Raskaaksi 2020

Täällä näin
Kp17 tallettelus
Kp20 tallettelua
Kp 22 tallettelua
Kp 23 ovisplussa
Kp24/dpo0 ei poikkeavaa
Dpo 1 kuivaa
Dpo 2 välillä alavatsajuilintaa ja vv holahdus pyttyyn
Dpo 3 juilintaa ja kuivaa
Dpo 4 kuivaa
Dpo 5 kuivaa, kovaa juilintaa ja kipua
Dpo 6 (tänään) kuivaa Ja väsymystä

Täällä piinaillaan, oirepäiväkirjaa.
Dpo 1-5 ei kertakaikkiaan oireita
Dpo 6-7 - jatkuva pissahätä, mutta liittynee "ei nestehukalle" - kampanjaani... muuten ei sitten mitään.
Dpo 7 - illalla yhdet voimakkaat repäisykivut ja alavatsakipua joka tietysti herätti toiveita, muuten nada.
Dpo 8 - testasin vähän hulluuttani aamulla ja aivan puhdas nega (RFSU:n herkkä). Lievä alavatsakipu jatkuu, nivuskipua. Ainoa "oikea" oire on vakaa usko raskauteen tuloksesta huolimatta.
Dpo 9 - huomenna! Lannistumatta säälittävän vähistä oireista ja negasta aion testata lisää. :laughing002

Missä dpossa muut piinailijat olette suunnitelleet testaavanne?

Täällä dpo 13 ja en ole uskaltanut testata uudestaan dpo 10 aamun jälkeen. :hilarious: Dpo 8 ja 10 siis tuli ne haamulaiset. Flo ja Clue ennustaa menkkoja huomiselle mutta vielä ei ole alkanut tiputteluvuoto, joka alkaa mulla aina kaks päivää ennen kp 1 (varmaan alkaa heti kun kirjotan tän!). Menkkajomotuksia on ollut melkein viikon enemmän ja vähemmän ja pelkään aina kun meen vessaan, että nyt se tiputtelu on alkanut. Hassua kun tää mun pakko testata liian aikaisin on kääntynyt siihen etten uskalla testailla :grin

Mun mielestä kuulostaa kyllä aika lupaavalta! :) tsemppiä sitten kun tuntuu että uskallat taas kokeilla testaamista!!

Täällä dpo 13 ja en ole uskaltanut testata uudestaan dpo 10 aamun jälkeen. :hilarious: Dpo 8 ja 10 siis tuli ne haamulaiset. Flo ja Clue ennustaa menkkoja huomiselle mutta vielä ei ole alkanut tiputteluvuoto, joka alkaa mulla aina kaks päivää ennen kp 1 (varmaan alkaa heti kun kirjotan tän!). Menkkajomotuksia on ollut melkein viikon enemmän ja vähemmän ja pelkään aina kun meen vessaan, että nyt se tiputtelu on alkanut. Hassua kun tää mun pakko testata liian aikaisin on kääntynyt siihen etten uskalla testailla :grin

Mä olin tulossa kirjoittaan ihan samaa :hilarious: Dpo13 täälä myös enkä Oo uskaltanu testailla :hilarious::hilarious:

Kertokaapa mulle: oon tässä odotellu ovista saapuvaks ja nyt kp22 (yleensä kierto 26-29pvää) päätin ostaa tikkuja ja tehdä testin. No melkein plussahan se oli ja päätin kastaa myös raskaustestin, jossa olikin haamu myös! Tein toiset vielä pidemmällä pidätyksellä ja o+ selkeesti ja eri r-testissä myös haamu. Onkohan mulla nyt myöhäinen ovis, vai aikainen raskaus? :hilarious:

Tossa o+ ja raskaustestit:

Liitteet

• 3450D28B-AB0D-480A-AD7C-A78C64901349.jpeg
    3450D28B-AB0D-480A-AD7C-A78C64901349.jpeg
    14 KB · Katsottu: 226
  • 2DD6C232-1FBC-4456-98BD-2B1A2EFD92A7.jpeg
    2DD6C232-1FBC-4456-98BD-2B1A2EFD92A7.jpeg
    37.1 KB · Katsottu: 220
  • 922982A9-1D8B-4C8B-AD8C-24078F917798.jpeg
    922982A9-1D8B-4C8B-AD8C-24078F917798.jpeg
    42.6 KB · Katsottu: 204
Uusi seurailija täällä:angelic:

2 kuukautta pähkäillyt pitäiskö liittyä seuraan vai ei, mutta päädyin nyt kuitenkin liittymään kirjavaan joukkoon.

