Tänne oli tullut huikeesti viestejä sillä aikaa, kun me muutettiin, siivottiin ja mä kävin visurin poistossa
kahlasin kaikki sivut läpi ja myötäeloni kaikkien tilanteisiin, odotetaan plussia. :)
Me ollaan nyt tavaroiden keskellä uudessa asunnossa, vanhaan kämppään ei tartte enää mennä muutoin kun hakemaan postit vklp. Tosi tyytyväinen olen tähän ratkaisuun, että muutettiin. Yhtään ei jäänyt ikävä kaupunkia. Tää rauha on jotain aivan käsittämättömän ihanaa
Mä en ole laskenut päiviä enkä tiedä menikö ovulaatio jo :bag: Jotenkin ajattelin sen jo olleen, joten elän nyt luteaalivaiheessa. Tänään kuitenkin nipisteli kovaa alavatsalla siivoillessa. Ei oo mitään muuta oloa.
Kävi hullu homma, mulle tarjottiin lastenhoitajan kokoaikaista työpaikkaa pieneen päiväkotiin ja otin sen vastaan, ihan munkki koko juttu
Ei pitänyt muuta, kun opiskella mutta suunnitelmat muuttuikin tosi nopeaan ja teenkin nyt vuoden ainakin töitä täällä sekä koitan opiskella varhaiskasvatuksen opettajaksi siinä samalla
Oli puhetta, että pystyisi ehkä vähän myöhemmin vaihtamaan hommat sitten vakaopen duuniin, kun tulee tuo lakimuutoskin.
Hammasoperaation jälkeen tuli aivan törkee hedari, (joka oli pahempi kuin hampaasta aiheutunut särky) aattelin vielä tänä aamuna, että pää räjähtää, mutta loppui onneksi vuorokauden jälkeen. Tietty rupesin miettimään, että voisko olla kiinnittymistä, mut eiköhän se ollut vain mun migreenipään reaktio puuduteaineeseen.
En oo lääkettäkään vaihtanut vielä toiseen suun takia.
Fiilis ollut hyvä ja toimelias. Tää ihosairaus turvottelee taas menemään, kun oon jaloillani ollut niin paljon. :bag: Muuten ok vointi, mitä nyt niveliä kolottelee. Kuitenkin toi työ nyt vähän muutti suunnitelmia, mutta kyllä me yritystä aateltiin jatkaa löysin rantein
Täällä oon tavaroiden keskellä, kauheesti ois hommaa, remonttia ja kodinkoneiden ostoa, mutta eiköhän tää tästä