Raskaaksi 2020

Moikka kaikki! Olen uusi tässä ketjussa. Olemme mieheni kanssa 24-vuotiaita ja ilman ehkäisyä oltu pari vuotta, ajatuksella että tulee jos on tullakseen.

Edellisestä suhteesta yksi kohdunulkoinen (plussasin 6+3). Tämän jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut. :sad001

Miehellä tytär edellisestä suhteesta.

Puolivuotta sitten lähdettiin tutkimuksiin jotka keskeytyivät kun multa löytyi solumuutoksia kohdun suulta. Kävin muutamia päiviä sitten kontrollissa, eikä etikkaliuoksella näkynyt värjäymiä. Toki koepala otettiin ja sen tuloksia odotellaan.:nailbiting:

Nyt flo kalenterin mukaan menkat myöhässä 7 päivää.
Kierto yleensä 32-36pv.
Toki vuosien aikana on ollut isompiakin heittoja joka tekee tästä vielä piinaavampaa:nailbiting::arghh:

Olen nyt muutaman päivän kärsinyt päänsärystä, alavatsan nipistelystä, nivuskivuista ja hirveästä janon tunteesta.

En tiedä kuinka suttuisiksi nuo kuvat menee kun ne tänne lataa mutta itse näen alemmassa testissä kaksi viivaa. Näkeekö kukaan muu vai kuvittelenko vain? o_O

Teen aamulla kyllä vielä uuden mutta ei millään malttaisi odottaa:rolleyes:

Liitteet

• 20200215_151539.jpg
    20200215_151539.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 263
  • 20200215_151438.jpg
    20200215_151438.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 261
Tuollahan oli hyvin havainnollistettu asiaa. Tuon perusteella ovis ei olis vielä tapahtunut, mut tiedä sitten.. Ei mulla tuota kirkasta ovismaista kyllä ole tullut aikoihin :bookworm:o_O
Noh, kaipa mä jatkan tikuttelua ja seurailua :grin

Ei mullakaan aina tule tota valkuaista..Ja kun tulee niin muutamana päivänä jos sattuu huomaamaan pyyhkiessä :)

Omanapapäivitys!! Mieli keksii oireita! :facepalm: eka terolut kuuri ohi ja olo on turvonnut, höllyvä jopa:hilarious: mielialat heittää häränpyllyä ja tää vitutus on aivan jäätävää:banghead: ala mahaa vihmoo välillä vasemmalta ja eilen tuli seksin jälkeen vähän verta :confused: jotenkin oletin et menkat alkais heti:angry7 ja tissit on turvoksissa ja nännit arat :rolleyes: jos ei menkat ala tiistaihin mennessä niin sit testaan.. muita piinailijoita:anyone

Moikka kaikki! Olen uusi tässä ketjussa. Olemme mieheni kanssa 24-vuotiaita ja ilman ehkäisyä oltu pari vuotta, ajatuksella että tulee jos on tullakseen.

Edellisestä suhteesta yksi kohdunulkoinen (plussasin 6+3). Tämän jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut. :sad001

Miehellä tytär edellisestä suhteesta.

Puolivuotta sitten lähdettiin tutkimuksiin jotka keskeytyivät kun multa löytyi solumuutoksia kohdun suulta. Kävin muutamia päiviä sitten kontrollissa, eikä etikkaliuoksella näkynyt värjäymiä. Toki koepala otettiin ja sen tuloksia odotellaan.:nailbiting:

Nyt flo kalenterin mukaan menkat myöhässä 7 päivää.
Kierto yleensä 32-36pv.
Toki vuosien aikana on ollut isompiakin heittoja joka tekee tästä vielä piinaavampaa:nailbiting::arghh:

Olen nyt muutaman päivän kärsinyt päänsärystä, alavatsan nipistelystä, nivuskivuista ja hirveästä janon tunteesta.

