Raskaaksi 2020

Greippimehunhan pitäisi vaikuttaa positiivisesti limoihin... ☺️ Virallista tutkimustietoa asiasta ei ole. Itse raskaisiin greippimehukierrosta aikoinaan ja nyt ensi yrittämällä. Eri asia kestääkö raskaus.....
mullakin oli parissa kierrossa greippimehu käytössä, mutta jotenkin limat oli vähäisemmät. oon jättäny sen pois. ehk taas jossain vaiheessa sekin testiin. nyt magnesiumit ja raudat käyttöön (ferritiinit matalalla). josko näillä mentäis. tuskin auttaa heti, kun kp7 jo loppumaisillaan.

että pisti yks päivä vihaks kun mies sanoi leikillään, että ”ei olekaan hyvä jos nyt tärppää kun osuu la sit metsästyskaudelle.
eiku sehän olisikin jo marraskuuta” tokaisin vain itku kurkussa, et ”joo mä kyllä kerron sitten sulle. tänä vuonna meille ei vauvaa ole tulossa”.
ymmärti varmasti ettei tommosta kannata uudestaan töksäyttää vaikka eihän hän pahalla, mut kyllä ahdistaa kun ei sitä vauvaa ala näkymään. pieni ikäero olisi ollut haaveissa, mutta jos nyt vaikka tärppäis niin 2v6kk. ja kun joku aavistus tässä pessimistissä nyt on ettei mitenkään tule ennen kesää plussaa ja meneekö sekin sitten kesken.
miten voisi vain olla ajattelematta näitä kiertoja tai mitään :banghead:

miten se muuten on, et lasketaanko vuoden yrittämistä, jos tulee keskenmeno sen aikana vai alkaako se vuoden yritys aina alusta km sattuessa, viitaten nyt siihen että pääsee tutkimuksiin?

masis.

Noi testit näyttää ajan hedelmöittymisestä, kun taas laskurit (yleensä) laskee ajan edellisten menkkojen alusta :happy: Eli varmasti ihan ok tuo tulos :Heartred Onnea plussasta!

Tehtiin töissä verikoe ja HCG oli 135 ja viikkoja nyt 4+6. Pahoin pelkään että päätyy vielä km.... :(

mullakin oli parissa kierrossa greippimehu käytössä, mutta jotenkin limat oli vähäisemmät. oon jättäny sen pois. ehk taas jossain vaiheessa sekin testiin. nyt magnesiumit ja raudat käyttöön (ferritiinit matalalla). josko näillä mentäis. tuskin auttaa heti, kun kp7 jo loppumaisillaan.

että pisti yks päivä vihaks kun mies sanoi leikillään, että ”ei olekaan hyvä jos nyt tärppää kun osuu la sit metsästyskaudelle.
eiku sehän olisikin jo marraskuuta” tokaisin vain itku kurkussa, et ”joo mä kyllä kerron sitten sulle. tänä vuonna meille ei vauvaa ole tulossa”.
ymmärti varmasti ettei tommosta kannata uudestaan töksäyttää vaikka eihän hän pahalla, mut kyllä ahdistaa kun ei sitä vauvaa ala näkymään. pieni ikäero olisi ollut haaveissa, mutta jos nyt vaikka tärppäis niin 2v6kk. ja kun joku aavistus tässä pessimistissä nyt on ettei mitenkään tule ennen kesää plussaa ja meneekö sekin sitten kesken.
miten voisi vain olla ajattelematta näitä kiertoja tai mitään :banghead:

miten se muuten on, et lasketaanko vuoden yrittämistä, jos tulee keskenmeno sen aikana vai alkaako se vuoden yritys aina alusta km sattuessa, viitaten nyt siihen että pääsee tutkimuksiin?

masis.

Alkaa alusta :(

näin aattelinkin.
no kaippa tässä on jotain normaalia kuitenkin kun raskaus alkaa, että varmaan ihan ok et lähtee alusta.

Mulla viimeks alkanu vuosi sitten. Hoitoja päin. Jos nyt alkaa luomusti niin Toiv ei mene kesken taas..

