Raskaaksi 2020

Mies oli eilen tehnyt sen testin kun mä olin poissa kotoa. Täällä se tuijotteli sitä testiä kun tulin kotiin :Heartblue Ehkä se nyt osaa vähän samaistua mun fiilikseen kun odotan mitä ovistestin tai r-testin tulokseen ilmaantuu :hilarious:

En oikein tiedä voinko suositella tuota testiä, koska tulos oli vähän hankalasti luettavissa. Siis siinä piti olla tulosikkunan tummempi tai samanvärinen kuin vertailukohdan, jos sperma on normaalia. Siinä tuloskohdassa oli kuitenkin joku valkoinen pylpyrä just keskellä! Joten vaikeutti kyllä sitä värien vertailua aika paljon. Tultiin kuitenkin siihen tulokseen että öbaut samanvärisiä olivat. Ja siinä tuli myös toinen testi joka suositeltiin tekee 3pv sisällä ekasta, eli pitää nyt tehdä vielä se :happy::sign17
Palaan tähän vielä. Tehtiin se toinen testi ja se olikin selkeämpi kuin se eka, näkyi selvästi että tulosikkuna on vähintään yhtä tumma tai jopa tummempi kuin se vertailuikkuna. Varovasti voisinkin siis suositella tuota kyseistä testiä. Ei oo hinnalla pilattu, kun on vain sen 20euroa :happy:

Palaan tähän vielä. Tehtiin se toinen testi ja se olikin selkeämpi kuin se eka, näkyi selvästi että tulosikkuna on vähintään yhtä tumma tai jopa tummempi kuin se vertailuikkuna. Varovasti voisinkin siis suositella tuota kyseistä testiä. Ei oo hinnalla pilattu, kun on vain sen 20euroa :happy:

eli mistä tilasit? :happy: sama pää kesät talvet, ei muista jos luki jo jossain :oops: aattelin että uteliaisuuttani vois testata, jos ei tästä kierrosta onnistukaan. :bookworm:

Eilen ehdin vielä yhden testin tehdä, ja sainkin siihen haamun esiäidin. Mutta joko oon tulkinnut testin väärin, tai sit jäi taas kemialliseksi. Ekat veriviirut nimittäin jäi vielä samana iltana paperiin, joten eiköhän ne hanat aukea vielä tämän viikonlopun aikana.

Eilen kuulin myös uusia vauvauutisia lähipiiristä. Ihanaa! Mutta samalla sitten itkin sitä, kun oma keho ei näköjään saa enää aikaiseksi kuin kuolleita sikiöitä :sorry:

Dpo8 ja kaikki rintatuntemukset puuttuneet tähän asti. Miten ihanaa! :p yleensä on suunnilleen oviksesta lähtien tissit niin arat menkkoihin asti, et tää on tervetullutta vaihtelua. Selkää tosin nyt sit jomottelee :shifty:

Eikö täällä jollain ollut oviksen aikoihin ärtynyt olo? Täällä nimittäin ois nyt sellainen lievästi sanottuna raivokas olo :hungover:. ja flokin ennustaa ovista. Tein r-testin aamulla, kun kuitenkin kp30 ja negaahan se näytti. Vielähän tässä on tätä kiertoa jäljellä... pakko kyllä käydä ostamassa ne royal geleet pian että pääsee niitä testaamaan :p

Täälläkin kp1. Osasikin jo odottaa sitä tälle päivälle, kun alkuviikosta sain sen negan. Lyhyt kierto, vain 25 päivää, mutta siis luteraalivaihe sen normaalit 14 päivää. Ovis vaan tuli aikaisin. Mutta ihan plääh olo. Ikävät menkkakivut ja tietty se pettymys ettei edelleenkään plussaa. Nyt siis alkoi yk 6 jouluisen kkm:n jälkeen. Yksi kemiallinen ja yksi keskenmeno tähän väliin on mahtunut.

Täälläkin kp1. Osasikin jo odottaa sitä tälle päivälle, kun alkuviikosta sain sen negan. Lyhyt kierto, vain 25 päivää, mutta siis luteraalivaihe sen normaalit 14 päivää. Ovis vaan tuli aikaisin. Mutta ihan plääh olo. Ikävät menkkakivut ja tietty se pettymys ettei edelleenkään plussaa. Nyt siis alkoi yk 6 jouluisen kkm:n jälkeen. Yksi kemiallinen ja yksi keskenmeno tähän väliin on mahtunut.
sielläkin yk6 ja ihan sama vaihe kiertoa! tsemppiä. sulla jotain siellä ainakin tapahtuu välillä, vaikka ikävästi ovat päättyneetkin. nyt toivotaan että tarraisi oikein lujaa mukaan tästä kierrosta. :Heartred

