Raskaaksi 2020

Näppejä polttelee jo kun haluan niin testata!!! Täytyy malttaa tiistaihin. :bounce

Mulla on semmonen fiilis, että kun rupea testaileen ajoissa ja tulee negaa niin jotenkin osaa valmistautua niihin menkkoihin paremmin. Sitten taas jos testaa vasta menkkojen jälkeen niin ei tule tuhlattua testejä, mutta pettymys on paljon kovempi, kun vuoto alkaa yllättäen...

Onko muilla näin vai eri tavalla? :happy:
Mä oon päättänyt ettei testejä ainakaan ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Mulle se on sama pettymys, oli nega tai menkat :shy: aikaisin testaaminen luo vaan ”turhaa” toivoa. Mutta kukin tyylillään :happy119

Clearblue earlysta ei ole itsellä kokemusta, mutta mun mielestä siihen on joillakin tullut herkästi viivanpaikka.
Toisaalta toi viiva sinertää ihan hyvin, eli voi todellakin olla raskaus ja vasta Dpo9.
Lupaavalta näyttää ja nyt tsempit sinne! :smiley-angelic001:Heartred

Näin mäki oon ymmärtänyt et voi tulla niitä viivanpaikkoja tuohon. Sama apteekin ultraan.
Kiitos tsempeistä! ❤️ Ei auta kun testailla uusiks ja toivoo että viivaa alkais tuleen testiajalla.

Näin mäki oon ymmärtänyt et voi tulla niitä viivanpaikkoja tuohon. Sama apteekin ultraan.
Kiitos tsempeistä! ❤️ Ei auta kun testailla uusiks ja toivoo että viivaa alkais tuleen testiajalla.

Aijaa, aika jännä että noista cb:stä on noin huonoja kokemuksia kun ovulaatio testeissä tuntuvat olevan hyviä ja luotettavia. Ei ole itselläkään noista kokemusta, mutta juurikin cb:n herkkiä on kaapissa ja tarkoitus huomenna testata, vaikka tiedänkin että dpo 9 on vähän turhan aikaseen. Toivottavasti seuraava testi on selkeämpi Kattisella!

Ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä, eikä myöskään mitään epäilyjä mihinkään vaivaan. Edellinen gynekäynti ollut vähän yli vuosi sitten ja silloin kaikki ok. Keskenmeno 9/19, jonka jälkeen kk olleet epäsäännölliset. Nyt kyllä ollut stressiä ja painoa tullut km jälkeen 9kg, joten se varmasti vaikuttaa myös asiaan.

Okei, mulla koronakevät nosti painoa 6kg, kun ei päässyt samalla tavalla liikkumaan ja stressi töissä oli valtava! Tuli syötyä miten sattui ja kesälomaakin oli vain 2 viikkoa, kun enempää ei ollut kertynyt. Töihin paluun jälkeen taas kova kiire jatkui.... joten itse epöilen nyt kk kierron pitkittymiseksi stressiä.
Nyt kp 38 ja pyyhkiessä jää jotain vetistä verta paperiin mutta pikkuhousunsuojaan saakka ei vielä tule.

Kp5 ja ehkä maanantaihin mennessä ois menkat loppu, ainakin näin iltaa kohden tänään on vuoto muuttunut niukemmaksi.

Toivoisin että pääsisi tässä kierrossa oikeesti piinailun makuun.

Olen ihan hämmentynyt nyt. Keskenmenon jälkeen kierto on ollut ihan sekaisin, edellinen ovulaatio tapahtui kp 17, yleensä ollut kp 15. Nyt yhtäkkiä kp 11-12 ovulaatiotesti onkin ihan selkeän positiivinen, eilen oli vielä ihan hailakka haamu vain. En odottanut ovulaatiota vielä ainakaan pariin päivään. Onkohan tämä nyt hyvä vai huono juttu, että ovulaatio tapahtuu näin aikaisin verrattuna normaaliin? :nailbiting: Olen kyllä juonut tosi paljon greippimehua tässä kierrossa (olen ihan koukuttunut, nam :grin), ja olen lukenut että se on joillain aikaistanut ovulaatiota.

Outoa. Meinasi mennä koko kierto hukkaan kun en edes ajatellut tänään testata.

Siis Apuaaaa:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tuntuu niin pahalta hehkuttaa kun tiiän ettei kaikilla todellakaan näin helppoa tämä ole, mutta siis jälkeen kerran yk1 tärppäs :joyful: tänään kp32.
Ei se ihme ole et kaikki tutut ja tutun tutut hokee ja nauraa et riittää kun samoille jäljille saunanlauteilla istutaan niin oon jo raskaana:hilarious:
Testaan vielä parin päivän päästä että vahvistuu mut tämmösen plussan oon aina saanu aiemmissakin raskauksissa ekana :Heartred
Eli todennäköisesti huhtikuisiin mennään:hello2

Liitteet

• 20200816_074849.jpg
    20200816_074849.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 230
^ Onnittelut! :) Täällä sama, kolmannen kerran tulin raskaaksi ekasta kierrosta (esikoisesta kierukan poiston jälkeen ei ehtinyt ensimmäisiäkään menkkoja edes tulla kun olin jo raskaana). :D Toinen meni kesken kesäkuussa ja nyt olen uudelleen raskaana. Minäkin sinne huhtikuisiin, toivottavasti toukka pysyy tällä kertaa kyydissä <3

