Raskaaksi 2020

Oisko mulle piinakamuja about samoilla dpo:illa?? Ryntäsin tänään jo apteekkiin hakee digin ja nyt se oottaa tuolla kaapissa ainakin 10 päivää :woot:

Täällä kans ovis näinä päivinä (en testaile, mutta oireista päätellen ollut tai just on), flo ennustaa tälle päivälle.
Meillä on ollut joitakin kertoja ehkäisy käytössä, mutta eilen ei taas ollut. Ollaan vähän että juupas eipäs meiningillä :joyful: Molemmat tietää, että kolmas halutaan, mutta minä epäröin ajankohtaa :rolleyes:

Täällä kans ovis näinä päivinä (en testaile, mutta oireista päätellen ollut tai just on), flo ennustaa tälle päivälle.
Meillä on ollut joitakin kertoja ehkäisy käytössä, mutta eilen ei taas ollut. Ollaan vähän että juupas eipäs meiningillä :joyful: Molemmat tietää, että kolmas halutaan, mutta minä epäröin ajankohtaa :rolleyes:
Jee kivaa!! Mut kuulostaa lupaavalta jos eilen kerta oli touhuilua :cat: onko aiemmat tullu millä yk:lla?

Olipas hurja määrä viestejä.. huh. Yritin koluta kaikki läpi mutta jotain varmasti meni ohi.

Mutta siis täällä on toivuttu jokseenkin jo viime kierron keskenmenosta ja molemmille jäi sellainen tunne, että jätettiin ehkäisy pois. :)

Flo näyttää kierroksi 29/32 mutta yleensä kp30 on viimestään menkat alkaneet. Saa nähdä :) En malttanut olla testaamatta ja sofin(?) violettikorkkinen puikko antoi jotain hailuraa, mutta muistelin että olen nuihin joskus jotain viivaa saanut vaikken ole ollut raskaanakaan.

Ja joku aiemmin manasi sofin liuskat alimpaan lootaan.. yhdyn samaan kerhoon. Näyttää kauheeta viivanpaikkaa ja näyttää raskauden vasta kun muissa testeissä on leffaviivat. Erehdyksissäni ostin myös niitäkin taas. En muistanut että noi on noita huonoja.

Onnea plussanneille. <3 Ketkä piinailee vielä?

Unohdin laittaa kuvat.
Sama testi molemmista.
Samasta pissasta sofin liuska puhdas nega.

Liitteet

• 1B79CDE6-1195-40F3-9DE9-A0335612EB53.jpeg
    1B79CDE6-1195-40F3-9DE9-A0335612EB53.jpeg
    36.1 KB · Katsottu: 242
  • D99925CD-BC5F-4060-92EF-4A3D6656519E.jpeg
    D99925CD-BC5F-4060-92EF-4A3D6656519E.jpeg
    27.6 KB · Katsottu: 258
Paljon viestejä taas tullut lyhyessä ajassa, kiva kun on aktiivista porukkaa :grin

Piinailua täälläkin edelleen. CB kahden hormonin digiovistesti näytti jo neljättä päivää vilkkuvaa naamaa, kiertopäivä kuitenkin jo 22/29-30. Eli taitaa kyllä jotain muuta vilkutella ku oviksen tuloa.. Edelleenkin myös niin selkeet ovis "oireet" oli jo viime vkl, et ehkä vaan lopetan testailun nyt tältä kiertoa.

Jos omista tuntemuksista laskisin niin sanoisin että on dpo 6 tänään lauantaina.. Ei kyllä sitten oikeen minkäänlaisia raskaus tuntemuksia/oireita oo nyt ollut. Taisin viime kierrossa kehitellä niitä tänkin edestä :hilarious: Jotenkin itselle tekee nyt helpommaksi kuitenkin sen "testivimman" et olo on se et ei tärpännyt. VIime kierrossa täs kohtaa jo hyppiny tasajalkaa et voisko testata :hilarious: Nyt odottelen vaa et kuuluuko menkkoja, sitten testailen jos ovat pari päivää myöhässä...

Jee kivaa!! Mut kuulostaa lupaavalta jos eilen kerta oli touhuilua :cat: onko aiemmat tullu millä yk:lla?

Molemmat alkaneet ekasta, ja syksyllä oli kkm, joka alkoi kans yhdestä varomattomasta kerrasta. Nyt yk4, tuntuu ettei ikinä tärppää!
Ja silläpä ollaankin sitä taukoa yrittämisestä mietitty. Tiedän, ettei ole vielä pitkä yritys takana, mutta aiemmat tulleet niin helposti, että kamala epäonnistumisen tunne nyt :sad001

Ja niin mulla alkoi se tiputtelu vuoto ihan ajallaan:sad001
Ei pitäs ikin tehdä testejä ennen ku ne menkat on oikeesti jääny pois ni ei tulis pettymyksiä..

