Raskaaksi 2020

Menkat siis 10 PV myöhässä. Positiivinen testi tehty, mutta fiilis on että tämä ei etene niinkuin pitää. Torstaina HCG oli 135 ja nyt tänään kävin verikokeessa. Huomenna saan tulokset. Nyt jännittää

Tänne ei mitään ihmeellistä, kp11 menossa ja tää on vähän sellainen tylsä vaihe kierrossa. Koska mulla ei tässä VAIHEESSA mitään ovulaatio yleensä tule. Menkatkin kun loppui vasta perjantaina, kesti 7 päivää.

Mä en näköjään ollut laittanut tätä ketjua seurantaan, kun mitään ilmoituksia ei täältä ollut tullu.

Tänään soittelin tk, kun hartiapistokset tullut tähän kuukautisten poissaoloon, että mistä johtuu ja voisiko olla yhteyttä toisiin. Kerroin, että 11kk hätäsektiosta, missä kohtutulehdus sekä repeäminen kierrot ollut mitä sattuu tänään 60kp :( tk hoitaja sitä mieltä hartija pistokset johtuvat, siitä kun joudun nostelemaan poikaa joka kasvaa ja kasvaa ja painoa kokoajan tulee niin äitin kroppa ei pysy tahdissa mukana. Suositteli hierontaa tai fysioterapiaa.

Tänään soittelin tk, kun hartiapistokset tullut tähän kuukautisten poissaoloon, että mistä johtuu ja voisiko olla yhteyttä toisiin. Kerroin, että 11kk hätäsektiosta, missä kohtutulehdus sekä repeäminen kierrot ollut mitä sattuu tänään 60kp :sad001 tk hoitaja sitä mieltä hartija pistokset johtuvat, siitä kun joudun nostelemaan poikaa joka kasvaa ja kasvaa ja painoa kokoajan tulee niin äitin kroppa ei pysy tahdissa mukana. Suositteli hierontaa tai fysioterapiaa.
kannattaa soittaa toisaalle tommoisen hoitajan vähättelevän kommentin jälkeen.
hartiapistos on kyllä erilaista kuin painavan lapsen nostelu. terveisin 1v9kk lapsen nostelija ja on kyllä enemmänkin kaikki jumissa eikä pistosmaista

Onnea Yin plussasta :love7

Heitsulle sanon kyllä samaa että enempi nää paikat on joka puolelta jumissa lasten nostelusta kun vain hartiasta. Hartiapisto on varmasti nyt ihan muuta, jos nimenomaan on pisto. Ja tunnet ettei ole lihasjumi yms. Uudelleen kärttyistä soittoa!

Okei, hämmennykseni lisääntyy, kp 19/29-30 ja tänään cb digi ovistestissä vilkkuva hymynaama. Kai sitä pitää (kauhee työ :hilarious:) jatkaa talletteluja jos ovis nyt tuleekin myöhään.

Tai varmaan mahdollista myös että vilkkuu nyt oviksen jälkeistä progesteronin nousua :anyone

Flo ennustaa ovista kolmen päivän päähän, mutta limat alkanu lisääntyä jo. Ja halut :rolleyes: Kaksi selvää merkkiä lähestyvästä ovulaatiosta :hilarious:

Eilen ei sit kuitenkaan käytetty kumia. Mies kysyi siinä mun ollessa hänen kimpussa, että eikö me käytetä. Tokasin vaan, että hän saa nyt päättää. Ei siinä nyt joutanut semmosia miettimään :rolleyes: Ei noussut hakemaan mieskään.

Eli tää kierto nyt näköjään menee vähän niin näin, ehkäistään milloin ehkäistään :hilarious: Niitä pillereitä en taida nyt kuitenkaan tähän kiertoon hakea. Nyt loppukierto kumin kanssa, jos jotain käytetään. Sit jos menkat alkaa niin sitten :)
Jos ei, niin mikäs siinäkään.
Jos kerta tiedetään, että se kolmas halutaan, niin toisaalta miksei nyt? Mutta ei mun maailma nyt kaadu, vaikka ei raskaus nyt alkaisikaan.
Sitten kevään yli pillereillä ja katotaan kesällä uudestaan :)

Flo ennustaa ovista kolmen päivän päähän, mutta limat alkanu lisääntyä jo. Ja halut :rolleyes: Kaksi selvää merkkiä lähestyvästä ovulaatiosta :hilarious:

Eilen ei sit kuitenkaan käytetty kumia. Mies kysyi siinä mun ollessa hänen kimpussa, että eikö me käytetä. Tokasin vaan, että hän saa nyt päättää. Ei siinä nyt joutanut semmosia miettimään :rolleyes: Ei noussut hakemaan mieskään.

Eli tää kierto nyt näköjään menee vähän niin näin, ehkäistään milloin ehkäistään :hilarious: Niitä pillereitä en taida nyt kuitenkaan tähän kiertoon hakea. Nyt loppukierto kumin kanssa, jos jotain käytetään. Sit jos menkat alkaa niin sitten :)
Jos ei, niin mikäs siinäkään.
Jos kerta tiedetään, että se kolmas halutaan, niin toisaalta miksei nyt? Mutta ei mun maailma nyt kaadu, vaikka ei raskaus nyt alkaisikaan.
Sitten kevään yli pillereillä ja katotaan kesällä uudestaan :)
Tää on just toi et toivoo että kaikki on mahdollisimman helppoa kun/jos yritys itsellä alkaa ja muistan kun toinen sanoi että tulee jos on tullakseen mutta ei oteta asialistalla ykkösjutuksi kuitenkaan..olin ihan et helvata Totta kai otetaan mut nyt ku sairastu niin ei se tueksi itseään löytänyt niin tuskinpa myöskään lopulta olisi pidemmän päälle ollut hyvä valinta.

