Raskaaksi 2020

Ensinnäkin tsemppiä kaikille piinailijoille, meitä on huikean monta samoissa päivissä. Iik!!!

Flikka ja Mrs S - todella symppaan teitä liian aikaisesta testaamisesta. Tein sitä itsekin ja tuloksena oli mulle vaan lisää epävarmuutta. :smiley-ashamed004

Varovaiset onnittelut kaikille haamuttaneille, ja Nennulle rohkaistun sanomaan jo oikeat onnittelut! :Heartred

Ja Aloy, pidän sulle paljon peukkuja. Niin kauan kuin ei ole punaista on toivoa!

Jotenkin lohdullinen ajatus etten ole yksin piinailemassa, vaan voidaan porukalla odotella päivien (ja raskaustestien) kulumista. :laughing002 Ensi viikko onkin sitten meillä monella jännää aikaa, tsemppiä jokaiselle haaveilijalle ja toivotaan kunnon plussa-aaltoa tuleville päiville. :smiley-angelic001

Onnea nennu!! :Heartbigred

Täällä aivan sekaisin ajatukset. Pahinta peläten. Eli varhaisultrassa käyty ja näkyi vain raskauspussi. Liekö syytä olettaa että on tuulimuna. Erittäin vahva oli eilen edelleen r testi. Sain viikon päähän uuden ajan. Mies on sitä mieltä että aivan turhaan stressaan ja kyllä siitä vauva tulee. Näillä viikoilla kun pitäisi näkyä jo muutakin (6) ellei nyt sitten hedelmöittyninen tapahtunut myöhemmin. Jaa a:sad001
Sori pessimistisyys!! Kemiallisia on vaan takana ja ei jaksais lähteä yk 11:sta:wacky:

Jokatapauksessa kaikille piinailijoille edelleen tsemppiä. Mukava lukea dpo oire päiväkirjoja:Heartbigred

Onnea Nennu!! ❤️

Täällä dpo 13. Pakko oli aamupissasta vielä tehdä testi. Onestepin liuskaan joku viivan paikka? En oo tähän ennen saanut mitään.
En tiiä näkyykö tuossa. Tuli testiajalla ja vahvistui kuivuessaan, mutta taitaa tosiaan olla vaan viivan paikka.
Rfsu puikkoon viivanpaikka. En saanut ees hyvin kuvaa kun se haaleni testiajan jälkeen ehkä vähän?
Kyllä on jännää.. Tänään ollut aika kovaa juilintaa alavatsalla.
Hassua kun kaikki mun testit antaa jotain viivan paikkaa ja roskishaamua. Mikä on oikeesti luotettava testi?

Liitteet

• IMG_20200819_102116.jpg
    IMG_20200819_102116.jpg
    22.2 KB · Katsottu: 207
  • IMG_20200819_102316.jpg
    IMG_20200819_102316.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 211
Onneksi testiviivan vahvuus tai pupuilukertojen määrä (onko 100 vai 90krt. Yhden viikon aikana :hilarious:) ei vaikuta mahdolliseen raskautumiseen.

Tasavahvat viivat testissä tai hymynaama, oikein ajoitetut yhdynnät ja ovulaation tapahtuminen taas on niitä asioita jotka vaikuttaa mahdolliseen raskautumiseen.

Älkää rakkaat kanssa siskot siis ottako paineita jos oma ovistestit pysyy vain tasavahvana (tämäkin on plussa! :dance008) eikä testiviiva vahvistu tummemmaksi. Samoin seksikertojen määrä, monet pohtii riittääkkö jos kahden päivän välein. Kyllä sen pitäisi riittää, toki sitä saa harrastaa niin paljon kuin haluaa, mutta seksikertojen määrä tuskin kovin vaikuttaa raskautumisen mahdollisuuksiin jos seksiä on muuten tarpeeksi tasaisesti. Raskautuminen ei vaadi kahdenkymmenen kerran määrää O+ jälkeen onnistuakseen :Heartpink
Eikä siihen taida myöskään vaikuttaa se millaista yhdyntä on (rajua vaiko rentoa). Toki stressi ja väkinäisyys varmasti syö.

