Raskaaksi 2020

Onko kellään ollut alkuraskauksissa nivus kipua? Vetää reisiin myös. Mistä se voi johtua? Taidan oikeasti pian seota :dance008:happy093 kun uusia oireita tulee harvase päivä ja saman verran oireita katoaa.. tiistaina vasta pitäis alkaa menkat että vielä on piinailtavaa ennenkuin pääsen testaamaan. Mulla kyllä yks testi kuumottaa laatikossa mut en haluaisi tuhlata sitä ennenkuin on varmat testi päivät :smiley-bounce013

Onko kellään ollut alkuraskauksissa nivus kipua? Vetää reisiin myös. Mistä se voi johtua? Taidan oikeasti pian seota :dance008:happy093 kun uusia oireita tulee harvase päivä ja saman verran oireita katoaa.. tiistaina vasta pitäis alkaa menkat että vielä on piinailtavaa ennenkuin pääsen testaamaan. Mulla kyllä yks testi kuumottaa laatikossa mut en haluaisi tuhlata sitä ennenkuin on varmat testi päivät :smiley-bounce013
Mulla vähän sama tilanne, paitsi että menkat ois jo pitänyt alkaa tai sitten ne oli jotku super mini lyhyet menkat mitä oli viime la-su.. On ollut siis ihan samaa menoo ku sulla oviksesta asti eli n. 25.1. asti, kipua nivusissa, häpyliitoksessa, alamahassa keskellä ja sivuilla, alaselässä, rinnat arat, kuvottaa, yhtäkkiä iskee nälkä vaikka puol tuntii sit ollu ähky, palelee, hiottaa, väsyttää, pissattaa, pierettää, röyhtäyttää, närästää, turvottaa.. Rinnat ei nyt arat mut muut oireet kyllä.

Täällä vihdoin dpo 3. Kyllä on helpottunut olo! Enää ei tartte kyttäillä limoja ja tikuttaa ovista ja yrittää epätoivoisesti saada talletuksia juuri oikealle päivälle  :wacky: Olemme tehneet voitavamme ja loppu on korkeemman kädes :smiley-angelic001

Nyt vaan ootellaan tuloksia :love017

Plussatuulia meille kaikille :Heartred:love7

Alan turhautua itseeni, kun joka kuukausi käy nämä samat asiat päässään läpi tuhat kertaa eikä vaan malta odottaa. Mulla viime kierto oli tosi erilainen, kun oli rintojen arkuutta yms. ja menkatkin oli myöhässä muutaman päivän. Ja isoin juttu että näin unia joka yö, mitä tapahtunut viimeksi esikoisen odotusaikana. Sillon olin ihan varma että nyt tärppäsi, mutta ei! :eek: Nyt sitä taas täällä tulkitsee joka oiretta ja uniakin alkanut taas näkymään. Vaikka eipä se raskaus edes tässä vaiheessa (dpo 4) mitään oireita taida tehdä. Ja nekin oireet mitkä muka vois olla merkki raskaudesta niin on ihan normi oireita joka kierrosta :facepalm::hilarious: Mulla on ollut vielä etäviikko, joten tuntuu että vähän liikaa on ehtinyt pyöritellä ajatuksia (ja googlata). Tänään onneksi taaperon kanssa vapaapäivä niin ei ehdi juuri ajatella :grin

Huomenta kaikille!! En oo aikoihin kirjotellut kun ei oo oikeestaan ollut mitään kirjotettavaa kun on pelkkää pettymystä ollut joka kk:sad001

mut nyt mä niin tarvisin teidän mielipidettänne! Tein tänään aamulla testin koska halusin varmistaa etten ole raskaana kun tänään lähdetään pienelle reissulle miehen kanssa! Ja testin tulos oli tämä!
Eka kuva on märkänä ja toka kuva kuivana!

