Tsemppiä piinailuun!Dpo9 ja lämmöt täällä edelleen tavanomaista korkeemmat. Myös alamahassa tapahtuu paljon, mut muut oireet ollu vähemmällä. Muutama päivä pitäis viel jaksaa... tähän mennessä menkat on aina alkanu viimeistään dpo13.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä piinailuun!Dpo9 ja lämmöt täällä edelleen tavanomaista korkeemmat. Myös alamahassa tapahtuu paljon, mut muut oireet ollu vähemmällä. Muutama päivä pitäis viel jaksaa... tähän mennessä menkat on aina alkanu viimeistään dpo13.
Täällä aamun jo perinteeksi muodostuneet testailut suoritettu. Puhdasta negaa näytti jälleen, vaikka tuntuu, että mulla on kaikki maailman oireet. Kirjasin eilen vähän listaa oireista ja niiden perusteella ei kyllä voi erehtyä ja siksi tää negatiivinen testitulos hämmentää kovasti. Nyt aion pitää testaustauon ens torstaihin, jolloin vuodon pitäis alkaa. Toivottavasti pysyn päätöksessäni, ihan vaan oman mielenterveyden vuoksi
Täällä kateltiin Flota vähän tarkemmin ja kovasti ihmetyttää, miten mun luteaalivaihe on alkanut lyhenemään joka kuukausi.
Lähti 14päivästä ja nyt on vaan 10 päivää...
En ymmärrä, kun elämäntaparemonttikin tuottanut tulosta, niin tilanne vaan pahenee...
Eilen talleteltu ja voi että mä rakastan mun miestä, hän tuli illalla myöhään töistä kotiin ja hymyili ku hangon keksi, ihan vaan koska ovistesti näytti hymyä
Täällä kateltiin Flota vähän tarkemmin ja kovasti ihmetyttää, miten mun luteaalivaihe on alkanut lyhenemään joka kuukausi.
Lähti 14päivästä ja nyt on vaan 10 päivää...
En ymmärrä, kun elämäntaparemonttikin tuottanut tulosta, niin tilanne vaan pahenee...
Mun kierto on nyt ollut monta kertaa 34 päivää ja silloin luteaalivaihe on 12päivää.
Nyt tuli 32 päivän kierto, missä luteaalivaihe oli sen 10 päivää ja näitäkin tosiaan sattuu välillä.
Mulla myös muuttui perjantaiaamuna dpo 12 (tai 11) -> kp1, eli samoissa mennääm monen teistä kanssa, ainakin Pigviiniemo, Juliet, Aloy! Normaalisti mun luteaali on 14pv, joten oletan että haamu dpo 10 ja etuajassa alkanut vuoto saattoi olla kemiallinen.
Se saattaa olle selitys osalle muidenkin lyhyistä luteaaleista: useammalla tutulla ja myös muutamalla keskustelupalstalaisella luteaali on keskimäärin lyhentynyt kun yritys kumin jälkeen on alkanut.
Mä luulen että syyskuu on meidän kuukausi!
Hellou. Täällä ois toista yrittävä kp21 (dpo6?) oon Flo:n avulla koittanut päästä kartalle et millonka se ovis ois ollu mut kaikki ovis tuntemukset oli kp 10-12 ja Flo näyttää että se ois kp15 eli en nyt tiiä millon sit ollu kun en ovista tikutellu vaan peittoa on heiluteltu ahkeraan ja yk1 siis meneillään. Tuntemuksia on ja tissit kippeet ja väsyttää aivan järkyttävästi. En oikee keksi et millon vois alkaa tikuttaa
Esikoisen kohdalla en uskonut et tuun ekasta yrityksestä raskaaksi niin plussailin joskus 3vkoa myöhässä olevista menkoista.. Joten tää on stressaavaa tää tämmönen odotus
Hurjasti tsemppii ja jarrusukkia ja viivoja jokaiselle
Moni ollaan samassa tilanteessa
Mulla just menossa kp4.. odotan niin kovasti ens viikkoa alkavaksi, sitte talletellaan ja alkaa taas ihana odotus ja jännitys Henk.koht voin sanoa odottavani sitä vaikka moni täällä on kyllästynyt siihen odotteluun tai odottaa vain että olisi päivä jolloin voi testata tai menkat alkaa... ymmärrän myös tämän.
Tsemii kaikille!
Oltiin mökillä viikonloppu ja mulla ei ollu testejä mukana. Eli äsken juoksin kotiin kahden tunnin pidätyksellä ja vedin kauheet itkut kun ei piirtynyt selkeetä viivaa. Kuitenkin kun tarkastelin testiä lähemmin niin siinä näkyy jotain! Eli tosiaan dpo11 menossa, lyhyen luteaalin takia testasin jo tänään kun huomenna on kp29 jollloin yleensä menkat alkaa. Mitä mieltä?
Oltiin mökillä viikonloppu ja mulla ei ollu testejä mukana. Eli äsken juoksin kotiin kahden tunnin pidätyksellä ja vedin kauheet itkut kun ei piirtynyt selkeetä viivaa. Kuitenkin kun tarkastelin testiä lähemmin niin siinä näkyy jotain! Eli tosiaan dpo11 menossa, lyhyen luteaalin takia testasin jo tänään kun huomenna on kp29 jollloin yleensä menkat alkaa. Mitä mieltä?