Täällä yritystä takana nyt 6kk. Kierrot epäsäännöllisen säännöllisiä, kp26 ollut nyt viimeiset kolme kiertoa:oops:
3 ovista oon bongannut, joista edellinen nyt tässä muutama päivä sitten ja aikaisempi heinäkuussa.

Lyhyesti taustasta, että mulla on endometrioosi. Vasemman puolen munasarjan toiminnasta ei osattu sanoa mitään kesäkuun kontrollissa ja limakalvo kohdussa oli liian ohutta edelleen munasolulle kiinnittyä, mutta sen verran huonolta näytti/näyttää, että ensi vuoden huhtikuussa on aika lapsettomuusklinikalle ensimmäiselle käynnille ja hoitopolun suunnitteluun.

Silti vaikka tiiän, että keho ei toimi niinkuin sen pitäis ja raskautuminen on lähes mahdotonta, nii jostain syystä mä kerta toisensa jälkeen haluan yrittää. Tai halusin? En oikein enää edes tiedä, miksi yrittää kun joka kerta se pettymys tulee aina vain kovempana ja kurjempana, kun makaa vessanlattialla kivuissa:sorry: Eihän sitä kuitenkaan tiedä, mitä tässä vielä käy ennen huhtikuuta

Kertokaapa mulle: oon tässä odotellu ovista saapuvaks ja nyt kp22 (yleensä kierto 26-29pvää) päätin ostaa tikkuja ja tehdä testin. No melkein plussahan se oli ja päätin kastaa myös raskaustestin, jossa olikin haamu myös! Tein toiset vielä pidemmällä pidätyksellä ja o+ selkeesti ja eri r-testissä myös haamu. Onkohan mulla nyt myöhäinen ovis, vai aikainen raskaus? :hilarious:

Tossa o+ ja raskaustestit:

Jos sulla ois 26pv kierto niin ovis vois olla ollut kp 12 eli nyt dpo 10 vois ihan hyvin näkyä just ton vahvuinen haamu!

Täällä tänään kp 52, huoh :sorry: Flo ilmoittaa kuukautisten olevan myöhässä 11 päivää. Tänään tilasin Raskauskeijulta uusia testejä. Tänään salilla lähentäjiä tehdessä huomasin, että jotenkin alavatsaan otti myös liike ja nyt illasta tuntuu alavatsa turvonneelta. Josko ne kuukautiset alkaisi pian :smiley-angelic001 Raskauteen en millään usko, kun kp 47 testannut negan.

Täällä dpo11. Tein eilen taas roskishaamun CB:llä. Vaikuttaa vähän siltä, että turhaan tulee viivoja, kun ei testiajalla ilmesty. Toki oon testannut tosi aikaisin, mutta se on kiinnostavaa tutkailla niitä. Aattelin nyt vielä odottaa vaikka huomiseen testaamista niin tulee vähän taukoa. Ja jos tulee negaa niin osaa paremmin valmistautua menkkoihin muutaman päivän päästä.
Kuivaa kautta ei oviksen jälkeen oo tullu. Samaten kaikissa muissa kierroissa ollutta nännikipua ei oo tässä kierrossa ollut lainkaan. Muissa kierroissa aina jos jonkinlaista oiretta. Nyt ainoostaan märkää ja välillä menkkakipuja mutta eipä juuri mitään oireita. Niin ja turvottaa kovasti! Kahtena päivänä tuli ihan aavistus ruskeeta limaa pyyhkiessä. Hassua, kun kaikissa aiemmissa kierroissa ollu varma, että oon ollu raskaana kun oireita ollut vaikka mitä. Nyt taas kun on ekaa kertaa lähes oireetonta niin miettii että voisko olla? Mut jos ei oo tärpännyt niin nähtävästi mistään ei voi etukäteen päätellä, tuliko tärppi vai ei. :D
Ainoa, mikä ollut sama muissa kierroissa nii oviksen jälkeen veristä vuotoa. Tässä kierrossa tuli kaks päivää niin paljon, että luulin menkkojen alkaneen ja kierron olevan sekaisin. Vuoto loppui kuin seinään, kuten aina. En tiedä kertooko runsas ovisvuoto jostain? Vasta pillereiden lopetuksen jälkeen se alkoi mulla.

