Raskaaksi 2020

Täällä on nyt virallisesti aloitettu pikku kakkosen yritys. Meillä ennestään poika 10/19 syntynyt ja hänen kohdalla raskautuminen tapahtui ällistyttävän helposti, ensimmäisen kierron ekasta yhdynnästä... Nyt jostain syystä koen, ettei yhtä hyvä tuuri voi käydä toiste. Tällä hetkellä kp19 ja ovulaatio viime viikolla (oireista päätellen). Nyt odotan kuumeisesti, milloin voisin tehdä ekan testin :nailbiting:

Tänään oli se hetki, kun jonkun toisen vauvauutinen sai mut kyyneliin. Ennen ei näin ole tapahtunut, mutta nyt kun oma yritys vaan venyy niin tuntuu erittäin epäreilulta, että joku toinen oli raskautunut lähes heti. Täällä jotenkin sitä osaa olla iloinen kaikkien raskausuutisista, mutta tosielämän uutiset tuntuu sitten näköjään pahemmalta.

Nyt näyttää olevan monella piinapäivät, joten peukut kaikille. Toivotaan taas oikein kunnon plussa-aaltoa :wav

Dpo 12. Menkkamaista juilintaa ja märkää. Nega testattu päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä. Näin kuumalla kelillä tulee juotua vettä niin paljon että ei pysty paria tuntia kauempaa pidättään :D mutta eiköhän ne roskishaamut ollu turhia ja menkat alkaa parin päivän päästä. Vaikka toki toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa, mutta sieltä ne taitaa alkaa, kun jotain ihan pientä ruskeeta limatuhrua tuli äsken. :sad001

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille :Heartred

❤️

Tänään oli se hetki, kun jonkun toisen vauvauutinen sai mut kyyneliin. Ennen ei näin ole tapahtunut, mutta nyt kun oma yritys vaan venyy niin tuntuu erittäin epäreilulta, että joku toinen oli raskautunut lähes heti. Täällä jotenkin sitä osaa olla iloinen kaikkien raskausuutisista, mutta tosielämän uutiset tuntuu sitten näköjään pahemmalta.

Nyt näyttää olevan monella piinapäivät, joten peukut kaikille. Toivotaan taas oikein kunnon plussa-aaltoa :wav

Samoja fiiliksiä ollut! Toki puhissut vaan pienessä mielessäni ja miehelle lähinnä läpällä heittänyt, että nyt kun me yritetään niin alkaa joka tuutista tulemaan vauva uutisia. Toki niihin myös kiinnittää huomiota ihan eri tavalla. Toivottavasti teillä tärppäisi ❤️

Kauhea makeanhimo taas iskenyt kuten aina luteaali vaiheessa. Mies tossa soitti kun olin juuri lapset pistänyt sänkyyn ja kännykästä musiikkia. Laitoin kaiuttimelle kun jäi kännykällä hommat kesken ja mies alkaa puhumaan sipseistä ja haluaisinko itse suklaata. (Hyvä kysyä niin en jupise herkuttelusta hälle jos syön itsekkin muulloin kuin karkkipäivänä :D ) Sanoin miehelle että on kaiuttimessa ja lapset kuulee. Ne mitää kuullu kun zippasivat alle 5 minuutissa :D ennätys!

Moi! Mä sain vihdoin tänä aamuna tämmöset, tässä kierrossa ajateltiin että jatketaan ens kuussa kun on yhet juhlat tässä kuun lopussa ja oli jollain tavalla väsynyt "yrittämään". Ei harrastettu seksiäkään kun pari kertaa...

Liitteet

• 20200818_215049.jpg
    20200818_215049.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 232
Gaah, täällä dpo 11 muuttui kp 1:si. Ainakin uskon näin :sad001. Lounaan aikoihin alavatsaa juili niin kovasti, että olin varma menkkojen alkamisesta. Kävin vessassa, ja pyyhkiessä paperiin tuli aika paljon, n. 2€ kolikon kokoinen läikkä rusehtavaa valkovuotoa. Vielä olin pitänyt toiveita yllä, että olisin sittenkin raskaana, joten pettymys se tietenkin oli. Olin juuri menossa tärkeään työpuheluun, joten laitoin siteen ja otin ibuprofenin kipuun.