En tiedä kuinka suttuisiksi nuo kuvat menee kun ne tänne lataa mutta itse näen alemmassa testissä kaksi viivaa. Näkeekö kukaan muu vai kuvittelenko vain? o_O

Teen aamulla kyllä vielä uuden mutta ei millään malttaisi odottaa:rolleyes:

Nään alemmassa viivan kyllä minäkin o_O:wink

Omaa napaa minäkin :rolleyes:

Söin ne kiduttavan pitkät 10pvä primoja ja koin mieletöntä vitutusta koko sen ajan. Ai että mä vihaan vieraita hormooneita. Noh saatiimpa vihdoin menkat sieltä tuleen alkaen keskiviikkona, neljäntenä päivänä primojen syömisen jälkeen. No ne loppu jo eilen. En oo vuotanut yhtä kupillista edes :eek:
Että niukat oli, saas nähdä...
Nyt sitten kuulostellaan oloja että tuleeko ovista vai onko kroppa vaan lomilla ja odottaa laihempaa emäntää :hilarious:

Mulla vähän sama tilanne, paitsi että menkat ois jo pitänyt alkaa tai sitten ne oli jotku super mini lyhyet menkat mitä oli viime la-su.. On ollut siis ihan samaa menoo ku sulla oviksesta asti eli n. 25.1. asti, kipua nivusissa, häpyliitoksessa, alamahassa keskellä ja sivuilla, alaselässä, rinnat arat, kuvottaa, yhtäkkiä iskee nälkä vaikka puol tuntii sit ollu ähky, palelee, hiottaa, väsyttää, pissattaa, pierettää, röyhtäyttää, närästää, turvottaa.. Rinnat ei nyt arat mut muut oireet kyllä.
Ootko tehnyt testiä?

Täällä taas ollut super aktiivista keskustelua! Mukava lueskella välillä plussauutisiakin. :smiley-angelic003

Joku kyseli aiemmin, miten kierto käynnistynyt km jälkeen. Mulla kemiallinen joulukuun alussa, jonka jälkeen kierto ei ole vieläkään käynnistynyt. Nyt menossa kp 77. Odottelen ja kuulostelen kroppaa edelleen, mutta tuntuu ettei mitään tapahdu. Tää on ihan super lamauttavaa. Mies koittaa tsempata ja kääntää positiiviseks että ainakin on aikaa tehdä oppari loppuu ja huolehtia omasta terveydestä esim. kuntoilemalla. Silti tuntuu että mikään ei onnistu. Kaikki junnaa paikallaan.:sad010

Eilen talleteltiin, jollon tuntu että perille meni ja nippailua tuntui hetken päästä. Tänään on vasemmalla tuntunut lievää jomotusta.:bored:

Mietin jo, että jossei menkkoja tai plussaa ala kuulumaan, niin täytyy varmaan hommata tikkuja ja lähteä edes ovisplussaa metsästämään. Onko hyviä kokemuksia tietystä ovistestimerkistä? :anyone
Mitä sulla oli oireita kemiallisesta? Jaksuja ♥️. Niin piinaava kun haluaisi vaan päästä yrittämään uudelleen :sad001

Näkyy viiva! Ja mitä tulee kierron suhteen; itsellä ainakin haalea plussa pari päivää ennen menkkoja oli juuri X2 missä raskaus sujui niin kuin piti! ♥️

Sifaka raskauduitko sinä ja menikö kesken? :wideyed: minä en enää muista kaikkia raskautuneita, täällä niin paljon porukkaa :nailbiting:

Kuumeilija95 teitkö uuden testin? :)

Täällä tosiaan niin paljon uusia viestejä, että millään en pysy kaikkien tilanteissa mukana. Vaikka kaikki viestit aina luenkin. Kaikkea parasta sitä aina jokaisen tilanteeseen toivoo :happy:

Asiasta kymmenenteen. Kellään oviksen aikoihin sijoittuvaa pohje/jalkasärkyä?? Levotonta, outoa tuntemusta jaloissa? Mihinhän liittyy? :anyone