Millaisia oireita muilla piinailijoilla vai onko oireita? :)
Omakokemus:
Mulla tällainen vuoto oviksen jälkeen oli kiinnittymisvuotoa.
Tosin, kerran puhjennu kystakin tällä tavalla. Vuodin silloin päivän verta ovulaation aikaan päivän verran ja se loppui kuin seinään. Seuraavassa kierrossa raskauduin ja kohdun uljoisen epäilyjen takia kävin varhaisultrassa, jossa lääkäri totes toises munasarjas tuoretta arpikudosta ja kysyi oliko minulta puhjennut kysta.

Onpas nyt piinailijoita! Ja "oirepäiväkirjat" on huippua luettavaa!

Kp 17 ja megaräikeä ovis+ ynnä järkyt jomot, jotka kesti useamman tunnin. Jos en ois tienny mistä on kyse niin olisin ottanut särkylääkettä! Ja tänään ja lauantaina on talletettu, pääsen siis piinailemaan ihan kunnolla :dance011

Tänään dpo 14 tuli pc:n liuskalla tällainen, mutta samaan aikaan jäi vaaleanpunaista vuotoa paperiin, ihan sellaista mitä mulla on aina kaksi päivää ennen kp 1 tullut. Eli ei auta kun odotella alkaako menkat vai ei :banghead:

3E198B76-3D93-48DF-9C13-2546FDE6A3D2.jpeg

Dpo eimitäämhajua, kp23/? Ja r-testi näyttää edelleen tältä:

Liitteet

• 6F630B75-025E-4CA1-B5C8-5635BC45E55F.jpeg
    6F630B75-025E-4CA1-B5C8-5635BC45E55F.jpeg
    33.6 KB · Katsottu: 258
Amandatt, toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa ja pieni pysyisi matkassa mukana!

Itse olen niin huono tulkitsemaa testejä, että en osaa ottaa kantaa kuin selkeisiin plussiin :)

Täällä on oletetusti dpo 8? Eilen testailin malttamattomana, kun kaupasta sattui testi käteen. Ajattelin viikon loppupuolella testata uudelleen, jos menkat eivät sitä ennen ala. Terojen kanssa kiertoni oli 24pv, toisaalta odotin kyllä että kiertoni ilman teroja olisi tuota pidempi. Tänään mennään kp 25 :joyful:

Onpas monilla teillä jännät paikat nyt! Tsemppiä kaikille ja paljon plussia tänne :blob7

Mulla kp 9 ja yllättäen jo eilen alkoi ovismaiset limat :woot: Normaalisti ovis on mulla kp 16-18, tosin viime kierrossa oli vasta kp 22. Aloitettiin kuitenkin jo tallettelut varmuuden vuoksi, olisihan se kiva jos kierto lyhenisi hieman.

Täällä odotellaan taas myös ovista loppuviikolle viimeistään :angelic:
Testailut aloitin jo eilen kun muutamassa kierrossa muutaman päivän heittoja ollut O+.
Käytössä nyt jälleen luottotesti pettämättömät clearblue hymynaama tikut :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!! :Heartpink

Ai ai ai, taas munasarjoihin sattuu. Kp25. Toivon, että pääsisin odotuksen piinasta: olenko raskaana vai en. En aio tehdä raskaustestiä ainakaan viikkoon, koska kuukautiseni ovat usein alkaneet päivänä kp 32. En ole edes ostanut testiä vielä. Olen aika kyllästynyt koko touhuun. :sour:

Piinailijoita piisaa:Heartbigred:sign19 kaikille rauhallista ja tyyntä mieltä testailuun, toivotaan vahvaa plussaa niin ovis kuin raskaus testeihin:Heartred

Täällä vähitellen jotain oireita puskenut (6+0) mm.
finnit naamassa !!
ärtyisyys
ruokahalun kasvu
palelu, nenän tukkoisuus
alanmahan ja alaselän kivut:confused004
Ihan vähäinen phv
hiusten rasvoittuminen

Sain huomiselle alkuraskauden ultran. Peukut pystyyn :smiley-angelic001

Takaisin