Raskaaksi 2020

Oon tosi pahoillani, että ootte noin kauan joutuneet yrittämään. Varmasti raskasta :Heartred Hyvä kuitenkin, että olette päässeet aloittamaan tarkemmat tutkimukset. Olisikohan mahdollista, että sun mieskin vielä muuttaisi mielensä hoitojen suhteen? Voihan olla, että teillä tärppäisi jo jollakin kevyemmillä menetelmillä.
Kiitos. Toivon ja uskon että hän on voi muuttaa vielä mielensä. Ja eihän tässä olla vielä mitään tuomiota saatu niin kaikki on vielä mahdollista :)

Onnittelut Reggielle - toivottavasti viiva vahvistuu tulevina päivinä!

Toivotaan piglet, että raskaus alkaisi kuin alkaisikin lähikuukausina! Hyvä kuitenkin, että olette nyt päässeet tutkimuksiin. :Heartpink

Tsemppiä niille, joilla uusi kierto on alkanut ja hermoja piinailijoille!

Onko muita, joilla ovis on odotettavissa tulevalla viikolla? Mulla tänään kp 12 ja todennäköisimmin ovulaatio olisi ensi viikon lopulla. Jonkin verran on kyllä vaihdellut kierrot, mutta ajattelin alkaa tikuttaa ehkä ti-aamuna. Me ollaan kans niitä pareja, joilla ei peitto ihan jatkuvasti heilu, mutta täytyy nyt koittaa aktivoitua sillä saralla, että pääsisi tätäkin kiertoa vähän jännittämään. o_O

Eipä näy tätiä. kp 32 ja dpo 14. Toivottavasti ei oo menny sekasin kierto, sehän tästä puuttus.. :shifty:

Onko muita, joilla ovis on odotettavissa tulevalla viikolla? Mulla tänään kp 12 ja todennäköisimmin ovulaatio olisi ensi viikon lopulla. Jonkin verran on kyllä vaihdellut kierrot, mutta ajattelin alkaa tikuttaa ehkä ti-aamuna. Me ollaan kans niitä pareja, joilla ei peitto ihan jatkuvasti heilu, mutta täytyy nyt koittaa aktivoitua sillä saralla, että pääsisi tätäkin kiertoa vähän jännittämään. o_O

Täällä :greet025. Ens viikolla pitäs ovis osua kohdalle, jos ovuloin. Limat kyllä jo ilmaantuneet, mutta halut ei oo vielä ihan tapissa eikä ainakaan kipua oo vielä ollut ollenkaan. Jänskää.

Muoks. Nii tänään siis kp12

Muokattu viimeksi:
Kiitos. Toivon ja uskon että hän on voi muuttaa vielä mielensä. Ja eihän tässä olla vielä mitään tuomiota saatu niin kaikki on vielä mahdollista :)

Niinpä, ja voihan tärppi hyvin tulla vielä ihan luomustikin :)

Kuinka pitkä sun luteaalivaihe on yleensä?

Viimekierrossa 13. Aika pitkälti ollu kierto sen 30päivää kierukankin kanssa, sillon kun pystyny seuraamaan. Tää on nyt ensimmäinen täysin puhdas kierto, kierukka poistettiin edellisen kierron puolvälissä just ennen ovista, mutta siinäki tosiaan luteaali oli 13. Tästä kierrosta puuttuu kokonaan menkkoja edeltävät krampitkin mitä en ymmärrä :meh:

Mä en aio tikuttaa tästä kierrosta ollenkaan ovista :bag::angelic:

Aiemmin oon sen ainakin tunnistanut ilmankin, testit olleet tukemassa. Eipähän tuu seurailtua dpo kello kaulassa. Seksiä olis tarkoitus harrastaa vaikka jokapäivä jos mieli tekkee.
Kahtotaan..:smiley-angelic001

Hei! Joku täällä puhui, että greippimehu vie limat, vaikka pitäisi lisääntyä. Mulla sama juttu eli ovislimoja ei kunnolla ollut ja kesti vaan muutaman tunnin, kun normaalisti on monta päivää ennen ovista.:confused005

Toisaalta varmaan parempi, että kierto lyhenee, niinkuin nyt kävi ja ovis tuli nopeemmin. :confused:

Ja olipahan kosteeta ainakin sen aikaa kun tartti. :grin
Jos tässä kierrossa ovis meni jo kuten oletan, niin ihan olemattomat oli limat greipeistä huolimatta. Viime kierrossa taas oli isoimmat limat ikinä. Nää kaks kiertoo oon siis greippiä käyttäny. Päättele nyt siitä sitten jotain :think005

:bookworm::bookworm::bookworm::bookworm::bookworm:
Oi ihania uutisia täällä Reggie! Jäädään henkeä pidätellen seuraamaan viivan vahvistumista!! :smiley-angelic001:smiley-angelic003. Oliko muuten niin että sulla oli nyt ekaa kiertoa geleet käytössä? Vai sekotanko mä nyt ihmiset ja tapahtumat päässäni?