Se on vähän kuun ja tähtien asennosta ja tietysti yksilöllisistä jutuista kiinni myös ns ”terveillä” pareilla :angel5

En tiedä mikä tämän viestin pointti oli, mutta toivoisin niin kaikille pysyvää plussatulosta ja tiettyä mielenrauhaa ! :Heartpink
Täällä on huippua porukkaa kirjoittelemassa !

Onnittelut Nennulle :happy:

Milalai, paljon voimia sinne teidän tilanteeseen. Varmasti monella tapaa raskas elämänvaihe kaikkineen!

Itsellä mahdollisesti dpo9 meneillään. Alaselkää särkee, mutta uskon sen johtuvan vaan siitä että on jumissa. Montapäivää on jo tuntunut jomotusta alavatsalla niin että menkat olisi alkamassa. Kosteat tunnelmat alaosastossa ei anna olettaa, että niin lävisi. Tänäaamuna vatsakin vähän vaivaa, vessassa joutuu ravaamaan vähän väliä tänään. Mitä ei tapahdu normaalisti edes tähän aikaan kierrosta.:bored:

Itse olen myös aivan mahdoton testailija :grin Koitan nyt vain sitkeästi odotella viikonloppuun testailujen kanssa. Odottavan aika on pitkä, niin on myös piinailijankin!

Kattisella on haamujen esiäiti ylemmässä testissä, jännää...

Nennulla ei jää enää arvailujen varaan viivat, upeat!!!!

Otan kantaa myös yrityspuuhaan..... Musta oli tosi lohduttava vertaus et simpat pimpassa on vähän niinku piimä juomslasissa, aina jää reunoille! Et joka toinen päivä tai vaikka harvemminkin riittää jos kaikki muu natsaa!

Täällä dpo1, piinaviikot virallisesti käynnissä!

Mä olen pysytellyt sivummalla ja vaan välillä käynyt vähän kurkkimassa mitä täällä tapahtuu.

Mulla menossa nyt kp 35 ja ovista en tässä kierrossa tikuttanut. Arvioin oviksen oireiden perusteella jo päiville 13-14. Rtesti näytti ainakin vielä kp 32 negaa. Jännäilen tässä, että voisiko ovis olla kuitenkin ollut myöhempään, kun ei niitä menkkoja vieläkään näy.

Nyt menossa tosiaan jo yk 10 ja kierrot olleet tänä aikana kaikkea 28-38 päivän välillä. Eli sinällään pitkä kiertokaan ei ole uusi juttu. No jatketaan jännäilyä..

Onnea Nennu! ❤️

Voimia Pauliina, toivottavasti seuraavassa ultrassa näkyisi syke ja kaikki olisi kunnossa ❤️ varmasti tosi stressaavaa odotella tietoa.

On: ovis oli viikon myöhässä ja menkkoja odottelin eilen saapuvaksi. Ei näkynyt ja olo oli ihan samanlainen kuin viimeksi kun olin raskaana. Olin aivan varma että nyt se plussa vihdoin tulee ja päätin tehdä testin illalla. Mutta taas tuli tyhjä arpa, negojen nega :sad001 Itkuhan siinä sitten tuli. Jotain on pielessä kun aiemmin raskauduin heti (vaikkakin ne päätyivät keskenmenoon), mutta nyt ei tapahdu mitään. On niin ahdistavaa. Onneksi te täällä ymmärrätte miltä tuntuu. Tänään on ollut tosi kovia kipuja ja pyyhkiessä alkanut tulemaan ruskeaa vuotoa. Eiköhän ne hanat viimeistään huomenna aukea.

@RouvaKettunen @vauvakuume ♡ Kumman lohduttavaa ja hirveän tsemppaavaa oli lukea nuo teidän viestit - välillä sitä murehtii ja miettii päänsä ihan pyörälle ja jää jumiin:laughing002

Onnea Nennulle plussaamisesta!

