Raskaaksi 2020

Dpo9 muuttui Kp 1. Vi@(ttaa kun pientä oravaa. Luteaali päivän viime kiertoa pidempi.

Kyllä sylettää!!!! :smiley-angry007:smiley-angry019

Pahoittelut! :sad001
Eikös tohon tilanteeseen saisi Lugesteronit tueksi, jotta luteaalivaihe pitenisi.
Itsellä luteaali ollut nyt sen 10 päivää, joten jos seuraavaksikkin on niin lyhyt niin soitan yksityiselle apuja.

Mun on pakko kans tulla kertomaan vaikka tiedän, että ei tämä lohduta.
Mun mieheni vanhemmat alkoivat yrittää lasta anopin ollessa 23v ja sai täydelliset kaksospojat vasta lähempänä 40v syliinsä.
Hoitojen kautta. Maailman ihanin asia, että se tapahtui koska muuten mulla ei olisi maailman parasta miestä vierelläni! :Heartred

Miehen vanhemmilla ei ymmärykseni mukaan ole ollut tuon noin 15 vuoden aikana edes alkaneita raskauksia.
Asia oli kuulemma jossakinvaiheessa jäänyt vähän taka-alalle ja oli pakko säästää sillä ensimmäinen kerta julkisella ei onnistunut ja sen jälkeen hoitoja ei siellä enää jatkettu (?). Yksityistä kautta vihdoin löytyi apu.
Heillä syyksi oli selvinnyt se, että molempien kehot hylki toistensa yritykset lisääntyä. :dontknow
Lääkäri oli kertonut, että jonkun toisen kanssa raskaus olisi ollut täysin mahdollinen alkamaan luonnollisesti.

Pelkäsin jotenkin typerästi etukäteen, että entäs jos meillekkin käy niin ja voiko se periytyä, mutta ei ilmeisesti voi?
Mikälie sattuman summa heillä. Mutta en voi ikinä käsittää tuskaa jonka pitkäyritys ja lapsettomuus aiheuttaa ja olen ikionnellinen, että meillä on hienot hoidot täällä Suomessa! Vaikkei sekään takaa kaikkea, mutta varmasti mahdollistaa monenmonenmonen toiveen täyttymisen :Heartpink

Täällä kiusaus kasvoi suureksi, kun kp:t vähän kasvaa ja kusasin purkkiin. Ja odotettavissa oleva tulos rfsu liuskalla. Ei tämä mulla tarkoita mitään, mutta kiva seurata lähteekö tästä jotain kehittymään, vai jääkö viivanpaikaksi. Todennäköisesti, mutta toivoahan aina saa. Apteekin omat testit jätän sitten myöhemmälle kp:lle. Nyt siis vasta kp 22/27.

Kp 31, juuri äsken testattu koska en malttanutkaan huomiseen niinkuin olin aatellu, menkat päivän myöhässä... Aloin hikoilla että voiko olla.. :wideyed: testaan kyl vkl uudestaan, en usko tätä ekaa testiä :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200827_173138.jpg
    IMG_20200827_173138.jpg
    12 KB · Katsottu: 216
Täällä kiusaus kasvoi suureksi, kun kp:t vähän kasvaa ja kusasin purkkiin. Ja odotettavissa oleva tulos rfsu liuskalla. Ei tämä mulla tarkoita mitään, mutta kiva seurata lähteekö tästä jotain kehittymään, vai jääkö viivanpaikaksi. Todennäköisesti, mutta toivoahan aina saa. Apteekin omat testit jätän sitten myöhemmälle kp:lle. Nyt siis vasta kp 22/27.

Näkyy! Toivottavasti lähtee kehittymään. :smiley-angelic001:Heartred

Kp 31, juuri äsken testattu koska en malttanutkaan huomiseen niinkuin olin aatellu, menkat päivän myöhässä... Aloin hikoilla että voiko olla.. :wideyed: testaan kyl vkl uudestaan, en usko tätä ekaa testiä :hilarious:
Apua! Toi on selkee.
Onnea ja tarrasukkia. :happy093.:Heartbigred

No onhan tuo nyt selkee plussa, ihan leffaviivat!

