Raskaaksi 2020

Mutta luulisi, että aamulla näyttää jo vahvempaa, kuten toivotaan! :smiley-angelic001 Tosi nopeaa tuo testi lähti itsellä tummumaan, tuon ensimmäisen haamun jälkeen.

Täällä on parin päivän sisään tullut paljon viestejä!

Onnea plussanneille! Ja toivotaan, että viivat pysyy ja vahvistuu:happy:

Täällä menossa kp 7. Kohta taas tikut kehiin ja kohti oviksen metsästystä:grin:p Kävin itsekin ostamassa jääkaapin täyteen verigreippejä. Itse en ole ylipäätään mehuja juonut moneen kuukauteen, mutta jos löydän purkin greippimehua, niin voisi testata sopisiko se itselle.

Huimasti viestejä, mutta kahlasin kaikki läpi - unohdin vaan jo, että mitä meinasin vastata ja kenelle :laughing001

Oon samoilla linjoilla muiden kanssa että syyskuu on se kunnon puhuri kuukausi ja saadaan paljon positiivisia:hello2

Täällä lähtee yk7 käyntiin jahka menkat on ohitse. Harvinaisen kammottavat kivut oli kp1, koko päivä meni itkiessä, ea:ta konsultoidessa ja loppuyö lääketokkurassa. Nyt kp4, ja ennustettu ovulaatio olis kp11-14 paikkeilla jos kierto pysyis suunnilleen samana!

Täytyy ovistikkuja hankkia vielä tänään, että pääsen testailemaan. Mies jo totesi yhdestä ostamastani mekosta, että tuo on tosi kaunis, mutta vielä kauniimpi siitä tulee kun sinne alle mahtuu sun pyöristyvä vatsa :hug003

Oho! Onpas tullut paljon viestejä tässä oman ”hermoloman” aikana :hilarious: Täällä ollaan otettu taas muutama päivä etäisyyttä aiheeseen ja nyt lähdetään uudella innolla uuteen kiertoon. Tänään kp8 ja tikutus jo täydessä vauhdissa, että saisin varmasti ovulaatio tässä kierrossa kiinni. Viime kierto oli tosiaan OUTO! Oireita oli vaikka muille jakaa ja lopulta vuoto alkoi kp23 ja oli poikkeuksellisen runsasta... :arghh: No se on nyt taakse jäänyttä elämää!

Debille vahvistumista testiin toivottelen minäkin! :smiley-angelic001

IMG_20200831_071524.jpg
IMG_20200831_071906.jpg
Dpo 11. Se siitä. Mä kun niin kovasti suunnittelin ja toivoin kevätvauvaa 2021, jo pari vuotta ollut se ajatus. Ajattelin et jos tärppäis yhtä helposti kuin ekasta joka tuli tjotilla kalenteria katsomatta 4. kierrosta mutta nyt ei sitten käynytkään niin. Pettymys on iso. :sad010

No, ens kierto on 4. että jos se olis se mun onnenluku ja isi sais synttärikaiman?

Heippa kaikille, täällä uusi kuumeilija! :hello Tänään kp28 ja tein juuri negan raskaustestin. Nyt odottelen menkkoja ja sitten lähtee yk4.

Kyllä turhauttaa. Mulla oli jo oireilua ja on edelleen erilaista kuin ennen menkkoja. Pitää varmaan käydä lekurissa tsekkaa paikat ettei oo joku tulehdus. :sour:

En oo tikuttanu ovista, koska mulla on säännölliset menkat ja ovulaation tunnistan & tunnen kans. Viimeks hormonaalinen ehkäisy ollu 2007. Viime kierrossa talleteltiin kolmesti. Mut kai tässä vois jotain apukeinoja ottaa käyttöön. :sad001 Geleet tilaukseen, foolihappoa oonkin syöny jo vuoden päivät kun yrittäminen viivästyi miehen toiveesta. Se kuvittelee et raskaudun tost noin vaan heti tässä iässä :laughing021

