Reggie
Puuhakas puhuja
Hei onko täällä kukaan käynyt lapsettomuuspolilla tutkimuksissa? Mulla on pian aika sinne ja nyt iski hirveä ahdistus mun painosta. Oon keskenmenojen jälkeen lihonut, mutten ihan tajunnut kuinka paljon. Nyt kävin puntarilla ja bmi huiteli 36. Oon nyt parantanut elämäntapojani ja koitan saada painoa pois ja bmin alle 35 ennen tuota käyntiä, mutta jos en onnistu, tyssääkö kaikki siihen? Jos raja ylittyy kilolla? Itkettää ja ahdistaa, että menin tämänkin mahdollisuuden pilaamaan 

välillä satavarma että menkat alkaa ja sit taas toivo nostaa päätään. oireet vois päteä molempiin. varsinaista menkkajomoa ei vielä oo ollu, eikä päänsärkyä millä menkat yleensä alkaa. toisaalta viime negakierrossa oli samoja turvotusta, huonoa oloa, munasarjakipua mitä nytkin. huomenna tai viimeistään perjantaina pitäs menkkojen alkaa. aattelin pe testata jos ei näy.

. Pitkät kierrot buu
.Ollaan talleteltu kyllä joka viikko pari kertaa ja nytkin varmaan jatketaan mutta lyhyemmän kierron toiveissa ja viikonloppureissun takia taidan tehdä raskaustestin perjantaina. Hommaiskohan sitä seuraavaan kiertoon ovistestit, sais varmaan jonkun 30pv tikuttaa mun maksikierroissa
hyvä niin. Jotain pientä raskaus matskua siellä näkyi ja kaikenmaailman hyytymään, rinkulaa ja rihmastoa sieltä onkin nyt 6pv tullut.