Raskaaksi 2020

Tirlitan: tein tänään testin ja se on näin haalea. (Clear blue) Toisessa kuvassa oli haalea ennen menkkoja.

Ylempi siis ennen menkkoja, alempi nyt?
Olisiko keskeytynyt?
Noi kuvailemasi menkat kuulostaa samalta kuin mulla oli esikoisen odotusaikana ensimmäiset kuukaudet. Mutta kai se olisi ultrassa näkynyt o_O
Eli tästä ei nyt ollut apua, anteeksi.

ON: en testaile ovulaatiota tai mittaile lämpöjä, joten en tiedä monesko päivä ovulaatiosta menossa. Kp18 ja ei muita oireita, kun edelleen halut hyrrää :rolleyes:
Ovulaatiota ennusti 12.8, joskus päivää tai kaht aiemmin alkoi tutut limat ja kosteana on paikat pysyneet.
Vielä pitäisi malttaa ennen ekaa testiä. Eikä kaapissa ole edes herkkiä, joten ei auta kuin odotella menkkoja :p

Huh huh. Migreenistä selvitty ja viimeinen iso essee palautettu. Nyt 4 kurssia tehty. Mulla alkaa ensi viikolla nuo pedagogiset opinnot lto-polkua varten ja sitten siinä tehtävää tehdessä iski jälleen sellainen ylitsevuotava ahdistus, että olen valinnut tämänkin väärin, ettei musta ole kasvattajaksi, kun se ainoakin, mitä olisin oikeasti tahtonut kasvattaa kuoli mun kohtuun. :sad010Se meni sitten niin, että mä kirjoitin ja itkin, kirjoitin ja taas itkin. Tuli siitä sitten se 9 sivua lähteineen siitä, mitä on ammattikasvattajuus ja millainen kasvattaja olen.
Sen jälkeen elohiiret pomppi pitkin poikin ja kutittaa kaikkialle. Ihmettelinkin, että kun la. 13.8 ei tuntunut muulta kun tyhjältä, että hetken aattelin päässeeni jo eteenpäin.. Tai kai mä oon päässytkin jo, mutta näköjään taas hieron suolaa haavoihin ihan ihme jutuista. :scared001

Ehkä sitä vaan pitää hyväksyä, ettei tästä ehkä ikinä pääse kokonaan.

No joo se siitä. Tsemppiä teille kovasti toivottelen omiin tilanteisiin :Heartred Mä koitan saada nukutuksi tänä yönä ja ajatuksia vähän muualle. Hirveesti en oo oikein jaksanut kirjoitella, kun ollut niin paljon kaikenlaista hässäkkää tässä, kun muutto tulossa ja koulu taas alkamassa. Muutenkin kun tässä kierrossa tuskin ihmeempiä tapahtuu, niin oon täällä taustajoukoissa. Myötäelän kuitenkin mukana :)

Ems1, testasitko aiemmin muullakin testillä, kun apteekin herkällä? Itse sain viime kierrossa 4 päivänä apteekin herkällä vahvemman viivan kun sinä, mutta muissa testeissä ei näkynyt koskaan mitään. Luin sen jälkeen paljon huonoja kokemuksia siitä, miten apteekin herkkä antaa vaaleanpunaisia viivoja syyttä suotta. Omien testieni kuvia on tuolla plussa vai ei -keskustelussa. Jos verikoekin on näyttänyt, että hcg on ollut vain 2, uskon, että kyseessä ei ole ollut raskaus... :( Nyt kun luen eri palstoja tuntuu, että joka päivä joku saa viivan apteekin ultraan, ja muutaman päivän päästä alkaa kierto..

Tsemppiä ja toivottavasti pian tärppää, ellei nyt vielä ole! <3

Onko kenelläkään ovulaation ajankohdassa vaihtelua? Oon ihan hämmentynyt ovisplussasta kp 11-12. Yleensä ollut kp 14-15, km jälkeen jopa kp 17.
Joo, mulla ekan keskenmenon jälkeen on vaihdellut kp11-18 ovulaatio. Ennen oli aina kp 14-15. Ja kahdesta aikaisesta ovulaatiosta on tullut plussa. Toinen jäi kemialliseksi ja toinen päättyi keskenmenoon rv 6+5, mutta siis hedelmöittyminen tuli nimenomaan noista aikaisemmista ovulaatiosta.

