Isot halaukset ja pahoittelut surun ja pettymyksen kokeneille
Ei oo reilua millään tapaa..
Reggie, tiedän että varmasti en ajattele yhtään, että voisi olla positiivinen mutta kannattaa aina yrittää muistaa, että kiinnittyminen voi tapahtua vielä dpo 12:kin. :angelic:
Täälä menossa dpo 7, lämmöt dippas 0,4 astetta ja rinnat kipeyty yön aikana. Odotukset on isot mutta niin ne taitaa olla joka kierrossa
Testailen viimestään pe-la koska lauantaina meen viettään iltaa sisarusten kans, niin tietää ajanko autoa vai otanko viiniä 
Ei oo reilua millään tapaa..Reggie, tiedän että varmasti en ajattele yhtään, että voisi olla positiivinen mutta kannattaa aina yrittää muistaa, että kiinnittyminen voi tapahtua vielä dpo 12:kin. :angelic:
Täälä menossa dpo 7, lämmöt dippas 0,4 astetta ja rinnat kipeyty yön aikana. Odotukset on isot mutta niin ne taitaa olla joka kierrossa
Testailen viimestään pe-la koska lauantaina meen viettään iltaa sisarusten kans, niin tietää ajanko autoa vai otanko viiniä 

Itse en tunne tai tunnista ovista omassa kierrossa. Tässä kierrossa olen koittanut tikutella ovista, mutta en ole liuskoilla saanut selkeää plussaa ja nyt mennään jo kp 18. Toki tämä on ensimmäinen kierto ilman teroja, kun kiertoa jouduttiin tasoittelemaan epäsäännöllisyyden ja pitkittymisen vuoksi ( toisaalta vuosi takaperin on ollut itselle todella stressaava ja uuvuttava, mutta nyt menee taas hienosti). Nyt mietinkin, että olisiko lh huippu ollut kp 16?! Tässä olisi kuvaa testitstä. yritin tässä kierron keskivaiheilla tekemään testin kahdesti, mutta juuri tuolloin kp 16 unohdin tikutella aamusta. Tiedän, etteivät viivat ole aivan tasavahvat, mutta tuon jälkjeen testiviivat ovat olleet taas aivan haaleita. Olisiko ollut niin, että aamusta olisi tuolloin kp 16 ollut lh huippu? Mitä mieltä olette? Tuntuu vain vähän hölmölle, kun tikuttelin niin säntillisesti ja menin sitten unohtamaan tuon aamun tikuttelun.
nyt on paljon lievemmät alavatsatuntemukset kuin sillon. 
Vitsit kun ois ultrauslaite kotona ja osaamista, niin ultraisin joka päivä
Oon aika varma ettei ovis tullut vielä, koska nippailee munista, limailu jatkuu ja viivoja tulee ovistesteihin.. Nyt kusemaan puikkoon, jo 3h pidättänyt.. 

Mulla ei tullut tommosta viivaa, vaan tosi paljon oli jo vaaleempi kuin ovispäivänä.