Liitteet

• B62043E2-FAA0-45E9-B46A-4DB628D4D06F.jpeg
    B62043E2-FAA0-45E9-B46A-4DB628D4D06F.jpeg
    28.2 KB · Katsottu: 279
  • F4935922-E093-49FC-8428-47609196929F.jpeg
    F4935922-E093-49FC-8428-47609196929F.jpeg
    16.5 KB · Katsottu: 280
Tokaa kuvaa ei kai pitäisi syynäillä, jos otettu testiajan ulkopuolella. Mutta kyllä mä ekassa väriä näen!
Oon kyllä itsekin useamman samanlaisen tehnyt ilman raskautta.... Onko sulla minkä merkin testi?
Tekisin ehkä uuden testin parin päivän päästä :)

Mutta todella ärsyttävästi ennen reissua noin epävarmat viivat, varmasti turhauttavaa :shy:

Tokaa kuvaa ei kai pitäisi syynäillä, jos otettu testiajan ulkopuolella. Mutta kyllä mä ekassa väriä näen!
Oon kyllä itsekin useamman samanlaisen tehnyt ilman raskautta.... Onko sulla minkä merkin testi?
Tekisin ehkä uuden testin parin päivän päästä :)

Mutta todella ärsyttävästi ennen reissua noin epävarmat viivat, varmasti turhauttavaa :shy:

Testi on apteekin ultra.. no ei auta muu kun sitten olla reissussa kuivin suin :hilarious: ärsyttää tollaset testit mitkä antaa toivoa ja sit taas pudotaan korkeelta kun menkat alkaa:shifty: teen sit uuden testin kun tullaan reissusta:)mulla pitäs menkat alkaa vasta ma tai ti mutta tiputtelu alkaa yleensä jo muutama päivä ennen eli viimeistään huomenna..

Testi on apteekin ultra.. no ei auta muu kun sitten olla reissussa kuivin suin :hilarious: ärsyttää tollaset testit mitkä antaa toivoa ja sit taas pudotaan korkeelta kun menkat alkaa:shifty: teen sit uuden testin kun tullaan reissusta:)mulla pitäs menkat alkaa vasta ma tai ti mutta tiputtelu alkaa yleensä jo muutama päivä ennen eli viimeistään huomenna..
Mäkin tein just tänään aamupissasta Apteekin Ultra testin ja puhdas nega :sour: turhauttavaa, niin turhauttavaa kokea kaikki oireet ja se tunne siitä että on raskaana, se tietty olo. Ja vielä lihoa yli 2 kg kahden viikon aikana!

Mäkin tein just tänään aamupissasta Apteekin Ultra testin ja puhdas nega :sour: turhauttavaa, niin turhauttavaa kokea kaikki oireet ja se tunne siitä että on raskaana, se tietty olo. Ja vielä lihoa yli 2 kg kahden viikon aikana!

joo se turhautuminen on niin hirveetä! Ja ne kaikki oireet, mulla ei kyllä nyt oo ollu mitään oireita oikeestaan.. Mutta nyt parina viime kuukausina oon joka kerta ollu ihan varma että nyt tärppäs ja oireita on ollut vaikka muille jakaa, mutta sitten ne menkat aina sieltä tulee..en ees tässä kuussa tikuttanut ovista kun oon niin turhautunut pettymään joka kerta:grumpy: oon nytkin varma et toi haamu on vaan joku virhe ja mua vituttaa jo valmiiksi ensi viikolla tulevat menkat:sad001

Mun mielestä noi sun testit on ihan selkeitä positiivisia. Ei edes haamuja, vaikka nekin kyllä on positiivisia. Toivottavasti viivat vaan siitä vahvistuu. Ehkä mun vuoro sit tässä kierrossa, kai se kahen päivän pienehkö vuoto sit oli menkat.. No eipähän tarvi selitellä viinistä kieltäytymistä kun mennään veljen luokse helmikuun loppupuolella

Täällä jalkataive vasemmalta niin kipeä et linkutin työpäivän, välillä ihan nipistelee niin että olis puutumista:sad001 ruskeaa verensekaista töhnää alkoi vuotaa pari tuntia sitten,nyt siis kp 24 :smiley-angry017:sad010 joku siellä ilmeisesti oli mutta nyt siis varmaan on ulos tulossa.. vitsi että harmittaa jos tää oli tässä taas.

