Raskaaksi 2020

Hei te greippimehua juovat, mitä merkkiä jne :grin ? Mä kiersin tänää pikaseen kaupan mehuhyllyjä, enkä nähnyt mitään

Meidän lähellä olevasta K-Supermarketista ei löydy edes kylmähyllyltä, joten täytyy käydä prismassa tai Citymarketissa. :)

ON, kyllä ne menkat taitaa sieltä tulla, yön aikana jo vähän vuotoa. ja nyt tää jomottelu alkaa siirtyä selästä mahaan, mikä on normaali enne :arghh: eli luultavasti tänään kp1 ja yk6 käyntiin...

Sullakin ois sitten seuraavaksi Yk6. :sad001:Heartred
Kyllä tää aika menee...
Ihan syvältä.

Pahoittelut move :sad001
Pauliina, olen pahoillani tuulimunasta :Heartpink

Meilläkin seuraava kierto olis muistaakseni kuudes. Tosin tässä kierrossa on vielä viikko jäljellä. Oon ollut lähes 100% oireeton tämän kierron. Nännit kävi vähän arkana päivän oviksen jälkeen mut sen jälkeen ei mitään. Oviksesta noin viikko nyt. Kivaa vaihtelua tämäkin kun yleensä luteaalissa on ollut tissikipujen kaikki eri variaatiot :grin

Mulla on itkuherkkispäivä :sad001:hilarious:

Samuli Edelman radiossa sai kyyneleet silmiin ja aloitin aamun paskoilla ajatuksilla.

Chard mulla kävi sama, nännit oli 2pv hellät oviksen jälkeen ja nyt ei mitään vaikka yleensä on melkein koko luteaalin loppuun. Ei mitään oireita, tosin dpo4 mulla, sinä jo vähän pidemmällä :happy:

Onko kellään kierron puolivälissä pahoinvointia? Mulla Kp13 ja koko viikon ollut järkyttävän huono olo koko ajan. Hikoiluttaa ja oksettaa. Joudun pinnistelemään, ettei oksennus lennä. Mikä tätä voi aiheuttaa?

Jaa-a jos olisi ollut niin onnekas että ensimmäisen vuoden aikana olisi saanut lasta syliin asti! Mulla menossa YK "en jaksa laskea enää", aloitettiin 2018, kaksi keskenmenoa todistetusti :grin ei tiedä miten tämä kierto sitten loppuu. Olin tuossa pari päivää sitten varma, että olen raskaana. Seuraavana aamuna oli selkeä fiilis, että ei. KP 24/27(28) ja DPO 12 arvelisin. Viimeksi tein positiivisen testin dpo 13, joten sehän pitäisi olla huomenna jo mutta ei mulla ole sellasta fiilistä. :jimlad:

Odotellaan siis varmaan vuotojen alkua täällä taas :bored: Mutta enhän minä odottanutkaan, että heti ensimmäisestä kierrosta elämäntaparemontin ja vippaskontien jälkeen tulisi tärppiä. Minä en ole niin nuori enää, että raskautuisi vahingossakaan :hilarious:

Taitaakin olla vasta tänään ovis+. Tuli eilistäkin vahvemmat viivat ja pregchekis kontrollia vahvempi testiviiva ekaa kertaa ikin:dance011illalla täytyy viel talletel varmuude vuoks vaiks eilenki oli. Ylempänä tän päivän ja alempana eiliset

Liitteet

• E246CD48-D192-44D7-A05C-1A07A05E460F.jpeg
    E246CD48-D192-44D7-A05C-1A07A05E460F.jpeg
    19.3 KB · Katsottu: 133
  • CEF69479-1765-4A34-A2FB-5F14F059B748.jpeg
    CEF69479-1765-4A34-A2FB-5F14F059B748.jpeg
    25 KB · Katsottu: 124
Mites muuten, onko teillä itkuisuutta luteaalivaiheessa tai ovulaation aikaan?

