Raskaaksi 2020

Nyt alko tulemaan runsaammin vuotoa 6+3. Tää tais olla tässä! Tiiän että näin pienet viikot ei pitäisi hetkauttaa mutta kun kyllä se vaan tuntuu :sad001:sorry: :arghh: lääkäri sanoi että jos hanat aukeaa, antaa vaan vuotaa kunnolla. Eipä sitä minnekään kannata soitella tms. Vielä oli kyllä vahva positiivinen tikku testi. Se alkaa dit varmaan myöhemmin haalistua. Pidän pienenä ihmeenä jos seuraavassa ultrassa jotain on! Oon vaan yhdelle ystävälle kertonut irlssä tästä että silleen onneksi ei muita oo. Ja tää foorumihan on ihan mahti kun voi kirjoittaa ajatuksiaan. :Heartpink

Zarar, mulla on tosi kova suolaisen himo oviksen aikana ja kaikki sipsit, pizzat menis!
Unicornflakes, nään kans haamun!:happy:

Ajattelin, että menkat alkais huomenna tai ylihuomenna ja siihen asti tulis pientä tiputtelua. En eilen juuri vuotanut, paperiin tuli parina vessakertana viiru. No viime yönä alkanut sitten ihan reilusti, kiva herätä verilätäköstä sängyssä :hungover: Siis en kyllä yleensä vuoda näin paljon ja nyt alkoi (päivän) etuajassakin. Yk4 taitaa siis startata, mutta voin myöntää että masentaa.

Nyt alko tulemaan runsaammin vuotoa 6+3. Tää tais olla tässä! Tiiän että näin pienet viikot ei pitäisi hetkauttaa mutta kun kyllä se vaan tuntuu :sad001:sorry: :arghh: lääkäri sanoi että jos hanat aukeaa, antaa vaan vuotaa kunnolla. Eipä sitä minnekään kannata soitella tms. Vielä oli kyllä vahva positiivinen tikku testi. Se alkaa dit varmaan myöhemmin haalistua. Pidän pienenä ihmeenä jos seuraavassa ultrassa jotain on! Oon vaan yhdelle ystävälle kertonut irlssä tästä että silleen onneksi ei muita oo. Ja tää foorumihan on ihan mahti kun voi kirjoittaa ajatuksiaan. :Heartpink

Zarar, mulla on tosi kova suolaisen himo oviksen aikana ja kaikki sipsit, pizzat menis!

Kyllä se aina hetkauttaa oli viikot mitkä tahansa :sorry: Kovasti tsemppiä mutta toivotaan kuitenkin että vuodolle olisi joku muu syy, kunnes toisin todistetaan :Heartred

Voi ei! :sad001 Tottakai toi jossain tuntuu, vaikka olisi viikkoja kasassa vähemmänkin. On ihan luonnollista! Voimia tähän hetkeen, päivä kerrallaan eteenpäin :Heartred

halauksia!! :Heartred

Ai kauhiaa. Tuli muuten tosta macasta mieleen, et sehän saattaa lisätä myös seksuaalista halua. Ei tarttis mulla kyllä lisät yhtään kun jatkuva pa..... koko ajan muutenki:hilarious::hilarious::hilarious::laughing025 eikä tosiaan mulla kerro oviksen läheisyydestä mitään. Ehkä viel no himpun verran enemmän et on jo sietämätöntä:laughing001

Vai miten muuten lasketaan kierto, jos menkat alkaa tuollaisella kahden päivän tuhrulla? Lasketaanko ne viime kiertoon vai uuteen kiertoon? Tänään siis täälläkin alkoi kunnon vuoto, ja itse ajattelin että tänään olis kp2, kun se eka tuhrupäivä oli niin älyttömän vähäistä. Mut olisko tää vasta kp1 vai jo kp3? :think005 Ei ole mulla normaalisti tällaista ollut, sillä siis uusi kyselyikä :laughing001
Vasta kun kunnon vuoto alkaa, se on kp1. tuhrupäivät menee vanhaan kiertoon. ja jos kunnon vuoto alkaa vasta klo 18 jälkeen illalla, niin kp1 lasketaan olevan vasta seuraavana päivänä. :)

dpo1-3 oli rinnat arat, dpo4-5 ollu tosi kosteeta ja jatkuva pissahätä, eilen illalla repäisykipua oikealla.
dpo 6-7 edelleen pissattaa ja runsas vv, lisäksi tullut hirveä paineentunne alavatsassa ja jalkoja särkee. myös lievää jomotusta rinnoissa.

