Raskaaksi 2020

Täällä rv 5+5 ja tuhrua alkanut eilis aamusta tulla. Nyt sit odotellaan miten käy :sorry::sad001
Täytyy ottaa vielä ihan iisisti koska edellis raskaudessa oli sama homma, jonka itseasiassa mies muisti ennemmin kuin minä. Koko ajan tullut ravattua vessassa ja odotettua että räjähtää kunnon vuoto. Mutta tää voi olla toki ihan normaaliakin, tiedän sen :sad001 siltihän nää aina vaivaa! Neuvolaan soitan huomenna ja kysyn varhaisultraa kun sain tietää että niitä alettu tekemään julkisella :) terveisin malttamaton :woot:

Minäkin aion yrittää olla testaamatta liian aikasin. Ihan älytöntä niitä olemattomia viivoja tihrustaa ja kuvitella kaikenlaista :sorry: haluaisin olla testaamatta oviksenkin, mutta luulen et se epätietoisuus sais mut ihan sekasin. Koko ajan miettisin, että onko talleteltu oikeeseen aikaan vai ei ja mies tulis hulluks kun koko ajan olisin kimpussa.
Sama homma. En kestäis sitä epävarmuutta oviksesta, joten parempi se kyllä tikutella. Ja sitten koittaa vaa pysyy tyynenä ja odottaa sitä ettei menkat alkais.

Onko kenelläkään ovulaation ajankohdassa vaihtelua? Oon ihan hämmentynyt ovisplussasta kp 11-12. Yleensä ollut kp 14-15, km jälkeen jopa kp 17.

Onko kenelläkään ovulaation ajankohdassa vaihtelua? Oon ihan hämmentynyt ovisplussasta kp 11-12. Yleensä ollut kp 14-15, km jälkeen jopa kp 17.

On näköjään aika paljonkin vaihtelua. Yleensä osuu johonkin kp 21-26 tienoille, nyt kesälomalla ilman stressiä olikin jo kp 16.

Mulla vaihdellut ovis kp11-kp15. Lämmöistä oon sen päätellyt siis, en tikuttamalla, joten päivän heittoa voi tuossa olla. Mutta vaihtelee siis kyllä.

ON: Kp29 ja dpo5! Tarvis ens sunnuntaihin muka jaksaa ootella et tikuttelen. Hirvee piinaviikko tulossa :D onneksi on töissä kiirusta niin päivät menee nopeasti! Ja miettiny hiljaa mielessäni että kylläpä tutut sikiää samoihin aikoihin aina kun itte yrittää raskautua. Jo 5 tuttua on raskaana ja ainakin 3 heistä olleet aina samoihin aikoihin raskaana :D toki jos itse tässä raskaudun niin menee eri vuodelle vauvan syntymä kuin näillä :D

Sama homma. En kestäis sitä epävarmuutta oviksesta, joten parempi se kyllä tikutella. Ja sitten koittaa vaa pysyy tyynenä ja odottaa sitä ettei menkat alkais.
Mä taas en millään jaksais sitä tikuttelurumbaa :hilarious: onneks me ollaan erilaisia ja on eri tapoja hoitaa nämäkin tilanteet :cat: itellä toiminu lämpömenetelmä siihen ettei enää tartte kiusata miestä niin kauaa, ku tietää millon ovis ohi :p ja oireista taas hyvin havaitsee sen lähenemisen, eli alle viikko oikeesti riittää siihen erityisen aktiiviseen aikaan :grin

Niin ja kun kuopusta ruvettiin 2016 suunnittelemaan ja kerroin ystävälle kierukan tulevasta poistosta niin hän oli heti jättänyt ehkäisyn pois. Heille syntyi 2 kk ennen kuin meille :finger::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Pauliina0, toivotaan, että kaikki on hyvin ja tiputtelu loppuisi :Heartred

Onnea teille plussanneille! Minustakaan ei ole väärin iloita noin ihanasta uutisesta:happy: Antaa se itsellekkin toivoa, että kai se jossain vaiheessa itsellekin osuu kohdalle.

