Ihanaa onnea kaikille plussanneille
Minä alan pikkuhiljaa päästä taas yli tästäkin pettymyksestä, kunhan vaan vuoto loppuisi niin ei joka vessakäynnillä nousisi tunteet pintaan. Mä itse olen nyt varma, että kemiallinen/varhainen km tuo oli, edelleen vuodan kuin seula ja sattuu ihan kamalasti. Normaalisti kp3 alkaa jo vuoto vähentyä ja kp4 tulee ihan vain tuhrua.
Pelkästään jo tämä pettymys oli valtava, mutta läheisten reaktiot ei tee sitä yhtään helpommaksi. Ainoastaan yksi kaveri on laittanut viestiä ja kysellyt vointia. Paras ystävä ei edes pahoitellut tms, totesi vain, että noh lapsettomuushoitoihin seuraavaksi. Ei se ole edes varmaan, että minulle niitä tarjottaisiin. Voi olla, että sanotaan vain, että huono tuuria ja laihduta niin helpottaa raskautumista. Olen tutkinut yksityisten hintoja, mutta en ole varma, onko mies valmis semmoisia summia maksamaan.
Niin ja kun hölmönä menin niistä plussista muutamille läheisille kertomaan, niin suurin osa reagoi vain sanomalla "toivottavasti et joudu taas pettymään." tiedän, että he tarkoittivat vain hyvää, mutta niistä tulee vain semmoinen olo, ettei kukaan enää jaksa uskoa mun kohdalla onnistumiseen. En jaksa minäkään, mutta juuri siksi kaipaisin tukea vielä enemmän.
Anteeksi tämä jatkuva omanapailu ja itkeminen, mutta pakko saada jonnekin purkaa.
Voi Reggie, mä olen niin pahoillani! Ihan kamalaa että kohdalle sattuu tuollaisia ruputestejä, laitoithan sä siitä tiukan reklamaation? Toivottavasti lähettävät sulle hyvityksenä vuoden testit. Ihan käsittämätöntä että tuommoista sekundaa pistävät kauppoihin. Voimia sinne kovasti! Toivottavasti jatkossa läheiset osaavat pitää mölyt mahassaan....