Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä alotin taas testaamaan ihan liian aikasin ja sain tänään dpo 8 iltapäivällä reilu tunnin pidätyksellä tällaisen haamulaisen:
View attachment 92768
Mulla oli kans kkm sellanen olo alusta asti että kaikki ei oo hyvin, kävin ar ultrassa ja siellä näkyi syke. Sitten vähän tiputteli ja kaikki sanoivat että on normaalia. Siinä kohtaa kun mentiin Np ultraan ja todettiin kkm niin se ei tullut yllätyksenä vaikka pieni osa musta toivoi että vaisto olisi väärässä. Kyllä se on vaan kumma miten sitä tietää!Mulla oli myös raskauden aikana voimakas tunne siitä, että kaikki ei ole kunnossa. Viikolla 7 tiputteli rusehtavaa vuotoa, tuolloin olin varma että menee kesken, loppui kuitenkin ja raskaus näytti jatkuvan. Viikolla 9 sitten alkuraskauden ultrassa selvisi, että alkio oli kuollut viikolla 7, arviolta 6+2. Missään vaiheessa en uskonut että raskaus etenisi loppuun asti, oli selvä vaisto.
Kuume laski illaksi ja saatiin sittenki talleteltua! Nyt on kaikki tehty, jes sit vaan piinailemaan...ON: kp13, Tänään tuli vielä aika isosti limoja, tiedä sitten oisko ovis vasta nyt. Mut olen kuumeessa, joka paikkaa särkee eikä kiehdo yhtään ajatus mistään tallettelusta toki 3pv sit talleteltiin viimeks, jos siitä nyt uskaltaa mitään toivoa.
Mä alotin taas testaamaan ihan liian aikasin ja sain tänään dpo 8 iltapäivällä reilu tunnin pidätyksellä tällaisen haamulaisen:
View attachment 92768
Täälä Dpo 9 menossa. Melkein tein aamulla testin mutta sain pidettyä vielä itseni kurissa Huomenna varmaan testaan, lauantaina kuiteskin viimestään. Dpo7 lämmöt dippas ja eilen ja tänään ollut taas koholla, itseasiassa 0,2 astetta korkeemmalla ku ennen dippiä :angelic: Eihän se välttämättä mitään kerro mutta silti jotenkin haluan ajatella, että olis ees yrittäny kiinnittyä tms Toiveet on korkeella.. Ohan mulla aikaa, ennenkö menkat on myöhässä kun luteaali ollut sen 15 pv
Tsemppiä että nyt plussaat!
Täällä taitaa sittenkin ovulaatio tapahtua, viiva lähtenyt tummumaan, eilen oli vielä todella haalea, nyt kp 27 km jälkeen.. Nyt pitäisi ukko saada kellistettyä ja päästä talletteleen Toivoa on siis vielä tässä kierrossa :)
View attachment 92768