Täällä on nyt Dpo 8 ja vatsa on iltaisin tosi turvonnut ja kipeä. Paino on laskenut siitä huolimatta ja olo on mitä mainioin. Muniskivut oli tänään hälvenneet. Kohta pääsee testailemaan. :happy:

Ai hitsi, alko jännittää sinun puolesta jo :woot: toivottavasti tarttuu kii! :happy093

ON: kp12, toisella puolella alavatsajomo taas läsnä, kohta tikkua kehiin. Jännä että jomoilee samalla puolella kun viimeks, olisin olettanu että nyt on oikean puolen vuoro.

Minä en vieläkään ymmärrä ovulaatiotestejä, vaikka oon niitä jo vuoden käyttänyt :grin

La-iltana tasavahvat viivat
Su-päivällä testiviiva kontrollia vahvempi
Ma-aamuna edelleen testiviiva kotrollia vahvempi
Mikä on mielestänne ensimmäinen ovulaatioplussa?

Ma-aamupäivästä kaikenlaisia vatsakipuja, uskoisin että ovulaatio olisi voinut olla silloin.

Minä en vieläkään ymmärrä ovulaatiotestejä, vaikka oon niitä jo vuoden käyttänyt :grin

La-iltana tasavahvat viivat
Su-päivällä testiviiva kontrollia vahvempi
Ma-aamuna edelleen testiviiva kotrollia vahvempi
Mikä on mielestänne ensimmäinen ovulaatioplussa?

Ma-aamupäivästä kaikenlaisia vatsakipuja, uskoisin että ovulaatio olisi voinut olla silloin.
Sunnuntaina ovulaatioplus eli se ensimmäinen päivä, kun on kontrollia vahvempi viiva.

Täällä dpo11. Tein eilen taas roskishaamun CB:llä. Vaikuttaa vähän siltä, että turhaan tulee viivoja, kun ei testiajalla ilmesty. Toki oon testannut tosi aikaisin, mutta se on kiinnostavaa tutkailla niitä. Aattelin nyt vielä odottaa vaikka huomiseen testaamista niin tulee vähän taukoa. Ja jos tulee negaa niin osaa paremmin valmistautua menkkoihin muutaman päivän päästä.
Kuivaa kautta ei oviksen jälkeen oo tullu. Samaten kaikissa muissa kierroissa ollutta nännikipua ei oo tässä kierrossa ollut lainkaan. Muissa kierroissa aina jos jonkinlaista oiretta. Nyt ainoostaan märkää ja välillä menkkakipuja mutta eipä juuri mitään oireita. Niin ja turvottaa kovasti! Kahtena päivänä tuli ihan aavistus ruskeeta limaa pyyhkiessä. Hassua, kun kaikissa aiemmissa kierroissa ollu varma, että oon ollu raskaana kun oireita ollut vaikka mitä. Nyt taas kun on ekaa kertaa lähes oireetonta niin miettii että voisko olla? Mut jos ei oo tärpännyt niin nähtävästi mistään ei voi etukäteen päätellä, tuliko tärppi vai ei. :D
Ainoa, mikä ollut sama muissa kierroissa nii oviksen jälkeen veristä vuotoa. Tässä kierrossa tuli kaks päivää niin paljon, että luulin menkkojen alkaneen ja kierron olevan sekaisin. Vuoto loppui kuin seinään, kuten aina. En tiedä kertooko runsas ovisvuoto jostain? Vasta pillereiden lopetuksen jälkeen se alkoi mulla.

Millaisia oireita muilla piinailijoilla vai onko oireita? :)

täällä vasta dpo3 joten eipä oireista vielä mitään pääteltävissä :happy: tosin viime kierron jäljiltä yritän olla muutenkaan päättelemättä :sour: rinnat on tosi arat nyt, ovulaatioon liittyviä oireita varmaankin.

Kp 21, dpo en osaa sanoa.
Jos oikein mietin niin oviksen jälkeistä kuivaa kautta ei oo, mutta iho on muuten kuiva! Johtuu varmaa jostain muusta mutta kädet ovat kutisevan kuivat ja kynsinauhat repsottaa kipeästi monessa sormessa, iho on myös muualta kuivan tuntunen.. piti nyt joku oire kirjottaa kun kysyttiin :hilarious:
Maltetaan piinailla vielä ja odotella parempia oireita!