Onpas täällä paljon o+:a taas, lisää jännitystä siis tiedossa lähi viikot! :love017 Täällä myös menossa dpo1 tai ehkä dpo2, jopa ehkä dpo3. Tuntuu että tää ovis oli nyt tällä kertaa jotenkin monen päivän show. En sinänsä valita, kun muistan että alkukierrosta olin hyvin skeptinen sen suhteen että edes ovuloisin joka kuukausi, joten kiitollisena otan tän vastaan. Sellaista kuitenkin kyselisin, että olen tässä samalla mittaillut myös aamulämpöjä, en tosin ihan tarkkojen ohjeiden mukaan, kun olen ajatellut käyttää sitä lähinnä mahdollisena raskauden indikaattorina, en niinkään ovulaation takia. Nyt mä sit kuitenkin yritän tulkita tuota käppyrää, ja olis mielenkiintoista kuulla jos täällä on kokeneempia asiassa, että miten tulkitsisitte tätä käppyrää? Voisko olla että ovulaatio tapahtui jo torstaina vai olisko kuitenkin ollut vasta eilen? Oviskipuilua on ollut silloin tällöin monina päivinä, nyt justkin tuntuu vähän nivusissa, joten niistä en mitään osaa päätellä. Hommat on hoidettu oli niin tai näin, joten nyt sit vaan piinaillaan lomaviikko :laughing002
Mä sanoisin käppyrän perusteella että ovulaatio oli sulla eilen. Ja oikeestihan se on selkeä vasta kun on ollu kolme päivää lämmöt koholla, eli tiistaina :) Tietysti jos et mittaile standardisti aina samalla tavalla ja samaan aikaan, niin vaikeampi sanoa tarkkaan koska tulokset voi heitellä. Mut tuo olis mun tulkinta :bookworm:

Hei! Joku täällä puhui, että greippimehu vie limat, vaikka pitäisi lisääntyä. Mulla sama juttu eli ovislimoja ei kunnolla ollut ja kesti vaan muutaman tunnin, kun normaalisti on monta päivää ennen ovista.:confused005

Toisaalta varmaan parempi, että kierto lyhenee, niinkuin nyt kävi ja ovis tuli nopeemmin. :confused:

Ja olipahan kosteeta ainakin sen aikaa kun tartti. :grin

Greipeistä en tiedä, mutta tässä kierrossa oli vähän oudot limat. Veikkaan että hiiva kadotti limat päiväksi. Eilen ja tänään vuotanut limat pitkin reisiä. Ihan älyttömät. Yleensä on ollut monta päivää limaista ennen ovisplussaa.

Toukokuussa ovulaatiotestin viivat alkoivat vaalentua heti seuraavana päivänä plussasta, mutta nyt tänään ollut tosi tummaa viivaa, paljon tummempaa kuin eilen. Oisko niin, että lutenisoivaa hormonia erittyy nyt enemmän jostakin syystä vai sainko toukokuussa oviksen kiinni myöhemmin kuin nyt? Mutta eipä sitä toinna enää murehtia, tehty on mitä pystyttiin ja on helpottunut olo, kun ei tarvii olla enää kytiksellä testien kanssa :)

Niin vielä pari minuuttia jäljellä kp15:ta ja Dpo0:aa.

:bookworm::bookworm::bookworm::bookworm::bookworm:
Mä sanoisin käppyrän perusteella että ovulaatio oli sulla eilen. Ja oikeestihan se on selkeä vasta kun on ollu kolme päivää lämmöt koholla, eli tiistaina :) Tietysti jos et mittaile standardisti aina samalla tavalla ja samaan aikaan, niin vaikeampi sanoa tarkkaan koska tulokset voi heitellä. Mut tuo olis mun tulkinta :bookworm:

Ahaa, tuota en tiennytkään että kolme päivää pitää olla koholla, kiitos tiedosta! Mittaan samalla tavalla joka aamu, mutta en siis aivan ohjeiden mukaan (mittaan kainalosta kunhan olen noussut, en suoraan sängyssä).

Tänään kipeytyi heti rinnat, että aika luottavainen olen siihen että ovulaatio on joka tapauksessa tapahtunut. En ole ihan hirveästi asiaa ennen seuraillut, mutta nyt parissa viime kierrossa on kipeytynyt vain toinen rinta (oikea molemmilla kerroilla :scratch), ja nyt tuntuisi kipeytyneen molemmat. Jotenkin ajattelin edellisissä, että voisko yhden rinnan kipeytyminen olla jotenkin sidoksissa siihen kummalta puolen munasolu on irronnut? Tosin mulla siis oikea kahdesti peräkkäin, niin se ei tietenkään siihen teoriaan sovi niin hyvin.