Paljon onnea Mirrille! :Heartred Toivottavasti saadaan lisää plussia tänne pian! :smiley-bounce013

Mulla meneillään dpo 4-5, pikkasen heittelee mielialat, kun eilen masistelin että ei tästä kuitenkaan mitään tule taaskaan ja tänään sitten tosi positiivinen fiilis vuorostaan. :happy6 Testailut aloitan varmaan siinä dpo 10. Kuten monilla muillakin täällä niin myös meillä alkaa seuraavaksi yk 6, jos ei tästä kierrosta tärppää.

Eilen ehdin vielä yhden testin tehdä, ja sainkin siihen haamun esiäidin. Mutta joko oon tulkinnut testin väärin, tai sit jäi taas kemialliseksi. Ekat veriviirut nimittäin jäi vielä samana iltana paperiin, joten eiköhän ne hanat aukea vielä tämän viikonlopun aikana.

Eilen kuulin myös uusia vauvauutisia lähipiiristä. Ihanaa! Mutta samalla sitten itkin sitä, kun oma keho ei näköjään saa enää aikaiseksi kuin kuolleita sikiöitä :sorry:

Tuo on kyllä raskasta, toisaalta sitä iloitsee läheisen puolesta, mutta toisaalta se toisen onni muistuttaa omasta epäonnesta. Ainakin itse koen näin ja kaiken lisäksi tulee syyllinen olo siitä, ettei toisen raskaus herätä pelkästään positiivisia tunteita.

Tuo on kyllä raskasta, toisaalta sitä iloitsee läheisen puolesta, mutta toisaalta se toisen onni muistuttaa omasta epäonnesta. Ainakin itse koen näin ja kaiken lisäksi tulee syyllinen olo siitä, ettei toisen raskaus herätä pelkästään positiivisia tunteita.

Samat fiilikset mulla. Tietenkin on aina iloinen toisten puolesta, mutta kun omalla kohdalla on tällä saralla enemmän haasteita, niin jotenkin se varjostaa muiden onnelle iloitsemista. Ja sitten potee huonoa omaa tuntoa siitä.

Kuulin kaverin vauvauutisesta juuri, kun itsellä oli tullut keskenmeno tämän kuun alussa. Tietenkin on ihanaa, ettei kaikilla ole näin hankala tie raskauteen, mutta luonnollisesti harmittaa se, että itse sattuu olemaan yksi niistä, jotka ei tule raskaaksi heti ekasta kierrosta. Ja sen lisäksi kun vihdoin raskaus alkaa, niin tulee keskenmeno. Kuitenkin samalla ymmärrän, ettei muiden epäonni auttaisi meitä yhtään, enkä sitä kenellekään toivo.

Muokattu viimeksi:
heippa, täällä uusi käyttäjä! yritystä takana kohta vuosi. ja 3kk sitten varhainen keskenmeno :( nyt on niin turhautunut olo kun plussaa ei vaan tule. tässä kuussa en saanut kunnon plussaa ovis testiin (one step). mulla ei kyllä ikinä oo noi one stepit näyttäny tummaa viivaa, kun taas kerran kokeilin apteektarin testei ja ne näytti selkeet plussat:think005 geleet ollu nyt kahdella kierrolla ja ne aikaistaa kamalasti kyl ovista ja menkkoja. onko muilla samaa? mulla menkat ennen ollut säännölliset ja alkanut kellon tarkasti.

heippa, täällä uusi käyttäjä! yritystä takana kohta vuosi. ja 3kk sitten varhainen keskenmeno :sad001 nyt on niin turhautunut olo kun plussaa ei vaan tule. tässä kuussa en saanut kunnon plussaa ovis testiin (one step). mulla ei kyllä ikinä oo noi one stepit näyttäny tummaa viivaa, kun taas kerran kokeilin apteektarin testei ja ne näytti selkeet plussat:think005 geleet ollu nyt kahdella kierrolla ja ne aikaistaa kamalasti kyl ovista ja menkkoja. onko muilla samaa? mulla menkat ennen ollut säännölliset ja alkanut kellon tarkasti.

Tervetuloa mukaan!
Noi keskenmenot on kurjia ja sullakin takana jo pitkään yritystä. :sad001
Voimia ja plussatuulia! :Heartred
Tänne saa onneksi tulla kuumeilemaan ja jakamaan murheet muiden kanssa.

