Hei te greippimehua juovat, mitä merkkiä jne ? Mä kiersin tänää pikaseen kaupan mehuhyllyjä, enkä nähnyt mitään
Meidän lähellä olevasta K-Supermarketista ei löydy edes kylmähyllyltä, joten täytyy käydä prismassa tai Citymarketissa. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei te greippimehua juovat, mitä merkkiä jne ? Mä kiersin tänää pikaseen kaupan mehuhyllyjä, enkä nähnyt mitään
ON, kyllä ne menkat taitaa sieltä tulla, yön aikana jo vähän vuotoa. ja nyt tää jomottelu alkaa siirtyä selästä mahaan, mikä on normaali enne :arghh: eli luultavasti tänään kp1 ja yk6 käyntiin...
Täällä kans seuraava olis yk6... toivon etten siihen joutuisSullakin ois sitten seuraavaksi Yk6.
Kyllä tää aika menee...
Ihan syvältä.
No sanopa muuta. jospa kuudes kierto olis nyt meidän!Sullakin ois sitten seuraavaksi Yk6.
Kyllä tää aika menee...
Ihan syvältä.
Mites muuten, onko teillä itkuisuutta luteaalivaiheessa tai ovulaation aikaan?
Mulla näyttää alkaneen taas tää ovulaation jälkeinen sekoilu :banghead: itken ihan ihme jutuista, just viimeks siitä etten mahtunut mukaan opparikurssille (siis wtf, menee jo todella naurettavaksi touhuksi)
Sit muuttolaatikoita pakkaillessa itkin taas elämää, et kaikki paska sataa ämpärikaupalla meidän perheeseen. Aloitekyky loistaa poissaolollaan, taas alkoi vaan tää riehuminen. Aivan oikeesti nyt, tää on jo rankkaa
Onko kellään kierron puolivälissä pahoinvointia? Mulla Kp13 ja koko viikon ollut järkyttävän huono olo koko ajan. Hikoiluttaa ja oksettaa. Joudun pinnistelemään, ettei oksennus lennä. Mikä tätä voi aiheuttaa?
Ainut mikä on muuttunut, etten syö karkkia niin paljon kuin ennen. Muuten syön samaa ruokaa ja juon vettä ja kaikki normaalisti. Ei oo aiemmin ennen ovista tämmöstä ollut, joskus heti oviksen jälkeen on alkanut etomaan, mutta vielä ei oo ovis ollut. Ihan järkyttävä olo kaikinpuolinMulla on välillä voimakastakin pahoinvointia ovulaation aikoihin ja en tiedä miksi.
Jännä. En kyllä tiedä mistä sulla johtuis. Syötkö jotenkin eri tavalla?
Mulla myös anemiasta tulee kuvotusta.
Ainut mikä on muuttunut, etten syö karkkia niin paljon kuin ennen. Muuten syön samaa ruokaa ja juon vettä ja kaikki normaalisti. Ei oo aiemmin ennen ovista tämmöstä ollut, joskus heti oviksen jälkeen on alkanut etomaan, mutta vielä ei oo ovis ollut. Ihan järkyttävä olo kaikinpuolin
Ei oo mitään uutta silläkään sarallaOnko sulla käytössä joku uusi vitamiini/luonnontuote valmiste?
Niistäkin joillekkin tulee pahoinvointia.
Tsemppiä jokatapauksessa!
Jos siellä tehdään jotain kultamunaa sun kehossa ja siksi niin voimalliset oireet.
Raskaudestako ei voi olla kyse?
Jos mietityttää niin tee testi. Mullahan tuli menkat vaikka testiin tuli haamu menkkojen jälkeen. Kylläkin jäi kiinnittymisyritykseksi.
Pahoittelut että joudutte kulkemaan sitä pitkää ja haastavaa polkua pitkin meillä meni viisi vuotta yrityksen aloittamisesta siihen, että sain pidellä esikoista sylissäni. Kaksi keskenmenoa mahtui sillekin matkalle. Jälkikäteen aika tuntui kuluneen nopeasti mutta muistan kyllä suhteellisen elävästi miten toivottomalta se silloin tuntuiJaa-a jos olisi ollut niin onnekas että ensimmäisen vuoden aikana olisi saanut lasta syliin asti! Mulla menossa YK "en jaksa laskea enää", aloitettiin 2018, kaksi keskenmenoa todistetusti ei tiedä miten tämä kierto sitten loppuu. Olin tuossa pari päivää sitten varma, että olen raskaana. Seuraavana aamuna oli selkeä fiilis, että ei. KP 24/27(28) ja DPO 12 arvelisin. Viimeksi tein positiivisen testin dpo 13, joten sehän pitäisi olla huomenna jo mutta ei mulla ole sellasta fiilistä.
Odotellaan siis varmaan vuotojen alkua täällä taas Mutta enhän minä odottanutkaan, että heti ensimmäisestä kierrosta elämäntaparemontin ja vippaskontien jälkeen tulisi tärppiä. Minä en ole niin nuori enää, että raskautuisi vahingossakaan