Raskaaksi 2020

Mäkään en oikein aina hahmota mihin se viiva näissä liuskoissa tulee...
Paitsi ehkä sen viivan sitten mäkin testatessa näkisin, jos se siinä oikeasti olisi... :shy:
Puikoista tykkään juuri siksi, kun niissä tuntuu olevan selkeempi paikka viivalle.:happy:
Samoin! Jotenkin ihan pilipalivempaimia noi liuskat! :banghead:

Mä oon todennut, että itse saan aina aamupäivällä päivän toisesta pissasta vahvimmat ovisviivat. Sekin edellyttää, että juon aamulla hyvin vähän ja usein testaan jo puolentoista tai kahden tunnin pidätyksellä. Joudun siis tosiaan rajoittamaan juomista, normaalisti juon aika paljon vettä ja jos pidätän pidempään kuin pari tuntia, tuntuu että pissa on liian laimeaa enkä saa silloin kovin vahvoja viivoja vaikka otollinen aika olisikin. Omalla kohdalla on siis tarkkaan hiottu tämä taktiikka oviksen metsästyksessä :laughing002

Oon uteliaisuuttani kattonu digitikun viivat nyt muutamana päivänä, vaikka ohje sano että niistä ei voi päätellä, mutta kyllä vaan on toinen viiva tummunu tässä ku verrannu alusta asti, eli ehkä huomenna vois tikku paukkua:happy093huomenna pääsee pissimään vasta kolmen jälkeen koska työt, ja taidan hakee niitä normitikkuja kaveriks, jos joutuukin uuteen kiertoon (toivottavasti ei, talleteltu ahkerasti ja ressiki helpottanu kun kesäkurssit sai läpi) niin on digejä vielä jäljellä sitte.

ON: kp16, pientä jomoa taas alavatsalla ja nesteetki luistaa paremmin :shy: tule jo ovulaatio :smiley-angelic001

KYSYMYS
Ootteko miettiny mitään työnimiä valmiiksi tai puolivahingossa? mä mietin just, että työnimi kun vaan alkunsa saa, on varmaan se ihan oikea nimi, koska ne on niin loppuun mietitty, ettei osais sanoa muuten :smiley-angelic006

Oon uteliaisuuttani kattonu digitikun viivat nyt muutamana päivänä, vaikka ohje sano että niistä ei voi päätellä, mutta kyllä vaan on toinen viiva tummunu tässä ku verrannu alusta asti, eli ehkä huomenna vois tikku paukkua:happy093huomenna pääsee pissimään vasta kolmen jälkeen koska työt, ja taidan hakee niitä normitikkuja kaveriks, jos joutuukin uuteen kiertoon (toivottavasti ei, talleteltu ahkerasti ja ressiki helpottanu kun kesäkurssit sai läpi) niin on digejä vielä jäljellä sitte.

ON: kp16, pientä jomoa taas alavatsalla ja nesteetki luistaa paremmin :shy: tule jo ovulaatio :smiley-angelic001

KYSYMYS
Ootteko miettiny mitään työnimiä valmiiksi tai puolivahingossa? mä mietin just, että työnimi kun vaan alkunsa saa, on varmaan se ihan oikea nimi, koska ne on niin loppuun mietitty, ettei osais sanoa muuten :smiley-angelic006
Meillä puhutaan vaan kliseisesti kakkosesta :dance008

Demo, demostroitu tai oikeaoppisemmin demonstroitu :bookworm::hilarious: Toivottavasti saitte kiinni tästä mun onnettomasta tyylistä selittää :woot:

Ps. Menikö tuo sana nyt vieläkään oikein vaikka yritin? :hilarious:

Jahas, menkat lyheni päivällä ja yk5 kohti. Hassua ajatella, että kun alettiin haaveilla lapsesta ja yrittämään, niin lapsi olisi syntynyt alkuvuodesta. Nyt ne haaveet on heitetty pois, josko sitä kesävauvan saisi? :happy093.