Voimia Pauliina :Heartred

Pahoittelut uudesta kierrosta pingviiniemo ja muutkin :sad010:Heartpink

Mä tikutin yhden kerran ovista tässä kierrossa mielenkiinnosta, eli eilen aamupäivällä kp 13. Oli heti selkeä plussa, olis varmaan näyttänyt tasavahvaa viivaa jo edellisenä päivänä tai iltana. Sattumalta talleteltiin kp 12 myöhään illalla vielä ennen miehen työreissua, vaikka tuskin sillä on merkitystä. En jaksa uskoa että tyhjillä rautavarastoilla alkio jaksaa kiinnittyä mihinkään.
Mies on pian ollu 1kk polttamatta :hello2
Onkohan tää meidän yk5 nyt vai 6.. :confused005 ehkä sitä vois syksyn aikana hakeutua johonkin tutkimuksiin, ainakin miehen osalta niin ollaan vähän viisaampia et kannattaako tässä keskenään hinkata tätä asiaa kuukausitolkulla vai tarviiko jotain hoitokeinoja.

Pauliina0, voimia sinule:Heartred! Kyllä se saa tuntua ja saat myös surra. Olen niin pahoillani:sad001

Unicornflaces, kyllä siellä tänekin haamu näkyy:happy: Toivottavasti lähtee vahvistumaan! Ja toivottavasti terot auttaa sulla. Itsellä toki eri tarkoitukseen oli/on terot. Minulla vuoto alkoi 2viime kierrossa jo niiden läpi :meh: Mutta nää on niin yksilöllisiä juttuja kyllä!

Tsemppiä uuteen kiertoon päätyneet!

Itsellä menossa kp 28. Dpo 12 oletetusti.
Eilen meinasi keittää yli, kun eräissä juhlissa kyseltiin se kuuluisa: koskas teille tulee? Se sai minut ärtyneen surulliseksi. Jotenkin on sellanen tunne, että oma hormonitoiminta on aivan vinossa ja takaraivossa jyskyttää, että olenko sittenkään ovuloinut. Vaikka tämä ajatusleikki ei johda mihinkään, kyllä se aikanaan sitten selviää. Nyt on kuitenkin menossa yk 4. Olisi ehkä pitänyt olla pyytämättä sitä ultraa silloin yrityksen alussa, kun kävin gynellä. Ei huolestuttaisi näin paljon joka välissä :sour: Varsinkin kun en sitä ovista tunnista. En tiedä pitäisikö varata uusi aika gynelle ja käydä kurkkaamassa tapahtuuko tuolla mitään. Mitä te t Pahoittelut tästä samasta valitusvirrestä:inpain::)

Voimia Pauliina0, virtuaalihalaus sinulle :Heartred:Heartred

Tsemppiä myös uuteen kiertoon joutuneille.. :oops:

Unicornflaces:llä haamuilee! Vahvistumisia sinne :smiley-bounce013

ON: Oon tässä odotellu menkkoja ja menny pari päivää ihan masentuneena ja väsyneenä... Nyt tänään kun aloin laskeen, niin tajusin tänään olevan dpo 17 :woot: En tosin usko vieläkään plussaan mutta todella outoa, että ei edelleenkään oo mitään menkkaoloja.. Ehkä mä uskaltaudun vielä testaamaan tänään :angelic: Tarvii vaan kaupasta hakea testi. Odotukset ei tosiaan oo korkeella mut tähän asti kuukautiset alkanut aina dpo 16 eli luteaali 15 pv..
Testaanko vielä vai odotanko niitä menkkoja? Kumpi on pahempi pettymys; nega testi vai punanen vuoto?