Tosi kiva tsemppimeininki täällä muutes, eksyin seuraamaan viime viikolla

Mulla on luottotesti ollut First Response. Se tosin näytti pirulauta kemiallisenkin niin selkeästi, että oli jo hetken tuuletukset käynnissä :shifty:

Täällä eletään LEEP -toimenpiteen jälkeistä aikaa. Sopivasti sitten osui ovispäivälle ja nyt mennään kolmen viikon seksikiellolla :hilarious: Tottakai... No, jospa sitten seuraava ovis ja yk5 olisi meidän vuoro, edes päästä yrittämään! :arghh:

Moikka pitkästä aikaa!
Täällä oltu hetki tauolla ja yrittänyt keskittyä kouluun ja töihin enemmän.
Nyt pitkästä aikaa taas testailut käynnissä ja vähän outoja tuloksia kyllä. Tänään dpo13 tein clearblue digitalin joka näytti ei raskaana, mutta kaikki muut testit tähän mennessä näyttäneet haamua. Mitähän ihmettä? Taas joku tuulimuna??:sad001 lämpö on koholla, närästää, verta tulee herkästi nenästä ja rinnat kipeänä. Voi vitsiläinen mä sanon.

Moikka pitkästä aikaa!
Täällä oltu hetki tauolla ja yrittänyt keskittyä kouluun ja töihin enemmän.
Nyt pitkästä aikaa taas testailut käynnissä ja vähän outoja tuloksia kyllä. Tänään dpo13 tein clearblue digitalin joka näytti ei raskaana, mutta kaikki muut testit tähän mennessä näyttäneet haamua. Mitähän ihmettä? Taas joku tuulimuna??:sad001 lämpö on koholla, närästää, verta tulee herkästi nenästä ja rinnat kipeänä. Voi vitsiläinen mä sanon.

Oisko liian varhaista digille? :shy:
Jos hormonia ei vielä ole tarpeeksi siihen.
Toivottavasti muuttuisi plussaksi.:Heartred

Täällä tänään joko dpo 10 tai 11 ja eilen illalla alkoi vasta tissit aristaa tutustu tuolta sivuilta. Yleensähän tämä alkaa 100x pahempana heti pian oviksen jälkeen, joten nyt oli kiva elää kivuttomana edes näin pitkälle :grin
Hätätestinkin tein tapojeni mukaan ja selkeää viivanpaikkaa näyttää onestep. On itseasiassa varmaan selvin viivanpaikkaa mitä ikinä oon saanut noilla kotitestin onestepeillä. Pitänee keskittyä vaan ovistestiin tekemiseen jatkossa, niihin kun saan sentään aina kaksi viivaa kiertopäivistä riippumatta. Raskaustesteihin en ikinä.. :sad001:smiley-angry017

Itse viettänyt nyt vähän hiljaiseloa. Perjantaina oli ajoinssi joka meni vituralleen ja pettymys ja harmitus oli suuri:shifty::sad001

Dpo3 tänään ja tissit ei mitenkään erityiskipeät. Monessa kierrossa heti oviksesta asti kipeät. Olisko hyvä merkki? Suunnittelin että olisin tässä kierross vasta dpo14/15 testannut jos menkat eivät alkaneet, mutta uusinta ajoinssi on juuri dpo14 niin jos ei menkat alkanu ni päässä pyöris asia ihan liikaa joten testaan sitten dpo12.

Tänään alkaa kouluharkka niin onneks on nyt muutakin mietittävää ku dpo ja olot:grin

Pienen tauon jälkeen taas täällä! Kauheesti oli ehtinyt tulla viestejä. Kiva, kun on näin aktiivinen palsta :)
Joku kysyi noista cb ovistesteistä, että onko tullut suoraan pysyvää hymynaamaa. Mulla kahdessa viime kierrossa on käynyt niin, että on heti pärähtänyt se pysyvä hymy. Yhdessä kierrossa oli niin, että sain vaan tyhjää arpaa, kunnes tuli yhtäkkiä pysyvä hymy ja viime kierrossa heti ekalla testikerralla tuli suoraan hymy. Nyt alotin taas testailut, mutta toistaiseksi tyhjää näyttää. Nyt kp 11. Viime kierrossa plussa tuli kp12, joten odotellaan. Nyt tuntuu limoja olevan aika paljon ja vähän juilii ovismaisesti. Tässä kierrossa gelee ja maca käytössä, joten toivotaan parasta, että tästä kierrosta tärppää! :happy093

