Raskaaksi 2020

Mulla oli myös raskauden aikana voimakas tunne siitä, että kaikki ei ole kunnossa. Viikolla 7 tiputteli rusehtavaa vuotoa, tuolloin olin varma että menee kesken, loppui kuitenkin ja raskaus näytti jatkuvan. Viikolla 9 sitten alkuraskauden ultrassa selvisi, että alkio oli kuollut viikolla 7, arviolta 6+2. Missään vaiheessa en uskonut että raskaus etenisi loppuun asti, oli selvä vaisto.
 
Milalai, jos olet vielä linjoilla niin valtava voimanrutistus sinne :Heartred
Olen niin pahoillani, että taas jouduit kokemaan saman :sorry: Mutta nyt, päivä kerrallaan :Heartpink
 
Mulla oli myös raskauden aikana voimakas tunne siitä, että kaikki ei ole kunnossa. Viikolla 7 tiputteli rusehtavaa vuotoa, tuolloin olin varma että menee kesken, loppui kuitenkin ja raskaus näytti jatkuvan. Viikolla 9 sitten alkuraskauden ultrassa selvisi, että alkio oli kuollut viikolla 7, arviolta 6+2. Missään vaiheessa en uskonut että raskaus etenisi loppuun asti, oli selvä vaisto.
Mulla oli kans kkm sellanen olo alusta asti että kaikki ei oo hyvin, kävin ar ultrassa ja siellä näkyi syke. Sitten vähän tiputteli ja kaikki sanoivat että on normaalia. Siinä kohtaa kun mentiin Np ultraan ja todettiin kkm niin se ei tullut yllätyksenä vaikka pieni osa musta toivoi että vaisto olisi väärässä. Kyllä se on vaan kumma miten sitä tietää!
 
ON: kp13, Tänään tuli vielä aika isosti limoja, tiedä sitten oisko ovis vasta nyt. Mut olen kuumeessa, joka paikkaa särkee eikä kiehdo yhtään ajatus mistään tallettelusta :sad010 toki 3pv sit talleteltiin viimeks, jos siitä nyt uskaltaa mitään toivoa.
Kuume laski illaksi ja saatiin sittenki talleteltua! Nyt on kaikki tehty, jes :sex sit vaan piinailemaan...
 
Se oli tosiaan mullakin se vaisto. Pian plussauksen jälkeen sellainen olo, että tämä ei tule syliin asti. Tietysti sitä yritti itselleen vakuutella, että totta kai pelottaa, kun kolmannen kohdalla on paljon tietoisempi kaikesta, mikä voi mennä vikaan.
Ja niinhän se sitten meni vikaan.

Nyt ei ainakaan jää ajankohdasta kiinni yritys :hilarious: Kolmena peräkkäisenä iltana touhuiltu, eikä edelleenkään puhettakaan ehkäisystä. Eli mies on taas mukana :happy:
 
Piti vielä kommentoida, että mulla oli esikoisesta sellainen olo ettei tää syliin asti tule ja kokoajan pelkäsin että seuraavassa ultrassa ei löydy sykettä. Kuitenkin kaikki meni hyvin, eli onneksi ei ainakaan aina ne pelot pidä paikkaansa. :happy:

Täällä on syöty Gelee royaleita kohta kolme kuukautta ja samoin Omegoja, sekä rautaa nyt kuukausi.
Ajoituskin on kohdillaan ja paino pudonnut sen 8kg, eli kyllä harmittaa jos ei kohta ala tärpätä. :shifty:
 
OneStep liuska näytti omiaan, kuten arveltiin:shifty:Tein rfsu aikaisella ja ei yhtään mitään:sad001Nyt geleet, raudat ja foolihapot tilaukseen ja kohti seuraavaa!
 
Täälä Dpo 9 menossa. Melkein tein aamulla testin mutta sain pidettyä vielä itseni kurissa :hilarious: Huomenna varmaan testaan, lauantaina kuiteskin viimestään. Dpo7 lämmöt dippas ja eilen ja tänään ollut taas koholla, itseasiassa 0,2 astetta korkeemmalla ku ennen dippiä :angelic: Eihän se välttämättä mitään kerro mutta silti jotenkin haluan ajatella, että olis ees yrittäny kiinnittyä tms :grin Toiveet on korkeella.. Ohan mulla aikaa, ennenkö menkat on myöhässä kun luteaali ollut sen 15 pv :smiley-angelic001
 
