Raskaaksi 2020

Täällä kiusaus kasvoi suureksi, kun kp:t vähän kasvaa ja kusasin purkkiin. Ja odotettavissa oleva tulos rfsu liuskalla. Ei tämä mulla tarkoita mitään, mutta kiva seurata lähteekö tästä jotain kehittymään, vai jääkö viivanpaikaksi. Todennäköisesti, mutta toivoahan aina saa. Apteekin omat testit jätän sitten myöhemmälle kp:lle. Nyt siis vasta kp 22/27.

Minä sain jota kuinkin samanlaisen tuloksen. Mutta en oikein luota kun niin ajoissa testasin

Kp 31, juuri äsken testattu koska en malttanutkaan huomiseen niinkuin olin aatellu, menkat päivän myöhässä... Aloin hikoilla että voiko olla.. :wideyed: testaan kyl vkl uudestaan, en usko tätä ekaa testiä :hilarious:
Kyllä noita viivoja kannattaa uskoa! Onnea!

Kivoja nämä kierrot keskenmenon jälkeeen:
Yk1 37 pv, ovulaation yritys kp 22
Yk2 30 pv, ovulaatio? kp 16
Yk3 kestänyt nyt vasta 23 pv ja tuntuisi olevan kuukautiset tulossa pian, ovulaatio oli jo kp 12

Mulla ei ole ikinä ollut näin lyhyttä kiertoa. Mitähän sekin nyt sitten tarkoittaa? Ainoa muutos aiempaan on se, että olen juonut kauhean paljon greippimehua kun jäin koukkuun :grin

Onnea Mirri:love7

Muutama sivu takaperin oli puhetta pahoinvoinnista ovulaation aikana, niin mulla on välillä ollut teinivuosina ja ennen ehkäsyn alottamista :"D Yleesä heräsin ja puolisen tuntia heräämisestä oli hirveän etova olo. Ei saattanut syödä ja juodakkaan mitään.

Täällä kp27/26-27 eikä vielä menkkoja näy :confused004 Vatsan juilimiset ja normaalisti tulevat kuumat aallot ja hikikin on yhtäkkiä poissa. Yleensä mulla niin vahvasti menkat oirii etukäteenkin jo ja ehdin jo tännekkin laittaa että osa oireista alkoi niinku pitikin mutta nyt ei tosiaan enää mitään.
En vaan uskalla toivoa mitään, ehkä ne sieltä sitten yllättää nyt yön tai aamun aikana :banghead: Tasan kerran aikaisemmin käynyt näin että menkkojen oireilut alkoi, sitten katosi ja menkat alko äkisti kp30 ja niin hurjina että päädyin ensiapuun.

Tänne oli tullut huikeesti viestejä sillä aikaa, kun me muutettiin, siivottiin ja mä kävin visurin poistossa :hilarious: kahlasin kaikki sivut läpi ja myötäeloni kaikkien tilanteisiin, odotetaan plussia. :)

Me ollaan nyt tavaroiden keskellä uudessa asunnossa, vanhaan kämppään ei tartte enää mennä muutoin kun hakemaan postit vklp. Tosi tyytyväinen olen tähän ratkaisuun, että muutettiin. Yhtään ei jäänyt ikävä kaupunkia. Tää rauha on jotain aivan käsittämättömän ihanaa :happy:

Mä en ole laskenut päiviä enkä tiedä menikö ovulaatio jo :bag: Jotenkin ajattelin sen jo olleen, joten elän nyt luteaalivaiheessa. Tänään kuitenkin nipisteli kovaa alavatsalla siivoillessa. Ei oo mitään muuta oloa.

Kävi hullu homma, mulle tarjottiin lastenhoitajan kokoaikaista työpaikkaa pieneen päiväkotiin ja otin sen vastaan, ihan munkki koko juttu :hilarious: Ei pitänyt muuta, kun opiskella mutta suunnitelmat muuttuikin tosi nopeaan ja teenkin nyt vuoden ainakin töitä täällä sekä koitan opiskella varhaiskasvatuksen opettajaksi siinä samalla :grin Oli puhetta, että pystyisi ehkä vähän myöhemmin vaihtamaan hommat sitten vakaopen duuniin, kun tulee tuo lakimuutoskin.

Hammasoperaation jälkeen tuli aivan törkee hedari, (joka oli pahempi kuin hampaasta aiheutunut särky) aattelin vielä tänä aamuna, että pää räjähtää, mutta loppui onneksi vuorokauden jälkeen. Tietty rupesin miettimään, että voisko olla kiinnittymistä, mut eiköhän se ollut vain mun migreenipään reaktio puuduteaineeseen. :grin En oo lääkettäkään vaihtanut vielä toiseen suun takia.

Fiilis ollut hyvä ja toimelias. Tää ihosairaus turvottelee taas menemään, kun oon jaloillani ollut niin paljon. :bag: Muuten ok vointi, mitä nyt niveliä kolottelee. Kuitenkin toi työ nyt vähän muutti suunnitelmia, mutta kyllä me yritystä aateltiin jatkaa löysin rantein :grin

Täällä oon tavaroiden keskellä, kauheesti ois hommaa, remonttia ja kodinkoneiden ostoa, mutta eiköhän tää tästä :thumleft

@zarar_ Mäkin opiskelin töiden ohessa vakaopettajaksi 2016-2017! Olin vakkari hoitaja ja työpaikalla esimies ja meidän päällikkö ihan kannusti opiskelemaan, kun saisivat sitten vaan tehtyä musta toisen opettajan siihen ryhmään. Heillä oli oma lehmä ojassa :biggrin