Täytyy kysyä mielenkiinnosta, että oliko sulla käytössä geleetä, greippimehua, macaa tai jotain muuta erillaista tässä kierrossa, vai tärppäsikö sattumalta?

Otan vinkkejä vastaan jos on.

Entä mitkä oireet kertoi raskaudesta? :grin:Heartred

Kerro millainen testi oli, täällä myös harkinnassa sama testi :grin
Mies oli eilen tehnyt sen testin kun mä olin poissa kotoa. Täällä se tuijotteli sitä testiä kun tulin kotiin :Heartblue Ehkä se nyt osaa vähän samaistua mun fiilikseen kun odotan mitä ovistestin tai r-testin tulokseen ilmaantuu :hilarious:

En oikein tiedä voinko suositella tuota testiä, koska tulos oli vähän hankalasti luettavissa. Siis siinä piti olla tulosikkunan tummempi tai samanvärinen kuin vertailukohdan, jos sperma on normaalia. Siinä tuloskohdassa oli kuitenkin joku valkoinen pylpyrä just keskellä! Joten vaikeutti kyllä sitä värien vertailua aika paljon. Tultiin kuitenkin siihen tulokseen että öbaut samanvärisiä olivat. Ja siinä tuli myös toinen testi joka suositeltiin tekee 3pv sisällä ekasta, eli pitää nyt tehdä vielä se :happy::sign17

Täytyy kysyä mielenkiinnosta, että oliko sulla käytössä geleetä, greippimehua, macaa tai jotain muuta erillaista tässä kierrossa, vai tärppäsikö sattumalta?

Otan vinkkejä vastaan jos on.

Entä mitkä oireet kertoi raskaudesta? :grin:Heartred

Yk 6 tosiaan.. taisin alottaa mamavitskut tästä kierrosta mutten mitää "vippaskonstia" käyttäny eli sillai sattumalta. Ovistakaan en tunnistanu mutta oletetulla viikolla oli pupuilua 4x. :grin
Ja siis viime viikon kokonaan kärsin ihan menkkaoireista (finnit, vatsakivut, selkäkivut, väsymys, ärsytys...) Edelleen on pieni turvotus, tänään aamulla hikoilin jos sitä voi sanoo raskausoireeks kun oon yleensä vilukissa mutta jo ihan aamusta klo 7 iski hiki. Ja kun ei noita kuukautisia kuulu vaikka odotin oireiden perusteella...

Vahvistumisia ja tarrasukkia osalle :Heartpink pahoittelut ja jaksamisia menetyksen ja pettymyksen kokeneille :Heartred ja tietenkin tsempit myös piinailijoille.

Täällä dpo4 (tai 3 jos ovis oliki ma..), väsyny, todella väsyny, alakuloinen fiilis kuten viime kierrossa näihin aikoihin. Oivoi. Onneksi mies meni hakemaan rullakebabia.. kiinnostus ruoanlaittoon nolla, lapset tietenki onnessaa pizzapäivästä :happy8 odottavan aika on pitkä..

oi miten komia plussa! Onnea! :smiley-bounce016

Miss_M toivotaan!

ON: Mulla täällä mielialanvaihteluita jonkun verran. Itkin Harry Potteria kattoessani aiemmin kans vaikka oon nähnyt ne useita kertoja :woot: Kp 32/36 menossa, dpo9. En millään jaksa uskoo et tulisin kauheen nopeesti raskaaks, vaikka viime kierrossa (joka oli yk2) olikin kemiallinen. Noh, sen näkee sitten! Unohdin kuinka piinaavaa odottelu voi olla, vaikka pääasiassa keskitynkin muihin asioihin :hilarious:

Takaisin