Täälä Dpo 9 menossa. Melkein tein aamulla testin mutta sain pidettyä vielä itseni kurissa :hilarious: Huomenna varmaan testaan, lauantaina kuiteskin viimestään. Dpo7 lämmöt dippas ja eilen ja tänään ollut taas koholla, itseasiassa 0,2 astetta korkeemmalla ku ennen dippiä :angelic: Eihän se välttämättä mitään kerro mutta silti jotenkin haluan ajatella, että olis ees yrittäny kiinnittyä tms :grin Toiveet on korkeella.. Ohan mulla aikaa, ennenkö menkat on myöhässä kun luteaali ollut sen 15 pv :smiley-angelic001

Tsemppiä että nyt plussaat! :smiley-angelic001:Heartred
 
Piinapäiviä taitaa olla monella, tsemppiä kaikille!
Täällä kp 17. Ovista en oo tikutellu mutta kp 10 asti ollu pientä kosteutta ja valkovuotoa mutten oo toistaiseksi huomannut mitään "munanvalkuaislimaa", kalenterisovellus ennustaa ovista tälle päivää.. peittoa on kyllä heiluteltu noin joka toinen päivä, oli ovis millon tahansa niin toivottavasti se riittää. Mul on täs kierrossa ollu niin vahva tahto et haluun sen kevätvauvan :hilarious:
 
Täällä taitaa sittenkin ovulaatio tapahtua, viiva lähtenyt tummumaan, eilen oli vielä todella haalea, nyt kp 27 km jälkeen.. Nyt pitäisi ukko saada kellistettyä ja päästä talletteleen :rolleyes: Toivoa on siis vielä tässä kierrossa :)
 

Liitteet

  • IMG_20200813_094258.jpg
    IMG_20200813_094258.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 99
Täällä taitaa sittenkin ovulaatio tapahtua, viiva lähtenyt tummumaan, eilen oli vielä todella haalea, nyt kp 27 km jälkeen.. Nyt pitäisi ukko saada kellistettyä ja päästä talletteleen :rolleyes: Toivoa on siis vielä tässä kierrossa :)

Ihanaa! Toivottavasti tulee ovis. Ainakin lupaavalta näyttää :happy:

Mulla tais mennä plörinäks koko homma. Viivat ei ole enää tummentuneet ja eiliset saniaisetkin katosivat, aika sekavaa :hilarious: Ja alkertakin kuivahti. Eiköhän tää ollut tässä. Ovuloimaton kierto tuli ja turhaan siis yritettiin.
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppitä vielä kaikille omiin tilanteisiin! Täällä on monta jännääjää nyt. Toivottavasti lähiaikoina saataisiin paljon positiivisiä ja mukavia edistysaskeleita täällä! :happy:

Itsellä kun jäi terot tähän kiertoon pois, niin se on tuonut itselle uutta intoa tähän touhuun. Kun nyt en voi tarkalleen sanoa, monta päivää oma kierto on ja missä mennään. Ainakin päästä nyt näkemään miten se oma kroppa nällähetkellä toimii. Ennen kuin kiertoni taas venyi alkuvuodesta, niin se oli monta kierto tasan 27 päivää. Tässä kierrossa ajattelin että ovis olisi ollut tuossa ma/ti, mutta toisaalta tällä hetkellä on aika kosteat tunnelmat, normaaliin verrattuna! Saa nähdä mitä se sitten tarkoittaaakaan. Lisäksi alaseljä on taas kipeämpi (niin kuin edellisissä kolmessa kierrossa on ollut) ja ehkä pientä menkkamaista jomotusta alavatsalla. Ehkä varmuuden vuoksi voisi koittaa talletella vielä, jos ovis onkin vasta nyt kohta. Mene ja tiedä sitten! Joskus sitä miettii malttamattomana, että menisipä aika pikakelauksella jotta näkisi jo lopputuloksen.

Toisaalta minusta tämäkin on tähän mennessä ollut mukavaa aikaa, kun yritetään raskautta. Saa luvan kanssa kuumeilla oikein kunnolla! Meillä on ollut se tilanne, että itse olisin halunnut alkaa yrittää jo monta vuotta sitten, mutta puolisoni ei ollut vielä valmis ajatukselle. Ehkä tämäkin jo tuntuu pienelle voitolle, että nyt on ensimmäistä kertaa oikeasti mahdollista tulla raskaaksi ja saattaahan se hymy hyytyä vielä, jos yritys pitkittyy :grin Nyt vaan mietin, että mitä vuoristorataa mielialani heittelee, kun hetki sitten olin aivan maani myynyt ja peloissani siitä, että mitä jos tämä ei onnistukaan. :hilarious:
 
Takaisin
Top