Molemmat alkaneet ekasta, ja syksyllä oli kkm, joka alkoi kans yhdestä varomattomasta kerrasta. Nyt yk4, tuntuu ettei ikinä tärppää!
Ja silläpä ollaankin sitä taukoa yrittämisestä mietitty. Tiedän, ettei ole vielä pitkä yritys takana, mutta aiemmat tulleet niin helposti, että kamala epäonnistumisen tunne nyt :sad001

Vau! Mut ymmärrän kyllä et jos on tottunu siihen et on helposti sikiävää sorttia, et harmittaa kun yritys venähtää ees vähän. Jospa se ois sit tää kierto :joyful: itellä toiveet tosi korkeella kun talleteltiin dpo -2:)

Täällä mennään kp25/~31. Jatkoin ovisliuskoilla testaamista vielä eiliseen. En saanut posia bongattua noilla tikuilla koko kierrossa. Siksi jatkan piinailua varovasti sillä oletuksesta, että ovuloin EHKÄ silloin, kun testiviivat olivat vahvimmillaan eli kp15-16.

Piinailen myös Jodelin vauvakuume-kanavalla ja sieltä joku vinkkasi, että lh-tasot nousee yksilöllisesti, enkä ehkä siksi saanut tällaisilla yhden hormonin tasoa mittaavilla testeillä ovista kiinni. Pari kiertoa sitten dualhormonella bongaus onnistui. Tää vaan vahvistaa omaa fiilistä siitä, ettei noi Onestepin tikut ehkä vaan ole mua varten. Dualhormonea ostoskoriin, jos ei nyt tärppää...

Mutta, sikäli mikäli ovuloin tuolloin kp15-16, niin ajoitettiin seksi oikein hyvin. Nyt pitäisi olla siis dpo9. Päätin et testaan vasta, kun menkat on myöhässä, nyt ei odota edes testiä valmiina kaapissa, kun käyttäisin sen kuitenkin jo etukäteen malttamattomana. :nailbiting:

Pari päivää sitten alkoi rinnat tuntumaan aroilta ja noin viikko tuon olettamani oviksen jälkeen oli pientä juilimista alavatsalla, sitä oli kuitenkin vain pari päivää. Epäilen tosin, että rintojen arkuus voi johtua salitreenistäkin. :smiley-bounce012 Mutta väkisinkin olen vähän toiveikas.

Täällä tuli nyt ihan kunnon verenvuoto.. seassa jäämiä kohdusta. Toivotaan että kaikki tulee itsestään ulos. :sorry:
En kyllä tiedä mitä sitä ajattelisi, toisaalta on helpottunut olo koska tiesin ettei sen varmaan kuuluisi olla noin kivuliasta, mut silti harmittaa.. tuntuu etten ikinä tuu saamaan lasta, viimeisin km oli joulukuussa.. ekaa vasta yritetään ja oloa ei helpota se että sisko sikiää kokoajan, nyt on taas vauva tulossa toukokuussa ja lähettelee kuvia sen jäätävän kokoisesta mahasta

Mäkin olen aika varma että viime kierrossa oli kemiallinen . Aluks niin vahvat oireet ja haamu jotka hiipu pois ja sitten menkat tuplavuodoilla ja kivuilla ja veren seassa epätavallisia murusia/hyytymiä . Nyt yk2 ja kp 8/25-30. Greippimehu käytössä ja sen kyllä limoista taas huomaa haha . Viime kierrossa ovis oli kp11 eli nyt jo tallettelut käynnissä taas . Selkeitä tuntemuksia on että kovasti lähestyy :)

Tsemppiä kaikille ! <3

Oisko mulle piinakamuja about samoilla dpo:illa?? Ryntäsin tänään jo apteekkiin hakee digin ja nyt se oottaa tuolla kaapissa ainakin 10 päivää :woot:

Mulla pitäis alkaa menkat viikon päästä sunnuntaina..
Yritä tässä nyt sit keksiä tekemistä ja puuhaa ettei miettis liikoja..... :troll:

Mulla pitäis alkaa menkat viikon päästä sunnuntaina..
Yritä tässä nyt sit keksiä tekemistä ja puuhaa ettei miettis liikoja..... :troll:
Mulla Flo näyttää nyt vaan 22 päivän kiertoa kun ovis oli kp12. Saas nähä. Mul pitäis alkaa siis ihan aikasintaa sua seuraavana tiistaina.. hohhoijjaa:singing::singing::woot: kai se siitä taas kun maanantaina töihin.

Tein äsken ovistestin ja oli jo paljon vaaleampi. Tänään välillä nippailee ja eilen tuli aamulla kunnon vihlasu:happy:

Täällä mennään kp25/~31. Jatkoin ovisliuskoilla testaamista vielä eiliseen. En saanut posia bongattua noilla tikuilla koko kierrossa. Siksi jatkan piinailua varovasti sillä oletuksesta, että ovuloin EHKÄ silloin, kun testiviivat olivat vahvimmillaan eli kp15-16.

