LyytiManta
Näppärä viestien naputtelija
Mutta luulisi, että aamulla näyttää jo vahvempaa, kuten toivotaan! Tosi nopeaa tuo testi lähti itsellä tummumaan, tuon ensimmäisen haamun jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka pitkästä aikaa!
Täällä oltu hetki tauolla ja yrittänyt keskittyä kouluun ja töihin enemmän.
Nyt pitkästä aikaa taas testailut käynnissä ja vähän outoja tuloksia kyllä. Tänään dpo13 tein clearblue digitalin joka näytti ei raskaana, mutta kaikki muut testit tähän mennessä näyttäneet haamua. Mitähän ihmettä? Taas joku tuulimuna?? lämpö on koholla, närästää, verta tulee herkästi nenästä ja rinnat kipeänä. Voi vitsiläinen mä sanon.
Oisko liian varhaista digille?
Jos hormonia ei vielä ole tarpeeksi siihen.
Toivottavasti muuttuisi plussaksi.
Jännä juttu tuo! Mulla vilkutti siis edelliskerralla ehkä 5 päivää ennen pysyvää, nyt suoraan pysyvä. Olis kiva tietää mikä tuon aiheuttaaPienen tauon jälkeen taas täällä! Kauheesti oli ehtinyt tulla viestejä. Kiva, kun on näin aktiivinen palsta :)
Joku kysyi noista cb ovistesteistä, että onko tullut suoraan pysyvää hymynaamaa. Mulla kahdessa viime kierrossa on käynyt niin, että on heti pärähtänyt se pysyvä hymy. Yhdessä kierrossa oli niin, että sain vaan tyhjää arpaa, kunnes tuli yhtäkkiä pysyvä hymy ja viime kierrossa heti ekalla testikerralla tuli suoraan hymy. Nyt alotin taas testailut, mutta toistaiseksi tyhjää näyttää. Nyt kp 11. Viime kierrossa plussa tuli kp12, joten odotellaan. Nyt tuntuu limoja olevan aika paljon ja vähän juilii ovismaisesti. Tässä kierrossa gelee ja maca käytössä, joten toivotaan parasta, että tästä kierrosta tärppää!
Oon lukenut, että jotkut on käyttänyt aspiriinia oviksen jälkeen. Onko siitä millaisia kokemuksia?