RouvaKettunen
Puuhakas puhuja
Dpo9 muuttui Kp 1. Vi@(ttaa kun pientä oravaa. Luteaali päivän viime kiertoa pidempi.
Kyllä sylettää!!!!
Kyllä sylettää!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo9 muuttui Kp 1. Vi@(ttaa kun pientä oravaa. Luteaali päivän viime kiertoa pidempi.
Kyllä sylettää!!!!
Täydet sympatiat täältä. Mulla kyllä joka kierto pidentyny, mut sais lisää kyllä pidentyä.Dpo9 muuttui Kp 1. Vi@(ttaa kun pientä oravaa. Luteaali päivän viime kiertoa pidempi.
Kyllä sylettää!!!!
Kyllä sylettää!!!!
Täällä kiusaus kasvoi suureksi, kun kp:t vähän kasvaa ja kusasin purkkiin. Ja odotettavissa oleva tulos rfsu liuskalla. Ei tämä mulla tarkoita mitään, mutta kiva seurata lähteekö tästä jotain kehittymään, vai jääkö viivanpaikaksi. Todennäköisesti, mutta toivoahan aina saa. Apteekin omat testit jätän sitten myöhemmälle kp:lle. Nyt siis vasta kp 22/27.
Apua! Toi on selkee.Kp 31, juuri äsken testattu koska en malttanutkaan huomiseen niinkuin olin aatellu, menkat päivän myöhässä... Aloin hikoilla että voiko olla.. testaan kyl vkl uudestaan, en usko tätä ekaa testiä
Kp 31, juuri äsken testattu koska en malttanutkaan huomiseen niinkuin olin aatellu, menkat päivän myöhässä... Aloin hikoilla että voiko olla.. testaan kyl vkl uudestaan, en usko tätä ekaa testiä
Kp 31, juuri äsken testattu koska en malttanutkaan huomiseen niinkuin olin aatellu, menkat päivän myöhässä... Aloin hikoilla että voiko olla.. testaan kyl vkl uudestaan, en usko tätä ekaa testiä
Mies oli eilen tehnyt sen testin kun mä olin poissa kotoa. Täällä se tuijotteli sitä testiä kun tulin kotiin Ehkä se nyt osaa vähän samaistua mun fiilikseen kun odotan mitä ovistestin tai r-testin tulokseen ilmaantuuKerro millainen testi oli, täällä myös harkinnassa sama testi
Täytyy kysyä mielenkiinnosta, että oliko sulla käytössä geleetä, greippimehua, macaa tai jotain muuta erillaista tässä kierrossa, vai tärppäsikö sattumalta?
Otan vinkkejä vastaan jos on.
Entä mitkä oireet kertoi raskaudesta?
Oho! Mul on nyt flunssa ja ovis pitäis olla viikon sisään, toivottavasti ovis tulisi ja mullakin tarraisi pikkuinen kiinniMä olin esikoisesta flunssassa ennen ovista ja sen jälkeen, vaan tarraspa silti kiinni
Meillä on kans nyt yk6No sanopa muuta. jospa kuudes kierto olis nyt meidän!
OnneaKp 31, juuri äsken testattu koska en malttanutkaan huomiseen niinkuin olin aatellu, menkat päivän myöhässä... Aloin hikoilla että voiko olla.. testaan kyl vkl uudestaan, en usko tätä ekaa testiä