Tsemppiä PK:lle ja jenpppulle, noita päiviä tulee välillä, toivottavasti ei jää ns. päälle vaan huominen alkaa positiivisemmin
Oma napa päivitystä: kp12 ja tänään bongasin limat (sama kp kuin viime kierrossakin, ihme). Digi näyttää edelleen tyhjää arpaa, mutta olen asiasta nyt hieman vähemmän huolissani kun jotain tuntuu alakerrassa tapahtuvan. Nyt illasta alkanut myös hieman jomottamaan, ehkä siellä sitten kuitenkin jotain kypsyy.
Päivän paras uutinen oli se, että sain sovittua töissä että olen reilun viikon lomalla alkaen torstaina. Olin kesäkuussa viikon lomalla ja muuten en ole kesälomaa pitänyt, ja kiireisen vuoden jäljiltä on energia aika loppu. En ihan tiedä riittääkö reilu viikko rentoutumiseen, mutta ainakin sillä aloitan. Täällä päin ei ole tapana harrastaa pitkiä lomia, joten reilu viikkokin on jo aika hyvin. En tietenkään ole menossa lomalla mihinkään, mutta odotan aivan innolla että voin puuhailla omiani kotona. Leipomista, kaappien siivousta ja ulkoilua tiedossa, ja toivottavasti alkion kiinnittämistä, rennoissa fiiliksissä totta kai
Siitäkin huolimatta, pistin tänään sisään ovistesti tilauksen. Olen tähän mennessä ostanut testit apteekista, hirveällä premiumilla tietenkin, ja mietin pitkään, että tilaanko vai en. Jos ei tilaa etukäteen, ei ehkä kerkeis seuraavaan kiertoon ajoissa, mutta toisaalta, jos tilaa nyt niin sehän tarkoittaa sitä, että en usko tässä kierrossa raskautuvani. Noh, ehkä tolla tilauksella varmistaa, että tärppi käy jo tässä kierrossa? Kyllä mä senkin ottaisin
Piinaajille pidetään sormia ja varpaita ristissä, käykäähän päivittämässä tilannetta, niin voidaan myötäelää jännitystä