Onko kellään ollut alkuraskauksissa nivus kipua? Vetää reisiin myös. Mistä se voi johtua? Taidan oikeasti pian seota 
kun uusia oireita tulee harvase päivä ja saman verran oireita katoaa.. tiistaina vasta pitäis alkaa menkat että vielä on piinailtavaa ennenkuin pääsen testaamaan. Mulla kyllä yks testi kuumottaa laatikossa mut en haluaisi tuhlata sitä ennenkuin on varmat testi päivät 

kun uusia oireita tulee harvase päivä ja saman verran oireita katoaa.. tiistaina vasta pitäis alkaa menkat että vielä on piinailtavaa ennenkuin pääsen testaamaan. Mulla kyllä yks testi kuumottaa laatikossa mut en haluaisi tuhlata sitä ennenkuin on varmat testi päivät 
greippimehua litkitty puoli litraa päivässä 
Kp 3 menossa, onneks lähdetään minilomalle niin menee aika nopeasti kunnes päästään babydustia kylvää 
Olemme tehneet voitavamme ja loppu on korkeemman kädes 

Mulla on ollut vielä etäviikko, joten tuntuu että vähän liikaa on ehtinyt pyöritellä ajatuksia (ja googlata). Tänään onneksi taaperon kanssa vapaapäivä niin ei ehdi juuri ajatella

teen sit uuden testin kun tullaan reissusta:)mulla pitäs menkat alkaa vasta ma tai ti mutta tiputtelu alkaa yleensä jo muutama päivä ennen eli viimeistään huomenna..
turhauttavaa, niin turhauttavaa kokea kaikki oireet ja se tunne siitä että on raskaana, se tietty olo. Ja vielä lihoa yli 2 kg kahden viikon aikana!
oon nytkin varma et toi haamu on vaan joku virhe ja mua vituttaa jo valmiiksi ensi viikolla tulevat menkat
joku siellä ilmeisesti oli mutta nyt siis varmaan on ulos tulossa.. vitsi että harmittaa jos tää oli tässä taas.
mut muuta ovis oiretta ollut tässä, näinköhän tää itkeskelykin nyt siitä johtuvaa. Musertavan tuntuinen ip koulussa