Mulla Geleet on lisänneet liman eritystä, mutta aikastaneet ovista on ehkä yhdellä päivällä. :happy:

Olisi jotenkin helpompi, jos vauvauutisia tulisi niiltä kavereilta, joiden kanssa ei ole niin paljon tekemisissä. Mutta nämä on tullut niiltä, jotka on elämässä paljon mukana. Totta kai toivon kaikkea hyvää ja tajuan, ettei heidän onni ole meiltä pois.
Mutta samalla toivoo, että voisi vaan ottaa etäisyyttä siihen, että voisi ihan aidosti olla täysin onnellinen heidän puolestaan.
Siksi siis olisi helpompi, että asiaa ei tarvitsisi kohdata lähes päivittäin :rolleyes:
Koska kyllähän tää tällä hetkellä vaikuttaa ystävyyteen...
Ja vähän pelottaa, että entä jos meille ei sitä lasta enää suoda :arghh:

Menkat ei vielä tänään alkanut kunnolla. Odotellaan siis vielä. Mutta oon ihan 100 varma, että kyllä ne alkaa

Minusta jokaisella on oikeus tuntea pahaa mieltä ja pettymystä, ehkä jopa kateuttakin, kun joku toinen saa kokea raskautumisen aiemmin. Ja aivan yhtälailla heillä, jotka raskautuu, on oikeus iloita asiasta, vaikka jollain toisella ei sillä hetkellä ole onnistunutkaan. Itse en aina osaa iloita jonkun toisen puolesta, sen voin ihan rehellisesti myöntää, ja sen itselleni sallin, koska helppoa näiden asioiden läpikäyminen ei ole, varsinkaan kerta toisensa jälkeen,ja riippuu hyvin paljon sen hetkisestä mielentilasta, miten asian ottaa. Enkä tarkoita että näyttäisin pitkää naamaa kaverille, ei ei. Sitä vaan ei osaa aina innostua, kuten jossain määrin pitäisi. :confused: Jos omia tunteita pitäisi pakottaa sellaiseen mitä ei kykene käsittelemään sillä hetkellä, tekee vain hallaa itselleen. Muistakaa olla armollisia itsellenne :Heartred

On: dpo5, alavatsalla jossain tapahtuu jotain, tuntuu nippailua ja jännää tunnetta:nailbiting: minun tuurilla ne on ilmaa joten ei vielä innostuta kuitenkaan :rolleyes: väsymys on edelleen läsnä, pissattaa iha sikana, päänsärkyki tuli :meh:

heippa, täällä uusi käyttäjä! yritystä takana kohta vuosi. ja 3kk sitten varhainen keskenmeno :sad001 nyt on niin turhautunut olo kun plussaa ei vaan tule. tässä kuussa en saanut kunnon plussaa ovis testiin (one step). mulla ei kyllä ikinä oo noi one stepit näyttäny tummaa viivaa, kun taas kerran kokeilin apteektarin testei ja ne näytti selkeet plussat:think005 geleet ollu nyt kahdella kierrolla ja ne aikaistaa kamalasti kyl ovista ja menkkoja. onko muilla samaa? mulla menkat ennen ollut säännölliset ja alkanut kellon tarkasti.
Tervetuloa mukaan!

Mulla geleet käytössä toista kiertoa. Aiemmin ovis oli joskus kp17-20 välillä, mutta nyt oon saanut ovisplussat jo kp14. Mun mielestä on vaan positiivista, että kierto vähän lyhenee!

ON: täällä tosiaan pärähti vahva ovisplussa tänään kp14. Tänään peitto heilunut, edellisen kerran tiistaina. Mä niin toivon, että vihdoin olis meidän kierto ja onnistuis.

En tiedä onko gelee-ja greippimehu yhdistelmässä jotain, mutta mulla on nyt selkeitä munasolun kasvukipuja. Ei ole ikinä ollut tässä vaiheessa kiertoa. Limoja ei vielä ole, mutta ehkäpä se supermunasolu siellä kasvaa.

Niin jännittää...:happy:

mulla taas ovis ollu aikasemmin siinä kp14-16 ja nyt kp10-11. paitsi tässä kuussa en saanut kunnollista tummaa viivaa.. nyt kyllä nippaillut pari päivää alamahaa ja ollut jännää kipua, ihankun menkat alkais muttei kuitenkaan niin menkkamainen olo. jännää. salaa toivoo et josko nyt tärppäis kun tässä kierrossa myös greippimehu käytössä, mutta en kuitenkaan uskalla liikaa toivoa ja sit ku en tiedä onko ollut ees ovista.. peitto on silti heilutunut :grin

Takaisin