O-limaa tuntuu nyt kyllä riittävän ihan muille asti ja kivut kivut vieläkin. Olisipa vaan kiva olla raskaana mut blää, eipä ihan heti

Okei, hämmennykseni lisääntyy, kp 19/29-30 ja tänään cb digi ovistestissä vilkkuva hymynaama. Kai sitä pitää (kauhee työ :hilarious:) jatkaa talletteluja jos ovis nyt tuleekin myöhään.

Tai varmaan mahdollista myös että vilkkuu nyt oviksen jälkeistä progesteronin nousua :anyone
Oliko sulla jo pysyvä hymy?

Sehän reagoi noin viikko oviksesta nousevaan estrogeeniin ja toi estrogeeni on kierrossa koko ajan enempi vähempi siellä taustalla, riippuen naisesta tietty. Mulla vaan ne simppeli hymyt ollu mut ovista hymyili ja tasan viikon päästä uusiksi..

Samojen ajatusten kanssa itse paininut, onko nyt hyvä etkö kolmoselle? Jaksanko? Entä jos raskaudessa tulee ongelmia ja joudun olemaan sairaalassa? Aina ja joka kerta tulen kuitenkin tulokseen, että nyt on hyvä hetki. Toki vähän jännittää, miten arki sujuisi kolmen lapsen kanssa, mutta eiköhän siitäkin selvittäisi. Ainahan uudet tilanteet jännittää :angelic: vaikka tukiverkkoa ei lähellä olekaan, niin kun on todellinen hätä ja avuntarve, säntää tukijoukot kaukaa vaikka yötä myöten. Ja se on asia minkä tietäminen jo auttaa :Heartpink

Keltainenkuu melkein samat ajatukset ennen kun otettiin lopullinen päätös vastaan ♥️ Miehellä ei ole lapsia niin olis hartaasti toivottu yks tuhisevaa nyytti joukkoueemme. Enemmän tulee painittu sen ajatuksen kanssa että onnistuuko luomuna kun ikäkin jo löytyy Toki ov tuli bongattu molemmilla kerroilla ja vaihdevuodet ei ole näkyvissä

Ai niin piti tohon hartiapistoon sanoa, että mulla kyllä nimenomaan pistää hartiasta kun tarpeeksi kauan jumissa on. Ei aina edes tajua miten juntturassa on joka paikka, ennen kuin alkaa jatkuva pistely.

Mutta en sano, että sulla johtuisi siitä :)
Varsinkaan jos ei tavanomaista ole tuollainen.

Oliko sulla jo pysyvä hymy?

Sehän reagoi noin viikko oviksesta nousevaan estrogeeniin ja toi estrogeeni on kierrossa koko ajan enempi vähempi siellä taustalla, riippuen naisesta tietty. Mulla vaan ne simppeli hymyt ollu mut ovista hymyili ja tasan viikon päästä uusiksi..

EI oo pysyvää hymyä ollu. Tosiaan sitä nega ympyrää ollu kp 11 asti, jotenki oletin et ovis oli viime vkl ja nyt tänä aamuna tosiaan toi vilkkuva hymy

Mulla kaikki mahdolliset oireet mitä kukaan saattaa keksiä! Mutta lauantaina ja sunnuntaina tuli menkkoja niukempaa vuotoa, välillä ruskeeta ja välillä kunnon verta, siis kahtena päivänä ja sitten loppui kuin seinään. Oltiin pe-la välisenä yönä harrastettu seksiä. Sitten Vuoto loppui kuin seinään sunnuntai iltana, eli eilen maanantaina ei enää tullut. Viime yönä taas seksiä jonka jälkeen pissalla käydessä hulahti laimeaa verta pönttöön, ei muuta. Mietin että onko tää nyt sitä normaalia pientä vuotoa alkuraskaudessa, menkkojen kuuluis alkaa viimeistään tänään mikäli kierto on pysynyt samana. Eli pari kolme pv ennen menkkoja alkoi pieni vuoto. Ja siis todella lyhyt. Testin tein malttamattomana jo lauantai iltana kun olin ihan sekaisin ja pettynyt ja huolissani. Rakkoaika reilu 4 h. Herkkä testi, megaa näytti. Muilla samoja kokemuksia?

Missä kohtaa teillä on tapana tehdä ensimmäisiä raskaustestejä! Jaksatteko oottaa että menkat on myöhässä vai testailetteko aikaisemmin?

Oireiden perusteella ovis eilen. Vai meinaako kohdun pistely yleensä alkavaa ovista? Oon ihan pihalla näissä. Enivei, illalla talletukset. Toivottavasti ei olla myöhässä :smiley-angelic001 Tänään kp12. Kierto yleensä sen 25, pl edellinen ylipitkä.

Takaisin