Ja niinku arvelin, menkathan alko nyt äsken :dontknow Ei samperi näitä kipuja, oli pakko luovuttaa ja ottaa särkylääke. Enkä nyt sit tiedä mitä teen myöhemmin päivällä jos kivut ei mee kokonaan pois kun noita saa ottaa vain sen 1kpl per päivä...
Jahka tästä taas selviää, niin yk7 kohti ja toivoa tsemppituulia seuraavaan kiertoon, ehkä meidän vauva haluaa olla kesävauva:dance008

onpas täällä moni taas samaan aikaan joutunut uuteen kiertoon. tsemppiä meille kaikille :smiley-angelic003 samoin piinailijoille ja oviksen metsästäjille!

eilinen oli tosiaan kp1, mutta ei mitään valtavaa vuotoa vielä, kuitenkin selkeät menkat. nää on nyt määrältään ja koostumukseltaan vaihdellu aika paljon, mutta tärkeintä tietty että kierto on pysyny pääosin vakiona (26-27pv ja luteaali keskimäärin 12pv), kerran oli yks 24pv kierto). ajattelin jos pystyis tän seuraavan kierron olemaan vähän rennomalla otteella, jos se auttais :) greippiä harkitsin alkukiertoon ku viimeks ainakin limat oli hyvät kun sitä söin, mutta enpä taida muita vippaskonsteja (vielä) kokeilla.

Voi yök! En löytänyt Prismasta enkä cittarista greippimehua mistään hyllystä. Otin verigreipin ja tänä aamuna lasillisen. Aika tuskaa koittaa saada kurkusta alas. Taitaa jäädä yhteen litraan mun juominen :grin

Voi yök! En löytänyt Prismasta enkä cittarista greippimehua mistään hyllystä. Otin verigreipin ja tänä aamuna lasillisen. Aika tuskaa koittaa saada kurkusta alas. Taitaa jäädä yhteen litraan mun juominen :grin

Se on niin pahaa! Mä olen jo vähän tottunut kun toinen litra menossa. :grin

Eihän se hyvää ole mutta jos auttaa niin juon kyllä! Menee n. 2 purkkia ennen ovista. Eihän se nyt pahaakaan tee?

ON: Kp25/27-28. Eilen taas sellainen olo, että ei tästä mitään tuu. Kai se pms alkaa oireilee tässä. Yöllä sitten heräsin 4.44 pissalle ja en saanut unta heti taas. Tuli vain mieleen, että olisiko sekin joku oire. Nyt en halua heittää hukkaan noita testejä enää, joten vkln jälkeen testaillaan jos ei verta näy. Mitään tiputteluvuotoa ole tullut vielä, mutta se ehtii kyllä! Selkä on vielä kipeä, vatsassa kipuja munasarjojen kohdalla enemmän kuin kohdussa. Vieläkin olen sitä mieltä, että kivut ovat erilaiset kuin normaalisti mutta eihän se nyt kerro mitään vielä. Syksy on mulle hieman surullinen aika kun molemmat km ovat tapahtuneet lokakuun alussa, joten välillä miettii että se varmaan tapahtuisi taas jos nyt tulisi plussa. Pessimisti ei pety?

Onnea muuten plussanneille! Ihanaa saada niitä tänne!

Täällä on muuten Kp9!
Aika menee niin hitaasti ja toivoisin, että kierto ois edes joskus sen 28 päivää niin ei tarttis odottaa ikuisuutta. :oops:
Ehkä se siitä lyhenee vielä, kun mulla on välillä ollut ennen esikoista 28 päivän kiertojakin. :happy:

Kannattaa ostaa tuoreita verigreippejä. Mä aina purista niistä mehut, juon vaan puolikkaan verigreipin mehun/päivä, se riittää mulle, (muuten uisin limassa, jos joisin yhtään enempää:wtf:) , lantraan sen vedellä ja laitan tilkan mehutiivistettä sekaan, ja nykyään jopa tykkään siitä. Tuo purkissa oleva mehu on ihan hirveetä,mutta tuoreena puristettu paljon parempaa. Ja greipissä ja verigreipissä sen kuoren vaaleus kertoo kypsyydestä, eli kannattaa valita mahd. Vaalea.

Ja jos ei oo mitään puristinta käytössä, nii puolittaa ja voi lusikalla syödä. Itse söin lapsena verigreippiä lusikalla nii että lisättiin päälle vähän sokeria ja sillon jopa tykkäsin siitä:grin

Ja mulla on vihdoin ovulaatio käsillä, varmaan tässä vlopunaikana/alkuviikosta. Testit ei vieläkään oo oikein vahvistunut, paitsi sylkitestiin alkaa olla tiheämpää saniaista, ja sehän kertoo ennen liuskaa, mutta olo kertoo parhaiten. Kasvukivut tuntuu taas molemmin puolin, ehkä tällä kertaa oikealla enemmän.
Halut on hullut, märkä olo, tissit tuntuu oudoilta. Kohdunnapukka auki ja limainen, se on se tärkein ennen ovulaatiota, siitä tietää että on oikea hetki talletuksille :grin

Mä tykkään enemmän tuoreista greipeistä ku valmiista greippimehusta, joskus laitan sekaan jotain makeampaa mehua niin menee paremmin alas. Eihän kukaan lantraamista kiellä!
Hauska ku molemmat laitettiin melkein yhtäaikaa sama vinkki :grin

Onnea plussanneille ja vahvistumista haamuille :Heartbigred tsempit uuteen kiertoon joutuneille
:Heartbigred

Mun se pahoinvointi oli nyt ilmeisesti ovulaatioon liittyvää :scratch sain tänä aamuna selkeen ja vahvan ovis plussan. Viime yönä heräilin vellovaan ja ällöttävään oloon moneen kertaan. Ei oo ikinä ollut tämmöstä :pale edelleen etoo

Takaisin