Raskaaksi 2020

Mä olen ihan satavarma, että tää kierto on aivan tyhjää täys..
Tänään vasta dpo3, mut tuntuu jo nyt kun ois jo karmeet PMS v*tutukset päällä... Ja tää kun olin kipeä just heti oviksen perään, niin joopajoo taas :meh::mad::angry4

Ketuttaa lähes kaikki maailman asiat ja sekin, että ketuttaa.
Meidät on vissiin tarkoitettu kaksi lapsiseksi perheeksi :Heartred

Tuoremehu hyllystä löytyy, kylmästä. Tropicana merkillä on greippimehua.

• Tykkään
Reaktiot: PK
Onko muilla ollut samaa oviksen aikaan, että tuntuu että kummassakin munasarjoissa nippailuja ja tuntemuksia:anyone en osaa kyllä nyt toiseen vaan paikallistaa vaan tuntuu kummallakin puolella. Tältä päivältä tallettelut tehty ja huomenna pitäs koittaa jaksaa ja keritä kans. Kauhee väsy iski:sleep011

Mites muuten, onko teillä itkuisuutta luteaalivaiheessa tai ovulaation aikaan?

Mulla näyttää alkaneen taas tää ovulaation jälkeinen sekoilu :banghead: itken ihan ihme jutuista, just viimeks siitä etten mahtunut mukaan opparikurssille (siis wtf, menee jo todella naurettavaksi touhuksi) :facepalm:
Sit muuttolaatikoita pakkaillessa itkin taas elämää, et kaikki paska sataa ämpärikaupalla meidän perheeseen. Aloitekyky loistaa poissaolollaan, taas alkoi vaan tää riehuminen. Aivan oikeesti nyt, tää on jo rankkaa :meh:
Mulla on ennen ovista sellanen totaali itkupotku romahdus. Niinku hanat auki ja maailma tippuu niskaan tyylisesti!

Onko muilla ollut samaa oviksen aikaan, että tuntuu että kummassakin munasarjoissa nippailuja ja tuntemuksia:anyone en osaa kyllä nyt toiseen vaan paikallistaa vaan tuntuu kummallakin puolella. Tältä päivältä tallettelut tehty ja huomenna pitäs koittaa jaksaa ja keritä kans. Kauhee väsy iski:sleep011
Mulla ainakin tuntuu välillä molemmin puolin, ei pysty paikallistaa mistä irtoaa.

ON: ei oo tiputtelu vielä muuttunu vuodoksi - eli vielä on toivoa :smiley-angelic001 alaselkä ihan julmetun kipee.

Mua onnitteli esimies tänään töissä ja osoitti mun mahaa :laughing001 Olin käyny just siellä ravintolassa syömässä ja mulla oli vähän semmoset vaatteetkin et vatsa pömpötti. Mä siihen vaan, et ei siel oo mitään, muutaku ruokaa :laughing002 Voi kunpa olisinkin raskaana. Oispa tää hyvä enne. 5 yötä vielä niin testaan <3

Sama, en ole koskaan osannut sanoa miltä puolelta irtoaa :think005

Syvät pahoittelut Pauliina0! Toivottavasti tyhjentyminen siitä sitten etenee.

Kjezzille lämpimät onnittelut, ja positiivisia ajatuksia kaikkien jännääjien suuntaan, ei olla hetkeen nähty plussa-aaltoa, ehkä nyt olisi aika! :cool14

Mua onnitteli esimies tänään töissä ja osoitti mun mahaa :laughing001 Olin käyny just siellä ravintolassa syömässä ja mulla oli vähän semmoset vaatteetkin et vatsa pömpötti. Mä siihen vaan, et ei siel oo mitään, muutaku ruokaa :laughing002 Voi kunpa olisinkin raskaana. Oispa tää hyvä enne. 5 yötä vielä niin testaan :Heartred

Mä eilen just pomon kanssa höpöttelin niitä näitä ja tuli puhe, miten aikoinaan yks sen työntekijä oli vaan "nähnyt" raskauden. Pomo kerto, et oli tehnyt, oliko nyt vaikka keskiviikkona neg testin ja perjantaina tuo oli kommentoinut, että "oot raskaana", johon pomoni, että en todistetusti oo. Sunnuntaina pomo sitten oli tehnyt pos testin ja raskaus kesti loppuun. Seuraavaa, ku oli odottanut, ni oli tehnyt päivän pari aiemmin pos testin ja tuo samainen työntekijä kommentoinut, että "odotat toista". Ja niin syntyi se toinenkin.
Toivottavasti tuossa sunkin kohdalla ois tuollainen "näkijä" :happy:

