Äitiliini90
Oman äänensä löytänyt
Täällä alko menkat! Lyhyeks jäi kierto ,vaan 25 päivää (yleensä 26-30) mut jotenkin helpottavaa taas päästä elämässä eteenpäin. Soitin miehelle että hakee kaupasta greippimehua .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä alko menkat! Lyhyeks jäi kierto ,vaan 25 päivää (yleensä 26-30) mut jotenkin helpottavaa taas päästä elämässä eteenpäin. Soitin miehelle että hakee kaupasta greippimehua .
Ette vissiin ole oikeutettuja enää julkisen puolen hoitoihin, kun löytyy jo kaksi biologista lasta? Julkisella tuo kaks lasta rajana, mihin ei lasketa esim km. Meillä kaksi raskautta, mutta yksi lapsi kotona eka raskaus päättyi kohtukuolemaan vielä yhen lapsen verran saataisiin HUS apua, kun ollaan valmiita siihen hommaan uudelleen.Itse en henkilökohtaisesti ole mitään apua taikka hyötyä saanut greippimehusta.
Enkä sitä ajatellu nytkään käyttää, limat katosi täysin niissä kierrossa missä tätä juonut.
Royal gelee ei auttanut, loppujen lopuksi avun toi vaan lapsettomuushoidot.
Ehkä jossai kohtaa käyn yksityiseltä kyselemässä letrozolia kokeiluun, vaikka sekään ei kasvattanut folleja yhtään 2018 helmi-huhtikuu kolme kiertoa niitä söin silloin, mutta sitten tehtii päätös että aloitetaan pistoshoidot.
Täytyy yksityistä varten säästää rahaa sivuun.
Alinah kp 9/30-32. Menkat kesti 7 päivää.
Mulla oli kummallinen kierto viimeksi. Vuotoa niihin aikoihin, kun mahdollinen kiinnittyminen olisi ollut. Ei ollut sitä tavallista menkkaraivoa, vaan olin itkuinen. Tissit oli kipeät paljon aikaisemmin kuin normaalisti, ja menkkanäpyt naamaan ilmeistyi vasta menkkojen alkaessa.
Mä luulen, että oli kiinnittymisyritys. Se olis sit jo toinen varhainen keskenmeno tässä yrityksessä
Ensimmäisen testailin liian aikaisin ja sillä tavaöla siitä tiesin. Tätä en ees testannut, mutta oli niin erilaiset olot kuin normaalisti niin oon aika varma.
Vähän pakostakin alkaa miettiä, vaikuttiko syksyn kaavinta raskautumiseen. Toinen lääkäri sanoi kaapivalle lääkärille, että ei liikaa ota. Tuskin siinä mitään vahinkoa tapahtui, mutta liikaa ehtii miettiä kun ei tärppää
Epäilys alkanut hiipiä mieleen. Jaksetaanko me se kolmas? Kestääkö parisuhde? Pystytäänkö vastaamaan isompien lasten tarpeisiin? Pärjätäänkö taloudellisesti?
Vähän puhuttiin eilen, jos ehkäistäisiin tämä kevät ainakin. Kuopuskin olisi jo melkein 4v jos nyt tärppäisi, joten sitä mun toivomaa pientä ikäeroa ei ole tulossa kuitenkaan. Sama kai se olisi, jos olisi sitten isompi. Voisin olla kotona kun esikoinen aloittaa eskarin ja koulun :)
Ehtisin valmistua toiseen ammattiin ja ehkä työskenneläkin vähän. Saisin isommat rahat
Totta kai se mörkö kuiskii, että jos ei alakaan sen jälkeen raskaus, menee "hukkaan" ne kuukaudet mitä ei yritetä.
Nyt miettinyt, jos yrittäisi vielä tän kierron. Jättäisi päätöksen universumille Jos alkaa nyt niin tarkoitettu niin, jos ei niin pidetään taukoa.
Sori pitkä kirjoitus, ei oo tullut tähän ketjuun kirjoiteltua aikoihin. Ei näytä muuten ilmoituksiakaan viesteistä
Ette vissiin ole oikeutettuja enää julkisen puolen hoitoihin, kun löytyy jo kaksi biologista lasta? Julkisella tuo kaks lasta rajana, mihin ei lasketa esim km. Meillä kaksi raskautta, mutta yksi lapsi kotona eka raskaus päättyi kohtukuolemaan vielä yhen lapsen verran saataisiin HUS apua, kun ollaan valmiita siihen hommaan uudelleen.
Voi ei just tuo kahden lapsen sääntö vieläpä koskee teillä. Oon kuullut, että TAYS:issa on kans tuo kahden lapsen rajoitus ja annettaan 3krta per yks hoito muoto. OYS ja muusta en tiedä sitten....Joo ei olla oikeutettuja tosiaan saamaan enää julkisella hoitoja. Mikä on ihan todella syvältä, olen lukenut että jossain toisella paikkakunnalla ei ole edes rajoitettu millään tapaa julkisen puolen lapsettomuushoitoja. HUS saisi ottaa mallia!
Mulla on kierto yleensä 28-32, mut viime vuonna tuli 24, 25 ja 26 päivän kiertoja ja seuraava saattoi olla 32. En osaa sanoa, mistä johtuivat nuo lyhyemmät.Täällä alko menkat! Lyhyeks jäi kierto ,vaan 25 päivää (yleensä 26-30) mut jotenkin helpottavaa taas päästä elämässä eteenpäin. Soitin miehelle että hakee kaupasta greippimehua .
Minäkin olisin halunnut lapset jo kauan sitten, elämä ei vain mennyt niin.. mutta nyt ois kaikki valmiina vauvaa varten jospa pian tärppäis yritystä takana syyskuusta asti, nyt eka terolut kierto menossa jospa näillä kierto säännöllistyy nyt kp 20 eli terolutteja syöty 5/10 ja nyt alkaa ovis testit tummua voiko käydä tärppiä? Vai käynnistääkö teroluttien lopettaminen menkat joka tapauksessa?
Voi kun tietäisi etukäteen missä kierrossa tapahtuu ovis, niin aloittaisi terot vasta oviksen jälkeen muilla kokemusta terolutista?