Voi teitä kaikkia piinailijoita, sympatiat täältä sinne ja toivon, että plussaksi vielä kääntyisi kaikki :Heartred:notworthy

Mulla oli ovis ilmeisesti tai sitten vieläkin tekee tuloaan.. Oudon kivuton ollut :think005 mut muuta ovis oiretta ollut tässä, näinköhän tää itkeskelykin nyt siitä johtuvaa. Musertavan tuntuinen ip koulussa :sad001
Onneksi perjantai. Kuitenkin vähän helpotti se, kun yksi toveri kertoi, että hänellä tismalleen samoja pelkoja, kun mullakin eli tiedän, etten tuntemuksieni kanssa ole yksikseen :rolleyes:

Tsempit kaikille - eilen jopa vähäsen jo toivoin, et pääsis kohta yrittämään, vaikka pelottaakin:shy:

Täällä taas ollut super aktiivista keskustelua! Mukava lueskella välillä plussauutisiakin. :smiley-angelic003

Joku kyseli aiemmin, miten kierto käynnistynyt km jälkeen. Mulla kemiallinen joulukuun alussa, jonka jälkeen kierto ei ole vieläkään käynnistynyt. Nyt menossa kp 77. Odottelen ja kuulostelen kroppaa edelleen, mutta tuntuu ettei mitään tapahdu. Tää on ihan super lamauttavaa. Mies koittaa tsempata ja kääntää positiiviseks että ainakin on aikaa tehdä oppari loppuu ja huolehtia omasta terveydestä esim. kuntoilemalla. Silti tuntuu että mikään ei onnistu. Kaikki junnaa paikallaan.:sad010

Eilen talleteltiin, jollon tuntu että perille meni ja nippailua tuntui hetken päästä. Tänään on vasemmalla tuntunut lievää jomotusta.:bored:

Mietin jo, että jossei menkkoja tai plussaa ala kuulumaan, niin täytyy varmaan hommata tikkuja ja lähteä edes ovisplussaa metsästämään. Onko hyviä kokemuksia tietystä ovistestimerkistä? :anyone

Mä käytän ainaki perus rfsu ovistestejä ja ihan hyviä ovat!

hitto, miten näitä piinapäiviä kestää??? Mä oon nyt ekaa kertaa kunnolla piinailemassa ja en tiiä miten päin olisin :woot::woot::woot::woot: ei täst tuu mitään ku googlaa vaan kaikkee raskautumiseen liittyvää. Ja nyt vast ovispäivä!! Ei saakelio_Oo_O

Oisko mulle piinakamuja about samoilla dpo:illa?? Ryntäsin tänään jo apteekkiin hakee digin ja nyt se oottaa tuolla kaapissa ainakin 10 päivää :woot:

Mä käytän ainaki perus rfsu ovistestejä ja ihan hyviä ovat!

hitto, miten näitä piinapäiviä kestää??? Mä oon nyt ekaa kertaa kunnolla piinailemassa ja en tiiä miten päin olisin :woot::woot::woot::woot: ei täst tuu mitään ku googlaa vaan kaikkee raskautumiseen liittyvää. Ja nyt vast ovispäivä!! Ei saakelio_Oo_O

Arvaa ku googlaa ne samat jutut yli vuoden joka oviksen jälkeen :hilarious: digiki ollu kaapis ties kui kauan :grin toivotaa ettei Sul yhtä kauaa :) en oo halunnu tuhlata ilman kunnon haamuja/viivoja, kalliiks tulis jos joka kuukaus käyttäis digin:bag:

Arvaa ku googlaa ne samat jutut yli vuoden joka oviksen jälkeen :hilarious: digiki ollu kaapis ties kui kauan :grin toivotaa ettei Sul yhtä kauaa :) en oo halunnu tuhlata ilman kunnon haamuja/viivoja, kalliiks tulis jos joka kuukaus käyttäis digin:bag:

no joo on tässä itsekin tullu googlailtua vaikka mitä kohta vuoden, mut tää nousi kyl nyt potenssiin sata :hilarious: joo mä ostin digin just siks et sitä ei kyllä raaski tuhlata hetken mielijohteesta tyyliin dpo5 :hilarious::hilarious:

Takaisin