottavasti ei.

Tuo on jo ihan selkeä positiivinen. Toivotaan että menkat ei kuitenkaan ala, vaan raskaus jatkuu normaalisti loppuun asti. Paljon onnea siis!

Muokattu viimeksi:
Mä toivon @Milalai että olisi tärpännyt! :Heartred

Pääsispä itsekkin liittymään kesäkuisiin!
Täällä lähti dpo5 käyntiin! Ens viikolla keskiviikkona pitäis alkaa menkat. Ei mitään oireiluja, välillä tuntuu painetta kohdulla, mutta en tiedä onko syynä vain endon kiinnikkeet, jotain muuta tai se kun eilen ja tänään on janottanut ihan mahottomasti ja saanu juoda koko ajan vettä ja mehuja ja käydä pissalla senkin edestä:hilarious:
Ja joku vastasikin mulle niistä vitskuista ja totesin, että kyllä niitä jatkan ja syön kun vaikuttaa niin paljon sitten omaan jaksamiseen:bookworm:

Varovaiset onnittelut Milalai! Toivottavasti vuoto ei alkanut nyt kuitenkaan kunnolla, vaan viiva vahvistuisi.

Onnea selkeistä testituloksista!! Onko se nyt sitten jo kesäkuisten ryhmä mihin siirrytte? Minä niin toivon että täältä tulisi rytinällä vielä porukkaa siihen ryhmään mukaan - niitäkin joilla vielä testit näyttää haaleaa, lähtee uuteen kiertoon tai ei ole vielä menkat alkaneet!!

Mä en pystynyt eilen juoksulenkillä juoksemaan kun vajaan kilsan pätkiä, kun tuli outoja oloja alakertaan, liitoskipua ja pistoa. Onko sitten hyvä merkki vai huono - tiiä näistä nyt sitten. Esikoista odottaessa juoksu oli ihan nounou jo ennen kun tikkuun sain 2 viivaa. Nyt vasta dpo 4, joten en kyllä uskoisi sen vaikuttavan.

Ja siis hei iha järkyttävää, en meinannut päästä kirjautumaan tänä aamuna sisään tänne kun herjasi virheellisestä käyttäjätunnuksesta!!! Iski paniikki ja ajattelin, että se oli viesti ylemmältä ICT-jumalalta, että sut on dumpattu, et oo tulossa raskaaksi. Mut ketteränä kissana kun runttasin itteni jostain pääsivun kyljestä sisään, ni onnistu taas. En päässyt edes tekemään ilmoitusta ylläpitoon kun ei hyväksynyt sähköposti osoitetta. Hitsin internetti, ihan kun tää tiineeksi tuleminen ei olis muuten tarpeeksi vaikeaa.:hilarious:

Kai se la vielä toukokuun lopulle menee, näin ainakin luulisin, jos nyt on jo plussannut.

Peukut pystyyn, että sullakin olisi nyt tärpännyt Tessa 2020!

Täällä kanssa ensi keskiviikkona alkaa menkat, jos alkaa. Nyt mennään dpo6.

Vähän on ollut paineen tunnetta alamahalla vasemalla, mutta samaa on ollut muissakin kierroissa. Tissikipu ei ole alkanut vieläkään, mutta pidän tätä positiivisena asiana, koska negakierroissa se on alkanut heti ovulaation jälkeen. Eilen illalla ja tänä aamulla oli jotenkin onnellinen olo ja hymyilin vain. Mietin, että olisiko nyt se meidän kierto.:smiley-ashamed005

Peukut pystyyn meille kaikille jotka mennään samoissa:thumright Meitä on niin paljon, että pakko ainakin osalla tärpätä!:Heartred

Onnea @zarar_ !! Vihdoin :smiley-bounce013 Oon ihan super iloinen teidän puolesta! Nyt paljon vauvaliimaa ja ihanaa raskausaikaa :Heartred

@Milalai , Hieno plussa sieläkin! Toivon todella, että sielä on pieni oikeassa paikassa . Tuhansittain vauvaliimaa myös sinne :hello2:Heartred

Hei mielenkiintoista! mä just tänään pohdin ja olin tulossa tänne kirjoittamaan, kun eilen ja tänään dpo5-6 ollut ihan sellaisia liitoskivun tyyppisiä tuolla häpyalueella, yhtäkkisiä vihlaisuja, jotka ei oo tosiaankaan missään suolistossa tai kohdussa, vaan selkeesti alempana. mutta ei kuitenkaan emättimessäkään. että mistä ne voi tässä vaiheessa johtua, mulla ei ole ollut vastaavia koskaan muulloin, kuin raskaana, mutta sillon ne alko vasta tokalla kolmanneksella. lonkissa ja selässä on ollut vaivaa muutenkin, mutta ei ole erityisen pahana nyt, eikä oo koskaan tonne säteilleet. mulla tuntuu kävellessä ja joskus ihan paikallaankin ollessa, juoksemassa en oo lähipäivinä käynyt.:confused004

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille :Heartred

Eniten täs just huolettaa nuo selkäkivut, ne ja tuo vuoto ja hidas viivan vahvistuminen ja lämpöjen tiphtaminen alle 36 ei omalla kokemuksella tiedä hyvää. Mutta katsotaan, tiedä vaikka tää oliski se kierto ku kaikki tuo osittautuis vääräksi. Henkisesti valmistun kuitenkin jo uuden kierron alkuun.

Pitää varmaan miehelle alkaa syöttää vitamiineja, vaikka se on aina sanonu etttei purkista ota. Ku kerran mä raskaudun helposti, mut raskaus ei ota jatkuakseen, nii ehkä se tekis miehellekin hyvää vähän kokeilla vippaskonsteja.

