Raskaaksi 2020

Kiva kun valuu solkenaan vaan menkkavuoto. Eilen aamusta aikaisin sotkin sängyn lakanatkin, no ei voi muuta olettaakaan että jos kierto venyy ja paukkuu niinkin pitkäksi mitä oli. Silloin vuotaakin paljon.. :hungover:
 
Kiva kun valuu solkenaan vaan menkkavuoto. Eilen aamusta aikaisin sotkin sängyn lakanatkin, no ei voi muuta olettaakaan että jos kierto venyy ja paukkuu niinkin pitkäksi mitä oli. Silloin vuotaakin paljon.. :hungover:

Mä olen ihmetellyt, että miksi joissain kierroissa vuotaa kuin seula ja joissain kierroissa niukempaa, vaikka kierto on säännöllinen. o_O Nuorena mulla oli aina samanlaista toi vuotelu.

Onko muilla tämmöstä kanssa?
 
^ mulla on ollu menkat pituudeltaan hyvin samanlaisia nyt tän yrityksen aikana, mut määrä ja laatu on vaihdellu tosi paljon. vaikka olis yhtä pitkä kierto. välillä on paljon hyytyneempää, välillä runsaampaa ja joskus taas tosi maltillinen vuoto. myös kivut on vaihdellu huomattavasti, välillä pitää syödä särkylääkettä useampi päivä ja välillä ei juuri huomaakaan koko menkkoja...
 
Ehkä tää riippuu ihan sit vaan jokaisen omasta kehosta, mulla on yleensä kierrot jotka pituudeltaan 25-35pv niukkavuotoisia.
 
Saa olla olla puolentunnin välein vaihtamassa sidettä nyt tässä uudessa kierrossa.
 
Mä olen ihmetellyt, että miksi joissain kierroissa vuotaa kuin seula ja joissain kierroissa niukempaa, vaikka kierto on säännöllinen. o_O Nuorena mulla oli aina samanlaista toi vuotelu.

Onko muilla tämmöstä kanssa?
Joo, on mullakin vaihtelevaa. Mia app antaa selitykseksi, että johtuu edeltävän kierron hormonitasoista. Etenkin niukka vuoto viittä häiriöön hormonitasoissa eli jos ei ole vähintään yhtä päivää runsasta tai normaalia vuotoa.
 
Minä käyn päivittäin lukemassa teidän kuulumisia. Mulla on jotenkin tosi vahva tunne siitä että mun raskaus on tuulimuna, koska oireet on lieviä. Tuulimunasta on kokemusta joten siihen tulee nyt verrattua. Yleensä on voimakkaammat oireet, eli epävarmuudessa elellään. Ultra on ens viikon torstaina. Nyt viikkoja 5+6.

Heydi: otan osaa. Mä sain nyt aamulla puhelun että mun mummu oli saanut aivoinfarktin ja valitettavasti kuoli viime yönä :sad010 Ikää oli 94v.

Mullakaan ei oo mitään oireita. Menkoista laskettuna ois 5+2 mutta ei varmasti vielä pidä ollakaan välttämättä sen kummempia.. ehkä tää oma yhtäkkinen epävarmuus kumpuaa siitä että edellisessä raskaudessa kärsin hyperemeesistä ja se alkoi näihin aikoihin. Ihmettelen kyllä jos mitään ei tuu o_O mutta toisaalta tämä on neljäs raskaus ja kaikki edelliset olleet täysin omanlaisensa. Miten ihmeessä sitä jaksaa odottaa np ultraan.. täytyy varmistaa pääsisikö neuvolassa varhaisultraan.

Osanotto teille läheisten menetyksestä :Heartpink
Plussatuulia testaamista odottaville:cat:
 
Saa olla olla puolentunnin välein vaihtamassa sidettä nyt tässä uudessa kierrossa.
Mulla on aina ollut runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Synnytyksen jälkeen menkat kuitenkin muuttui vielä runsaammiksi ja mäkin vaihdoin parin tunnin välein sidettä, vaikka oli jo yösiteet käytössä. 2,5v synnytyksestä ja edelleenkit runsaat ovat mut nyt riittää siteen vaihto 4-6 runnin välein
 
Osanottoni läheisensä menettäneille ❤️

ON: Tänään mulla palo käpy omaan kroppaan! Kp 37, eikä menkkoja näy. Jotain vetistä verensekaista tulee mut ei näy mun kunnon vuotoa, josta ei voi kyllä erehtyä. :bored:
Laitoin miehen hakemaan apteekista r-testin. No se oli nega, eli en ymmärrä missä ihmeessä ne menkat nyt viipyy?! :wtf

Mulla aina yleensä tasainen kierto 32-35pv. Muutaman kerran on kierto venyny 37 päivään mut menkat on aina tulleet.

Tahtoo jo päästä uuteen kiertoon! :arghh:
 
Lämpimät halaukset läheisensä menettäneille!

Plussapuhureita ja viivoja kaikenlaisiin tikkuihin. Parilla tais olla Dpo6 menossa, milloin testaatte?!?

