Raskaaksi 2020

Leikkaustarvetta arvioidaan. Nyt meni lähete tästä sinus pilodihommasta. Ehti taas tulehdus rauhottua ennenkuin pääsin päivystykseen, eli ei näyttänyt niin pahalta kuin yleensä. :shifty:

Pari viikkoa niin saan tietää onko leikkaus tulossa.

Uskon että on, kun en jaksa enää tämän kanssa. :sorry: Toivon todella, ettei raskaus ole kiinni tästä typerästä tulehduksesta.

Toivottavasti tuo saatais nyt hoidettua pian kuntoon. Jos vaatii leikkauksen, niin hyvä, että homma etenee. Jaksamista!

Mä luin, että greippimehu parantaa ovulaatiolimaa ja edistää ovulaatioita, koska se sisältää erään aineen,''Furanokumariini'' joka hajottaa hormoneja jotka estää estorgeenitasoja nousemasta. Näin estrogeeni tasot nousee ja lima muuttuu paremmaksi ja runsaammaksi.

Tämä oli siis englanninkielinen tutkimus, joskus jossain tehty. :bookworm:

Niin ja greippimehu parantaa kuulemma emättimen Ph:ta

Muokattu viimeksi:
Mä olen ruennut itse puristamaan greipistä mehua. Yhdestä greipistä tulee se noin lasillinen.
Se mehu suoraan hedelmästä on itseasiassa aivan ihanan makean kirpeää, eikä hapanta niinkuin kaupan mehu.

En syö koko hedelmää lihoineen, koska greipissä on jostain syystä paksut ne valkoiset peitteet ja en tykkää irrotella niitä. :confused:

Piti tulla vielä spämmimään. Eli nyt tuntuu munasolun kasvukipuja oikealla puolella ja ei ole ikinä tuntunut näin voimakkaasti. Oikealta puolelta ei tunnu lähes koskaan että mitään tapahtuis. :wideyed:

Jos tää ois sitten se meidän kierto.
Kierron alussa tuntu vasemmalla, mutta loppui. Nyt juiliiikin oikeaa. Ehkä vihdoinkin oikea munasarja alkaa tehdä jotain.

Moi taas:smiley-ashamed008

Tänään pitäisi alkaa menkat ja en tietenkään malttanut olla testaamatta vaikka Digi näytti eilen negaa. Tein apteekin herkällä tänään uudestaan. Onko kukaan muu tehnyt näitä testejä ja onko näyttänyt jotain kauheita viivanpaikkoja? Tää tuli ihan testiajalla, mutta näyttää musta kyllä aika haaleelta :sad001 en tiiäää

Liitteet

• IMG_20200901_135844.jpg
    IMG_20200901_135844.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 227
Mepe musta toi on ihan selkeä viiva! Ei sinänsä ole omakohtaista kokemusta, mutta en usko että on liian vaalea. Varovasti onnea! :happy:

Vielä mä spämmään sori.. Pakko oli avata :nailbiting:
Onko tää liian vaalea jos nyt dpo12-14?

Kiinnittyminen voi tapahtua niinkin myöhään vielä kun dpo 12. Eli ihan hvyin voi olla positiivinen. Näyttää mun silmään olevan väriäkin! Toivottavasti vahvistuu tuosta, tee ihmeessä huomenna tai ylihuomenna uusiksi :smug:

Edit: siis ei mun silmään näytä viivanpaikalta vaan ihan oikealta viivalta, ei tarvinnut edes siristellä tai zoomailla

Hei kaikille pitkästä aikaa! Ajattelin tulla tänne teille nyt kertomaan, että käytiin ekassa ultrassa miehen kanssa tänään ja kaikki oli hyvin. :happy: Nyt voi vähän relata ja alkaa nauttia raskaudesta. Toivon teille kaikille pikaisia plussapuhureita! :Heartred

:BangHead
Sieltä dpo10 niin komeat negat, että testiviiivan paikalle tuli lähes monttu ettei vaan vahingossakaan haamuja tms viivoja :confused::sad001

Tämänhän kyllä jo etukäteen tiesinkin..