Kuumeilevat

Kaakkuri
/ 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20 / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 8/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Naala / 25 / toinen / ya 5/20

Mirri / 29 / toinen / ya 3/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 1

Tammenterho91 / 29 / toinen / ya 7/20 / yk1

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Plussanneet:

-Nennu-
/ 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Vaadin
Voimia Pauliina0, virtuaalihalaus sinulle :Heartred:Heartred

Tsemppiä myös uuteen kiertoon joutuneille.. :oops:

Unicornflaces:llä haamuilee! Vahvistumisia sinne :smiley-bounce013

ON: Oon tässä odotellu menkkoja ja menny pari päivää ihan masentuneena ja väsyneenä... Nyt tänään kun aloin laskeen, niin tajusin tänään olevan dpo 17 :woot: En tosin usko vieläkään plussaan mutta todella outoa, että ei edelleenkään oo mitään menkkaoloja.. Ehkä mä uskaltaudun vielä testaamaan tänään :angelic: Tarvii vaan kaupasta hakea testi. Odotukset ei tosiaan oo korkeella mut tähän asti kuukautiset alkanut aina dpo 16 eli luteaali 15 pv..
Testaanko vielä vai odotanko niitä menkkoja? Kumpi on pahempi pettymys; nega testi vai punanen vuoto?
Vaadimme ehdottomasti testiä ja tänne näytille!:grin

:Heartbigred

Kumpa ois joku muu syy...
Eikös esim. hematoomat voi vuotaa paljonkin ja olla silti vaarattomia? :sad001

Voimia Pauliina :Heartred

Pahoittelut uudesta kierrosta pingviiniemo ja muutkin :sad010:Heartpink

Mä tikutin yhden kerran ovista tässä kierrossa mielenkiinnosta, eli eilen aamupäivällä kp 13. Oli heti selkeä plussa, olis varmaan näyttänyt tasavahvaa viivaa jo edellisenä päivänä tai iltana. Sattumalta talleteltiin kp 12 myöhään illalla vielä ennen miehen työreissua, vaikka tuskin sillä on merkitystä. En jaksa uskoa että tyhjillä rautavarastoilla alkio jaksaa kiinnittyä mihinkään.
Mies on pian ollu 1kk polttamatta :hello2
Onkohan tää meidän yk5 nyt vai 6.. :confused005 ehkä sitä vois syksyn aikana hakeutua johonkin tutkimuksiin, ainakin miehen osalta niin ollaan vähän viisaampia et kannattaako tässä keskenään hinkata tätä asiaa kuukausitolkulla vai tarviiko jotain hoitokeinoja.

Vähän sun mies on jaksanut hyvin ton tupakoinnin lopettamisen kanssa! Ihan mahtavaa! :king

Noista rautajutuista...
Menin tänään apteekkiin hakemaan rautaa ja apteekkari sanoi, että obsidan sisältää myös C-vitamiinia. :eek:
Otin sen sitten heti, kun halusin raudan missä on C-vitamiini mukana, että imeytyis hyvin.
Pakkausselosteessa lukee, että obsidanissa on askorbiinihappoa, eli C-vitamiinia, muttei kyljessä tätä mitenkään mainosteta joten luulin ettei siinä ole.

Maltofer oli kiva, kun sain syödä ja juoda sen kanssa, mutta obsidan on 20e halvempaa, joten sillä nyt mennään. :happy:

Kuumeilevat

Kaakkuri
/ 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20 / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Naala / 25 / toinen / ya 5/20

Mirri / 29 / toinen / ya 3/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 1

Tammenterho91 / 29 / toinen / ya 7/20 / yk1

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Plussanneet:

-Nennu-
/ 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Niin monta piinaajaa ja sitten niin monta meitä joilla dpo 11 muuttui kp1. Kaikille soisi toiveiden täyttymisen, mutta kiitollinen olen että löytyy vertaistukea :smiley-angelic003

Pingviiniemo, Juliet92 taisi ainakin olla samassa veneessä, oliko muitakin? Miten pitkät kierrot teillä on yleensä? Mietin vaan että ollaanko me samassa tahdissa ensi kuussakin?:laughing002 Mun kierto on kaikkea väliltä 25-30 päivää, tämä siis 26kp:llä hieman normia lyhyempi. Olen alkanut vähän epäillä, että en ehkä ovuloi ollenkaan niissä pidemmissä kierroissa, kuten toissa kierrossa, joten on mielenkiintoista testata ovulaatiota taas tästä kierrosta. Toivottavasti ovuloisin, muuten alkaa mennä hankalaksi kun noita lyhyitä kiertoja on n. 1/3. Vai miten muuten lasketaan kierto, jos menkat alkaa tuollaisella kahden päivän tuhrulla? Lasketaanko ne viime kiertoon vai uuteen kiertoon? Tänään siis täälläkin alkoi kunnon vuoto, ja itse ajattelin että tänään olis kp2, kun se eka tuhrupäivä oli niin älyttömän vähäistä. Mut olisko tää vasta kp1 vai jo kp3? :think005 Ei ole mulla normaalisti tällaista ollut, sillä siis uusi kyselyikä :laughing001

Uutta kiertoa kohden siis! Ostin tänään geleet myös, en tiedä onko heistä apua, mutta ei kai haittaakaan?

