Raskaaksi 2020

Mulla alkaa nyt piina pahentua, tekisi kamalasti mieli testata jo huomenna vaikka luultavasti vasta dpo 8. :woot: Miten tässä jaksaisi sinnitellä edes pari päivää pidempään? En nyt ainakaan aio ostaa enempää testejä tähän kiertoon, päätin että saa riittää noi muutamat mitä mulla on ennestään. :hilarious:

Stressikään ei välttämättä vaikuta näköjään kiinnittymiseen, mulla oli tässä kierron lopussa hermot ihan riekaleina ja kappas! Kp35/36 :shy: dpo12

varovaiset onnittelut! pidetään peukkuja, että viiva vahvistuu :Heartred

Tervetuloa uusille, mukaan mahtuu kyllä! :welcome

Debille varovaiset onnittelut!! :hello2

Ja nyt tein toisen testin joka olikin lähes nega. Miten voi olla noin lyhyt hcg-piikki? Eilen nega, tänään päivällä haamu, nyt melkein nega? En nyt ihan oikeesti ymmärrä.. kellään ehdotuksia? Teen aamulla vielä mut ei oo mitään uskoo mihinkään.

Ja nyt tein toisen testin joka olikin lähes nega. Miten voi olla noin lyhyt hcg-piikki? Eilen nega, tänään päivällä haamu, nyt melkein nega? En nyt ihan oikeesti ymmärrä.. kellään ehdotuksia? Teen aamulla vielä mut ei oo mitään uskoo mihinkään.
Niin moni asia vaikuttaa, esim virtsan vahvuus! Tee huomenna aamusta uusi. Oliko saman merkin testi siis joka kerta kyseessä?

Se on testissä joku vika, maanantaikappale tms. Mä olenkin jo aiemmin sanonut, että MINÄ en enää koskaan luottaisi omalla kohdalla tuohon RFSUn punaiseen tikkuun :sorry::sorry:
Meinaa ihan samanlaisia kokemuksia kys. testistä. Harmi jos ei nyt ollut oikea haamuplussa! :sorry::Heartpink

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!

Sekundäärilapsettomuudesta... Meillä eka tärppösi yk 4, toinen yk ehkä 18 ja kolmoseen meni viisi vuotta. Vikaa ei löytynyt ja käytössä oli jo tokaa yrittäessä letrot ja kolmosta yritettiin useammalla inseminaatiolla. Tuloksettomina kaikki. Luomuplussat lopulta jokaisessa raskaudessa. Ja kaikki kikkakolmoset kokeiltiin.

Kp 4. Täti pakkailee kamojaan ja mä hain sen kunniaksi (veri)greippimehua. Tää on nyt meidän kierto. PISTE.

Just oikee asenne, tästä tulee meidän kierto :gen014 :hello2 Täällä kp8 ja ihan kahdesti ollaan jo talleteltu :playful: Ovis tosin ehkä noin viikon päästä vasta, mutta ei tästä haittaakaan ole :joyful:

Se on testissä joku vika, maanantaikappale tms. Mä olenkin jo aiemmin sanonut, että MINÄ en enää koskaan luottaisi omalla kohdalla tuohon RFSUn punaiseen tikkuun :sorry::sorry:
Meinaa ihan samanlaisia kokemuksia kys. testistä. Harmi jos ei nyt ollut oikea haamuplussa! :sorry::Heartpink

Ai, mulla tää on aina ollu toimiva. Oli se äskönenkin haalee plussa, mut paljon haaleempi ku toi mistä laitoin kuvan..

Toivon et on vaan virtsan vahvuudesta kiinni, aamullahan sitä hcg:tä on enemmän. Huomenna sit näkee.. Jos testissä vika, niin laitan rfsu:lle kyllä sellaset palautteet kuvien kera että!!

Voisko olla vain laimeampaa pissaa? Toivottavasti huomenna aamulla on kuitenkin viiva vahvistunut!

mä saan tuohon testiin todella usein viivan Vaikka ei tarkoita mitään. Nytkin jo torstaina kun ihan dippaamisen ilosta tein testin kp22. Siitä kuva tuolla Olisko ollut 600 sivulla. Viime kuulla sain vielä vahvempia, vaikka muut testit näytti negaa. Pidän tuon testin viivaa plussana vasta sitten kun se väri ei ole haalean vaalean punaisen harmaa vaan enemmän viivinpunertavaan kallistuva.