Positiivisin mielin eteenpäin. Tsemppiä meille kaikille:Heartpink

Pauliina0, suuret pahoittelut mikäli tosiaan menee kesken, kovasti vielä toivotaan, että ei!

Voimia asian käsittelyyn! :Heartred

Vasta kun kunnon vuoto alkaa, se on kp1. tuhrupäivät menee vanhaan kiertoon. ja jos kunnon vuoto alkaa vasta klo 18 jälkeen illalla, niin kp1 lasketaan olevan vasta seuraavana päivänä. :)

aloy, itse oon laskenut kp1 vasta sen kun vuotoa tulee kunnolla, ei vain tuhrua. :happy:

:notworthy Kiitokset selvennyksestä! Takaisin kp2 siis. Ikää on mittarissa aivan karvan vajaa 37v, mutta mä oon ollut niin autuaan huoleton kierroista tähän asti, että olen kuin menkat olis vasta just alkanut. Ja pillerit lopetin siis jo 10v sitten, että ei ole siitäkään kiinni etteikö luomukiertoja olisi ollut pitkään aikaan...:smiley-ashamed005

Tsemppiä vielä kaikille viikonlopun jännääjille, vai alkoko meillä kaikilla jo uudet kierrot?

Tää odottelu tekee mut hulluksi. Nyt on muutaman päivän ollut rusehtavaa tiputtelua ja varsinkin eilen alavatsalla ja -selässä jomotusta. Tänään täysin nega testi ja oireet tipotiessään. Ensi torstaina pitäis menkkojen alkaa, joten katsotaan. :arghh:

KYSYMYS

Meillä on käytetty nimiä papu, ötökkä, toukka, loinen ( :hilarious:), alien, vauva, kakkonen...
Kolmannen yrityksestä puhutaan kolmonen, kolmas tai pieni. Vielä ei olla niin pitkälle tämän kanssa päästy, että olisi ollut aika työnimeä pohtia :oops:

Täällä kp23, dpo8 ja lämmöt tosi korkeella o_O yleensä luteaalissa 36,8 mutta tänään 37,2. Ja ei, ei tunnu mitenkään sairaalta. Voi tietty olla mitä vaan heittoa, mutta yleensä ne on mulla alaspäin :think005 vieläkin myös kuin ilmapallo mahassa, turvottaa, paineen tunne ja pissattaa.

Kp19 ja ovistestissä ”puolivaalea” viiva. Veikkaisin ovista maanantaille. Mua tympäisee nämä mun pitkät kierrot (35 päivää). Pelkkää odottamista.
Julkiselta tuli aika lapsettomuustutkimuksiin lokakuulle. Kaikesta huolimatta on sellainen olo, että jos kuitenkin raskautuisi ennen sitä :smiley-angelic001

Mä niin suunnittelin et tästä kierrosta testaan vasta, ku luullusta ovispäivästä on mennyt se 14 päivää. Nyt vasta alkamassa päivä 9 ja testasin ku mies sopivasti lähti reissuun, sain rauhassa testailla. Negahan se taisi olla, jotain viivan psikkaa näkyi, mut kuvaa en saa otettua. Nyt mietin omaa mielenterveyttäni odotella loppukierto :sad001 :banghead: kyseessä km.n jälkeinen yk 1, mikä on muutenkin superpitkä kierto ollut..

Huomenta!
Sattuipa silmiini mielenkiintoinen artikkeli Ylen uutissovelluksessa. Koska asia varmasti kiinnostaa täälläkin monia, laitan tähän linkin:
Nopein uimari ei hedelmöitäkään munasolua – naisen elimistö suosii geneettisesti yhteensopivan miehen siittiöitä:
"Apulaisprofessori Jukka Kekäläinen arvioi, että lapsettomuuden hoidon kannalta uudet tutkimustulokset antavat ainakin yhden osaselityksen siihen, miksi joillakin pareilla lapsettomuuteen ei löydy mitään syytä."

https://yle.fi/uutiset/3-11505054

Takaisin