En jaksanut enää maanantaina enempiä tänne kirjoitellä, mutta pari tuntia tekstistä eteenpäin tuli kaikkinensa pihalle, varmaan kyseessä tuulimuna raskaus/keskeytynyt keskenmeno joka vihdoin tyhjeni, onneksi ennen ens viikon np ultraa. Kamalampi olisi sielä tajuta ettei vauvaa tuu. Näin se on paljon inhimillisempää, kun luonto itekseen hoitaa, tai mun mielestä ainakin näin.
Mutta tässä taas huomas sen oman vaiston tärkeyden. Sillon kun rv 6 kyselin täältä clearbluen viikko digistä kun näyttää vaan edelleen 2-3 vaikka olisi pitänyt näyttää jo se 3+ koska hedelmöittymisestä oli sillon jo yli 3 viikkoa.
Jos Olisin luottanut vaan vaistooni että joku vialla, olisin ehkä mennyt ar ultraan, toisaalta saipa olla ees kesän ajan ilman tyhjennysvuotoa, mikä olisi pilannut meidän pidemmän kesälomareissun. Puolensa kaikessa. Lisäksi tässä mulla ei lämmöt ollut oikein koholla. Hetkellisesti plussan aikaan oli 37.1 mut laski 36.5-36.8 mikä oli musta outoa, edellisessä raskaudessa oli koko raskauden 37.0 vähintään. Mutta jotenki halus luottaa että kaikki menis hyvin. Mut olihan nää kaks selkeitä merkkejä.
Viime keskenmenon syy oli todennäköisesti se lievä kohtutulehdus, poskionteloista jotenkin verenkierron tms levinnyt kohtuun, epäilys siis tästä lääkärillä. Sillon mulla nousi heti pahimman vuodon jälkeen maito rintoihin rv10, mutta nyt ei ole sitä tapahtunut, koska kroppa on jo ennemmin tajunnut ettei oo mitään vauvaa. Sillon mun kroppa luuli että olin synnyttänyt. Eli sillon alkio oli varmaan lähtenyt kehittymään oikein, mitä tällä kertaa ei oo tapahtunut. Koska raskaustestikin jo haalistunut paljon, on varmasti haalistunut jo ennen vuotoa.