Hei mielenkiintoista! mä just tänään pohdin ja olin tulossa tänne kirjoittamaan, kun eilen ja tänään dpo5-6 ollut ihan sellaisia liitoskivun tyyppisiä tuolla häpyalueella, yhtäkkisiä vihlaisuja, jotka ei oo tosiaankaan missään suolistossa tai kohdussa, vaan selkeesti alempana. mutta ei kuitenkaan emättimessäkään. että mistä ne voi tässä vaiheessa johtua, mulla ei ole ollut vastaavia koskaan muulloin, kuin raskaana, mutta sillon ne alko vasta tokalla kolmanneksella. lonkissa ja selässä on ollut vaivaa muutenkin, mutta ei ole erityisen pahana nyt, eikä oo koskaan tonne säteilleet. mulla tuntuu kävellessä ja joskus ihan paikallaankin ollessa, juoksemassa en oo lähipäivinä käynyt.:confused004

Musta tuntuu jostain syystä vahvasti siltä, että tää ois teidän kierto :happy:

Mä muuten sain hitto ne verikokeet, ferritiinin lisäksi monta muutakin koetta. Huomenna menen ja pitää paastotakin. Että näin, kannatti anella niitä kokeita uudestaan :joyful: Kyllä nyt passaa, vaikkei raskaus alakaan. Jännittää varsinkin toi ferritiini, että onko liikahtanut mihinkään.

Muokattu viimeksi:
Hei paljon onnea plussalaiset, kuinka hienoa onkaan! :happy::Heartred Nyt vaan kaikkea hyvää ja viivoille vielä vahvistumista! Onnea!

Ja nyt kun istahdin pöydän ääreen syömään, alkoi kunnon krampit ja tunsin kun jotain holahti. Sieltä se vuoto sitten kunnolla alkoi :(

Ja nyt kun istahdin pöydän ääreen syömään, alkoi kunnon krampit ja tunsin kun jotain holahti. Sieltä se vuoto sitten kunnolla alkoi :sad001

Voi hitto kun ei voinut jatkua tuo :sad001 Lämpöjen putoaminen ei kyllä ole hyvä merkki :sad001 Kyllä teitäkin koetellaan taas. Pahoittelut :sorry:

Dpo -3-0: Järkyt ovisoireet pitkään (esim normisti ovis ei tod aiheuta pahoinvointia tai estä liikuntaa). Joku hormonihäiriö? Tuplaovis? Kysta?

Dpo 1-4: Melko kovat oviksen jälkeiset muniskivut molemmilla puolilla. Aamuämpö koholla.

Dpo 5: Eka yöpissakäynti kuukauteen. Vähän turhan suuri aamulämpödippi. :sorry: Sitten "oireita", joista oisin tosi innoissaan jos oisi vaikka jo dpo 8: Vähäiset rinta/nännioireet. Illalla kovia alavatsapistoja keskelle, myös muniskivut reunoilla jatkuu. Vv kasteli housut. Väsymys, hengästyminen.

Dpo 6: Lämmöt jääneet alas. :sad001 Nännit yhä vähän herkät (olis normaalia vain pitkien juoksulenkkien jälkeen). Muniskipu jatkuu yhä molemmin puolin.

Dpo 6 ilta: Rintojen aristus yms loppunut, eli lähes oireetonta... Vain alavatsatuntemukset pahenneet: kipu aivastaessa, nauraessa tai vetäessä vatsaa sisään.

Etsimällä etsittyä eli "oireet": Pissattaa paljon. Kn ylhäällä ja kova. Vv holahdus. Haluaisin sanoa että turvottaa, mutta luulen että paino on vähän noussut ja housut kiristää siksi. :hilarious:

Dpo 7:
Aamulämmöt senkun laskee. Ennen ovista 36.1, oviksessa 35.9, sen jälkeen nousi 36.4 dpo1-4 ja nyt kolmas aamu putkeen 36.1-36.2 eli mun normit ennen ovista. :sad001 Ei rintaoireita, alavatsaoireissa ei muutosta eiliseen. Eli todelliset oireet ei kovin lupaavat..

Ei niin objektiiviset "oireet", käsiteltävä skeptiset lasit päässä: Nälkä. Vatsa kovalla (harvinaista). Maksimipäivälämpö pomppasi vihdoin 36.4 -> takaisin 37.0, eli jopa selvästi yli dpo1-4 tason. Jospa huomenna aamulämpökin? Alaselän pistävä kipu.

Tää on kyllä ärsyttävää. Miks koko ajan pitää tarkkailla itteään ja olojaan. Ja verrata aiempaan. Tää mun alaselkäjomotus voi olla mitä vaan kiertoon liittyvää (yleensä ei jomottele kuin menkkojen alkaessa, ja ekassa raskaudessa joka päättyi yhtä nopsaan, ku alko, ei tiennyt hyvää). Myös nännit nyt, ja viime raskaudessa ne ilmoitti ekana :D, nyt voi olla vaan kierron vaihe. En taas tiiä, miten kroppa reagoi, kun oli se kkm. Tuntuu aina noiden jälkeen muuttuvan toiminta. Eilisestä illasta lähtien oon peilaillu naamaani, ihan ku ois hormoninäppyä :grin. Pöljä, pöljempi, minä.

Ja nyt kun istahdin pöydän ääreen syömään, alkoi kunnon krampit ja tunsin kun jotain holahti. Sieltä se vuoto sitten kunnolla alkoi :sad001

No voi pahus sentään, olen pahoillani. Voimia hurjasti Milalai!

Takaisin