Raskaaksi 2020

anteeksi vuodatus ja minäminä teksti mutta äääh ku mulla on ollu iha kamala päivä.. mielialat vaihdellu laidasta laitaan. suurimmaks osaks itkettää. sit satuin tänää tutkii enemmän lapsettomuutta, blogeja jnejne ni kunnon tunnemylly päällä ja itkeetihrustan kokoajan :sad010 alamahaa edelleen nippailee välillä, nännit hieman arat ja naama kukkii. kai ne on vaa ne menkat mitkä tekee tuloaan. menkkojen pitäs ens viikolla alkaa

On kyl ollu päivä. Ja illan itkut, kun suvussa niin "hienoja vauvamasuja" jne. Ei nyt vaan pysty iloitsee

Huikea pudotus alinah! Ootko tsekannut sun uikkarit kylpyläreissua varten, et roikkuuko päällä? :D

Tsemppiä PK:lle ja jenpppulle, noita päiviä tulee välillä, toivottavasti ei jää ns. päälle vaan huominen alkaa positiivisemmin :Heartred

Oma napa päivitystä: kp12 ja tänään bongasin limat (sama kp kuin viime kierrossakin, ihme). Digi näyttää edelleen tyhjää arpaa, mutta olen asiasta nyt hieman vähemmän huolissani kun jotain tuntuu alakerrassa tapahtuvan. Nyt illasta alkanut myös hieman jomottamaan, ehkä siellä sitten kuitenkin jotain kypsyy.

Päivän paras uutinen oli se, että sain sovittua töissä että olen reilun viikon lomalla alkaen torstaina. Olin kesäkuussa viikon lomalla ja muuten en ole kesälomaa pitänyt, ja kiireisen vuoden jäljiltä on energia aika loppu. En ihan tiedä riittääkö reilu viikko rentoutumiseen, mutta ainakin sillä aloitan. Täällä päin ei ole tapana harrastaa pitkiä lomia, joten reilu viikkokin on jo aika hyvin. En tietenkään ole menossa lomalla mihinkään, mutta odotan aivan innolla että voin puuhailla omiani kotona. Leipomista, kaappien siivousta ja ulkoilua tiedossa, ja toivottavasti alkion kiinnittämistä, rennoissa fiiliksissä totta kai :love017

Siitäkin huolimatta, pistin tänään sisään ovistesti tilauksen. Olen tähän mennessä ostanut testit apteekista, hirveällä premiumilla tietenkin, ja mietin pitkään, että tilaanko vai en. Jos ei tilaa etukäteen, ei ehkä kerkeis seuraavaan kiertoon ajoissa, mutta toisaalta, jos tilaa nyt niin sehän tarkoittaa sitä, että en usko tässä kierrossa raskautuvani. Noh, ehkä tolla tilauksella varmistaa, että tärppi käy jo tässä kierrossa? Kyllä mä senkin ottaisin :laughing021

Piinaajille pidetään sormia ja varpaita ristissä, käykäähän päivittämässä tilannetta, niin voidaan myötäelää jännitystä :hello2

Tsemppiä PK:lle ja jenpppulle, noita päiviä tulee välillä, toivottavasti ei jää ns. päälle vaan huominen alkaa positiivisemmin :Heartred

Oma napa päivitystä: kp12 ja tänään bongasin limat (sama kp kuin viime kierrossakin, ihme). Digi näyttää edelleen tyhjää arpaa, mutta olen asiasta nyt hieman vähemmän huolissani kun jotain tuntuu alakerrassa tapahtuvan. Nyt illasta alkanut myös hieman jomottamaan, ehkä siellä sitten kuitenkin jotain kypsyy.