8A69C23E-E91B-4B7D-888D-0BC7F9DFFB61.jpeg

Varovaiset onnittelut täältä myös!

Täällä dpo 4 ja erikoisen ”oireetonta” ei mitään juilimisia missään ja tissitkään juuri yhtään ole arat. Aikaisemmissa kierroissa juilintoja ja tissikipuja heti oviksesta alkaen. Oliskohan lupaavaa?

Moi taas:smiley-ashamed008

Tänään pitäisi alkaa menkat ja en tietenkään malttanut olla testaamatta vaikka Digi näytti eilen negaa. Tein apteekin herkällä tänään uudestaan. Onko kukaan muu tehnyt näitä testejä ja onko näyttänyt jotain kauheita viivanpaikkoja? Tää tuli ihan testiajalla, mutta näyttää musta kyllä aika haaleelta :sad001 en tiiäää

Mun mielestä näyttää plussalta. Etenkin, jos saattaa olla vasta 12 dpo, niin en olisi huolissani siitä, että on vielä haalea. Nyt peukut pystyyn, että vahvistuu tuosta!

Hyvältä näyttää Mepe. Tärkeintä on, että viiva vahvistuu parin päivän välein tasaisesti. Ei ole väliä, mikä Dpo sen haamun/plussan saa. :)

Hei kaikille pitkästä aikaa! Ajattelin tulla tänne teille nyt kertomaan, että käytiin ekassa ultrassa miehen kanssa tänään ja kaikki oli hyvin. :happy: Nyt voi vähän relata ja alkaa nauttia raskaudesta. Toivon teille kaikille pikaisia plussapuhureita! :Heartred

Ihanaa Pikkis91!
Nyt masua kasvattelemaan. :blob7

Kp21, ei ovista vielä havaittu. Pelottaa ettei sitä edes tuu!

Mutta, katsotaan!

Mulla huomenna synttärit, ollaan varattu sokos hotellista huone perjantaille ja mennään miehen kanssa kylpylään lillumaan. Syödään hyvin ja nautitaan toisistamme.

Lisäksi oon niin ylpeä itsestäni, oon saanu tammikuusta tähän päivään mennessä pudotettua -17kg.

Hei mieletön tulos, vau! :wink:happy::gen014

anteeksi vuodatus ja minäminä teksti mutta äääh ku mulla on ollu iha kamala päivä.. mielialat vaihdellu laidasta laitaan. suurimmaks osaks itkettää. sit satuin tänää tutkii enemmän lapsettomuutta, blogeja jnejne ni kunnon tunnemylly päällä ja itkeetihrustan kokoajan :sad010 alamahaa edelleen nippailee välillä, nännit hieman arat ja naama kukkii. kai ne on vaa ne menkat mitkä tekee tuloaan. menkkojen pitäs ens viikolla alkaa

Hei toivotaan että ei kuitenkaan ole liian myöhäistä muoks. tai siis mitään esteitä ja saatte pian vauvan :Heartred Onko teillä mietitty hoitoihin menoa, jos ei tärppää pian?

Muokattu viimeksi:
Hei toivotaan että ei kuitenkaan ole liian myöhäistä ja saatte pian vauvan :Heartred Onko teillä mietitty hoitoihin menoa, jos ei tärppää pian?

toivotaan, että pian tärppäis. ollaan puhuttu, että vuoden loppuun yritetään ja vuoden vaihteessa mentäis sit tutkimuksiin. musta vaa tuntuu, että vika on mussa ku poikaystävällä on lapsi edellisestä suhteesta. kovasti poikaystävä yrittää lohduttaa ettei olis, kun oon kerran ollu raskaana vaikka menikin kesken. ei vaan hirveesti lohduta ku yritystä on ollu se vuos kohta:sad001

Takaisin