Kiitos! Ihan loistava demo!View attachment 92990
Johkin nuille paikkeille toinen viiva karkeasti puhelimella hienosti demostroituna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Ihan loistava demo!View attachment 92990
Johkin nuille paikkeille toinen viiva karkeasti puhelimella hienosti demostroituna
Samoin! Jotenkin ihan pilipalivempaimia noi liuskat! :banghead:Mäkään en oikein aina hahmota mihin se viiva näissä liuskoissa tulee...
Paitsi ehkä sen viivan sitten mäkin testatessa näkisin, jos se siinä oikeasti olisi...
Puikoista tykkään juuri siksi, kun niissä tuntuu olevan selkeempi paikka viivalle.
Meillä puhutaan vaan kliseisesti kakkosestaOon uteliaisuuttani kattonu digitikun viivat nyt muutamana päivänä, vaikka ohje sano että niistä ei voi päätellä, mutta kyllä vaan on toinen viiva tummunu tässä ku verrannu alusta asti, eli ehkä huomenna vois tikku paukkuahuomenna pääsee pissimään vasta kolmen jälkeen koska työt, ja taidan hakee niitä normitikkuja kaveriks, jos joutuukin uuteen kiertoon (toivottavasti ei, talleteltu ahkerasti ja ressiki helpottanu kun kesäkurssit sai läpi) niin on digejä vielä jäljellä sitte.
ON: kp16, pientä jomoa taas alavatsalla ja nesteetki luistaa paremmin tule jo ovulaatio
KYSYMYS
Ootteko miettiny mitään työnimiä valmiiksi tai puolivahingossa? mä mietin just, että työnimi kun vaan alkunsa saa, on varmaan se ihan oikea nimi, koska ne on niin loppuun mietitty, ettei osais sanoa muuten
Itsellä on nyt ”jo” kp11. Oviksen metsästystä. Riippunee oviksista sitten, kuinka samoissa mennään.
Vasta kun kunnon vuoto alkaa, se on kp1. tuhrupäivät menee vanhaan kiertoon. ja jos kunnon vuoto alkaa vasta klo 18 jälkeen illalla, niin kp1 lasketaan olevan vasta seuraavana päivänä. :)
aloy, itse oon laskenut kp1 vasta sen kun vuotoa tulee kunnolla, ei vain tuhrua.
KYSYMYS
Ootteko miettiny mitään työnimiä valmiiksi tai puolivahingossa? mä mietin just, että työnimi kun vaan alkunsa saa, on varmaan se ihan oikea nimi, koska ne on niin loppuun mietitty, ettei osais sanoa muuten
Kyllä tossa jotain näkyy! Toivotaan parasta
Joku haamu siellä kurkkii! Ja mä en yleensä näe mitään ylimääräisiä :)
Näkyy tännekki.