Siis Apuaaaa:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tuntuu niin pahalta hehkuttaa kun tiiän ettei kaikilla todellakaan näin helppoa tämä ole, mutta siis jälkeen kerran yk1 tärppäs :joyful: tänään kp32.
Ei se ihme ole et kaikki tutut ja tutun tutut hokee ja nauraa et riittää kun samoille jäljille saunanlauteilla istutaan niin oon jo raskaana:hilarious:
Testaan vielä parin päivän päästä että vahvistuu mut tämmösen plussan oon aina saanu aiemmissakin raskauksissa ekana :Heartred
Eli todennäköisesti huhtikuisiin mennään:hello2
^ Onnittelut! :) Täällä sama, kolmannen kerran tulin raskaaksi ekasta kierrosta (esikoisesta kierukan poiston jälkeen ei ehtinyt ensimmäisiäkään menkkoja edes tulla kun olin jo raskaana). :D Toinen meni kesken kesäkuussa ja nyt olen uudelleen raskaana. Minäkin sinne huhtikuisiin, toivottavasti toukka pysyy tällä kertaa kyydissä :Heartred

Paljon onnea molemmille! :angel13

Täällä kp17 ja lämmöt kohonneet, eli kp15 tais olla se ovulaatio :happy: piinailua tiedossa! Luteaali ollut sen 12-13pv aiemmin. Rinnat on tosi arat, ei oo aiemmin kierron tässä vaiheessa olleet.

Onnea plussanneille! :thumright

Täällä vihdoinkin menkat alkoi! Jeeeeee! :notworthy
Pääsee uuteen kiertoon ja uusi yritys/mahdollisuus.
Nyt kp1 /32-35. Yk2 alkakoon!

p. s Mulla meni hermot tän kropan kanssa ja päädyin sitten tilaamaan raskauskeijulta ovulaatiotestejä :biggrin

Lisäks aion nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja yrittää saada nuo kevään 6 koronakiloa pois, jos niiden häviäminen vaikuttaisi raskautumiseen positiivisesti. Ylipainoahan minulla on.

Onnea plussanneille :hello2

Ja kyllä raskautta saa aina hehkuttaa, vaikka se "helpostikin" tapahtuisi. Mun mielestä on ainakin ihanaa lukea kaikista raskausuutisista, antaa itselle toivoa, että ehkä minäkin pian :rolleyes:

@Merelda Täällä myös nyt kilojen karistaminen alkanut. Pitkästä aikaa liikkunut tällä viikolla (kuntosalilla ja uimassa), joten ihan eri tavalla saanut energiaa arkeen. @Pingviiniemo n huikea pudotus innosti muakin nyt tekemään asialle jotain, eikä vaan valittamaan jatkuvasti kun kiloja on. Toivon, että pienikin pudotus lisäisi raskautumisen mahdollisuutta, koska normaalipainoa tuskin itsellä ikinä tulee olemaan.

Ihania plussauutisia! :love7 Onnea nennulle ja iirikselle!

Päästäispä nyt me kaikki muutkin mukaan plussa-aaltoon :angelic:.

Onnea plussanneille :cool05 :love7

Täällä alkoi eilen menkat, lyhyin kierto ikinä 28pv. Sinänsä hyvä, ettei kierto veny turhan takia, mutta kyllä sitä on taas itketty. Enää yksi kierto mahdollista onnistua ennen tutkimuksia :( niin toivoin, että saisin sen ajan peruttua. Nyt tähän kiertoon jatkan geleeitä ja lisäksi otan macan kokeiluun.

Mä oon päättänyt ettei testejä ainakaan ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Mulle se on sama pettymys, oli nega tai menkat :shy: aikaisin testaaminen luo vaan ”turhaa” toivoa. Mutta kukin tyylillään :happy119
Ajattelin siirtyä tuohon samaan taktiikkaan. Itseni kohdalla ainakin kiusaamista. Eli tästä lähtien jos pääsee dpo14 asti niin sitten testiä kehiin.

Menkat vihdoin loppu ja kp6. Kp12 ajattelin aloittaa oviksen metsästyksen. Kahdessa kierrossa nyt ollut kp18 ovisplus. Sovittiin nyt miehen kanssa, että mikäli tässä kierrossa ei tärppiä käy ja luteliaali edelleen lyhyt niin varaan sen yksityisen gynen.

Ajattelin siirtyä tuohon samaan taktiikkaan. Itseni kohdalla ainakin kiusaamista. Eli tästä lähtien jos pääsee dpo14 asti niin sitten testiä kehiin.

Menkat vihdoin loppu ja kp6. Kp12 ajattelin aloittaa oviksen metsästyksen. Kahdessa kierrossa nyt ollut kp18 ovisplus. Sovittiin nyt miehen kanssa, että mikäli tässä kierrossa ei tärppiä käy ja luteliaali edelleen lyhyt niin varaan sen yksityisen gynen.
Minäkin aion yrittää olla testaamatta liian aikasin. Ihan älytöntä niitä olemattomia viivoja tihrustaa ja kuvitella kaikenlaista :sorry: haluaisin olla testaamatta oviksenkin, mutta luulen et se epätietoisuus sais mut ihan sekasin. Koko ajan miettisin, että onko talleteltu oikeeseen aikaan vai ei ja mies tulis hulluks kun koko ajan olisin kimpussa.

Takaisin