Nyt (6h myöhemmin) tilanne on se että alavatsaa juilii edelleen, mutta ei niin paljon että särkylääkettä tarviis lisää, mutta vielä ei myöskään tule verta siteeseen asti. Pyyhkiessä tulee edelleen lisää rusehtavaa. Mutta niin kai sitten olen vain optimistinen luonteeltani, että nyt heräsi taas toivo, että ehkä tää onkin vain kiinnittymisvuotoa? Voisiko sitä tulla vielä dpo11? Ja sit heti perään tulee mieleen, että mitä mä meninkään tekemään kun otin ibuprofenin?!? :banghead:

Huoh, ei kai tässä mitään muuta voi kun odottaa ja katsoa miten vuoto lisääntyy :dontknow

Sorruin tekemään testin :rolleyes:
Eihän siinä mitään näkynyt, kun ei ole edes herkkiä testejä. Joten eipä ollut paljon apua siitä :hilarious:
Jatketaan siis menkkojen odottelua!
En tiedä miksi piti testata, kun ei ole kuin vasta kp21 ja tiesin testin näyttävän vasta myöhemmin. Mutta ainahan sitä voi toivoa :rolleyes:

Sorruin tekemään testin :rolleyes:
Eihän siinä mitään näkynyt, kun ei ole edes herkkiä testejä. Joten eipä ollut paljon apua siitä :hilarious:
Jatketaan siis menkkojen odottelua!
En tiedä miksi piti testata, kun ei ole kuin vasta kp21 ja tiesin testin näyttävän vasta myöhemmin. Mutta ainahan sitä voi toivoa :rolleyes:

I feel you!!! :grin Mäkin sorruin tekemään testin, vaikka eihän siinä oikeesti voi mitään vielä näillä päivillä näkyä. En vaan kestänyt enää tätä odottelua :banghead:

Ymmärrän niin hyvin mitä tarkoitat :Heartred

Gaah, täällä dpo 11 muuttui kp 1:si. Ainakin uskon näin :sad001. Lounaan aikoihin alavatsaa juili niin kovasti, että olin varma menkkojen alkamisesta. Kävin vessassa, ja pyyhkiessä paperiin tuli aika paljon, n. 2€ kolikon kokoinen läikkä rusehtavaa valkovuotoa. Vielä olin pitänyt toiveita yllä, että olisin sittenkin raskaana, joten pettymys se tietenkin oli. Olin juuri menossa tärkeään työpuheluun, joten laitoin siteen ja otin ibuprofenin kipuun.

Nyt (6h myöhemmin) tilanne on se että alavatsaa juilii edelleen, mutta ei niin paljon että särkylääkettä tarviis lisää, mutta vielä ei myöskään tule verta siteeseen asti. Pyyhkiessä tulee edelleen lisää rusehtavaa. Mutta niin kai sitten olen vain optimistinen luonteeltani, että nyt heräsi taas toivo, että ehkä tää onkin vain kiinnittymisvuotoa? Voisiko sitä tulla vielä dpo11? Ja sit heti perään tulee mieleen, että mitä mä meninkään tekemään kun otin ibuprofenin?!? :banghead:

Huoh, ei kai tässä mitään muuta voi kun odottaa ja katsoa miten vuoto lisääntyy :dontknow
voi hitsi, mulla kävi viime kierrossa sama. ensin vaan vähän rusehtavaa ja kivut, sit otin ibuprofeenin ja kaduin heti et pitikö se nyt jo ottaa... mutta mulla ne menkat tulikin sieltä. eikä se yks ibuprofeeni nyt oikeasti maailmaa kaada! miten siellä kävi? alkoiko vuoto vai jännäätkö vielä? :)

täällä dpo5. dpo1-3 oli rinnat arat, dpo4-5 ollu tosi kosteeta ja jatkuva pissahätä, eilen illalla repäisykipua oikealla. mutta lupasin itelleni etten tee mitään odotuksia oireiden perusteella, joten annetaan vaan ajan kulua...:shy:

Muokattu viimeksi:
Täällä piinaillaan, oirepäiväkirjaa.
Dpo 1-5 ei kertakaikkiaan oireita
Dpo 6-7 - jatkuva pissahätä, mutta liittynee "ei nestehukalle" - kampanjaani... muuten ei sitten mitään.
Dpo 7 - illalla yhdet voimakkaat repäisykivut ja alavatsakipua joka tietysti herätti toiveita, muuten nada.
Dpo 8 - testasin vähän hulluuttani aamulla ja aivan puhdas NEGA (RFSU:n herkkä). Lievä alavatsakipu jatkuu, nivuskipua. Ainoa "oikea" oire on vakaa usko raskauteen tuloksesta huolimatta.

