Omn.
Harmittaa niiin kauheasti kun tuntuu, ettei oma keho jostain syystä toimi
Mietin kaikki mahdolliset syyt mikä voi olla.
Oon tyhmä ja vertaan aiemmin helposti alkaneisiin raskauksiin tätä kolmannen odottelua.
Oon aina pelännyt tätä tilannetta tositosi paljon, että jos käykin niin, että jostain syystä x ei enää raskaudukkaan.
Tiedän, että luonnolliseen raskautumiseen kuluu helposti vuosikin, mutta se tuntuu niin järkyttävän pitkältä ajalta ja tieto siitä, ettei meillä ehkä koskaan ole varaa yksityisenpuolen hoitoihin.
Me ollaan aina puhuttu vähintään, toiveissa kolmesta lapsesta ja nyt on ihan todellatodella epäonnistunut fiilis. Edes luonnonmääräämässä työssäni en onnistu oikein. Luojalle kiitos meillä on kaksi ihanaaihanaa ja maailman rakkainta lasta
En vaan käsitä, tuntuu aivan turhalta kaikki nämä geleet, vehnänalkioöljyt, mamavitskut, raudat ja foolit. Alkoa en ole käyttänyt aikoihin ja oviksen jälkeen en ole juonut edes yhdenyhtä kuppia kahvia, ettei se pilaisi mahdollisuuksia (ja se on aika pieni prosentti mihin vaikuttaa).
Mulla on kohdussa jotain pieniä kiinnikkeitä joita ei kuulemma tarvitse miettiä.. Näin siis vuosi sitten sanoi gyne. Nyt kuitenkin mietin, onkohan tilanne pahentunut sillä kärsin kamalista kivuista aina ennen menkkoja ja nyt tälläkertaa myös oviksen jälkeen viikon verran
Menisin heti yksityiselle, mutta rahaa ei ole yhtään. Ja taas tuntuu elämä niin hiton ylitsepääsemättömän vaikealta.. PMS pukkaa ja tää tulee vain tästä pahenemaan nämä pari päivää... Kyllä repii ihmistä näinkin lyhyen ajan jälkeen