Pauliina0
Jostain jotain jo tietävä
Nyt alko tulemaan runsaammin vuotoa 6+3. Tää tais olla tässä! Tiiän että näin pienet viikot ei pitäisi hetkauttaa mutta kun kyllä se vaan tuntuu 
:arghh: lääkäri sanoi että jos hanat aukeaa, antaa vaan vuotaa kunnolla. Eipä sitä minnekään kannata soitella tms. Vielä oli kyllä vahva positiivinen tikku testi. Se alkaa dit varmaan myöhemmin haalistua. Pidän pienenä ihmeenä jos seuraavassa ultrassa jotain on! Oon vaan yhdelle ystävälle kertonut irlssä tästä että silleen onneksi ei muita oo. Ja tää foorumihan on ihan mahti kun voi kirjoittaa ajatuksiaan. 
Zarar, mulla on tosi kova suolaisen himo oviksen aikana ja kaikki sipsit, pizzat menis!
Unicornflakes, nään kans haamun!
:arghh: lääkäri sanoi että jos hanat aukeaa, antaa vaan vuotaa kunnolla. Eipä sitä minnekään kannata soitella tms. Vielä oli kyllä vahva positiivinen tikku testi. Se alkaa dit varmaan myöhemmin haalistua. Pidän pienenä ihmeenä jos seuraavassa ultrassa jotain on! Oon vaan yhdelle ystävälle kertonut irlssä tästä että silleen onneksi ei muita oo. Ja tää foorumihan on ihan mahti kun voi kirjoittaa ajatuksiaan. 
Zarar, mulla on tosi kova suolaisen himo oviksen aikana ja kaikki sipsit, pizzat menis!
Unicornflakes, nään kans haamun!

Siis en kyllä yleensä vuoda näin paljon ja nyt alkoi (päivän) etuajassakin. Yk4 taitaa siis startata, mutta voin myöntää että masentaa.

eikä tosiaan mulla kerro oviksen läheisyydestä mitään. Ehkä viel no himpun verran enemmän et on jo sietämätöntä
Ei ole mulla normaalisti tällaista ollut, sillä siis uusi kyselyikä 

ehkä sitä vois syksyn aikana hakeutua johonkin tutkimuksiin, ainakin miehen osalta niin ollaan vähän viisaampia et kannattaako tässä keskenään hinkata tätä asiaa kuukausitolkulla vai tarviiko jotain hoitokeinoja.
Mutta nää on niin yksilöllisiä juttuja kyllä!
Varsinkin kun en sitä ovista tunnista. En tiedä pitäisikö varata uusi aika gynelle ja käydä kurkkaamassa tapahtuuko tuolla mitään. Mitä te t Pahoittelut tästä samasta valitusvirrestä
:)
En tosin usko vieläkään plussaan mutta todella outoa, että ei edelleenkään oo mitään menkkaoloja.. Ehkä mä uskaltaudun vielä testaamaan tänään :angelic: Tarvii vaan kaupasta hakea testi. Odotukset ei tosiaan oo korkeella mut tähän asti kuukautiset alkanut aina dpo 16 eli luteaali 15 pv.. 

Mun kierto on kaikkea väliltä 25-30 päivää, tämä siis 26kp:llä hieman normia lyhyempi. Olen alkanut vähän epäillä, että en ehkä ovuloi ollenkaan niissä pidemmissä kierroissa, kuten toissa kierrossa, joten on mielenkiintoista testata ovulaatiota taas tästä kierrosta. Toivottavasti ovuloisin, muuten alkaa mennä hankalaksi kun noita lyhyitä kiertoja on n. 1/3. Vai miten muuten lasketaan kierto, jos menkat alkaa tuollaisella kahden päivän tuhrulla? Lasketaanko ne viime kiertoon vai uuteen kiertoon? Tänään siis täälläkin alkoi kunnon vuoto, ja itse ajattelin että tänään olis kp2, kun se eka tuhrupäivä oli niin älyttömän vähäistä. Mut olisko tää vasta kp1 vai jo kp3?
Täällä on kp35 ja dpo ei mikään.. Dpo -18? 
Aamulla ja illalla otan täysmehun kanssa tyhjään mahaan ja en syö sitten kahteen tuntiin. Aika kova käsittely vatsalle kyllä.