On:piti olla ovisviikko, mutta ei oloja eikä tikkukaan juuri värjäydy. Kp 14, ennen synnytystä ovis+ oli Kp 11-13, joten kierto lienee pidentynyt. Toki imetän vielä kohtalaisen paljon, joten ei voi tietää miten kierto tasoittuu kun kunnon menkkojakaan ei ole ollut... Mut jotain hyvääkin, tehtiin eilen talokaupat, sinne mahtuisi hyvin vielä yksi asukas lisää
 
Osanottoni läheisensä menettäneille ❤️

ON: Tänään mulla palo käpy omaan kroppaan! Kp 37, eikä menkkoja näy. Jotain vetistä verensekaista tulee mut ei näy mun kunnon vuotoa, josta ei voi kyllä erehtyä. :bored:
Laitoin miehen hakemaan apteekista r-testin. No se oli nega, eli en ymmärrä missä ihmeessä ne menkat nyt viipyy?! :wtf

Mulla aina yleensä tasainen kierto 32-35pv. Muutaman kerran on kierto venyny 37 päivään mut menkat on aina tulleet.

Tahtoo jo päästä uuteen kiertoon! :arghh:

Tiedän tunteen! Tänään kp49 ja menkkoja ei vaan näy :mad: Kaksi negatiivista raskaustestiä oon tehnyt. Näin pitkää kiertoa ei ole kyl ollut ikinä, ainakaan et muistaisin :sorry:
 
Minä käyn päivittäin lukemassa teidän kuulumisia. Mulla on jotenkin tosi vahva tunne siitä että mun raskaus on tuulimuna, koska oireet on lieviä. Tuulimunasta on kokemusta joten siihen tulee nyt verrattua. Yleensä on voimakkaammat oireet, eli epävarmuudessa elellään. Ultra on ens viikon torstaina. Nyt viikkoja 5+6.

Heydi: otan osaa. Mä sain nyt aamulla puhelun että mun mummu oli saanut aivoinfarktin ja valitettavasti kuoli viime yönä :sad010 Ikää oli 94v.
Otan osaa :Heartred
 
Tiedän tunteen! Tänään kp49 ja menkkoja ei vaan näy :mad: Kaksi negatiivista raskaustestiä oon tehnyt. Näin pitkää kiertoa ei ole kyl ollut ikinä, ainakaan et muistaisin :sorry:

Ootko hiljattain lopettanu jonkun hormonaalisen ehkäisyn? onko pcos vaivaa tms?

Mulla ei ole hormonaalista ehkäisyä moneen vuoteen. Ei pcos:sää. Endo epäilyä on kyl ollut mut ei mitää vahvistettua. Stressiä on kyl ollut
 
Mulla nää on ihan normaalia että kierrot on epäsäännölliset ja pitkät, heittelee pituudet miten sattuu. Jo ennen lapsia, esikoinen kyllä tarrasi matkaan yli 60päivää pitkästä kierrosta.

Kuopus sitten sai alkunsa naistenklinikalla toisesta inseminaatiosta...

Mä en edes ovuloi joka kierrossa, ja sitten kun siihen viellä pitkät kierrot niin ei jää montaa kuukautta vuodessa, jolloin mahis vauvaan..
 
Täällä käyn välillä kattelemassa mitä tänne kuuluu..

Hirveesti nyt menetetty läheisiä ihmisiä, joten tosi paljon jaksamisia ja suuret osanotot jokaiselle joka on jonkun menettänyt ja heille jotka on kokenut menetyksen keskenmenon muodossa. :sad010:Heartred

Täällä on myös plussiakin tullut, joten teille todella suuret onnittelut, hirveästi zemppiä raskauteen ja toivotaan että kaikki menee hyvin! :Heartred

Sitten viimesimpänä, muttei vähäisempänä piinailijat.. Toivon teille kaikille plussatuulia ja että saisitte omat pienet mahollisimman pian syliin! :Heartred
Sitten vielä miten te kaikki ihanat voitte? :love7
 
Sympatiat kaikille pitkistä kierrosta kärsiville! Itse lopetin hormonaalisen ehkäisyn joulukuussa 2019 ja sen jälkeen lyhin kierto on ollut 34 päivää :banghead:. Ehkä ne joskus tasoittuu tai kyytiläinen nappaa pitkästä kierrosta... :angelic:

on: kp16 ja limailee siihen malliin että vois ehkä olla ovis, joko tulollaan tai mennyt. En liikoja toivoja, kun tosiaan nuo pitkät kierrot. Tultiin viettämään kesälomaa pohjoiseen ja ihana kyllä vaan olla tuon miehen kanssa :love7
 