Sormet edelleen ristissä teille ketkä vielä piinailevat! :happy093.

Moi kaikki pitkästä aikaa! :shy: Täällä on kp35 ja dpo ei mikään.. Dpo -18? :grin Ei tullut ovulaatiota tässä kierrossa, eli alhainenkin määrä hcg:tä (24) veressä voi estää ovulaation. Tämä on oma teoria, koska ultrassa ovulaatio oli tuloillaan ja oli ovulaatio-oireita. Mutta se siitä.

Toivon mukaan kohta alkaa se pitkään odotettu kp1 täälläkin, niin ollaan synkassa jonkun kanssa. Eilen ja tänään on kerran tullut ihan pieni tuhru. Ei ole normaalisti ikinä tuhrua, mutta tuhru selittynee oviksen puuttumisella. Uusi yritys alkaa siis ovulaation puolesta ensi kuussa toivon mukaan. Vielä on siis ihan pieni mahdollisuus toukokuun loppupuolen vauvaan, jos vuoto alkaa pian o_O

Ai niin, täällä kierto normaalisti 31 päivää.. Mutta ei taida olla ihan ajantasainen tieto, koska esikoisen synnytin helmikuussa, toukokuussa raskauduin uudestaan ja heinäkuun kahdeksastoista päivä oli lääkkeellinen tyhjennys :wtf:

Muokattu viimeksi:
Vähän sun mies on jaksanut hyvin ton tupakoinnin lopettamisen kanssa! Ihan mahtavaa! :king

Noista rautajutuista...
Menin tänään apteekkiin hakemaan rautaa ja apteekkari sanoi, että obsidan sisältää myös C-vitamiinia. :eek:
Otin sen sitten heti, kun halusin raudan missä on C-vitamiini mukana, että imeytyis hyvin.
Pakkausselosteessa lukee, että obsidanissa on askorbiinihappoa, eli C-vitamiinia, muttei kyljessä tätä mitenkään mainosteta joten luulin ettei siinä ole.

Maltofer oli kiva, kun sain syödä ja juoda sen kanssa, mutta obsidan on 20e halvempaa, joten sillä nyt mennään. :happy:

Milloin sulla olikaan kontrolliverikoe? :happy: Itse syön Ferrodania jonkun 200-400mg päivässä, siinäkin on c-vitamiinia :whacky011 Aamulla ja illalla otan täysmehun kanssa tyhjään mahaan ja en syö sitten kahteen tuntiin. Aika kova käsittely vatsalle kyllä.

Onnea myös plussanneille! Paljon superliimaa matkaan pienokaisille! :happy::Heartred

PauliinaO:lle kovasti tsemppiä piinaan! Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa!

Hammaslääkäri ei ole yleensä este raskaana, saako kysyä mitä sulle tehdään? Puudutteet käy myös raskaana olijoille ja nykyisin myös jos on välttämätöntä, niin pieniä röntgenkuvia voi ottaa (saman verran säteilyä tulee oleskelemalla 2 päivää ulkona), isoa koko suun ja leukojen kuvaa ei suositella.

Ei kun en mä tätä mieti, kun multa poistetaan visurit + kuvataan hampaisto, vaan sitä et kun mulla on perussairaus, joka yleensä räjähtää pienimmistäkin operaatioista, kuten just suun alueen leikkauksista (sairastan siis autoimmuuni-urtikariaa, johon liittyy voimakkaitakin nk. allergisia turvotuksia, jotka voi sitten pahimmillaan tukkia hengitystiet. Siksi syön nyt ennen ja jälkeen tmp lääkettä, jota ei yritysajalle/raskausajalle suositella lainkaan. Sovittiin sen takia, että tää olis välikierto, kun tarvii toi lääkitys olla niin vahva. Kiva kuitenkin, kun täsmensit, mä kerroin tai viittasin vähän epäselvästi tossa :)

Takaisin