Raskaaksi 2020

Isot halaukset ja pahoittelut surun ja pettymyksen kokeneille :Heartred Ei oo reilua millään tapaa..

Reggie, tiedän että varmasti en ajattele yhtään, että voisi olla positiivinen mutta kannattaa aina yrittää muistaa, että kiinnittyminen voi tapahtua vielä dpo 12:kin. :angelic:



Täälä menossa dpo 7, lämmöt dippas 0,4 astetta ja rinnat kipeyty yön aikana. Odotukset on isot mutta niin ne taitaa olla joka kierrossa :smiley-ashamed005 Testailen viimestään pe-la koska lauantaina meen viettään iltaa sisarusten kans, niin tietää ajanko autoa vai otanko viiniä :smug:
 
Kuumeilevat

Kaakkuri
/ 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Amandatt / 27v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20

Sofia2016m/ 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92/ 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20 / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 8/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_/ 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Naala / 25 / toinen / ya 5/20

Mirri / 29 / toinen / ya 3/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk4.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

-Nennu- / 32 / seitsemäs / ya 7/20

Merelda/ 35/toinen/ ya 7/20/ yk 1


Plussanneet:
 
Siinä meni se oviksen bongaus lämmöistä, kun lapsen flunssa iski muhunkin yöllä. Lämmöt siis nousi, mutta eipä voi tietää johtuiko se nyt flunssasta vai mistä... oireiden perusteella ois voinu olla toki oviskin. Saa nähdä jaksaako mitään tallettelujakaan enää, ku mieskin on sairaana :depressed:
 
Dpo 2 ja alavatsassa alkoi tuntua menkkajomoja. Mistähän johtuu, kun eihän vielä voi mikään raskausoire olla?
Onko kokemuksia? :eek:
 
Kuulisin mielelläni vinkkejä oviksen bongaukseen! :happy: Itse en tunne tai tunnista ovista omassa kierrossa. Tässä kierrossa olen koittanut tikutella ovista, mutta en ole liuskoilla saanut selkeää plussaa ja nyt mennään jo kp 18. Toki tämä on ensimmäinen kierto ilman teroja, kun kiertoa jouduttiin tasoittelemaan epäsäännöllisyyden ja pitkittymisen vuoksi ( toisaalta vuosi takaperin on ollut itselle todella stressaava ja uuvuttava, mutta nyt menee taas hienosti). Nyt mietinkin, että olisiko lh huippu ollut kp 16?! Tässä olisi kuvaa testitstä. yritin tässä kierron keskivaiheilla tekemään testin kahdesti, mutta juuri tuolloin kp 16 unohdin tikutella aamusta. Tiedän, etteivät viivat ole aivan tasavahvat, mutta tuon jälkjeen testiviivat ovat olleet taas aivan haaleita. Olisiko ollut niin, että aamusta olisi tuolloin kp 16 ollut lh huippu? Mitä mieltä olette? Tuntuu vain vähän hölmölle, kun tikuttelin niin säntillisesti ja menin sitten unohtamaan tuon aamun tikuttelun.:sorry:
Jotenkin takaraivossa jyskyttää, että jos omassa kierrossa on kaikki pielessä, että jos raskaus ei luomuna onnistukaan. Se pelottaa minua toisinaa, mutta koitan pysyä positiivisena ja uskoa kuitenkin omaan kroppaan. Aiemmin teillä oli juuri keskustelua, että miten elätte nyt kun yritätte. Tuntuu, että itse olen tehnyt paljon sen eteen jotta oma hormonitoiminnalle olisi mahdollisimman hyvät puitteet. Syön vitamiineja ja foolihappoa. Ruokavalion muutin vhh tyyppisemmäksi toukokuussa ja valitsen tarkkaan hiilihydraattien lähteet ja sokerin olen pudottanut ruokavaiostani pois jo 8kk sitten. Ja alkoholia en juurikaan nyt ole nauttinut, kun se on elimistölle kuitenkin stressitekijä. Voihan se olla, että liioittelen mutta en mahda itselleni mitään. :sad001
 

