Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne ei suostu ottamaan sitä, täällä pk-seudulla ainaki kaikki minä mukaan lukien valittaa just sitä kun ei sitä sitten saatana millään saa sitä ferritiinilabraaminä tuun tännekin puolelle huutelee ferritiineistä. suosittelen otattamaan varastorautalabrat. tutkimuksien mukaan vaikuttaa raskautumiseen ja oireita voi olla mm. noi levottomat jalat yms.
terveisin, rautakuurilla oleva kellä hb ollut aina täydellinen. onneksi mittautin.
Mulla irtosi oikealta ja vasemmalta nytte. Ainakin kipujen perusteellaTäällä on niin paljon taas viestejä, että hyvä et pysyn mukana - kaikki luettu ja myötäeletty tilanteissa
Jännittävää, kun niin monta samassa tilanteessa olevaa, että kohtahan voi ajatella täällä olevan plussarypäs!
Joo ei sitä ferritiiniä täälläkään päin Suomea hevillä saa, tarttee nyt ke kysyä lääkäriltä, kun selän/jalan takia tuo ajanvaraus - mut miltein jo tiedän vastauksen koko caseen "sinulla on niin hyvä hb, että ei ole tarvetta epäillä mitään - vai mitä te hyvä neiti epäilette? Jumppaan vaan selkäkipuineen, vaikka toinen jalka ois haudassa"
No joo ja sitten vielä nää hormonit päälle - siis tänään aamulla ovistesti näytti jälleen suhtkoht voimakkaalta, muttei ollut taaskaan samanvahvuinen.. mä menetän järkeni kohta näiden testien kanssa No pointti nyt oli kyllä se, että mulla on taas ovisoireita - siis mä luulin, et ovis oli jo limoista yms. oireista päätellen, mut nyt taas iski ihme oireilut päälle - päätä särkee, limaa tuli eilenkin ja vatsakivut oli alavatsalla molemmin puolin, enemmän edelleen oikealla, vetäen nivuseen ja reiteen...ja finnit niitäkin näyttää olevan naama täys eikä loppua näy. Lisäksi tuntuu, et mun maha olis pumpattu täyteen ilmaan ja no, ilmavaivat Haluja oli eilen ja tänään. Tuun kohta hulluks näiden kaa
Tyhmä kysymys mut kysympä kuitenkin, voiko toi ovis olla kahdesti tai niin et eri puolilta irtoo munasolu?
Huh hoi, et joko keho on sekasin ja mulla on pahemman luokan hormonihäiriö tai sitten oon jotenkin ihmeellisesti onnistunut raskautumaan keskeytetystä, mitä en kyllä millään järjellä usko Ovis tuntuu vaan myöhästyneen aika paljon tai en minä tiedä
Ne ei suostu ottamaan sitä, täällä pk-seudulla ainaki kaikki minä mukaan lukien valittaa just sitä kun ei sitä sitten saatana millään saa sitä ferritiinilabraa
Kait se voi olla mahdollista, joskin tosi epätodennäköistä. Kaksi voi käsittääkseni irrota jotakuinkin samaan aikaan, mutta se että irtoaisi tyyliin viikon välillä niin enpä tiedä. Jospa sulla vaan ovis ois nyt tuloillaan laita kuvaa testistä!Täällä on niin paljon taas viestejä, että hyvä et pysyn mukana - kaikki luettu ja myötäeletty tilanteissa
Jännittävää, kun niin monta samassa tilanteessa olevaa, että kohtahan voi ajatella täällä olevan plussarypäs!
Joo ei sitä ferritiiniä täälläkään päin Suomea hevillä saa, tarttee nyt ke kysyä lääkäriltä, kun selän/jalan takia tuo ajanvaraus - mut miltein jo tiedän vastauksen koko caseen "sinulla on niin hyvä hb, että ei ole tarvetta epäillä mitään - vai mitä te hyvä neiti epäilette? Jumppaan vaan selkäkipuineen, vaikka toinen jalka ois haudassa"
No joo ja sitten vielä nää hormonit päälle - siis tänään aamulla ovistesti näytti jälleen suhtkoht voimakkaalta, muttei ollut taaskaan samanvahvuinen.. mä menetän järkeni kohta näiden testien kanssa No pointti nyt oli kyllä se, että mulla on taas ovisoireita - siis mä luulin, et ovis oli jo limoista yms. oireista päätellen, mut nyt taas iski ihme oireilut päälle - päätä särkee, limaa tuli eilenkin ja vatsakivut oli alavatsalla molemmin puolin, enemmän edelleen oikealla, vetäen nivuseen ja reiteen...ja finnit niitäkin näyttää olevan naama täys eikä loppua näy. Lisäksi tuntuu, et mun maha olis pumpattu täyteen ilmaan ja no, ilmavaivat Haluja oli eilen ja tänään. Tuun kohta hulluks näiden kaa
Tyhmä kysymys mut kysympä kuitenkin, voiko toi ovis olla kahdesti tai niin et eri puolilta irtoo munasolu?
Huh hoi, et joko keho on sekasin ja mulla on pahemman luokan hormonihäiriö tai sitten oon jotenkin ihmeellisesti onnistunut raskautumaan keskeytetystä, mitä en kyllä millään järjellä usko Ovis tuntuu vaan myöhästyneen aika paljon tai en minä tiedä
Täällä taitaa oloista päätellen olla dpo0 (en siis tikuta) eli seksiä harrastettiin dpo-4, dpo-2 ja dpo0. Ei kun venailemaan... Nyt kiristää kohdunsuuta niin sairaasti et hyvä että pystyy olemaan . Mäkin toisinaan tunnustelen kohdunsuuta ja muistan että päivää ennen kun plussasin esikoisesta oli tosi korkeella ja iiiiihan kivikova :)
Jos munasolu irtoaa molemmin puolin, niin eikös silloin ole mahdollisuus kaksosiin? Te joilla tästä kokemusta, oletteko ajatelleet asiaa?:) en ole tätä aiemmin niin ajatellutkaan, mutta.. ajatus on aika kiehtova että kaksoset siunaantuisi
Onko teillä kaksosia suvussa? Hyvinkin voi olla mahdollista, että toinen menee kesken.Siis apua! Olen koko päivän miettinyt et onko tämä mahdollista et miten ne kaksoset nyt muodostuukaan aloin epäillä et mitä jos mulla menikin vain se toinen kesken koska oireita on taas alkanut olemaan ja kuvottanut koko päivän, verta tuli yhden päivän runsaasti ja niitä riekaleita mut nyt enää pari tippaa. Oikeet menkat pitäis alkaa vasta huomenna... Varmaan taas ihan höpö höpö toiveajattelua ja luulotautisena olen kehittänyt itselleni etovan olon ja mahanippailut
Onko teillä kaksosia suvussa? Hyvinkin voi olla mahdollista, että toinen menee kesken.