Tässä esimerkiksi viime kuussa saatu tulos samalla testillä. Muut testit negoja ja menkat alkoi ajallaan. Tämä testi on vuosi kaudet antanut tällaisia vääriä positiivisia valitettavasti todella monelle. Muistan jo lähemmäs 10 vuotta sitten, että tämä testi oli epäluotettava. Usein on ihmetelty miksi tätä edes saa myydä. Sitten kyllä antaa selvää viivaa ja lähtee tummumaan, kun on tosi kyseessä. Siksi testailen tällä, tiedän milloin ei kannata vielä kovin innostua, vaikka toki se aina toiveet nostaa.

ja tässä on ensimmäinen positiivisen alku. Se on jotenkin tummempi

Tässä esimerkiksi viime kuussa saatu tulos samalla testillä. Muut testit negoja ja menkat alkoi ajallaan. Tämä testi on vuosi kaudet antanut tällaisia vääriä positiivisia valitettavasti todella monelle. Muistan jo lähemmäs 10 vuotta sitten, että tämä testi oli epäluotettava. Usein on ihmetelty miksi tätä edes saa myydä. Sitten kyllä antaa selvää viivaa ja lähtee tummumaan, kun on tosi kyseessä. Siksi testailen tällä, tiedän milloin ei kannata vielä kovin innostua, vaikka toki se aina toiveet nostaa.

Oho! Käsittämätöntä, jos noin usein näyttää virheellisesti positiivista. Itse ainakin olisin tulkinnut tämänkin plussaksi, kun ei ole kokemusta kyseisistä testeistä.

Oho! Käsittämätöntä, jos noin usein näyttää virheellisesti positiivista. Itse ainakin olisin tulkinnut tämänkin plussaksi, kun ei ole kokemusta kyseisistä testeistä.

tämä on oikeasti ihan käsittämätön testi. Nämä vielä tulee ihan testiajalla ja usein testiajalla ne viivat on todella selkeitä ja haalistuu sitten Testiajan jälkeen jonkin verran. Joskus olen testannut keskellä kiertoa ihan vain testaus mielessä, onko se oikeasti niin outo, mutta pitäisi vain uskoa Googlea, koska tulos ollut kierron vaiheesta huolimatta lähes aina se, että tikussa näkyy sen kaksi viivaa.

Mä oon tässä välillä miettinyt, että onkohan oikeasti sellaista testiä, joka ei ikinä näytä kenellekään väärin :confused005 Kun tuntuu että vähän kaikista testeistä lukee jossain, kuinka jotkut saa vääriä haamuja tai vääriä negoja. Mulla esim. toi punanen rfsu-liuska taas on aina toiminut ihan oikein, ei ole Ikinä tullut mitään haamun aavistustakaan, jos en ole ollut raskaana. Ainoat haamut tulleet silloin kun olen ollut raskaana. Mutta olen kyllä myös kuullut, että monilla ne näyttää väärin..

Tervetuloa uusille ja toivottavasti Debin viiva vahvistuu! :happy:

Nyt on greippisäkki ostettu ja oottelen menkkojen loppumista, että yk6 pääsis vauhtiin :wink kp4 nyt. Ovis ollu kp11-15 välillä, joten kohta saadaan aktiivinen viikko käyntiin :dance011

Ompa tullut paljon viestejä jossain kolmessa päivässä! Tsemppiä viivan vahvistumiseen deb! Tuntuu että nyt on ollut ihan hirveästi kemiallisia eli enteilisikö tämä plussapuhuria syyskuulle? :smiley-bounce013

mulla alko menkat vihdoin kunnolla tänään, eli viikko haamusta meni että alkoivat. Ihan järjettömät kivut ja vuoto on jotenkin erilaista, saa nähdä miten pitkään täti vierailee kun nää on nyt niin oudot! Mutta, mä oon huomenna menossa hakemaan uuden gelee kuurin, siveyspuu kapseleita, miehelle sinkkiä ja nyt alkaa taas greippien vetäminen päivittäin. Oon niin päättänyt että tästä kierrosta natsaa! :hilarious:

ja tässä on ensimmäinen positiivisen alku. Se on jotenkin tummempi

Siis en tiedä miten tää foorumi näyttää, mut toi mun testin testiviiva oli ihan vaaleenpunanen, ei harmaa ollenkaan.. lähelle tota sun tokaa kuvaa

Siis en tiedä miten tää foorumi näyttää, mut toi mun testin testiviiva oli ihan vaaleenpunanen, ei harmaa ollenkaan.. lähelle tota sun tokaa kuvaa

En toki tiedä kuinka muiden näytöllä sun kuva näyttää, mutta tällä mun iPhonen näytöllä se näyttää harmaalta. Myös tuo torstainen Mun tekemä testi, mikä tuolla aiemmilla sivuilla ja myös tuo ei plussa viime kuulta oli luonnossa ihan haalean vaalean punaisia ei harmaita. Ja tuo oikea haamuplussa oli sellainen viininpunertavaan taittuva mutta haalea. Nämä näytöt ja esim. Aijaa jotenkin vääristää välillä kuvia.

Takaisin