Milalai, ai kamala D: Toivottavasti saatte jonkun tilapäisen asunnon jostain remontin ajaksi. Inhottavan stressaava tilanne kaiken muun arjen pyörityksen keskellä.

Mikäs päivä piinailijoilla pitäisi alkaa menkat? Täällä sunnuntaina, eli maanantaina olisivat virallisesti myöhässä!

Ei edelleenkään mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Olisiko oireettomuus oire? On tää vaan hullua:laughing021

Mä hoksasin ton flon vasta nyt :smiley-ashamed004 sen mukaan ovis olis 5 päivän päästä ja eiköhän tässä voi pikkuhiljaa taas aloittaa kunnolla yritys tälle kierrolle!:smiley-bounce016

Vähän seuraillut taka alalla, ton kierron jälkeen kun ne menkat sieltä alkaa niin tulee pienen pieni epätoivon tunne, ja nyt on vasta yk 2 menossa. :banghead:

Flo ennustaa menkkoja ensi viikon torstaiksi. On vasta toiset km jälkeen, joten nehän voi alkaa milloin vaan.
Mulla oli tästä kierrosta niin vahva tunne. Että tää on se kierto!
Mä tiesin keskenmenon heti plussan jälkeen, kai mä nyt saan uskoa, jos on olo että se vauva tulee.
Nyt tänään alkanut kuitenkin ne tutut kiukunpuuskat (toistaiseksi vaan oman pään sisällä), että pakko topuutella itseään :oops:
Yritän siis olla stressaamatta ja ajatella, että nyt sitä kolmatta ei sitten vaan ollut meille tarkoitettu.
Voitte arvata, miten hyvin onnistuu tuo ajattelu :rolleyes:

Täällä riittää piinailijoita, paljon tsemppiä kaikille! :smiley-bounce013

Mulla piti alkaa menkat eilen mutta ei ole näkynyt. Eilen aamulla jäi paperiin ihan vähän sitä vaalean punertavaa vuotoa, mutta sen jälkeen ei mitään. En tehnyt tänään uutta testiä, kun se eilinen oli sen verran selkeä että jos ei ne menkat ala niin pakko se on kai alkaa uskoa plussaan :whacky011

Välillä käyn vilkuilemassa että mitäs tänne kuuluu. Onnittelut plussanneille ja tsempit piinailijoille!

Halusin tulla komppaamaan vauvakuumeen viestiä! Meillä oli 2 päivää ennen ovista seksiä ja pari päivää oviksen jälkeen. Ajattelin että tää kierto oli tässä, ei muutakun seuraavaa kohti. Eipä tarvinnut mennä seuraavaa kohti sillä plussa siitä kierrosta tuli!

Vinkkinä siis kaikille, että älkää stressatko määriä, laatua, mielentilaa yms yms! Nauttikaa toisistanne just teidän omalla tavalla ja kyllä se tärppi sieltä tulee kun on tullakseen :happy:

Suuren suuret plussapuhurit kaikille!:smiley-bounce016

Mulla ois Cluen mukaan ovis tänään, ei toistaiseksi tuntemuksia muuta ku kosteutta ja seksihalut nousussa. Lähdettiin eilen reissuun ystäväperheen luokse, testit unohtui kotiin eikä tuolla kaupassa ollut. No, tänään on talletus tehty, mahd. illalla uusiks ja huomenna jos saadaan onnistumaan. :p Niin kutkuttavaa. En varmaan ees uskalla ottaa yhtään kaljaa tänään etten pilaa tsäänssiä :laughing002 Vaikka tuskin on yhdestä tai kahdesta saunakaljasta kiinni...

Otan kantaa myös yrityspuuhaan..... Musta oli tosi lohduttava vertaus et simpat pimpassa on vähän niinku piimä juomslasissa, aina jää reunoille! Et joka toinen päivä tai vaikka harvemminkin riittää jos kaikki muu natsaa!