ON: kp15 ja lämmöt tipahti, en tiedä oliko sitä ovista oikeasti (estyikö/siirtyikö esim ton taudin takia?! :dontknow) vai onko tää vaan joku dippi taas. kaks kertaa jo kuvittelin oviksen olleen, kp10 ja kp13. eilenkin irtos sellasia klimppejä mitä joskus aiemmin oviksen jälkeen... no seuraavat päiväthän sen näyttää... ei paljon oo mitään tuntemuksia ollut kun kaikki keskittyminen menny näihin flunssaoireisiin :finger: onn:confused004eks nyt alkaa olla tauti jo voiton puolella, lähinnä yskää jäljellä.

ehkä kolmas kerta toden sanoo? :hilarious: Tänään kp15 ja uudestaan tuli limat, nyt myös kivut plus vatsa kuralla. Tallettelut nytkin tehty siis. Jokohan huomenna nousee lämmöt o_O

oli muuten runsaat limat tässä kierrossa, oiskohan alkukierrossa nautitut greipit auttanu asiaa
 
Lämpimät halaukset läheisensä menettäneille!

Plussapuhureita ja viivoja kaikenlaisiin tikkuihin. Parilla tais olla Dpo6 menossa, milloin testaatte?!?

On:piti olla ovisviikko, mutta ei oloja eikä tikkukaan juuri värjäydy. Kp 14, ennen synnytystä ovis+ oli Kp 11-13, joten kierto lienee pidentynyt. Toki imetän vielä kohtalaisen paljon, joten ei voi tietää miten kierto tasoittuu kun kunnon menkkojakaan ei ole ollut... Mut jotain hyvääkin, tehtiin eilen talokaupat, sinne mahtuisi hyvin vielä yksi asukas lisää

Onnittelut talokaupoista, on varmasti jännää ja mukavaa aikaa! Toivottavasti oviskin sieltä pian...

Täällä dpo 7 kohta paketissa. Olen miettinyt tota testaamista. Toisaalta olen realisti ja uskon mahdollisuuksien olevan aika pienet (ollaan siis tjottailtu viimeiset 10v ilman "tulosta" ja ikääkin jo on), mutta silti samaan aikaan olen kuitenkin myös optimisti ja ajattelen, että haluaisin mahdollisen plussan saada mieluummin viikonloppuna kuin arkiaamuna että voisin sitten päivän viettää ihan vaan niissä ajatuksissa enkä murehtia töihin keskittymistä. Eli saatan tehdä cb herkän testin sunnuntaina dpo 9, ja jos on negatiivinen, niin sitten joko menkat varmaan alkaa perjantaihin mennessä, tai sit testaan uudelleen varmaan pe iltapäivänä tai illalla.

Ai miten niin ajattelen asioita aivan liian pitkälle :smiley-ashamed008:laughing021

Kirjoittelin eilen "oireista". Tänään lisään listaan hysteerisen itkukohtauksen :wtf. Tämä siis työaikana, työasiasta. Pahoitin mieleni aivan käsittömällä tavalla, ja vaikka järki sanoi, että tää on ihan ylireaktio, kyyneleet tuli aivan valtoimenaan. Ja yleensä mä olen se "tunteeton" analyytikko meillä töissä. Onneksi mulla on tosi kiva esimiesnainen joka ei ole itkusta moksiskaan ja tukee mua kaikessa :notworthy
 
Voimahali surun kohdanneille :Heartred

Tsempit piinailijoille:hello2

Täällä kp31,ei oikein mitään oloja edelleenkään, huomenna ajattelin taas testata, et on jotain virikettä päiviin. Vaikkakin olen aina hormonaalista ehkäisyä käyttänyt niin kiertoon se ei ole vaikuttanut, toki voi olla et nyt onkin, let see!!! Mutta siis keskimäärin mun kierto on sen 32päivää,eli jänniä aikoja elellään :blob7
 
Täällä käyn välillä kattelemassa mitä tänne kuuluu..

Hirveesti nyt menetetty läheisiä ihmisiä, joten tosi paljon jaksamisia ja suuret osanotot jokaiselle joka on jonkun menettänyt ja heille jotka on kokenut menetyksen keskenmenon muodossa. :sad010:Heartred

Täällä on myös plussiakin tullut, joten teille todella suuret onnittelut, hirveästi zemppiä raskauteen ja toivotaan että kaikki menee hyvin! :Heartred

Sitten viimesimpänä, muttei vähäisempänä piinailijat.. Toivon teille kaikille plussatuulia ja että saisitte omat pienet mahollisimman pian syliin! :Heartred
Sitten vielä miten te kaikki ihanat voitte? :love7


Mullon menossa jotenkin uskomattoman optimistinen kierto menossa. Tässä kierrossa on tehty kaikki ajallaan ja enemmän kuin yleensä, niin saattaa olla myös siitä. Lämmötkin dippas ja nousi uudelleen dpo 7. Mieli on hyvä, johtunee myös tuosta auringosta! Edes lomautuksen jatkuminen ei saanut mieltä masentumaan. Syksyä kohden ja esikoisen 4v synttäreitä suunnitellen meen tän kuun eteenpäin :angelic::smug:

Mitä sinulle kuuluu?
 
Takaisin
Top