Täällä piinaillaan, oirepäiväkirjaa.
Dpo 1-5 ei kertakaikkiaan oireita
Dpo 6-7 - jatkuva pissahätä, mutta liittynee "ei nestehukalle" - kampanjaani... muuten ei sitten mitään.
Dpo 7 - illalla yhdet voimakkaat repäisykivut ja alavatsakipua joka tietysti herätti toiveita, muuten nada.
Dpo 8 - testasin vähän hulluuttani aamulla ja aivan puhdas nega (RFSU:n herkkä). Lievä alavatsakipu jatkuu, nivuskipua. Ainoa "oikea" oire on vakaa usko raskauteen tuloksesta huolimatta.
Dpo 9 - huomenna! Lannistumatta säälittävän vähistä oireista ja negasta aion testata lisää. :laughing002

Missä dpossa muut piinailijat olette suunnitelleet testaavanne?

Mun tunnetilat aaltoilee ihan kauheesti, vaikka menkkoja odotan vasta viikonloppuna alkavaksi. Yllättävän ajoissa siis, kun yleensä pari päivää ennen voi olla jotain. Oon ollut pari päivää pyörremyrsky, heräsin toissayönäkin ja olin tosi vihainen jostain miehelle mutten millään muistanut mistä :hilarious: Keskellä yötä kihisin kiukkua ja itketti kun ärsytti niin paljon, sitten pääsin asian yli ja jatkoin unta. Tää olis voinut olla vuoden takainen raskausminä :hilarious: Muuten ei mitään oiretta mistään. En jotenkin uskalla toivoakaan raskautta, niin tilasin tänään seuraavaan kiertoon valmiiksi ovulaatiotestejä ja kaveriksi otin pari raskaustestiä mukaan. Pessimisti ei pety :oops:

Täällä piinaillaan, oirepäiväkirjaa.
Dpo 1-5 ei kertakaikkiaan oireita
Dpo 6-7 - jatkuva pissahätä, mutta liittynee "ei nestehukalle" - kampanjaani... muuten ei sitten mitään.
Dpo 7 - illalla yhdet voimakkaat repäisykivut ja alavatsakipua joka tietysti herätti toiveita, muuten nada.
Dpo 8 - testasin vähän hulluuttani aamulla ja aivan puhdas nega (RFSU:n herkkä). Lievä alavatsakipu jatkuu, nivuskipua. Ainoa "oikea" oire on vakaa usko raskauteen tuloksesta huolimatta.
Dpo 9 - huomenna! Lannistumatta säälittävän vähistä oireista ja negasta aion testata lisää. :laughing002

Missä dpossa muut piinailijat olette suunnitelleet testaavanne?

Tää on kiva, kun välillä tulee näitä oirepäiväkirjoja. Mä tykkään lukea.

Dpo 9 testaan minä, eli huomenna. :happy:

Plussatuulia nyt kaikille ja kiitos tsemppaavasta ilmapiiristä. :Heartbigred

Pidän peukkuja! Jospa nyt tärppäsisi! Onko ihan teema zempalot tulossa? :love7

Hyvää vaan mulle. Ootella nt-ultraan aikaa ja toivoa, että pieni ois matkassa. :)

Tsemppiä odotukseen :happy:

Ei meillä mitää tiettyä teemaa oo mutta frozen ja ryhmä hau on nyt in :p Joten kaippa koristelut olis sit jompaa kumpaa :rolleyes:

Täällä dpo 13 ja en ole uskaltanut testata uudestaan dpo 10 aamun jälkeen. :hilarious: Dpo 8 ja 10 siis tuli ne haamulaiset. Flo ja Clue ennustaa menkkoja huomiselle mutta vielä ei ole alkanut tiputteluvuoto, joka alkaa mulla aina kaks päivää ennen kp 1 (varmaan alkaa heti kun kirjotan tän!). Menkkajomotuksia on ollut melkein viikon enemmän ja vähemmän ja pelkään aina kun meen vessaan, että nyt se tiputtelu on alkanut. Hassua kun tää mun pakko testata liian aikaisin on kääntynyt siihen etten uskalla testailla :grin

Takaisin