Hei te greippimehua juovat, mitä merkkiä jne :grin ? Mä kiersin tänää pikaseen kaupan mehuhyllyjä, enkä nähnyt mitään
Greippimehuja ei löydy mistään, siis ei mistään. Olen Isoissa Prismoissa käynyt ja ei sielläkään. Tyydyin verigreippiin sitten, meidän pikku K-kauppa pitää niitä säännöllisesti siellä. EN ymmärrä miksi kaikki normaaligreippijuomat ovat aina loppu tai ei kuulu valikoimaan edes...
Mua onnitteli esimies tänään töissä ja osoitti mun mahaa :laughing001 Olin käyny just siellä ravintolassa syömässä ja mulla oli vähän semmoset vaatteetkin et vatsa pömpötti. Mä siihen vaan, et ei siel oo mitään, muutaku ruokaa :laughing002 Voi kunpa olisinkin raskaana. Oispa tää hyvä enne. 5 yötä vielä niin testaan :Heartred
Jos joku kommentoisi mulle noin, niin ehkä vähän veetuttaisi :D Mutta toivotaan, että tämä on hyvä ennen sulle vain ja tämä mies vain tiesi ennen sinua :)

Vähän tää syksyn saapuminen lisää vauvakuumetta. Kiire hellittää ja ehtii ajatella asioita.
Kyllä nuo keskenmenot on ikäviä.

ON: rinnat on edelleen arat. Se on mulle sellainen merkki että piinailen ihan eri meinigillä. Muutamia kiertoja mennyt vaan ettei ole tullut mieleenkään testata, kun on olot ihan nolla. Jännää että välillä tulee sit näitä kertoja. Muuta oireita ei oikeastaan ole. Vähän ehkä menkkamainen olo alavatsassa. Dpo 10 tai 11

Mä olen ihan satavarma, että tää kierto on aivan tyhjää täys..
Tänään vasta dpo3, mut tuntuu jo nyt kun ois jo karmeet PMS v*tutukset päällä... Ja tää kun olin kipeä just heti oviksen perään, niin joopajoo taas :meh::mad::angry4

Ketuttaa lähes kaikki maailman asiat ja sekin, että ketuttaa.
Meidät on vissiin tarkoitettu kaksi lapsiseksi perheeksi :Heartred

Mä olin esikoisesta flunssassa ennen ovista ja sen jälkeen, vaan tarraspa silti kiinni :woot:

ON, kyllä ne menkat taitaa sieltä tulla, yön aikana jo vähän vuotoa. ja nyt tää jomottelu alkaa siirtyä selästä mahaan, mikä on normaali enne :arghh: eli luultavasti tänään kp1 ja yk6 käyntiin...

Kp 41 muuttui nyt kp 1 :gen014 tätä on odotettu:) tihuttelu vuotoa oli paripäivää, mutta ei tullut siteeseen asti. Nyt vuotaa kunnolla. Jes. Kyllä oli pitkä kierto km jälkeen. Ilmeisesti ovis tapahtui silloin pariviikkoa sitten, kun siitä kun tikutin suht vahvat viivat, on nyt 14 päivää kun vuoto alkoi. :thumleft Harvoin on onnellinen siitä että menkat saapuu.

Mä eilen just pomon kanssa höpöttelin niitä näitä ja tuli puhe, miten aikoinaan yks sen työntekijä oli vaan "nähnyt" raskauden. Pomo kerto, et oli tehnyt, oliko nyt vaikka keskiviikkona neg testin ja perjantaina tuo oli kommentoinut, että "oot raskaana", johon pomoni, että en todistetusti oo. Sunnuntaina pomo sitten oli tehnyt pos testin ja raskaus kesti loppuun. Seuraavaa, ku oli odottanut, ni oli tehnyt päivän pari aiemmin pos testin ja tuo samainen työntekijä kommentoinut, että "odotat toista". Ja niin syntyi se toinenkin.
Toivottavasti tuossa sunkin kohdalla ois tuollainen "näkijä" :happy:

Voi kun olisikin noin! Mut en kyllä usko siihen. Ekaa ku odotin niin tuntui tulevan kaikille yllärinä, kun ilmoitin raskaudesta joskus 10.-13. viikon paikkeilla. Ja sillon olin pyöreämmässä kunnossa. Uskon että vaan katsoi mun mahaa ku vielä osoittikin sitä. Mut toivotaan että hän ois oikeassa kuitenkin :)

Jos joku kommentoisi mulle noin, niin ehkä vähän veetuttaisi :D Mutta toivotaan, että tämä on hyvä ennen sulle vain ja tämä mies vain tiesi ennen sinua :)

Tää oli siis nainen, vaikka eipä sillä väliä. Pitäisi kai sanoa esihenkilö tai esinainen :D

Takaisin