Täällä tosiaan niin paljon uusia viestejä, että millään en pysy kaikkien tilanteissa mukana. Vaikka kaikki viestit aina luenkin. Kaikkea parasta sitä aina jokaisen tilanteeseen toivoo :happy:

Asiasta kymmenenteen. Kellään oviksen aikoihin sijoittuvaa pohje/jalkasärkyä?? Levotonta, outoa tuntemusta jaloissa? Mihinhän liittyy? :anyone

Mulla oli sitten hymy eilen kp20 mitä ihmettelin ku oviksen piti olla jo viime vkloppuna mut joku tuplaovis. No yöllä heräsin ihan jäätävää kipuun ja sit mulla veti kyljestä reiteen ja lopulta ihan jalkapohjat oli kipeet ja tissit kipeytyi heti. No, mulla enemmän alkaa lonkan kivulla, sit semmonen pyörryttävä inha olo ku murskataan molemmat munikset ja sit se jalkaveto mut tää on alkanut mulla km jälkeen eli aiemmin en ihan noin hyvin tuntenut mutta nyt kyllä tuntuu ja koska hymy eilen niin tänään vielä odotettavissa kipui ja toivon mukaan huomenna irtoaa ja tuntuu vaan se jäätävä irtoamiskipu. Mutta joo, suonta kyl vetöö

Mulla paha selkäsärky usein oviksen tienoilla, pahenee vain ja on usein iskiashermokipu samassa vetäen toisen jalan läpi, ihan pohkeeseen saakka. Mut km raskaudessa ei jalkasärkyjä, mut levottomat jalat oli heti oviksen jälkeen. Eli kaikennäköstä voi esiintyä :grin
Mä en edelleenkään oikein saanut kiinni ovista, mut epäilen sen oireista päätellen olleen eilen myöhään yöllä, kun ihme meininki alavatsassa sillon :yuck:

Mulla paha selkäsärky usein oviksen tienoilla, pahenee vain ja on usein iskiashermokipu samassa vetäen toisen jalan läpi, ihan pohkeeseen saakka. Mut km raskaudessa ei jalkasärkyjä, mut levottomat jalat oli heti oviksen jälkeen. Eli kaikennäköstä voi esiintyä :grin
Mä en edelleenkään oikein saanut kiinni ovista, mut epäilen sen oireista päätellen olleen eilen myöhään yöllä, kun ihme meininki alavatsassa sillon :yuck:
Pakko kysyä, mitä kipua oli? Mä en oo siis vielä ikinä herännyt oviskipuihin. Säteili kylkeen asti ja jalkaan oikealla ja sit vasemmalla jomottelua. Eli vissiin se mun "keltis" oikealla oli kasvukipuja ja samaten vasemmalla muttei niin pahat. Viime yönä oikea kettuili ja tuntu ihan jäätävän pahalta, sit nännit kipeytyi ja rinnat kokonaan ja nyt edelleen kipuilee etten usko itse ovulaation olleen yöllä kun edelleen kaivelee kohtuu, oudoin juttu on et mulla on vatsa ihan löysänä ollu jo monta päivää ja sit semmonen kummallinen kaiverrus alkoi toissapäivänä mikä sit eilen saikin sen digin tekee ja hymyhän se oli. Ihme ovisoireet kyl ku viimeksi ku oli näin haetaat kivut niin johtui raskauden alusta (uskon näin kun kerta sanottiin RV se ja se joten oletettu kiinnittyminen olis ollu se mikä herätti) yleisestikin oon huomannut et hikoilen ja sit oon hyvin uneton kun ovis tulee ja noi mul oli jo viime vkloppuna mut nyt kai tuo ovis sit on tänää tai huomenna. Toivottavasti tänään niin helppais kivut

Tein juu. Nyt en nähnyt enää edes tuota hailakkaa haamuviivaa:sad001 Taitaa olla sittenkin kyse jostain muusta kun raskaudesta.. :shifty:

Hmm mulla ei juurikaan oo oviskipujs (kai?) mulla saattaa tuikkasta kerran pari oviksen tienoilla, mutta tiettty paha sanaa, että liittyiskö vaikka irtoamisen.

