Raskaaksi 2020

View attachment 93258 View attachment 93257 Dpo 11. Se siitä. Mä kun niin kovasti suunnittelin ja toivoin kevätvauvaa 2021, jo pari vuotta ollut se ajatus. Ajattelin et jos tärppäis yhtä helposti kuin ekasta joka tuli tjotilla kalenteria katsomatta 4. kierrosta mutta nyt ei sitten käynytkään niin. Pettymys on iso. :sad010

No, ens kierto on 4. että jos se olis se mun onnenluku ja isi sais synttärikaiman?
Ei kannata laittaa ikinä testejä paperin päälle. Tästä on monta juttua, voi antas jopa väärän positiivisen tuloksen, miksei toistepäinkin, kun paperi imee virtsaa ja se testin pitäs saada imeä se virtsamäärä. Testin mukana tulee se muovikäärö, nii sen päälle ootteleen testausajaksi :wink

Mutta Ei kai vielä dpo 11 kannata heittää toivoa menemään? Jos kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta dpo 10 tai 11. Tulin aikoinaan raskaaksi ja kiinnittyminen oli dpo 10,ainakin jomojen ja veripisteen perusteella. Plussasin vasta dpo15 haaleasti.

Ai kauhee ku oli kovat oviskivut eilen illalla. Jäi varmistelutkin tälle iltaa, toki eipä ne varmaa enää perille kerkee mutta samapa tuo, taitaa ne ennen ovista olevat olla niitä tärkeempiä talletuksia :grin

Outoa olla taas piinailuvaiheessa. Kuitenkin koko kesän olin raskaana ja nyt taas piinaillaan. Tää on kyllä kieltämättä nii jännää aikaa. Toki vasta dpo 9-> alkaa se jännin vaihe :grin

Ei kannata laittaa ikinä testejä paperin päälle. Tästä on monta juttua, voi antas jopa väärän positiivisen tuloksen, miksei toistepäinkin, kun paperi imee virtsaa ja se testin pitäs saada imeä se virtsamäärä. Testin mukana tulee se muovikäärö, nii sen päälle ootteleen testausajaksi :wink

Mutta Ei kai vielä dpo 11 kannata heittää toivoa menemään? Jos kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta dpo 10 tai 11. Tulin aikoinaan raskaaksi ja kiinnittyminen oli dpo 10,ainakin jomojen ja veripisteen perusteella. Plussasin vasta dpo15 haaleasti.

No tuo oli mulle uutta tietoa, että ei paperin päälle siis. Kiitos valistuksesta.

Joo, ainahan on toivoa jos menkat on poissa, mut oma usko on tosi nollissa jo. Mä avaan sen viinin vasta ku verta tulee ja toivotaan että tilailin kaikkea nyt ihan turhaan, mut se on sit positiivinen ongelma jos näin käy :) Huomenna pitäis menkkojen tulla jos on 27-päiväinen kierto.

Tervetuloa uusille :welcome nyt vaan kunnon plussatuulet kaikille!

Ei oo helppoa introvertillä kun koko viikonloppu meni sukuloidessa ja tänään työpaikalle vaikka olisi etätyöpäivä, ei oo stressaamattomuus niin helposti tehty. Tänään kp33 ja ovispäivää ennustaa flo. Olot ei anna mitään merkkejä mistään ja en oo tikuttanut. Talleteltiin eilen ja varmaan huomenna taas.

Yritin viime viikolla päästä ruohonjuureen tai johonkin luontaistuotekauppaan ostamaan geleet mutta aina tulee jotain ja en kerkeä. Jos tällä viikolla sitten :angelic: tai jos vaikka tilaisi jostain...

/muokkaan: no eipä siinä kauaa nokka tuhissut, laitoin luontaistukkuun tilauksen vetämään. Toivottavasti ei tarvitse pitkään odottaa...

