Itse toivoisin saavani ensimmäisen ennen 25 ikävuotta mutta voi tulla kiire, kun tuo 24 kolkuttelee jo ovella
tuttavapiiristä löytyy molempia, 20 raskautuneita sekä 40 tienoilla raskaaksi tulleita. :) mut ehkä koulutus näkyy omassa kaveriporukassa siinä, että monikaan ei halua kesken amk- tai yo-opintojen raskaaksi, halutaan tehdä töitä hetki ja varmistella tulevaa, joten luonnollisesti myös ikä lähenee silloin 30 ensimmäisen kohdalla. Tosin minä haluan ehdottomasti ennen 30-vuotta lapsia, sen olen päättänyt, se on mulle liian "myöhään"
apua tätä ajatuksenjuoksua
Anteeksi nyt tulee pitkä vuodatus, mutta saatava ajatukset pihalle
Kuulkaa tajusin just, että mulla ollut tää ylikunto jo viime kesänä, kun vedettiin miehen kanssa pitkiä pyörälenkkejä (20-30km) 3-4 kertaa viikossa, lisäksi lihashuolto ja arkiliikunta. Sitten minä hullu juoksinkin välillä 7km päälle.. Ihme, ettei kuukautiset jääneet tuolloin kokonaan tulematta (viime keväänä jäi pois, mut tasottui ilman hormonia, kun tajusin olla treenaamatta vahingossa, kun en ehtinytkään töiden vuoksi), mutta ongelmaa hormoneissa oli, sillä kierto heitti miten sattui ja plussaa ei luontaisesti alkanut kuulua. No nyt kun km. plussa tuli, niin se tuli pitkän sairasloman aikana eli just sillon kun treenimäärä oli olematon
eli keho ei mulla vastaanota tässä tilassa raskautta, koska se olisi liian rankka koettelemus tähän hetkeen. Miten tyhmä voi aikuinen ihminen olla
Kyllähän mä ihmettelin niitä kaikkia oireita, mut et selitys olikin urheilussa. Mietin sillonkin kun aloitettiin yritys sitä, että miksi ovisplussat on niin haaleita ja ovisoireista esim. Halut oli mulla yksi tuntematon, vaikka ovuloin kuitenkin, vaikkakin vähän heikosti- no tässä taitaa olla syy, tuossa kierrossa missä raskauduin ovisplussa oli todella selkeä ja vahva, oireet myös valtavat. Mulla on taipumusta tähän matalahormonisuuteen, mutta vain siksi, että liikun liikaa ja syön liian vähän sekä yksipuolisesti. Pisin aika, kun oon omalla toiminnalla pysäyttänyt menkat taisi olla 3kk eli sen verran oli poissa enkä edes ollut kovin huolissani.
Huh hoi, nyt taitaa oikeesti olla paikallaan vaan olla, yhtään ei tee mieli liikkua, päinvastoin. Onko joku muu treenannut itsensä piippuun, niin et kierto seonnut? Vai oonko yksinäinen hölmö
kestävyysjuoksua mä treenaan siis, mulla syntyy siihen todella helposti addiktio
Plussaa tarvii odottaa siis vasta sitten, kun liikuntamäärät kohtuullisia tai lähinnä siis, että ei näin rankkoja. Eli pitää varmaan olla taas pakollisella saikulla, jotta saa plussan