Dpo 9 - aamulla testattu puhdas NEGA. Lähes täysin oireeton olo, nukuin ekstrasikeästi ja urheillessa tuntui toisessa nivusessa. Optimismi loppuu, ei raskaana. Mietin, olisiko ovis voinut olla päivää myöhemmin (unohdin yhden aamulämmön mittauksen).

Dpo 10 (tänään) - aamulla täysin oireeton olo, ei mitään tuntemuksia esim. rinnoissa.

Ok Viimeinen rfsu:n herkkä testi. Ehkä rikki? Testiajalla ruutuun piirtyy selvä haamu, mutta vain puolikas. Muistelen, että samalla lailla on jollain muullakin joskus ollut ja silloin tulos oli oikeasti ei-raskaana.

En saanut kuvaa, sillä testiajan jälkeen viiva "valui" tavalliseksi hailakaksi haamuksi, joka on vain epätasainen. Siispä kauppaan ja huomenna uudestaan, vaikka aika skeptinen olenkin (testi käyttäytyi siis hyvin oudosti, ja väri haaleni jatkuvasti, kun yleensä minulla on ajan kanssa vahvistunut jos positiivinen).

Ensinnäkin tsemppiä kaikille piinailijoille, meitä on huikean monta samoissa päivissä. Iik!!!

Flikka ja Mrs S - todella symppaan teitä liian aikaisesta testaamisesta. Tein sitä itsekin ja tuloksena oli mulle vaan lisää epävarmuutta. :smiley-ashamed004

Varovaiset onnittelut kaikille haamuttaneille, ja Nennulle rohkaistun sanomaan jo oikeat onnittelut! :Heartred

Ja Aloy, pidän sulle paljon peukkuja. Niin kauan kuin ei ole punaista on toivoa!

Onnea @-Nennu- :gen014

Tänään aamulla testattu vielä varmuuden vuoksi digitaalisella nega. Osasin tuota odottaa, mut mies eilen positiivisena, että jos kuitenkin olisit raskaana, kun ei menkkoja tule. Ja itkuhan tässä tulee :smiley-angry017

Nyt on ollut pari päivää tuntemuksia alavatsalla, että josko ne menkat alkaisi nyt tämän viikon aikana.

Meillä paljastui eilen kylppärirempan yhteydessä laaja kosteusvaurio kylppäristä - makuuhuoneen lattian alle. Alkujaan rakennusvirheestä lähtenyt, eli on saanu pikkuhiljaa vuotaa 15 vuoden ajan pahentuen nyt lähiaikoina :( Meillä ei täälä haise home tms. Itse asunut 11 v sitten homeasunnossa ja näin ollen altistunut, mutta täälä ei oireita oikein oo ollut, välillä perus flunssaa ja allergista nuhaa, mutta ei mitään samanlaista kuin ekassa asunnossani. Lapsi ei oireile, mutta hän nukkuukin ihan eri puolella taloa.

Mutta tämä selittäisi keskenmenot. Sisäilmaongelmat ja home on yks syy selittämättömiin keskenmenoihin. Just tällähetkellä mulla on poskiontelotulehdus, mikä oli viimeksi melkein vuosi sitten. Eli ei kovin usein.
Täs nyt ollaan vähä kädettömiä, omistusasunto kyseessä. Vauvahaaveet nyt varmaan saa jäädä siksi aikaa kun selviää kuinka tästä jatkuu.

Onnea Nennu!!

Mun viiva raskaustestissä oli kun olikin ovis :hilarious: Ihan super jännää, et LH huippu näkyy noin hyvin r-testissä! Nyt oli siis nega taas. Talletteluja kyllä tehtiin, luulis että tollasen viivan aikaansaava ovis ois sit sellanen et johtaa raskauteen :angelic::hilarious:

Takaisin