Mulla näyttää alkaneen taas tää ovulaation jälkeinen sekoilu :banghead: itken ihan ihme jutuista, just viimeks siitä etten mahtunut mukaan opparikurssille (siis wtf, menee jo todella naurettavaksi touhuksi) :facepalm:
Sit muuttolaatikoita pakkaillessa itkin taas elämää, et kaikki paska sataa ämpärikaupalla meidän perheeseen. Aloitekyky loistaa poissaolollaan, taas alkoi vaan tää riehuminen. Aivan oikeesti nyt, tää on jo rankkaa :meh:

Ei oo itkuisuutta ovulaation aikaan ainakaan. On lähinnä sellainen itsevarma ja innostunut, tosi hyvä fiilis. Synnytyksen jälkeen on ollut raivokohtauksia lähinnä loppukierrossa. Oli myös kesäkuun alussa raskautumisen aikaan. Silloin iskin puhelimeni maahan. Vajaa viikko ennen kuukautisia mieliala taas laskee ja on itkuisuutta ja menkkablues. Sitten kun menkat alkaa, niin helpottaa. Nyt on tää "ihan jees-vaihe" kp5 :shy::happy:

Onko kellään kierron puolivälissä pahoinvointia? Mulla Kp13 ja koko viikon ollut järkyttävän huono olo koko ajan. Hikoiluttaa ja oksettaa. Joudun pinnistelemään, ettei oksennus lennä. Mikä tätä voi aiheuttaa?

Mulla on välillä voimakastakin pahoinvointia ovulaation aikoihin ja en tiedä miksi.

Jännä. En kyllä tiedä mistä sulla johtuis. Syötkö jotenkin eri tavalla?

Mulla myös anemiasta tulee kuvotusta. :hungover:

Mulla on välillä voimakastakin pahoinvointia ovulaation aikoihin ja en tiedä miksi.

Jännä. En kyllä tiedä mistä sulla johtuis. Syötkö jotenkin eri tavalla?

Mulla myös anemiasta tulee kuvotusta. :hungover:
Ainut mikä on muuttunut, etten syö karkkia niin paljon kuin ennen. Muuten syön samaa ruokaa ja juon vettä ja kaikki normaalisti. Ei oo aiemmin ennen ovista tämmöstä ollut, joskus heti oviksen jälkeen on alkanut etomaan, mutta vielä ei oo ovis ollut. Ihan järkyttävä olo kaikinpuolin

Ainut mikä on muuttunut, etten syö karkkia niin paljon kuin ennen. Muuten syön samaa ruokaa ja juon vettä ja kaikki normaalisti. Ei oo aiemmin ennen ovista tämmöstä ollut, joskus heti oviksen jälkeen on alkanut etomaan, mutta vielä ei oo ovis ollut. Ihan järkyttävä olo kaikinpuolin

Onko sulla käytössä joku uusi vitamiini/luonnontuote valmiste? :bookworm:

Niistäkin joillekkin tulee pahoinvointia.

Tsemppiä jokatapauksessa!
Jos siellä tehdään jotain kultamunaa sun kehossa ja siksi niin voimalliset oireet. :smiley-angelic001:Heartred

Raskaudestako ei voi olla kyse?
Jos mietityttää niin tee testi. Mullahan tuli menkat vaikka testiin tuli haamu menkkojen jälkeen. Kylläkin jäi kiinnittymisyritykseksi. :shifty:

Onko sulla käytössä joku uusi vitamiini/luonnontuote valmiste? :bookworm:

Niistäkin joillekkin tulee pahoinvointia.

Tsemppiä jokatapauksessa!
Jos siellä tehdään jotain kultamunaa sun kehossa ja siksi niin voimalliset oireet. :smiley-angelic001:Heartred

Raskaudestako ei voi olla kyse?
Jos mietityttää niin tee testi. Mullahan tuli menkat vaikka testiin tuli haamu menkkojen jälkeen. Kylläkin jäi kiinnittymisyritykseksi. :shifty:
Ei oo mitään uutta silläkään saralla :pompus:

Raskauteen en usko, menkat oli suht runsaat ja tuli ajallaan. Pitää varuilta ehkä kuitenkin testata. Ovista oon tikuttanut, eikä ne ainakaan näytä plussaa, luulisi kai, että jos kyseessä olisi raskaus niin tulis räikeet viivat ovistesteihinkin o_O