Niinpä! Toivottavasti kohta tulee kunnon plussamyrsky! :joyful: En muista, mutta oliko sulla ollut jo pidempään noin pitkät kierrot? Tuli tuosta viestistäsi mieleen, että itse olen tärppien tapahtuessa ollut poissa työelämästä, joten stressitasot olleet kai alhaiset. Luulen että on ollut positiivinen vaikutus. Nyt olen kotona hoitamassa omaa lasta, joka nukkuu yöt. Stressiä on vähänlaisesti. Lisäksi en käytä ollenkaan alkoholia, enkä ole koskaan tupakoinut. Ikää 30. Aloitin tänään "kofeiinittoman" elämän. Ilmeisesti kofeiini ei lisää tärpin mahdollisuutta. Kahvia en muutenkaan juo, mutta toi musta tee :rolleyes:

Mutta jotenkin on epähedelmällinen olo, kuten joku muukin täällä tunsi aiemmin. Vaikee selittää. Ehkä jotenkin erilainen olo kuin ennen keskenmenoa. Kuukautiset olivat erilaiset kuin aiemmin. Mutta ovatkin olleet erilaiset synnytyksen jälkeen ja viime kierto oli kaiken lisäksi ovuloimaton.

Täällä kp9 menossa. Vielä ei ole limoja. Viime kierrossa alkoivat viisi päivää ennen ovulaatioyritystä. Testit saapuivat postiin, niin huomenna aloitan dual hormoneilla ja puikoilla. Teen dualin aamulla ja illalla puikon. Ladytimer ennustaa ovista tulevaksi 8.9. Se menisi täysin yksiin toukokuisen kierron kanssa. Eilen ihan tyhmyyttäni kusin puikkoon ja ylläripylläri toinen viiva oli olemattoman haalea :whacky011 Voisin vielä saada "kevätvauvan".. La toukokuun viimeisiä päiviä :hilarious: Kun tärppää, niin menen toukokuisiin ihan periaatteesta, tulee parempi mieli :grin

Muokattu viimeksi:
Vihdoin kp1!
4 päivää tiputteli ennen kunnon menkkoja, mutta nyt ne vihdoin on!

Onpa hyvä, jos näin voi sanoa, siitä se uusi yritys starttaa ja nyt plussataan pysyvästi :happy: Mulla oli jotain tuhrua ja ihan pientä tippaa kolmena päivänä ennen kp1.

Haluun raskaaksi nyt heti :smiley-angelic001:3some Ihan parasta olla raskaana. Vannon etten viimeisilläänkään ollessa valita mistään.

:HeartredTsemppiä uusiin kiertoon joutuneille tai päässeille!

Hitaasti menee nämä päivät, vaikka töissä käy ja 5 lasta pitää kiireisenä ne muut ajat. Kp26/27-? Ovulaation mukaan kierto voisi olla sen 32päivää. Nyt kun malttaa vielä pari päivää olla testailematta. Sitten olisi kp28. Normaalisti silloin alkaisi menkat. Silloin mulla olisi vapaa päivä, niin ehtii aamulla rauhassa dipata. :dance008

Niinpä! Toivottavasti kohta tulee kunnon plussamyrsky! :joyful: En muista, mutta oliko sulla ollut jo pidempään noin pitkät kierrot? Tuli tuosta viestistäsi mieleen, että itse olen tärppien tapahtuessa ollut poissa työelämästä, joten stressitasot olleet kai alhaiset. Luulen että on ollut positiivinen vaikutus. Nyt olen kotona hoitamassa omaa lasta, joka nukkuu yöt. Stressiä on vähänlaisesti. Lisäksi en käytä ollenkaan alkoholia, enkä ole koskaan tupakoinut. Ikää 30. Aloitin tänään "kofeiinittoman" elämän. Ilmeisesti kofeiini ei lisää tärpin mahdollisuutta. Kahvia en muutenkaan juo, mutta toi musta tee :rolleyes:

Lopetin e-pillerit joulukuussa 2019 eli siitä lähtien. Melkein kymmenisen vuotta pillereillä ollut, välissä ehkä ollut 1,5v tauko jolloin en kiertoa ole seurannut. Vielä siis harjoitellaan oman kierron tuntemista. Aiemmin mietin että kävisin jo piakkoin yksityisellä gynellä, mutta todettiin miehen kanssa että niin paljon kaikkea kivaa suunnitteilla ensi kesälle (2021) ettei ehkä vielä kannata huolestua jos plussaa ei kuulu. Ensi keväällä pääsisikin jo kunnalliselle ilmoittautumaan. Oon kyllä päättänyt että jos epätoivo vielä iskee näiden pitkien kiertojen kanssa, niin menisin sinne gynelle. Nyt oon taas ollut ok. Meillä oli kesällä muutto kaupungista vähän kauemmas ja pientä kriisin poikastahan se itselle aiheutti, niin sekin varmasti stressasi normaalia enemmän. Nyt oltiin miehen kanssa lomalla elokuussa kaksi viikkoa, jospa se olisi rentouttanut ainakin jonkin verran. Toki, nää pitkät kierrot tekee tän yrittämisen aika pitkäksi puuhaksi kun saa ovistakin ootella kuukauden. Täällä oli aiemmin puhetta youtuben fertility yoga videoista niin se kuulostaa kyllä kivalta, pitää vaan ottaa tavaksi :p

Kp21, ei ovista vielä havaittu. Pelottaa ettei sitä edes tuu!

Mutta, katsotaan!

Mulla huomenna synttärit, ollaan varattu sokos hotellista huone perjantaille ja mennään miehen kanssa kylpylään lillumaan. Syödään hyvin ja nautitaan toisistamme.

Lisäksi oon niin ylpeä itsestäni, oon saanu tammikuusta tähän päivään mennessä pudotettua -17kg.

Mutta, katsotaan!

Mulla huomenna synttärit, ollaan varattu sokos hotellista huone perjantaille ja mennään miehen kanssa kylpylään lillumaan. Syödään hyvin ja nautitaan toisistamme.

Lisäksi oon niin ylpeä itsestäni, oon saanu tammikuusta tähän päivään mennessä pudotettua -17kg.

Ihan mahtavaa alinah! :hello2:notworthy:Heartred
Huikee tulos.

Ei helvetten, mulle tulee hiivatulehdus oireet päälle. En kyllä yhtään ihmettele tämän kaiken stressin keskellä. Meillä tosiaan remontti tulossa kun löytyi rakennusvirheestä johtuva vaurio, joka kyllä korjattavissa. En kyllä muista milloin olisi viimeksi ollutkaan tätä laatua tulehdusta. Joskus nuorimman odotus aikana varmaan.

Ääh ja plaah ja... Enpä tiiä. Menkat oli ihan normi kierrossa kkm jälkeen nyt. Kesti sen kolmisen päivää. La ei mitään ja nyt pari päivää ihme tuhrua. Joko heitän kirveen kaivoon tältä kierrolta muutenkin :confused004. Ei oo mikään voittajafiilis.

Mä omanapailen heti alkuun koska olo on tosi outo joten ällövaroitus. Mähän tikutin ja digeilin selkeän oviksen (nyt dpo8, kp26) ja oviksen jälkeiset oireet on ollu esim rintojen arkuuden osalta lähes olemattomat, pientä arkuutta vaan, mutta pinkeät ku plussapallot, lisäks alapää pukkaa kokoajan lorinaa, siis omia nesteitä niin et välillä pulpahtaa ja tuntuu kostealta. Viime kierrossa oli taas ovislimat melkoset, mutta eihän tässä nyt näillä päivillä enää uutta voi pukata :wideyed: mikähän hana mulla vuotaa? pientä paineilua on alavatsalla päivittäin myös. Huomenna meinasin häiritä mielenrauhaa rfsun aikasella :grin su pitäis menkat alkaa jos on tullakseen. Arvioin kierron pituudeksi 31päivää jos luteaali on sama kuin viimeks eli sen 13päivää. Kaks aamupissaa oon skipannu etten vaa testaa liian aikasin. :grin

anteeksi vuodatus ja minäminä teksti mutta äääh ku mulla on ollu iha kamala päivä.. mielialat vaihdellu laidasta laitaan. suurimmaks osaks itkettää. sit satuin tänää tutkii enemmän lapsettomuutta, blogeja jnejne ni kunnon tunnemylly päällä ja itkeetihrustan kokoajan :sad010 alamahaa edelleen nippailee välillä, nännit hieman arat ja naama kukkii. kai ne on vaa ne menkat mitkä tekee tuloaan. menkkojen pitäs ens viikolla alkaa

Mutta, katsotaan!

jeee hyvä sä!!:hello2 pitäkää kiva kylpyläpäivä:Heartred

Takaisin