On: Eilen olin ystäväki luona ja minulle tuli alkuillasta todella voimakasta väsymystä, joka ei ole itselle tyypillistä. Ystävänikin ihmetteli kun yks kaks olin aivan unisen oloinen. Tänään tapahtui sama juttu puolenpäivän jälkeen. Saa nähdä onko tulossa uusi kesäflunssa, kun hetki sitten yhden selätin.

Onnea Nennu ja Iiris! Ihanaa odotusta teille ja muille jo aiemmin plussanneille! :smiley-bounce013

Väsyttää kovasti, mutta näinköhän tämä on taas vaan tätä elämää eikä raskautta. Kp23, ja alavatsakipuja on ollut päivittäin ovulaatiosta lähtien. Nännien arkuus onneksi vähentynyt. Yk8 siis menossa.

Niitä kuuluisia tarrasukkia toivotaan Pauliina0:lle! Kuten myös Iirikselle ja Nennulle kera onnitteluiden!

Täällä dpo 9, ja pitkän valvomisen jälkeen, päätin testata, mutta ihan big fat NO sieltä taas tuli. Eli sinänsä "positiivista" että ei noi cb herkät sit kaikilla näytä viivanpaikkoja :facepalm:

Oon parina viime päivinä lukenut aika paljon alkuraskauden oireista ja kun "virallisia" lähteitä lukee (ei siis yksittäisten ihmisten keskusteluja, vaan terveydenalan sivustoja), niin niistä saa sellaisen kuvan, että ei sitä raskautta voi tuntea oireista ennen kuin menkat ovat myöhässä, ja yleisemmin ei vielä silloinkaan vaan vasta muutaman viikon jälkeen. En tiedä kun en ole koskaan raskaana ollut, niin sitä on varmaan sitten niin herkistynyt kuuntelemaan omaa kehoa ja miettii, että onko tämä nyt sitä tai tätä. Ja onhan ne PMS oireet ja alkuraskauden oireet kuvauksen perusteella hyvin samanlaiset. Noh, jännityksellä jään odottamaan sitä päivää tulevaisuudessa, että toivottavasti sen eron koen itsekin. Parin viime päivän tuntemuksilla sanoisin, että alkaa tuntua enempi tutulta menkkaololta, että saa nähdä tarviiko enää toistamiseen testata tästä kierrosta.

Tsemppiä kaikille piinaajille, vielä on paljon paikkoja jäljellä huhtikuisissa, puhumattakaan toukokuisista, joten lisää plussia on varmaan vielä tulossa lähi aikoina! :thumleft

Täälläkin tuikkii munasarjaa tosi kipeästi välillä. Ovis on ollut, mutta sattuu ihan oikeasti nyt niinkuin oviksen aikaan. Oviskivut taas oli ihme vaisut. :wideyed:

Kiitos kauniista sanoista teille :Heartred vaikkei toisia tunnetakaan, niin tällainenkin tuki on kullanarvoinen surun kohdatessa :Heartred

kp 11 ja tikuttelu käynnissä. Aamupäivällä haalea viiva, eli jotain tapahtuu, viimeks loppukierrossa katos lähes kokonaan. Nyt on digitkin valmiina, eli kun tummenee niin tarkistetaan digillä perään :biggrin woman log ehdottaa ovista torstaille, katomma miten käy. Alavatsajomot on jo nyt läsnä, onneks on talleteltu.

Heippa kaikille! Täällä kirjoittelee 27-vuotias yhden 4-vuotiaan tytön äiti. Haaveena on toinen lapsi ja yritystä on takana nyt kaksi kiertoa.