Mä lopetan yrityksen täysin. Sain musertavia tietoja omasta sairaudestani tässä joku aika sitten, en sen kummemmin kirjoitellut mutta siis mulle nyt sanottiin että vauvaa ei saa yrittää kaikkien hoitojen aloitusten ja sit kartoituksen aikana. Kauhea suru pelkästään siitä mutta ehkäpä näin on tarkoitettu.

Plussaonnea kaikille ja onnea jo plussanneille! <3

Negaa näyttää. Kai se on uskottava että en ole raskaana vaikka kroppa muuta huutaa .Kai se vaan niin hirveesti haluais olla raskaana.

Mä lopetan yrityksen täysin. Sain musertavia tietoja omasta sairaudestani tässä joku aika sitten, en sen kummemmin kirjoitellut mutta siis mulle nyt sanottiin että vauvaa ei saa yrittää kaikkien hoitojen aloitusten ja sit kartoituksen aikana. Kauhea suru pelkästään siitä mutta ehkäpä näin on tarkoitettu.

Plussaonnea kaikille ja onnea jo plussanneille! :Heartred

Voi Jesbe, kaikkien vastoinkäymistesi jälkeen - voimia tilanteeseesi ja valoa päiviisi! :Heartbigred
Täällä me ollaan, jos tilanne muuttuu. :hello

masis.

Tätä mäkin tuskailin, että taas alkaa alusta - kurjaa, muttei voi mittään. :sad001 on vaan nyt ajateltava kai sitä, että kehossa on edes jotain normaalia ja toimivaa, kun raskaus kuitenkin mahdollinen.. Se on sitten eri asia kestääkö se :sorry:
Mutta tsempit sinnekin koitokseen, täälläkin yritetään heti kun vaan tämä kierto mennyt! :smiley-bounce012

Olen pahoillani. Musertavia uutisia . *Halaus*

Olen pahoillani! Voimia sinulle, toivottavasti kaikki kääntyy jossainkohtaa hyväksi :Heartred

Hyvää ja rentouttavaa vkonloppua kaikille :smiley-angelic003 minä lähden uimahalliin rentouttamaan kehoa ja ajattelin että olisi kiva vielä tehdä joku rauhallinen Yingooga illan päälle.
Kp 28 tänään...normaalisti kierto 28-32 välillä että saapa nähä..jännää pukkaa :smiley-angelic001 testi kaapissa kuumottelee mutta jospa yrittäisi unohtaa sen sinne tiistaihin saakka ja Yrittää ajatella jotain muuta...

Mulla aivan kädet syyhyäisi että olisi niin kiva mennä vaikka kirpparille kahtelemaan vauvakrääsää :greet015

voi ei, suuri tsemppi sairauden kanssa. voimahaleja sinne :Heartred

Tätä mäkin tuskailin, että taas alkaa alusta - kurjaa, muttei voi mittään. :sad001 on vaan nyt ajateltava kai sitä, että kehossa on edes jotain normaalia ja toimivaa, kun raskaus kuitenkin mahdollinen.. Se on sitten eri asia kestääkö se :sorry:
Mutta tsempit sinnekin koitokseen, täälläkin yritetään heti kun vaan tämä kierto mennyt! :smiley-bounce012
jep, täytyy yrittää ajatella positiivisesti.

voimia sinne ja pikaisia plussatuulia toivotaan:Heartred

ja taas oli kerhopäivä. olisi minulla ihana maha jo, jos ei olisi keskenmenoa tullut. siellä siis tasan samoilla viikoilla oleva ja hän elää nyt sitä mikä piti olla minullakin menossa. viikon päästä rakenneultra jne. juu, synkkiä ajatuksia.

Täällä haamu haihtui ja tänään alkoi tiputtelu. Ei muuta, kuin greippimehuostoksille :cheers

Päätin myös että seuraavassa kierrossa kokeilen myös mehua, jos kp1 viikon päästä taas sieltä koittaa.. tallettelut tehtiin onneksi juuri oikeina päivinä mutta... hassua kun ei oo oikein mitään oireita edes ollut, tosin on ajatukset enemmän pyörineet tässä kipsatussa kädessä ja sen tilannetta jännittäessä ettei oo kiinnittäny muuhun niin paljon huomiota :joyful: ehkä välillä ihan hyväkin niin :hilarious:

ja jesbe paljon voimia:Heartred

Kiitos kaikille isosti. Seuraan täällä jostain syystä enemmän 2019 ryhmässä kun siellä tuttua porukkaa ja ehkä mä joskus. Näkee sit kuinka paljon hoitoa vaatii ja miten paljon voidaan hoitaa ylipäätään.