Mielenkiinnosta kyselen teiltä, vaihteleeko rintatuntemukset kierrosta toiseen, vai onko aina samat? Missä vaiheessa kiertoa rinnat yleensä kipeytyy? Ja onko kellään tietoa että mikä takalleen hormonitoiminnassa tuota rintojen aristelua aiheuttaa? Nopea googlaus tuotti vain tuloksen, että hormonit sen aiheuttaa :laughing021

Noniin help me! Tein testin, ajattelin, että ihan nega ja eilinen oli vaan joku maanantaikappale. N. 20-30min testaamisen jälkeen siihen tuli näkyviin ihan haalee viiva, tällä kertaa koko matkalta. Voiko tämmönen roskishaamu nyt jotain tarkoittaa vai oliko tää nyt tässä?

Liitteet

• Snapchat-1030563080.jpg
    Snapchat-1030563080.jpg
    6.2 KB · Katsottu: 180
Hei! Ovistestiin tuli tänään kirkuvampi viiva ja alavatsakivut tuli kanssa, eli veikkaan että tänään ois ovis. :happy:

Onko muilla koko alavatsa tulessa? Mulla on yleensä vain toinen munis, mutta nyt yhtäkkuä koko vatsa?:anyone

Huomenta! :happy: Juuri nyt äsken huomasin, että alavatsa on arka laajemmalta alalta, vasemmalla tuntuu muniksen kohdalla aremmalta kuin oikealla. Veikkaan että vasemmalta lähti.

Itse miellän kohdallani niin, että tämä on sellaista "jälkikipua" ovulaation jälkeen. Täsmäisi toukokuisen kierron kanssa. Voi toki sinulla oli eri juttu tai sitten ovuloit nopeasti.

Toivottavasti ovuloin nyt hitaammin kuin toukokuussa. Silloin vastaavat laajemmat alavatsakivut tulivat jo seuraavana aamuna ovisplussasta ja nyt sitä seuraavana. Ehkä sain la heti kiinni sen, kun Lh lähti vähänkään nousemaan.

Mutta nyt heitän pallon takaisin! Onko huono merkki/mitä tarkoittaa, että ovulaatiotesti on jo kolmatta päivää positiivinen? La o+ klo12 aikaan ja sen jälkeen on vain tummunut? Ei kai munasolu ole jäänyt jumiin?

Aamun ekasta..

20200907_081741.jpg

Muokattu viimeksi:
Ahaa, tuota en tiennytkään että kolme päivää pitää olla koholla, kiitos tiedosta! Mittaan samalla tavalla joka aamu, mutta en siis aivan ohjeiden mukaan (mittaan kainalosta kunhan olen noussut, en suoraan sängyssä).

Tänään kipeytyi heti rinnat, että aika luottavainen olen siihen että ovulaatio on joka tapauksessa tapahtunut. En ole ihan hirveästi asiaa ennen seuraillut, mutta nyt parissa viime kierrossa on kipeytynyt vain toinen rinta (oikea molemmilla kerroilla :scratch), ja nyt tuntuisi kipeytyneen molemmat. Jotenkin ajattelin edellisissä, että voisko yhden rinnan kipeytyminen olla jotenkin sidoksissa siihen kummalta puolen munasolu on irronnut? Tosin mulla siis oikea kahdesti peräkkäin, niin se ei tietenkään siihen teoriaan sovi niin hyvin.

Mielenkiinnosta kyselen teiltä, vaihteleeko rintatuntemukset kierrosta toiseen, vai onko aina samat? Missä vaiheessa kiertoa rinnat yleensä kipeytyy? Ja onko kellään tietoa että mikä takalleen hormonitoiminnassa tuota rintojen aristelua aiheuttaa? Nopea googlaus tuotti vain tuloksen, että hormonit sen aiheuttaa :laughing021

lämpöihin liittyen täällä on oma ketjukin, BBT - Basal body temperature jos kiinnostaa sinne tulla enemmän pohtimaan näitä lämpöasioita :)

mulla ainakin vaihtelee rintatuntemukset kierrosta toiseen, joskus on aremmat ja joskus ei ole mitään. välillä toinen rinta ja välillä kummatkin. en oo osannu yhdistää niitä mihinkään tiettyyn asiaan.

ON: kp12 eikä ollu lämmöt täällä vielä nousseet, eli ovista vielä odotellaan. ehkä saadaan siis paremmat limat vielä, toivottavasti :hilarious: rintoja aristelee tänään ja mahatuntemuksia on ollu pari päivää.

Takaisin