Viime kierrosta sain loppuvaiheessa haalean plussan mutta menkat alkoivat 7.8 eli odotettuun aikaan, kuitenkin outona tiputteluvuotona. Menkat olivat tosi niukat ja kestivät 2 päivää. Tämän jälkeen tein apteekin herkällä testillä edelleen haalean plussan noin 4 päivää vikasta vuotopäivästä (menkkakivut jatkuivat edelleen vaikka menkat jo loppuivat) ja varasin gynen. Kohdussa näkyi pieni musta alue, mutta ei näkynyt sikiötä eikä osannut sanoa onko raskaudesta. Verikokeista tuli kuitenkin tulos 2 eli ilmeisesti negatiivinen.

Nyt tein ovulaatiotestin sillä kierto on todella epäsäännöllinen (pcos)ja se näyttää tällaista.. onkohan tämä nyt plussa?

Edelleen on kaikki raskausoireet mutta jos verikoe näyttää negaa niin kaipa raskaus meni kesken. Hyvin hämmentävää. Onko kohtalontovereita?

Liitteet

• IMG-20200816-WA0052.jpeg
    IMG-20200816-WA0052.jpeg
    4.6 KB · Katsottu: 181
Täälläkin tuikkii munasarjaa tosi kipeästi välillä. Ovis on ollut, mutta sattuu ihan oikeasti nyt niinkuin oviksen aikaan. Oviskivut taas oli ihme vaisut. :wideyed:

hei mullakin! Oviskivut oli sellaset pienet nippailut ja sitten toisella puolella tosiaan kipuili kysta ihan järjettömästi seuraavana päivänä ja nyt myös viimeiset kolme päivää. Huomaan myös nyt että tuo kipu säteilee tuolta kysta muniksesta myös tuonne toiseen munikseen joka taas rauhaksiin tekee pieniä nippailuja. Omuituinen on kyllä naisen kroppa... nyt muuten menossa dpo4, nännit aristaa, vv holvaa mutta tissikipu mikä yleensä alkaa dpo2 on pysynyt poissa. En nyt tiedä onko hyvä vai huono oire :wacky:

Sitten suurimmat osaanotot kaikille jotka ovat menettäneet isovanhempiaan lähiaikoina. Tuntuu että tosi monella on nyt käynyt näin :sorry:

ja onnea sekä tarrasukkia plussista! :Heartpink

Heippa kaikille! Täällä kirjoittelee 27-vuotias yhden 4-vuotiaan tytön äiti. Haaveena on toinen lapsi ja yritystä on takana nyt kaksi kiertoa.

Viime kierrosta sain loppuvaiheessa haalean plussan mutta menkat alkoivat 7.8 eli odotettuun aikaan, kuitenkin outona tiputteluvuotona. Menkat olivat tosi niukat ja kestivät 2 päivää. Tämän jälkeen tein apteekin herkällä testillä edelleen haalean plussan noin 4 päivää vikasta vuotopäivästä (menkkakivut jatkuivat edelleen vaikka menkat jo loppuivat) ja varasin gynen. Kohdussa näkyi pieni musta alue, mutta ei näkynyt sikiötä eikä osannut sanoa onko raskaudesta. Verikokeista tuli kuitenkin tulos 2 eli ilmeisesti negatiivinen.

Nyt tein ovulaatiotestin sillä kierto on todella epäsäännöllinen (pcos)ja se näyttää tällaista.. onkohan tämä nyt plussa?

Edelleen on kaikki raskausoireet mutta jos verikoe näyttää negaa niin kaipa raskaus meni kesken. Hyvin hämmentävää. Onko kohtalontovereita?

toi on mun mielestä plussa, mutta nuo voi myös reagoida hcg:hen sekä pcosin kanssa näyttää mitä sattuu :confused: ootko tehnyt uudestaan raskaustestiä?

Tirlitan: tein tänään testin ja se on näin haalea. (Clear blue) Toisessa kuvassa oli haalea ennen menkkoja.

Liitteet

• 20200816_155855.jpg
    20200816_155855.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 227
  • 20200816_215849.jpg
    20200816_215849.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 232
Takaisin