Jaa-a jos olisi ollut niin onnekas että ensimmäisen vuoden aikana olisi saanut lasta syliin asti! Mulla menossa YK "en jaksa laskea enää", aloitettiin 2018, kaksi keskenmenoa todistetusti :grin ei tiedä miten tämä kierto sitten loppuu. Olin tuossa pari päivää sitten varma, että olen raskaana. Seuraavana aamuna oli selkeä fiilis, että ei. KP 24/27(28) ja DPO 12 arvelisin. Viimeksi tein positiivisen testin dpo 13, joten sehän pitäisi olla huomenna jo mutta ei mulla ole sellasta fiilistä. :jimlad:

Odotellaan siis varmaan vuotojen alkua täällä taas :bored: Mutta enhän minä odottanutkaan, että heti ensimmäisestä kierrosta elämäntaparemontin ja vippaskontien jälkeen tulisi tärppiä. Minä en ole niin nuori enää, että raskautuisi vahingossakaan :hilarious:
Pahoittelut että joudutte kulkemaan sitä pitkää ja haastavaa polkua pitkin :Heartpink meillä meni viisi vuotta yrityksen aloittamisesta siihen, että sain pidellä esikoista sylissäni. Kaksi keskenmenoa mahtui sillekin matkalle. Jälkikäteen aika tuntui kuluneen nopeasti mutta muistan kyllä suhteellisen elävästi miten toivottomalta se silloin tuntui :sad001
Haluan vaan valaa toivoa ja uskoa että vaikemmatkin tilanteet voivat kääntyä voitoksi. Ei ehkä silloin kun itse haluaisimme mutta jossain vaiheessa. Tiedän että tämä ei juuri lohduta, vaikka niin toivoisin :sorry::Heartpink

Joko kyseli muuten sinkin aiheuttamasta pahoinvoinnista. Mistähän mä sen luin, että sinkin puute aiheuttaa sen että sinkki kuvottaa helposti.. :bookworm:
En ihmettele jos joku olisi sen tänne jo kirjoittanut ja mä muistelen nähneeni sen jollain muulla sivulla ja toistan samaa asiaa tänne :hilarious: laitetaan raudanpuutteen piikkiin nämä sekoilut ja muistamattomuudet :grin

Kp17, toivottavasti tässä kierrossa olis tapahtuu... Jännä seurata näillä pc ovulaatiotesteillä viivojen vahvistumista ja että koska mahtaa ovis olla, jos ikinä ovuloinkaan
.
20200827_141559.jpg

Mulla on kaksi halpismerkin liuskaa kotona, noin 2h pidätyksellä oli pakko käydä kokeilemassa tänään. Toinen värjääntyi kokonaan punaiseksi, eli varmaan viallinen kun ei viivoja näkynyt. Toinen hyvin puhdas mielestäni vaikka olin näkeväni haamujen haamu siellä silti! Aina miettii, että miksi menin testaamaan mutta voihan se olla että jos olisin aamulla testannut niin tulos olisi ollut erilainen. Nyt kuitenkin viinikorkki on kiinni kunnes punaista tulee alapäästä. Tekisi mieli ottaa vähän viiniä ja juustoa viikonloppuna...

Syy miksi testailin: vatsakivut ovat erilaisia. Sellaisia hieman ylempänä kuin menkoissa, keskellä tai vasemmalle. Lisäksi kun sohvalla istuin oli sellainen alapääjomotus hetken ajan. Mä luulen että olen tulossa hulluksi vain :grin kuvittelen itaelleni näitä oireita. No, hyvä puoli on se että jos kohta alkaa vuodot niin pääsen juomaan sitä viiniä... Tämähän on win-win situation silloin:wink toki toista toivon mieluummin!!

Dpo 11-12 täällä. Joku muu joka jännittää ja testailee?

Nyt taas mässäilyhimot tuntuvat palaan, tänään kp5. Enemmän tekee mieli suolaista, mutta on sitä makeaakin mennyt tänään :rolleyes: Vähän sellainen pikkuturvotus ja ajoittain oikeanpuoleinen munis arkailee kun kyyristyn. Mikä lie.. Ei kai se edellisen kierron munasolu voi sinne olla jäänyt, kun en ovuloinut? Toivottavasti tulee uusi.. Kohta alan epäillä, että vasen munasarja on surkastunut, jos siellä ei tapahdu mitään taaskaan.

Takaisin