Raskaaksi 2020

Tsemppiä piinapäiviin ja uusiin kiertoihin joutuneille :smiley-angelic003
Täällä kp29, testi nega, ei oloja suuntaan tai toiseen :p
 
Milalai voimia :Heartred


Täällä on tämä päivä mennyt toisenlaisen surun kanssa, ukkini nukkui viimeyönä pois :sad010odotettavissa oli, kuten kerroinkin hän oli kieltäytynyt jo syömästä ja kun tulehdus saatiin pois ja nesteytys lopetettiin, ei ollut muuta kuin odottaa. Onneksi sai lähteä nukkuessa. Oon yrittäny saada ajatuksia muualle ja sillä tulinkin lueskelemaan teidän juttuja, mutta kyllä se suru vaan on läsnä vaikka mitä tekisi. Mummola on ollut mulle kuin toinen koti, niin paljon siellä olen ollut, eikä tätä ikävän määrää voi sanoin kuvailla. Ihanaa että täällä on ollut myös hyviä uutisia, paljon tsemppiä uusiin kierroksiin ja piinapäiviin ja tarrasukkia toisille :Heartred
 
Täällä dpo6. Eilen oli vielä hieman arat nännit, mutta tänään vähemmän. Välillä on tosin samanlaista terävää kipua vasemmanpuoleisten munasarjojen kohdalla, ihan pienessä kohdassa niin kuin ovulaation aikaan. Mitähän tämäkin on. Ihan hyvällä mielellä, ja onneksi paljon muuta ajateltavaa...
 
Piti vielä kommentoida, että mulla oli esikoisesta sellainen olo ettei tää syliin asti tule ja kokoajan pelkäsin että seuraavassa ultrassa ei löydy sykettä. Kuitenkin kaikki meni hyvin, eli onneksi ei ainakaan aina ne pelot pidä paikkaansa. :happy:

Täällä on syöty Gelee royaleita kohta kolme kuukautta ja samoin Omegoja, sekä rautaa nyt kuukausi.
Ajoituskin on kohdillaan ja paino pudonnut sen 8kg, eli kyllä harmittaa jos ei kohta ala tärpätä. :shifty:

Toivon todella, että teillä nyt tärppäis :smiley-angelic001 Ja ihan mahtava saavutus painon pudotuksesta, onnea siitä! Itselle se on jäänyt lähinnä haaveeksi, mutta nyt hiljalleen ollaan miehen kanssa saatu energiaa viedä tätäkin projektia eteenpäin.

ON: Tänään kp48 eikä tietoakaan kuukautisista. Eilen tehty nega et, joten toivottavasti kk tulisi nyt mahdollisimman pian. Tulot normalisoituu syyskuussa lomautuksen, niin silloin viimeistään yksityiselle gynelle ihmettelemään, että mikä tätä mun kroppaa vaivaa.
 
Tänne tulee niin paljon viestejä ettei millään ehdi ajantasaisesti kommentoimaan. Kaikki viestit olen kuitenkin lukenut ja vihdoin pääsin loppuun asti :)

Voimia keskenmenon kokeneille, se on niin raskasta :Heartred

Olikohan se Mamiliksi jolla ovistestit näytti pitkään tummia viivoja? Mulla on ollut aina sama juttu keskenmenojen jälkeen. Seuraavassa kierrossa tuli vasta se selkeä tummempi viiva. Voi siis olla että kierto ei ole vielä palautunut normaaliksi ja sen takia viivat näyttää miten sattuu.

On: Mulla tuli ovis yllättäen viikkoa myöhemmin kuin normaalisti, vasta kp19. Näin ei ole koskaan ennen käynyt. Kp13 sen olisi pitänyt olla ja viivat alkoivatkin silloin tummumaan, mutta haalenivat kuitenkin. Limatkin tuli myöhemmin, joten sekin vahvistaa tuon myöhäisemmän ajankohdan. Sunnuntaina varmaan testaan, mikäli ei menkat ennen sitä ala. Tässä vielä teille kuva testeistä. Ylhäältä kp13 ja viimeisenä kp19.
 

Liitteet

  • IMG_20200804_222055.jpg
    IMG_20200804_222055.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 107
Milalai voimia :Heartred


Täällä on tämä päivä mennyt toisenlaisen surun kanssa, ukkini nukkui viimeyönä pois :sad010odotettavissa oli, kuten kerroinkin hän oli kieltäytynyt jo syömästä ja kun tulehdus saatiin pois ja nesteytys lopetettiin, ei ollut muuta kuin odottaa. Onneksi sai lähteä nukkuessa. Oon yrittäny saada ajatuksia muualle ja sillä tulinkin lueskelemaan teidän juttuja, mutta kyllä se suru vaan on läsnä vaikka mitä tekisi. Mummola on ollut mulle kuin toinen koti, niin paljon siellä olen ollut, eikä tätä ikävän määrää voi sanoin kuvailla. Ihanaa että täällä on ollut myös hyviä uutisia, paljon tsemppiä uusiin kierroksiin ja piinapäiviin ja tarrasukkia toisille :Heartred

Otan osaa :Heartred
Anna aikaa surulle, sen kanssa oppii elämään ajan kanssa :Heartpink
 
Osanotot Heydi.

