mullakin oli parissa kierrossa greippimehu käytössä, mutta jotenkin limat oli vähäisemmät. oon jättäny sen pois. ehk taas jossain vaiheessa sekin testiin. nyt magnesiumit ja raudat käyttöön (ferritiinit matalalla). josko näillä mentäis. tuskin auttaa heti, kun kp7 jo loppumaisillaan.Greippimehunhan pitäisi vaikuttaa positiivisesti limoihin... Virallista tutkimustietoa asiasta ei ole. Itse raskaisiin greippimehukierrosta aikoinaan ja nyt ensi yrittämällä. Eri asia kestääkö raskaus.....
että pisti yks päivä vihaks kun mies sanoi leikillään, että ”ei olekaan hyvä jos nyt tärppää kun osuu la sit metsästyskaudelle.
eiku sehän olisikin jo marraskuuta” tokaisin vain itku kurkussa, et ”joo mä kyllä kerron sitten sulle. tänä vuonna meille ei vauvaa ole tulossa”.
ymmärti varmasti ettei tommosta kannata uudestaan töksäyttää vaikka eihän hän pahalla, mut kyllä ahdistaa kun ei sitä vauvaa ala näkymään. pieni ikäero olisi ollut haaveissa, mutta jos nyt vaikka tärppäis niin 2v6kk. ja kun joku aavistus tässä pessimistissä nyt on ettei mitenkään tule ennen kesää plussaa ja meneekö sekin sitten kesken.
miten voisi vain olla ajattelematta näitä kiertoja tai mitään :banghead:
miten se muuten on, et lasketaanko vuoden yrittämistä, jos tulee keskenmeno sen aikana vai alkaako se vuoden yritys aina alusta km sattuessa, viitaten nyt siihen että pääsee tutkimuksiin?
masis.