Piinailen myös Jodelin vauvakuume-kanavalla ja sieltä joku vinkkasi, että lh-tasot nousee yksilöllisesti, enkä ehkä siksi saanut tällaisilla yhden hormonin tasoa mittaavilla testeillä ovista kiinni. Pari kiertoa sitten dualhormonella bongaus onnistui. Tää vaan vahvistaa omaa fiilistä siitä, ettei noi Onestepin tikut ehkä vaan ole mua varten. Dualhormonea ostoskoriin, jos ei nyt tärppää...

Mutta, sikäli mikäli ovuloin tuolloin kp15-16, niin ajoitettiin seksi oikein hyvin. Nyt pitäisi olla siis dpo9. Päätin et testaan vasta, kun menkat on myöhässä, nyt ei odota edes testiä valmiina kaapissa, kun käyttäisin sen kuitenkin jo etukäteen malttamattomana. :nailbiting:

Pari päivää sitten alkoi rinnat tuntumaan aroilta ja noin viikko tuon olettamani oviksen jälkeen oli pientä juilimista alavatsalla, sitä oli kuitenkin vain pari päivää. Epäilen tosin, että rintojen arkuus voi johtua salitreenistäkin. :smiley-bounce012 Mutta väkisinkin olen vähän toiveikas.

Mä luulen, ettei muakaan varten ole myöskään nuo onestepit.. En saanut yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa, vaikka mielestäni selkeä viiva tulikin pari pv sitten. Tarvii ruveta metsästämään jotain parempia testejä.. Oireista oon ovikset tunnistellut paremmin kun testeistä. Ja tätä jatkunut piiitkään.. No jospa sen oviksen joskus sais todistetusti kiinni :grin

Ja mulla nyt jotenkin sellanen fiilis et pyörin täällä ryhmässä pitkään, kun plussaa ei kuulu :hilarious::facepalm:

Muokattu viimeksi:
Täällä kp9 ja ovistesti näyttää pelkkää tyhjää, tuntemuksia ja vihlontaa kuitenkin oikealla puolella selkeästi on (viime kerralla vasemmalla) :bored: Äh, ehkä pitäisi unohtaa koko liuskat ja keskittyä vaan kropan tuntemuksiin :shifty:

Hirveästi taas kirjoituksia, kun hetken ummistaa silmiään! Ihana, että on aktiivisia kuumeilijoita.

ON: Kp 23/27, torstaille ennustaa kp1. Tää on just tämä, kun vaikka 78% onkin sitä mieltä että nyt ei tallettelut riittäneet ja luultavasti ajatukset tulisi vain säätää kohti uutta kiertoa, niin tämä sinnikäs pieni 22% odottaa hyvää syytä testata. :hilarious:
Oireista on rintojen arkuutta, mutta se on myös ihan normaali PMS-oire. Pisteli mahaan aikaisemmin viikolla, mutta se on rauhoittunut. Se 22% ajatuksista ajatteli heti, että se oli kiinnittymiskipuja. NOH, ensi viikonloppuna ollaan jo viisaampia. Toivottavasti ainakin.

Heissan. Kp7 olisiko nyt :bored: Flunssasta toipuminen on ollut hidasta. Eilen olin jo töissä. Ääni heikko ja yskittää.

Piristi käydä kaverin kanssa kahvilla ja sen jälkeen lähteä yhteisen ystävän 38 -vuotisjuhliin.

Miehen pet-tt kuvaus peruuntui torstaina laitteen hajoamisen vuoksi. Seuraava aika vasta 25.2 ja lääkäri 3.3, jolloin aikaisintaan ajokielto voidaan kumota :meh: Päätettiin, että laitetaan siittiöitä pakkaseen ja mietitään sitten, mitä tehdään.

Viikon päästä sitten gynelle.

Hmmmm...! Ostin eilen jo greippimehut odottamaan mutta tänään tuli jännä olo aamulla että teenpä testin.. :wideyed:
Aikaisemmin mulla ollu aina nää aivan vitivalkoisia eikä mitään viivanpaikkoja näkyvissä, viimeksi vielä maanantaina oli aivan täysin nega ja nyt näyttää tältä.... :excited001
Onnea :woot::woot:

Hei te jotka seurailette kierron aikana limailuja, millaista pitäisi tulla oviksen aikoihin?
Kun nyt vv sellaista paksua valkoista ja venyvää, pitäiskö olla kirkasta? Kun ovisoiretta tässä ollut jo jonkin aikaa..eikä noista testeistää ole apua suuntaan tai toiseen :wideyed:

Takaisin