Hei! Tulipa mieleeni kysymys, että mies syö randomisti vitamiineja sen mukaan, mitä mun satsista jää, eli sillä on joka viikko eri vitamiinit käytössä. Eihän siitä voi olla mitään haittaa, että vaihtuu geleestä omegaan välillä yms...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Löytyipäs syy sille ettei tärppää. Miehen spermanäyte epänormaali, siittiöitä vähän eikä ne vähätkään oikein liiku :/
Mitähän nyt sit? Ensikäynti lapsettomuusklinikalle (julkinen) on lokakuun alussa.
Näköjään geleet yms toimii. Just kerkesin tilata kaikkea mahdollista kun dpo12 tein negan rfsun herkällä. Eilen sitte tulikin postissa macaa, gelet ja ashwagandhaa. Nyt kuitenki aamusta testasin dpo18 kun oli rinnat poikkeuksellisen kipeät ja plussa tuli Pc testillä.Ei ollu vielä yhtä vahvat viivat, mutta ei tarvinu tihrustaakaan. Mietin vaan että oliko tuo kuitenki liian haalea..
Hei! Tulipa mieleeni kysymys, että mies syö randomisti vitamiineja sen mukaan, mitä mun satsista jää, eli sillä on joka viikko eri vitamiinit käytössä. Eihän siitä voi olla mitään haittaa, että vaihtuu geleestä omegaan välillä yms...
Toivotaan parasta, että pian kuitenkin saisitte apuja. Onkohan siihen olemassa mitään apuja ennakkoon että miehen sperman laatua vois koittaa parantaa? Just kun luin juttua missä oli naisen munasolujen laadun parantamisesta esim eri lisäravinteiden avulla. Eihän niistä tietenkää takeita oo että toimis, mutta aina voi yrittää. VoimiaLöytyipäs syy sille ettei tärppää. Miehen spermanäyte epänormaali, siittiöitä vähän eikä ne vähätkään oikein liiku :/
Mitähän nyt sit? Ensikäynti lapsettomuusklinikalle (julkinen) on lokakuun alussa.
Jep mulla on yksi lääke jonka kanssa ei greippiä saa ottaa! Harmittaa kyllä mutta yritetään nyt sitten raskautua ilman :banghead:
Ihmettelen, jos vielä käskevät yrittää. Mun mielestä se on niin että vuoden yrittäminen vaaditaan, jos ei ole tiedossa mitään ongelmia raskautumisessa. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos mahdollisuudet on selkeästi huonontuneet ja silti vaadittaisi yrittämään ilman apujaMulla ei kyllä tule tänään itkusta loppua. Ollaan saatu noilla miehen heikoilla siittiöillä aikaan yksi alkanut raskaus keväällä, päättyi keskenmenoon, toivottavasti tästäkin ei vielä tule lisää jonotusaikaa naistenklinikalla Jos haluavat silti, että yritämme vuoden keskenmenon jälkeen ennen kuin saadaan apua, vaikka siittiöitä oli niin vähän että googlen mukaan sillä määrällä ja liikkuvuudella on ihme raskautua luomuna Pelottaa että kaikki vaan siirtyy eteenpäin, ja yhtäkkiä olenkin jo liian vanha tai jotain.
Minussa ei ole tähän mennessä löytynyt vikaa, ovulaatio löytyy ja tuntuu joka kuukausi, limakalvo oli hyvä, gynetarkastuksessa kaikki näytti normaalilta jne. joten toivottavasti minusta ei nyt ensikäynnillä lapsettomuustutkimuksissa löydykään mitään vikaa, tässä yhdessä on jo tarpeeksi
Mulla ei kyllä tule tänään itkusta loppua. Ollaan saatu noilla miehen heikoilla siittiöillä aikaan yksi alkanut raskaus keväällä, päättyi keskenmenoon, toivottavasti tästäkin ei vielä tule lisää jonotusaikaa naistenklinikalla Jos haluavat silti, että yritämme vuoden keskenmenon jälkeen ennen kuin saadaan apua, vaikka siittiöitä oli niin vähän että googlen mukaan sillä määrällä ja liikkuvuudella on ihme raskautua luomuna Pelottaa että kaikki vaan siirtyy eteenpäin, ja yhtäkkiä olenkin jo liian vanha tai jotain.
Minussa ei ole tähän mennessä löytynyt vikaa, ovulaatio löytyy ja tuntuu joka kuukausi, limakalvo oli hyvä, gynetarkastuksessa kaikki näytti normaalilta jne. joten toivottavasti minusta ei nyt ensikäynnillä lapsettomuustutkimuksissa löydykään mitään vikaa, tässä yhdessä on jo tarpeeksi
Aamun masis olo hälveni päivän aikana ja olen tehnyt tieteellistä tutkimusta . Tein iltapäivällä pc liuskan ja siihenkin tuli testiajalla haaleaa viivaa tai viivanpaikkaa. Todennäköisesti jälkimmäinen, mutta se sai mun etsimään vanhat kuvat plussakierrosta pc puikosta. Laitoin kuvan aamun pc puikosta testiajalla, samasta testistä kuivuneena ja plussa kierron ensimmäisestä pc puikosta dpo11. Ja ero on suht pieni jos tämä nyt viivanpaikaksi jääkin. Mielenkiintoista . Alin on siis oikea haamu varmasti.
en tiedä miltä näyttää koneella isompana katsottuna, mutta puhelimen näytöllä ero ei hirveän valtava ole, joten en ihmettele jos välillä ottaa pannuun nämä viivanpaikat.
Mulla ei kyllä tule tänään itkusta loppua. Ollaan saatu noilla miehen heikoilla siittiöillä aikaan yksi alkanut raskaus keväällä, päättyi keskenmenoon, toivottavasti tästäkin ei vielä tule lisää jonotusaikaa naistenklinikalla Jos haluavat silti, että yritämme vuoden keskenmenon jälkeen ennen kuin saadaan apua, vaikka siittiöitä oli niin vähän että googlen mukaan sillä määrällä ja liikkuvuudella on ihme raskautua luomuna Pelottaa että kaikki vaan siirtyy eteenpäin, ja yhtäkkiä olenkin jo liian vanha tai jotain.