Oon lukenut, että jotkut on käyttänyt aspiriinia oviksen jälkeen. Onko siitä millaisia kokemuksia? :anyone

:happy:Täältä myös yksi taustajoukkuelainen ilmoittautuu! Olen seurannut palstaa kesäkuusta saakka. Teidän ansiosta on geleet ja macat käytössä , hiljaa olen myötäelänyt kanssanne uusien kiertojen alkuja ja jännittänyt puolesta. Tällähetkellä meillä on yk3 muuttumassa yk4.ksi.

Yksi lapsi meille on siunaantunut 7 vuotta sitten, tämä kuopuksen yritys on aloitettu kesän kynnyksellä. Ikää on mittarissa jo 36 vuotta, joten olen varautunut siihen että tässä voinee mennä reilusti ensi vuoden puolelle ennenkun viivoja saadaan raskaustestin.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille :welcome nyt vaan kunnon plussatuulet kaikille!

Ei oo helppoa introvertillä kun koko viikonloppu meni sukuloidessa ja tänään työpaikalle vaikka olisi etätyöpäivä, ei oo stressaamattomuus niin helposti tehty. Tänään kp33 ja ovispäivää ennustaa flo. Olot ei anna mitään merkkejä mistään ja en oo tikuttanut. Talleteltiin eilen ja varmaan huomenna taas.

Yritin viime viikolla päästä ruohonjuureen tai johonkin luontaistuotekauppaan ostamaan geleet mutta aina tulee jotain ja en kerkeä. Jos tällä viikolla sitten :angelic: tai jos vaikka tilaisi jostain...

/muokkaan: no eipä siinä kauaa nokka tuhissut, laitoin luontaistukkuun tilauksen vetämään. Toivottavasti ei tarvitse pitkään odottaa...

Muokattu viimeksi:
Pienen tauon jälkeen taas täällä! Kauheesti oli ehtinyt tulla viestejä. Kiva, kun on näin aktiivinen palsta :)
Joku kysyi noista cb ovistesteistä, että onko tullut suoraan pysyvää hymynaamaa. Mulla kahdessa viime kierrossa on käynyt niin, että on heti pärähtänyt se pysyvä hymy. Yhdessä kierrossa oli niin, että sain vaan tyhjää arpaa, kunnes tuli yhtäkkiä pysyvä hymy ja viime kierrossa heti ekalla testikerralla tuli suoraan hymy. Nyt alotin taas testailut, mutta toistaiseksi tyhjää näyttää. Nyt kp 11. Viime kierrossa plussa tuli kp12, joten odotellaan. Nyt tuntuu limoja olevan aika paljon ja vähän juilii ovismaisesti. Tässä kierrossa gelee ja maca käytössä, joten toivotaan parasta, että tästä kierrosta tärppää! :happy093

Oon lukenut, että jotkut on käyttänyt aspiriinia oviksen jälkeen. Onko siitä millaisia kokemuksia? :anyone
Jännä juttu tuo! Mulla vilkutti siis edelliskerralla ehkä 5 päivää ennen pysyvää, nyt suoraan pysyvä. Olis kiva tietää mikä tuon aiheuttaa :bored:

Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20 / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Naala / 25 / toinen / ya 5/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2

Tammenterho91 / 29 / toinen / ya 7/20 / yk1

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 21 / ensimmäinen / ya 10/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

Plussanneet:

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tällä vasta dpo2 ja toivoisin jotain pikakelaus nappia. Rinnat, varsinkin nännit, ihan sairaan kipeet jo nyt. Alavatsassa juilii, tuntuu ihan menkkakivuilta. Sinänsä hyvä, että alkoi heti oviksen jälkeen niin en ainakaan näitä erehdy luulemaan raskausoireiksi:hilarious:

Takaisin