Täällä dpo1, piinaviikot virallisesti käynnissä!
Kiitos RouvaKettunen! Tämä oli tähän mennessä viikon kohokohta. Repesin tälle ihan täysin! :hilarious::laughing021

Täällä odotellaan vuotoa loppuvaksi. Nyt kp4/32-35. Yk 2.

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille ja tsemppiä kanssapiinailijoille!
Täällä kp 23, yk 6,o ollut jossain kohtaa viime viikkoa, en tarkkaan tiedä kp 16-19 oli kosteaa tuntui ajottain nippailua, teki mieli seksiä ja harrastettiinki... Tässä oli muutaman päivän aika normaali olo.. tänään tosiaan kp 23 oon ollu tosi väsy koko päivän, eilen tuli finni tänään lisää. Tänään ollut rinnat vähän arat ja maha kipeä sellaista kovaa menkkajomoa ja väsymyksen ja finnien lisäksi tulikin vahva epäily että menkat siellä tekee tuloaan. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä että saa nähä mihin kehittyy.. toive on kyllä kova toukokuun vauvaan!

Meillä paljastui eilen kylppärirempan yhteydessä laaja kosteusvaurio kylppäristä - makuuhuoneen lattian alle. Alkujaan rakennusvirheestä lähtenyt, eli on saanu pikkuhiljaa vuotaa 15 vuoden ajan pahentuen nyt lähiaikoina :sad001 Meillä ei täälä haise home tms. Itse asunut 11 v sitten homeasunnossa ja näin ollen altistunut, mutta täälä ei oireita oikein oo ollut, välillä perus flunssaa ja allergista nuhaa, mutta ei mitään samanlaista kuin ekassa asunnossani. Lapsi ei oireile, mutta hän nukkuukin ihan eri puolella taloa.

Mutta tämä selittäisi keskenmenot. Sisäilmaongelmat ja home on yks syy selittämättömiin keskenmenoihin. Just tällähetkellä mulla on poskiontelotulehdus, mikä oli viimeksi melkein vuosi sitten. Eli ei kovin usein.
Täs nyt ollaan vähä kädettömiä, omistusasunto kyseessä. Vauvahaaveet nyt varmaan saa jäädä siksi aikaa kun selviää kuinka tästä jatkuu.

Voi eikä, tämäkin vielä :sorry:
Mullahan tää autoimmuunisairaus on lähtöisin lapsuuden pahasta kosteusvaurio altistumisesta. Tänä päivänä oon edelleenkin äärimmäisen allerginen homeille. Uskon kanssa vahvasti tohon, että vaikuttaa raskauksiin ja voi aiheuttaa keskenmenoja. Meillähän tällä hetkellä kanssa home-ongelma, mut ilmeisesti kylppärissä, voi olla jotain lattian allakin, mut onneksi ei omistusasunto vaan ollaan vuokralla ja ekat tavarat päästään roudaamaan uuteen asuntoon perjantaina. Nyt vielä noin viikko tässä toisessa kämpässä ja tiukkaa tekee :bag:

Halusin vaan sanoa, että homeet on oikeesti vaikeasti immuniteettiä heikentäviä, niiden pitkäaikaiset haitat pahoja, mutta kaikki ei niitä saa. Tiedän myös mikä *elvetti se on kun omistusasunto on homeessa ja sitä lähdetään korjaamaan. Mun vanhemmilta meni kaikki rahat siinä, mutta lopulta saatiin talo kuntoon. Ei ollut kyllä muita vaihtoehtoja kun myydä talo sen jälkeen.
Niin, ja kaikki homeethan ei haise. Yleensä kaikkein vakavimpia on just ne hajuttomat kuivassa kasvavat sienet, jotka tarvitsee vain vähän vettä tuottaakseen toksiineja :sad001

Toivottelen teille suurin määrin tsemppiä, toivottavasti saatte ongelman korjattua pikapuoliin :Heartred:smiley-angelic003

Takaisin