Moi kaikille, en ole hetkeen kirjoitellut kun oli taistelua miehen kanssa et yritetäänkö vaiko eikö. No nyt ollaan vaan päädytty touhuilemaan ilman ehkäisyä kp 6 ja kp 12. Nyt siis menossa kp 17 ja valkovuotoa/ limaa riittäisi vaikka jakaa muille, tätä ei ole ikinä ennen tapahtunut, olen niin sanotusti kuiva ämmä normaalisti :laughing002 Tässä muutamana päivänä lämmöt illalla 37.1 ja aamulla 36.8, olen myös iltakukkuja mutta nukkumaan olen joutunut kömpimään jo parina iltana ennen kymmentä. Mahaa nipistänyt tällä viikolla joka toinen pv, ihan kun joku antaisi pieniä sähköiskuja.. jännää.. myös lantioluiden iho kiristelee ihan kuin olisi ollu liian kireet housut.. eihän vielä pitäis mitään oireita olla jos olis tärpännyt... Luulotautia ? :wideyed::smiley-angelic001

Mulla oli kummallinen kierto viimeksi. Vuotoa niihin aikoihin, kun mahdollinen kiinnittyminen olisi ollut. Ei ollut sitä tavallista menkkaraivoa, vaan olin itkuinen. Tissit oli kipeät paljon aikaisemmin kuin normaalisti, ja menkkanäpyt naamaan ilmeistyi vasta menkkojen alkaessa.
Mä luulen, että oli kiinnittymisyritys. Se olis sit jo toinen varhainen keskenmeno tässä yrityksessä :sorry:
Ensimmäisen testailin liian aikaisin ja sillä tavaöla siitä tiesin. Tätä en ees testannut, mutta oli niin erilaiset olot kuin normaalisti niin oon aika varma.

Vähän pakostakin alkaa miettiä, vaikuttiko syksyn kaavinta raskautumiseen. Toinen lääkäri sanoi kaapivalle lääkärille, että ei liikaa ota. Tuskin siinä mitään vahinkoa tapahtui, mutta liikaa ehtii miettiä kun ei tärppää o_O

Epäilys alkanut hiipiä mieleen. Jaksetaanko me se kolmas? Kestääkö parisuhde? Pystytäänkö vastaamaan isompien lasten tarpeisiin? Pärjätäänkö taloudellisesti?

Vähän puhuttiin eilen, jos ehkäistäisiin tämä kevät ainakin. Kuopuskin olisi jo melkein 4v jos nyt tärppäisi, joten sitä mun toivomaa pientä ikäeroa ei ole tulossa kuitenkaan. Sama kai se olisi, jos olisi sitten isompi. Voisin olla kotona kun esikoinen aloittaa eskarin ja koulun :)
Ehtisin valmistua toiseen ammattiin ja ehkä työskenneläkin vähän. Saisin isommat rahat :hilarious:

Totta kai se mörkö kuiskii, että jos ei alakaan sen jälkeen raskaus, menee "hukkaan" ne kuukaudet mitä ei yritetä.

Nyt miettinyt, jos yrittäisi vielä tän kierron. Jättäisi päätöksen universumille :hilarious: Jos alkaa nyt niin tarkoitettu niin, jos ei niin pidetään taukoa.

Sori pitkä kirjoitus, ei oo tullut tähän ketjuun kirjoiteltua aikoihin. Ei näytä muuten ilmoituksiakaan viesteistä

Minun pitää myös hehkuttaa greippimehua, raskauduin heti sen jälkeen kun otin sen päivittäisen juonnin mukaan kiertoon. Oli yrittämällä yritys kerta 3. C-vitamiini ja foolihappo varmaan imeytyy siitä niin hyvin. On vasta 5. viikko alkanut kylläkin niin täysin varmahan ei voi olla, mutta jotain tapahtui! :cat:

Takaisin