Kylläpä täällä on nyt tippunut kuumeilijoiden isovanhempia :sad001 jo kolmas vai neljäs tosi lyhyen ajan sisään? Toisaalta aivan luonnollista, et synnytysikäisten isovanhemmat kuolee :Heartred Raskaita aikoja. Voimia kaikille vaikeisiin tilanteisiin :Heartred
 
Otan osaa Heydi :sad001

om: dpo1, vv holvaa niin paljon ettei oo tosi, kysta puhkesi tai kiertyi illalla vasemmassa muniksessa niin että makasin hyperventiloiden lattialla 20 minuuttia. Koko päivän on myös tuikkinut oikeanpuoleiseen munikseen josta siis ovulaatio tapahtui. Mä niin toivon että tästä kierrosta nyt tärppäisi!
 
Täällä kp 9 (tai nythän ollaan jo perjantain ja kp 10 puolella), yk 3 keskenmenon jälkeen. Yli-inokkaana testailin ovulaatiota jo tänään, hailakaksi jäi viiva :grin Saa nähdä tuleeko ovulaatio nyt normaalisti kp 14-15, vai pitkittyykö tämäkin kierto. Viimeksi ovulaatio tuli kp 17, ja siihen liittyi ensimmäistä kertaa ikinä veristä vuotoa.
 
Osanotto Milalai ja Heydi. Lämpöisiä ajatuksia, vaikka olen hieman uusi täällä foorumilla, enkä teitä vielä niin tunnekaan, mutta sympatiaa tunnen siltikin.

ON: dpo 6 taputeltu ja joo-o, kaikenlaisia tuntemuksia on olemassa, enempi vähempi jo muutaman päivän, joten järjellä ajateltuna ymmärrän kyllä että eivät ole raskaus oireita, mutta listaan nyt kuitenkin, niin voidaan sitten viikon päästä näille naureskella :laughing014

  • Tuntemukset vatsassa: enempi ja vähempi sellaista menkka jomotusta jo useamman päivän ajan, vähän niinkuin"kirvelisi" jossakin tuolla sisällä, kohdussa kai (suomennos: varmaan vaan kuviteltua haamukipua, tai ehkä suoliston elämää)
  • Pissahätä: kolmena yönä peräkkäin olen herännyt yöllä vessaan, harvoin yleensä (suomennos: oon vaan juonut iltaisin tavallista enemmän)
  • Rinnat: tuntuu että menen epätavallisen paljon ns pitkät päällä. Molemmat rinnat turvoksissa, oikea enemmän kipeä kuin vasen (niin oli kyllä viime kierrossakin)
  • Valkovuotoa: on, mutta en tiedä onko enemmän tai vähemmän kuin ennen, kun en ole asiaa ennen tajunnut miettiä

Eli ihan normi naisen eloa tämä varmaan on. Mutta mukavahan se tässä vaiheessa on vielä miettiä, että "no jos kuitenkin". Vaikka sen tietää kyllä, että viikon päästä sitä korkeammalta tippuu mitä enempi näitä miettii... :smiley-ashamed008

PS. Aion tehdä nyt hyvin nolon tunnustuksen: pari ensimmäistä viikkoa foorumilla ihmettelin kovin, että kuka on se nimimerkki "ON" kenelle monet usein vastaavat kuulumisillaan....:laughing001
 
ON: kp15 ja lämmöt tipahti, en tiedä oliko sitä ovista oikeasti (estyikö/siirtyikö esim ton taudin takia?! :dontknow) vai onko tää vaan joku dippi taas. kaks kertaa jo kuvittelin oviksen olleen, kp10 ja kp13. eilenkin irtos sellasia klimppejä mitä joskus aiemmin oviksen jälkeen... no seuraavat päiväthän sen näyttää... ei paljon oo mitään tuntemuksia ollut kun kaikki keskittyminen menny näihin flunssaoireisiin :finger: onneks nyt alkaa olla tauti jo voiton puolella, lähinnä yskää jäljellä.
 
Tsemppitä vielä kaikille omiin tilanteisiin! Täällä on monta jännääjää nyt. Toivottavasti lähiaikoina saataisiin paljon positiivisiä ja mukavia edistysaskeleita täällä! :happy:

Itsellä kun jäi terot tähän kiertoon pois, niin se on tuonut itselle uutta intoa tähän touhuun. Kun nyt en voi tarkalleen sanoa, monta päivää oma kierto on ja missä mennään. Ainakin päästä nyt näkemään miten se oma kroppa nällähetkellä toimii. Ennen kuin kiertoni taas venyi alkuvuodesta, niin se oli monta kierto tasan 27 päivää. Tässä kierrossa ajattelin että ovis olisi ollut tuossa ma/ti, mutta toisaalta tällä hetkellä on aika kosteat tunnelmat, normaaliin verrattuna! Saa nähdä mitä se sitten tarkoittaaakaan. Lisäksi alaseljä on taas kipeämpi (niin kuin edellisissä kolmessa kierrossa on ollut) ja ehkä pientä menkkamaista jomotusta alavatsalla. Ehkä varmuuden vuoksi voisi koittaa talletella vielä, jos ovis onkin vasta nyt kohta. Mene ja tiedä sitten! Joskus sitä miettii malttamattomana, että menisipä aika pikakelauksella jotta näkisi jo lopputuloksen.