oon nyt noin puoli vuotta käyttäny flo:ta ja kirjannu oireita ja ovis oireita ovat: kaksi niskaan tulevaa finniä (aina samaan kohtaa), halut nousee menkkojen jälkeen, kestää n. 5-7 päivää, samalla alkaa limailu about sama kesto, yhdyntä tuntuu inhottavalta jos mies työntyy liian syvälle ja sitten ripuli:hilarious: tiedän siis milloin ovis lähenee, mutta mistään en osaa sanoa tarkkaa ajankohtaa (paitsi tikuista).

Oviksen jälkeen mulla seuraavat oiremerkinnät ovet olleet n. Viikko oviksesta, lähinnä pissatusta ja vatsan nippailua.

nyt dpo 2 ja vatsaa on nippaillut oletetusta ovispäivästä lähtien, välillä vihlasee jommalta kummalta puolelta ja välillä (niinkuin nyt) tuntuu ihmeellistä möyrintää alavatsalla :confused004

edit: halut edelleen korkealla, voisin kuksia kokoajan..

Muokattu viimeksi:
Mun täytyy sanoa että mä en oo tuntenu ovista mistään, limoista huomaa lähestyvän ja tikuista.. ovistesteissä huomasin että mulle se tumminkaan viiva ei ollu ihan tasapaksu kontrollin kanssa mutta selkeesti tummempi mitä ennen olin saanut. Laskin sen omalla kohdalla positiiviseksi, koska sen jälkeen lähti taas vaalenemaan. Tosin voi olla et tunneista kiinni se minkä vahvuinen viiva.. Käytössä one stepin tikut raskauskeijulta :)

Tasan viikko ennen kun plussasin muistan, että illalla tuli kova repäisy alavattassa, mutten muuten ajatellu asiaa sen enempää kun oli juuri muuta tekemistä. :hilarious: Sitten mulla oli ihan kuumeinen olo pari päivän päästä ja illalla lämpöä 37.. myöhemmin tajusin että se repäisy kipuhan tuli tasan viikko oviksesta.. sitten siitä tasan viikko mulle tuli tuo hailakka plussa (vasta 3+6 aamuna), illalla vahvistui hieman ja siitä lähti viivat tummenemaan, tänään aamulla (4+3) oli pakko taas testailla ja erittäin tumma viiva tuli :happy: nyt vaan rukoilen niitä tarrasukkia että pysyy matkassa loppuun asti:angelic::Heartred

plussaonnea kaikille :Heartbigred

Kävin kaupasta luotto rfsu puikon ja pc liuskat ja negaa näytti. On se uskottava. Menkkoja ei vaan näy vieläkään.. ja hiivakin taas tulossa, niinkun aina ennen plussaa :D mut jospa se hiiva tälläkertaa tuli sitten jostain muusta :D ei voi tietää.

Munasarjoja kyllä tuikkii ja hampaiden harjaus etoo, alavatsalla painetta ja pissalla saa juosta kokoajan. Mut meeehän noi myös pms oireista.

Tympeetä hommaa!

Keltainenkuu, mulla oli tässä kierrossa oviksen jälkeen ihmeellistä pohjesärkyä. Sitä jopa miehelle ääneen taivastelin. Outoa tosiaan :D

mulla ei ennen aikaisempia raskauksia oviskivut tuntuneet oikein miltään enkä sitä ilman testejä bongannut.. mutta NYT kahden synnytyksen jälkeen niin ohhoh! Ei tartte kyllä arvailla millon on.. alavatsa tulee niin kipeeks että ei meinaa kunnolla pystyä kävelemään. Ja samana päivänä yleensä särkee päätäkin.

jjulie, mulla kans tuntui tosi kova repäisy viikko oviksesta kun aloin odottaa kuopusta. Ja sen jälkeen kipee olo plus kuume! Tarrasukkia, ihanaa!

Takaisin