Päivän paras uutinen oli se, että sain sovittua töissä että olen reilun viikon lomalla alkaen torstaina. Olin kesäkuussa viikon lomalla ja muuten en ole kesälomaa pitänyt, ja kiireisen vuoden jäljiltä on energia aika loppu. En ihan tiedä riittääkö reilu viikko rentoutumiseen, mutta ainakin sillä aloitan. Täällä päin ei ole tapana harrastaa pitkiä lomia, joten reilu viikkokin on jo aika hyvin. En tietenkään ole menossa lomalla mihinkään, mutta odotan aivan innolla että voin puuhailla omiani kotona. Leipomista, kaappien siivousta ja ulkoilua tiedossa, ja toivottavasti alkion kiinnittämistä, rennoissa fiiliksissä totta kai :love017

Siitäkin huolimatta, pistin tänään sisään ovistesti tilauksen. Olen tähän mennessä ostanut testit apteekista, hirveällä premiumilla tietenkin, ja mietin pitkään, että tilaanko vai en. Jos ei tilaa etukäteen, ei ehkä kerkeis seuraavaan kiertoon ajoissa, mutta toisaalta, jos tilaa nyt niin sehän tarkoittaa sitä, että en usko tässä kierrossa raskautuvani. Noh, ehkä tolla tilauksella varmistaa, että tärppi käy jo tässä kierrossa? Kyllä mä senkin ottaisin :laughing021

Piinaajille pidetään sormia ja varpaita ristissä, käykäähän päivittämässä tilannetta, niin voidaan myötäelää jännitystä :hello2

Ihanaa, että saat lomaa! Kyllä se viikkokin jotain tekee ja ihan parasta kun lomalla saa vain olla ilman sen suurempia suunnitelmia :joyful: Jospa se tärppikin kävisi nyt! :)

ON: Mulla dpo 9 ja en uskaltanutkaan testata vielä, vaikka eilen olin varma että tänään en enää pysty pitämään näppejä irti testeistä. Toiveet kyllä nousi aamulla lämpöjen myötä, eilen niissä oli vähän laskua, mutta tänään pomppasikin taas ylös 36.8 :nailbiting: Toivottavasti enteilee hyvää enkä oo vaan kipeäksi tulossa.. :grin

Tänään pitäis tädin tulla, ei näy mitään. Huono olo. Testit edelleen negaa. Ja juu, kaks eri merkkistä piti tehdä taas :dontknow

No nyt kp1 vihdoin! Olipa rasittava kierto, kesti 36pvää. Nyt aion ottaa rennosti tän kierron, en testaile ennen ku vasta kun menkat on myöhässä. En uhraa ajatuksiani vaivajutuille, alotan tässä pari muuta projektia :)

@alinah ihan huikea pudotus! Hyvä sinä :gen014

ON: Tänään kp 11. Jotenkin tylsä vaihe menossa, kun nämä kierrot pitkiä. Ajattelin, et alan testaa ovulaatiota vasta kp:lla 17, niin ei tulis liian aikasin testailtua. Tähän kiertoon ei kauhean kovaa luottoa ole, mutta pidän peukkuja pystyssä teidän kaikkien muiden puolesta:smiley-angelic003

@alinah ihan huikea pudotus! Hyvä sinä :gen014

ON: Tänään kp 11. Jotenkin tylsä vaihe menossa, kun nämä kierrot pitkiä. Ajattelin, et alan testaa ovulaatiota vasta kp:lla 17, niin ei tulis liian aikasin testailtua. Tähän kiertoon ei kauhean kovaa luottoa ole, mutta pidän peukkuja pystyssä teidän kaikkien muiden puolesta:smiley-angelic003

Mullakin nyt kp 7 ja tuntuu, että on tosi tylsä vaihe kierrosta meneillään. Mulla kierrot on ollut n. 28-30 päivää, mutta luteaali vain 10-11 päivää. Ei siis ovista odotettavissa vielä n. 10 päivään.

Dpo 2, kylläpä on jännää ku saa laskee dpo:ta. Vaikka toki ennemmin laskisin niitä raskausviikkoja. Mutta näillä mennään. Fiilikset on positiiviset, vaikka vähän harmittaa ku ovispäivänä ei talleteltu, mutta ei kivuilta ei pystynyt. Mutta 1-3päivää ennen tuli senkin edestä :grin

Muistin että plussakierrossa viimeksi söin paljon pähkinöitä, eli hyviä rasvoja ja löysinkin pähkinäpussin kaapista ja oonkin niitä vedellyt vähän väliä :) lisäksi mammavitskut, ubikinoni ja disperiiniä n. 50mg aloin eilen ottaa, vaikka sais kuulemma ottaa jopa 100mg.

