Sifaka
Oman äänensä löytänyt
Tättäräää!!!!
Plusssaaaaa!!!!! 3 tunnin yöunilla ja sen mittaisella pidätyksellä, PLUSSA! Mä oon niin raskaana!
Onneksi olkoon monesko KP on menossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tättäräää!!!!
Plusssaaaaa!!!!! 3 tunnin yöunilla ja sen mittaisella pidätyksellä, PLUSSA! Mä oon niin raskaana!
tää oli Yin:lle. itsellä ovista vasta odotellaan saapuvaksi.Huomennako testaat?
kannattaa soittaa toisaalle tommoisen hoitajan vähättelevän kommentin jälkeen.Tänään soittelin tk, kun hartiapistokset tullut tähän kuukautisten poissaoloon, että mistä johtuu ja voisiko olla yhteyttä toisiin. Kerroin, että 11kk hätäsektiosta, missä kohtutulehdus sekä repeäminen kierrot ollut mitä sattuu tänään 60kp tk hoitaja sitä mieltä hartija pistokset johtuvat, siitä kun joudun nostelemaan poikaa joka kasvaa ja kasvaa ja painoa kokoajan tulee niin äitin kroppa ei pysy tahdissa mukana. Suositteli hierontaa tai fysioterapiaa.
Tää on just toi et toivoo että kaikki on mahdollisimman helppoa kun/jos yritys itsellä alkaa ja muistan kun toinen sanoi että tulee jos on tullakseen mutta ei oteta asialistalla ykkösjutuksi kuitenkaan..olin ihan et helvata Totta kai otetaan mut nyt ku sairastu niin ei se tueksi itseään löytänyt niin tuskinpa myöskään lopulta olisi pidemmän päälle ollut hyvä valinta.Flo ennustaa ovista kolmen päivän päähän, mutta limat alkanu lisääntyä jo. Ja halut Kaksi selvää merkkiä lähestyvästä ovulaatiosta
Eilen ei sit kuitenkaan käytetty kumia. Mies kysyi siinä mun ollessa hänen kimpussa, että eikö me käytetä. Tokasin vaan, että hän saa nyt päättää. Ei siinä nyt joutanut semmosia miettimään Ei noussut hakemaan mieskään.
Eli tää kierto nyt näköjään menee vähän niin näin, ehkäistään milloin ehkäistään Niitä pillereitä en taida nyt kuitenkaan tähän kiertoon hakea. Nyt loppukierto kumin kanssa, jos jotain käytetään. Sit jos menkat alkaa niin sitten :)
Jos ei, niin mikäs siinäkään.
Jos kerta tiedetään, että se kolmas halutaan, niin toisaalta miksei nyt? Mutta ei mun maailma nyt kaadu, vaikka ei raskaus nyt alkaisikaan.
Sitten kevään yli pillereillä ja katotaan kesällä uudestaan :)
Oliko sulla jo pysyvä hymy?Okei, hämmennykseni lisääntyy, kp 19/29-30 ja tänään cb digi ovistestissä vilkkuva hymynaama. Kai sitä pitää (kauhee työ ) jatkaa talletteluja jos ovis nyt tuleekin myöhään.
Tai varmaan mahdollista myös että vilkkuu nyt oviksen jälkeistä progesteronin nousua
Oliko sulla jo pysyvä hymy?
Sehän reagoi noin viikko oviksesta nousevaan estrogeeniin ja toi estrogeeni on kierrossa koko ajan enempi vähempi siellä taustalla, riippuen naisesta tietty. Mulla vaan ne simppeli hymyt ollu mut ovista hymyili ja tasan viikon päästä uusiksi..