Toisaalta minusta tämäkin on tähän mennessä ollut mukavaa aikaa, kun yritetään raskautta. Saa luvan kanssa kuumeilla oikein kunnolla! Meillä on ollut se tilanne, että itse olisin halunnut alkaa yrittää jo monta vuotta sitten, mutta puolisoni ei ollut vielä valmis ajatukselle. Ehkä tämäkin jo tuntuu pienelle voitolle, että nyt on ensimmäistä kertaa oikeasti mahdollista tulla raskaaksi ja saattaahan se hymy hyytyä vielä, jos yritys pitkittyy :grin Nyt vaan mietin, että mitä vuoristorataa mielialani heittelee, kun hetki sitten olin aivan maani myynyt ja peloissani siitä, että mitä jos tämä ei onnistukaan. :hilarious:

:Heartbigred Ihanaa kuumeilua sinne!
 
Milalai voimia :Heartred


Täällä on tämä päivä mennyt toisenlaisen surun kanssa, ukkini nukkui viimeyönä pois :sad010odotettavissa oli, kuten kerroinkin hän oli kieltäytynyt jo syömästä ja kun tulehdus saatiin pois ja nesteytys lopetettiin, ei ollut muuta kuin odottaa. Onneksi sai lähteä nukkuessa. Oon yrittäny saada ajatuksia muualle ja sillä tulinkin lueskelemaan teidän juttuja, mutta kyllä se suru vaan on läsnä vaikka mitä tekisi. Mummola on ollut mulle kuin toinen koti, niin paljon siellä olen ollut, eikä tätä ikävän määrää voi sanoin kuvailla. Ihanaa että täällä on ollut myös hyviä uutisia, paljon tsemppiä uusiin kierroksiin ja piinapäiviin ja tarrasukkia toisille :Heartred

Osanotto:Heartbigred
 
Pingviiniemo toi 8 kiloa on iso saavutus jo. Tuntuu itselle ihan mahdottomalta :D Tsemppiä ja toivottavasti tärppää!

Ja paljon plussatuulia kaikille piinailijoille!:Heartbigred

ON: Tänään dpo 3 ja rinnat välillä aristaa ja hieronnassa kun kävin niin sattui ikävästi vatsallaan makaaminen. Väsynyt kun mikä ja kuivaa menoa on :D Kärsin ovulaation ja luteaalivaiheen aikana pahoinvoinneista joten ne eivät mitään kerro. Koitan olla nostamasta korkeita odotuksia, mutta toive on niin iso:Heartpink
 
Täällä ilmeisesti ovulaatio tapahtui eilen, kun sain viivan paremmin näkyyn (yläkuva) alavatsa kipuili kunnolla oikean muniksen kohdalta ja toosa oli superlimainen. :sexSekstailtiinkin, vaikka mieheltä katookin halut jos menee liian vauvantekohommiks :shifty: eilen ei onneksi, koska sit tänään testi näyttikin jo haalealta (alempi kuva) Tää ovulaation bongaaminen tästä km kierrosta on ollut raastavaa :banghead:
 

Liitteet

  • IMG_20200813_094258.jpg
    IMG_20200813_094258.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 100
  • IMG_20200814_084201.jpg
    IMG_20200814_084201.jpg
    23 KB · Katsottu: 105
Mulla on tänään kai dpo6. Kauhee jännitys hiipii mieleen ja laskeskelee päiviä siihen, koska saa tikuttaa ja nähdä olisiko tässä kierrossa ollut parempi onni mukana :hilarious:
 
Minä käyn päivittäin lukemassa teidän kuulumisia. Mulla on jotenkin tosi vahva tunne siitä että mun raskaus on tuulimuna, koska oireet on lieviä. Tuulimunasta on kokemusta joten siihen tulee nyt verrattua. Yleensä on voimakkaammat oireet, eli epävarmuudessa elellään. Ultra on ens viikon torstaina. Nyt viikkoja 5+6.

Heydi: otan osaa. Mä sain nyt aamulla puhelun että mun mummu oli saanut aivoinfarktin ja valitettavasti kuoli viime yönä :sad010 Ikää oli 94v.
 
Täälä Dpo10 menossa ja kovasti tuikkailee kohdun oikeaa puolta :angelic: Testi oli kuin olikin negatiivinen mutta ihan perus PC 25miU (koska tähän asti saanu melkein kaikilla herkillä turhia haamuja), niin en heitä kirvestä kaivoon. Olo on vieläkin todella optimistinen :smug: Saa nähä. Ajattelin nyt huomenna testata vielä ja sitten ootan ainaski alkuviikkoon tiistaille :rolleyes: Jos vaan pystyn pitää itseni kurissa :hilarious:
 
Takaisin
Top