Raskaaksi 2020

Hei! Tulipa mieleeni kysymys, että mies syö randomisti vitamiineja sen mukaan, mitä mun satsista jää, eli sillä on joka viikko eri vitamiinit käytössä. Eihän siitä voi olla mitään haittaa, että vaihtuu geleestä omegaan välillä yms... :anyone

Löytyipäs syy sille ettei tärppää. Miehen spermanäyte epänormaali, siittiöitä vähän eikä ne vähätkään oikein liiku :/
Mitähän nyt sit? Ensikäynti lapsettomuusklinikalle (julkinen) on lokakuun alussa.

Pahoittelut tästä tilanteesta, voimia asian käsittelyyn teille molemmille! Nyt kun asia on todettu, niin toivottavasti se tuo jotain lohtua, että nyt sille sitten voi tehdä jotain, ja kuullostaa siltä että apua on tulossa, sekin on jo askel eteenpäin myös. :Heartred

Näköjään geleet yms toimii. Just kerkesin tilata kaikkea mahdollista kun dpo12 tein negan rfsun herkällä. Eilen sitte tulikin postissa macaa, gelet ja ashwagandhaa. Nyt kuitenki aamusta testasin dpo18 kun oli rinnat poikkeuksellisen kipeät ja plussa tuli Pc testillä.Ei ollu vielä yhtä vahvat viivat, mutta ei tarvinu tihrustaakaan. Mietin vaan että oliko tuo kuitenki liian haalea..

No onpas ne tehokkaita :laughing002

Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia!!:love7

Hei! Tulipa mieleeni kysymys, että mies syö randomisti vitamiineja sen mukaan, mitä mun satsista jää, eli sillä on joka viikko eri vitamiinit käytössä. Eihän siitä voi olla mitään haittaa, että vaihtuu geleestä omegaan välillä yms... :anyone

En osaa kuvitella että siitä haittaa olisi. Ei tietenkään samanlaista hyötyä, mutta en usko olevan haitaksi, ellei sitten ole paljon päällekkäisiä tuotteita, ilmeisesti esim sinkistä voi saada "yliannostuksen" (voi aiheuttaa oksentamista).

Löytyipäs syy sille ettei tärppää. Miehen spermanäyte epänormaali, siittiöitä vähän eikä ne vähätkään oikein liiku :/
Mitähän nyt sit? Ensikäynti lapsettomuusklinikalle (julkinen) on lokakuun alussa.
Toivotaan parasta, että pian kuitenkin saisitte apuja. Onkohan siihen olemassa mitään apuja ennakkoon että miehen sperman laatua vois koittaa parantaa? Just kun luin juttua missä oli naisen munasolujen laadun parantamisesta esim eri lisäravinteiden avulla. Eihän niistä tietenkää takeita oo että toimis, mutta aina voi yrittää. Voimia ♥️

Onnea plussanneille ja lohtuhalit ikäviä uutisia ja negat testainneille!:Heartbigred

Dpo 5 ja tissit täällä kipeytyny... just kun eilen ihmettelin ettei vielä ole. Iski kyllä niin pessimistisyys tähän kiertoon, että menkkoja odotan ensi viikolle :sad010tuntuu siis että tää luteliaalin tissikipuilu huono juttu ja raskauden vuoksi kipeytyminen liian aikaista.

Jep mulla on yksi lääke jonka kanssa ei greippiä saa ottaa! Harmittaa kyllä mutta yritetään nyt sitten raskautua ilman :banghead:

Mutta eipä se greippimehu mikään välttämättömyys oo, ei oo tieteellistä näyttöö ollenkaan siitä että se parantais raskaaks tulemisen mahdollisuutta, vaikka varmasti vaikuttaa johonkin; esimerkiks palauttaa emättimen ph-arvoo :) Ei siis huolta, on ihmiset raskaaks tullu ilman greippiäkin kautta aikojen :woot:

Meillä yk4 nyt. En ollut ihan varma, haluaako mies jatkaa yritystä, kun meillä on ollut tosi stressaavat pari viikkoa. Ei nyt laiteta yritystä kuitenkaan tauolle, kun ei sitä tiedä koska voisi tärpätä jos nyt sattuisi tärppäämään. Tein ekan ovistestin vasta tänään, kp13 ja oli nega (haaleahko testiviiva). En vaan aiemmin ole saanut aikaiseksi aiemmin. Peitto on kyllä heilunut monena päivänä, että yritystä kuitenkin :grin

en usko että mitään haittaa on, kunhan jotakin ottaa edes välillä. Hyöty tietenkin kasvaa mitä säännöllisemmin muistaa. Mulla on jäänyt erityisesti mieleen urbaani legenda, että jos syö joka päivä hillittömän määrän vitskuja ja lisäravinteita yms. Niin ne ei sula kunnolla ja voi kerääntyä palloksi vatsalaukkuun. Tätä aina välillä mietin, vaikka ei tuo totta taida ollakaan :wtf:

Itse en esim jaksa ottaa reissuun vitamiineja mukaan ja joitain vitamiineja otan esim kerta viikkoon (rauta, sinkki(tulee hirveä kuvotus sinkistä mutta yritän silti)). Ainoat jota olen viime aikana ottanut säännöllisesti on se raskausmultivita ja ruusunjuuritabletti. Ei ne reissupäivinä ottamatta jääneet vitamiinit varmaan jätä kiinni siitä tuleeko raskaaksi vai ei.:angelic:

Mulla ei kyllä tule tänään itkusta loppua. Ollaan saatu noilla miehen heikoilla siittiöillä aikaan yksi alkanut raskaus keväällä, päättyi keskenmenoon, toivottavasti tästäkin ei vielä tule lisää jonotusaikaa naistenklinikalla :sad010 Jos haluavat silti, että yritämme vuoden keskenmenon jälkeen ennen kuin saadaan apua, vaikka siittiöitä oli niin vähän että googlen mukaan sillä määrällä ja liikkuvuudella on ihme raskautua luomuna :sad010Pelottaa että kaikki vaan siirtyy eteenpäin, ja yhtäkkiä olenkin jo liian vanha tai jotain.

Minussa ei ole tähän mennessä löytynyt vikaa, ovulaatio löytyy ja tuntuu joka kuukausi, limakalvo oli hyvä, gynetarkastuksessa kaikki näytti normaalilta jne. joten toivottavasti minusta ei nyt ensikäynnillä lapsettomuustutkimuksissa löydykään mitään vikaa, tässä yhdessä on jo tarpeeksi :confused004

Mulla ei kyllä tule tänään itkusta loppua. Ollaan saatu noilla miehen heikoilla siittiöillä aikaan yksi alkanut raskaus keväällä, päättyi keskenmenoon, toivottavasti tästäkin ei vielä tule lisää jonotusaikaa naistenklinikalla :sad010 Jos haluavat silti, että yritämme vuoden keskenmenon jälkeen ennen kuin saadaan apua, vaikka siittiöitä oli niin vähän että googlen mukaan sillä määrällä ja liikkuvuudella on ihme raskautua luomuna :sad010Pelottaa että kaikki vaan siirtyy eteenpäin, ja yhtäkkiä olenkin jo liian vanha tai jotain.

Minussa ei ole tähän mennessä löytynyt vikaa, ovulaatio löytyy ja tuntuu joka kuukausi, limakalvo oli hyvä, gynetarkastuksessa kaikki näytti normaalilta jne. joten toivottavasti minusta ei nyt ensikäynnillä lapsettomuustutkimuksissa löydykään mitään vikaa, tässä yhdessä on jo tarpeeksi :confused004
Ihmettelen, jos vielä käskevät yrittää. Mun mielestä se on niin että vuoden yrittäminen vaaditaan, jos ei ole tiedossa mitään ongelmia raskautumisessa. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos mahdollisuudet on selkeästi huonontuneet ja silti vaadittaisi yrittämään ilman apuja:bored:
Tsemppiä tosi paljon :Heartbigred

:violent001Aamun masis olo hälveni päivän aikana ja olen tehnyt tieteellistä tutkimusta :laughing001. Tein iltapäivällä pc liuskan ja siihenkin tuli testiajalla haaleaa viivaa tai viivanpaikkaa. Todennäköisesti jälkimmäinen, mutta se sai mun etsimään vanhat kuvat plussakierrosta pc puikosta. Laitoin kuvan aamun pc puikosta testiajalla, samasta testistä kuivuneena ja plussa kierron ensimmäisestä pc puikosta dpo11. Ja ero on suht pieni jos tämä nyt viivanpaikaksi jääkin. Mielenkiintoista o_O. Alin on siis oikea haamu varmasti.