ON: kp 12. Ovistesti edelleen nega. Tosi limaista ja märkää on:woot::grin Lisäksi tosi kovaa juilintaa alavatsalla oikeella puolella, eli ehkä siellä jotain tapahtuu! :smiley-angelic001

Dpo 2, kylläpä on jännää ku saa laskee dpo:ta. Vaikka toki ennemmin laskisin niitä raskausviikkoja. Mutta näillä mennään. Fiilikset on positiiviset, vaikka vähän harmittaa ku ovispäivänä ei talleteltu, mutta ei kivuilta ei pystynyt. Mutta 1-3päivää ennen tuli senkin edestä :grin

Muistin että plussakierrossa viimeksi söin paljon pähkinöitä, eli hyviä rasvoja ja löysinkin pähkinäpussin kaapista ja oonkin niitä vedellyt vähän väliä :) lisäksi mammavitskut, ubikinoni ja disperiiniä n. 50mg aloin eilen ottaa, vaikka sais kuulemma ottaa jopa 100mg.
Täällä myös dpo2:smiley-bounce012 tylsää aikaa vähän nyt... Pitääkin kokeilla itekin noita hyviä rasvoja, pähkinöitä tosin syön muutenkin lähes joka päivä :happy:

Täällä myös dpo2:smiley-bounce012 tylsää aikaa vähän nyt... Pitääkin kokeilla itekin noita hyviä rasvoja, pähkinöitä tosin syön muutenkin lähes joka päivä :happy:

Joo, periaatteessa tylsää aikaa, ku pitää ootella et saa alkaa testaa, mut jollakin tapaa itsellä nii jännää ku km jälkeen eka kierto. Jotenkin hyvä fiilis kokoajan. Toiveet taitaa olla liian korkeella :nailbiting: meillä lisäksi nuo kylppäri remppa vie aikaa ja se että pitää suunnitella missä käy suihkussa seuraavan kerran. Onneks meillä on 2 vessaa, eli ei tartte olla sentäs ilman vessaa.

dpo9 ja ylläripylläri rfsu anto just sen mitä oletin, eli ei mitään :grin katotaampa viikonloppuna uudestaan sitte.

edit. näyttipä viesti vakavalta kun hymiö oli kadonnut jonnekin.

Muokattu viimeksi:
Dpo3 ja mun maha on niin kipee! Hirmuinen juiliminen ja vihlonta. Just niinkuin ennen menkkoja. Onko tää nyt sitä keltarauhasesta johtuvaa kipua? Viime kuussa oli vastaavaa, mutta ei koskaan aiemmin oo ollut, niin oon ihan hämmentynyt.

Leikkaustarvetta arvioidaan. Nyt meni lähete tästä sinus pilodihommasta. Ehti taas tulehdus rauhottua ennenkuin pääsin päivystykseen, eli ei näyttänyt niin pahalta kuin yleensä. :shifty:

Pari viikkoa niin saan tietää onko leikkaus tulossa.

Uskon että on, kun en jaksa enää tämän kanssa. :sorry: Toivon todella, ettei raskaus ole kiinni tästä typerästä tulehduksesta.

Jäin pohtiin tota greippimehu/greippi hedelmän tehoa, asia kiinnostaa, kertokaa asiasta tietävät lisää.. Voisi harkita kokeiluun :):thumleft

Mäkin pohdin että mihin se teho perustuu!
Onkohan vastaavaa poppaskeinoa olemassa muilla mehuilla? Ei ihan viittisi shokkitilaa hankkia juomalla greippimehua :laughing001

@alinah ihanaa kylpyläreissua teille!

@Aloy kummasti se viikkokin piristää! :cool14 se on mukavaa välillä touhuta lomalla kotonakin ja siivoilla ja laittaa paikkoja kuntoon ja vain nauttia omasta ajasta.

ON: eilen meni tilaukseen ovistikut. Mä oon yleensä suhteellisen positiivinen ihminen, mutta eilen oli jotenki kammottavan positiivinen olo ja ihan siis tuntui että tikahtuu nauruun ja hyvään oloon kun painoin "Vahvista tilaus" nappia:laughing001 Höperöksihän tässä tulee vielä, kun pompitaan niin laidasta laitaan :"D

Takaisin