Eipähän jää enää arvailunvaraa
Nyt kp35/rv 4+2
onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eipähän jää enää arvailunvaraa
Nyt kp35/rv 4+2
Ensinnäkin tsemppiä kaikille piinailijoille, meitä on huikean monta samoissa päivissä. Iik!!!
Flikka ja Mrs S - todella symppaan teitä liian aikaisesta testaamisesta. Tein sitä itsekin ja tuloksena oli mulle vaan lisää epävarmuutta.
Varovaiset onnittelut kaikille haamuttaneille, ja Nennulle rohkaistun sanomaan jo oikeat onnittelut!
Ja Aloy, pidän sulle paljon peukkuja. Niin kauan kuin ei ole punaista on toivoa!
Mikäs päivä piinailijoilla pitäisi alkaa menkat? Täällä sunnuntaina, eli maanantaina olisivat virallisesti myöhässä!
Ei edelleenkään mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Olisiko oireettomuus oire? On tää vaan hullua
Kiitos RouvaKettunen! Tämä oli tähän mennessä viikon kohokohta. Repesin tälle ihan täysin!Otan kantaa myös yrityspuuhaan..... Musta oli tosi lohduttava vertaus et simpat pimpassa on vähän niinku piimä juomslasissa, aina jää reunoille! Et joka toinen päivä tai vaikka harvemminkin riittää jos kaikki muu natsaa!
Täällä dpo1, piinaviikot virallisesti käynnissä!
Meillä paljastui eilen kylppärirempan yhteydessä laaja kosteusvaurio kylppäristä - makuuhuoneen lattian alle. Alkujaan rakennusvirheestä lähtenyt, eli on saanu pikkuhiljaa vuotaa 15 vuoden ajan pahentuen nyt lähiaikoina Meillä ei täälä haise home tms. Itse asunut 11 v sitten homeasunnossa ja näin ollen altistunut, mutta täälä ei oireita oikein oo ollut, välillä perus flunssaa ja allergista nuhaa, mutta ei mitään samanlaista kuin ekassa asunnossani. Lapsi ei oireile, mutta hän nukkuukin ihan eri puolella taloa.
Mutta tämä selittäisi keskenmenot. Sisäilmaongelmat ja home on yks syy selittämättömiin keskenmenoihin. Just tällähetkellä mulla on poskiontelotulehdus, mikä oli viimeksi melkein vuosi sitten. Eli ei kovin usein.
Täs nyt ollaan vähä kädettömiä, omistusasunto kyseessä. Vauvahaaveet nyt varmaan saa jäädä siksi aikaa kun selviää kuinka tästä jatkuu.