en tiedä miltä näyttää koneella isompana katsottuna, mutta puhelimen näytöllä ero ei hirveän valtava ole, joten en ihmettele jos välillä ottaa pannuun nämä viivanpaikat. :violent001

:Heartred:Heartred

voimia teille kummallekin tilanteeseen! :Heartred Ja luulisi ettei tuo keskenmeno haittaisi hoitoon pääsyä. Kuitenkin on löytynyt syytä johon heidän kauttaan voisi löytyä apua.

:violent001Aamun masis olo hälveni päivän aikana ja olen tehnyt tieteellistä tutkimusta :laughing001. Tein iltapäivällä pc liuskan ja siihenkin tuli testiajalla haaleaa viivaa tai viivanpaikkaa. Todennäköisesti jälkimmäinen, mutta se sai mun etsimään vanhat kuvat plussakierrosta pc puikosta. Laitoin kuvan aamun pc puikosta testiajalla, samasta testistä kuivuneena ja plussa kierron ensimmäisestä pc puikosta dpo11. Ja ero on suht pieni jos tämä nyt viivanpaikaksi jääkin. Mielenkiintoista o_O. Alin on siis oikea haamu varmasti.

en tiedä miltä näyttää koneella isompana katsottuna, mutta puhelimen näytöllä ero ei hirveän valtava ole, joten en ihmettele jos välillä ottaa pannuun nämä viivanpaikat. :violent001

Vaikuttaa todella lupaavalta! :smiley-bounce012 Ei minustakaan ole iso ero noissa testeissä ja eikös PC:n pitäisi olla ihan luotettava??

Voimia Lilja ja te muutkin.❤️

Täällä on kp 18/32-35. Tänään testattu nega ovulaatiotestissä. VV:tä tulee jo runsaasti ja väriltään kirkasta. Womanlogin mukaan raskauden mahdollisuus on korkea seuraavat päivät.

Elämäntaparemontti on tuottanut jo joitain tuloksiakin. Painoa pudonnut - 2,6 kg. jeee!

paljon voimia!!:Heartred luulisi, ettei keskenmeno vaikuttaisi jonotuksiin ja hoitoon pääsyssä kun nyt ootte vuoden yrittäny ja tiedetään miksi raskautuminen on vaikeaa

Tosi paljon viestejä tullut taas muutaman päivän aikana!
En muista nimimerkkejä mitä kelläkin oli, joten taas onnittelut plussista, tsemppiä uuteen kiertoon, kärsivällisyyttä terveysvaivojen kanssa ja toivottavasti saatte pian apua niihin, ja onpa kumma jos vielä vaativat vuoden yrityksen!

ON: Mulla alkoi se työharjoittelu, ja eipä ole pahemmin ehtinyt stressata raskautumisesta :grin Päivän tekee fyysistä työtä, sit lasten kanssa touhuamiset ja kotityöt, ja aikaisin nukkumaan että jaksaa saman seuraavana päivänä!
Vielä pitäisi löytää energiaa koulutehtävien tekoon, mutta oon ottanut tämän ekan viikon rennosti niiden kanssa. Kunhan hetken ehtii tottua uuteen arkeen ensin :)

Mietin tilaisiki ovistestit, ekaa kertaa elämässään. Mutta ei taida enää tähän kiertoon ehtiä, joten katsotaan vielä tämä kierto ensin

Viime yö meni tosi huonosti nukkuen. Havahduin myös repöisykipuun kääntyillessä. Hieman sai toiveet korkealle aamun testausta ajatellen. Aamulla ei meinannut uskaltaa testata ollenkaan, kun innostuin niin eilen siitä pc puikko vertailusta mitä tein eilisen oletetun viivanpaikan ja edellisen plussakierron haamulaisen kanssa samalla testillä.

no testasin kuitenkin ja tässä tulos dpo11.
:smiley-angelic001

Takaisin