Liitteet

  • 20200811_103322.jpg
    20200811_103322.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 130
Kuulisin mielelläni vinkkejä oviksen bongaukseen! :happy: Itse en tunne tai tunnista ovista omassa kierrossa. Tässä kierrossa olen koittanut tikutella ovista, mutta en ole liuskoilla saanut selkeää plussaa ja nyt mennään jo kp 18. Toki tämä on ensimmäinen kierto ilman teroja, kun kiertoa jouduttiin tasoittelemaan epäsäännöllisyyden ja pitkittymisen vuoksi ( toisaalta vuosi takaperin on ollut itselle todella stressaava ja uuvuttava, mutta nyt menee taas hienosti). Nyt mietinkin, että olisiko lh huippu ollut kp 16?! Tässä olisi kuvaa testitstä. yritin tässä kierron keskivaiheilla tekemään testin kahdesti, mutta juuri tuolloin kp 16 unohdin tikutella aamusta. Tiedän, etteivät viivat ole aivan tasavahvat, mutta tuon jälkjeen testiviivat ovat olleet taas aivan haaleita. Olisiko ollut niin, että aamusta olisi tuolloin kp 16 ollut lh huippu? Mitä mieltä olette? Tuntuu vain vähän hölmölle, kun tikuttelin niin säntillisesti ja menin sitten unohtamaan tuon aamun tikuttelun.:sorry:
Jotenkin takaraivossa jyskyttää, että jos omassa kierrossa on kaikki pielessä, että jos raskaus ei luomuna onnistukaan. Se pelottaa minua toisinaa, mutta koitan pysyä positiivisena ja uskoa kuitenkin omaan kroppaan. Aiemmin teillä oli juuri keskustelua, että miten elätte nyt kun yritätte. Tuntuu, että itse olen tehnyt paljon sen eteen jotta oma hormonitoiminnalle olisi mahdollisimman hyvät puitteet. Syön vitamiineja ja foolihappoa. Ruokavalion muutin vhh tyyppisemmäksi toukokuussa ja valitsen tarkkaan hiilihydraattien lähteet ja sokerin olen pudottanut ruokavaiostani pois jo 8kk sitten. Ja alkoholia en juurikaan nyt ole nauttinut, kun se on elimistölle kuitenkin stressitekijä. Voihan se olla, että liioittelen mutta en mahda itselleni mitään. :sad001


Mulla on kokemusta siitä, kun teroilla on kiertoa käynnistelty.
Mulla oli kierrot välillä super pitkiä ja kuukautiset jäi tulematta. Kierto jossa raskaudin ovulaatio oli todella myöhään, eli älä luovu toivosta!
On mahdollista, että ovulaatio oli jo ja Lh huippu oli niin lievä tai nopea, ettei testit saaneet kiinni. Munasolu voi myös irrota, vaikka ovulaatiotesti ei sitä kiinni saa.

Pitkästäkin kierrosta voi raskautua, mutta ovulaatio on silloin paljon myöhemmin kuin ajattelee.
Tsemppiä! :happy:
 
Mulla on kokemusta siitä, kun teroilla on kiertoa käynnistelty.
Mulla oli kierrot välillä super pitkiä ja kuukautiset jäi tulematta. Kierto jossa raskaudin ovulaatio oli todella myöhään, eli älä luovu toivosta!
On mahdollista, että ovulaatio oli jo ja Lh huippu oli niin lievä tai nopea, ettei testit saaneet kiinni. Munasolu voi myös irrota, vaikka ovulaatiotesti ei sitä kiinni saa.

Pitkästäkin kierrosta voi raskautua, mutta ovulaatio on silloin paljon myöhemmin kuin ajattelee.
Tsemppiä! :happy:


Kiitos kannustuksesta, sitä todella tarvitsin! :happy: Itsellä oli viimeksi toukokuussa kun gynellä kävin, pco tyyppisyyttä havaittavissa munasarjoissa, mutta gyne ei itse vielä heittänyt kivestä kaivoon. Hän sanoi tietävänsä monia joilla samanlaisilla on lapsi saatu aikaan, mutta kyllä se on vähän jäänyt vaivaamaan. Ei se kai auta kuin nostaa leuka pystyyn ja jatkaa yrittämistä. Ajan kanssahan tuon sitten näkee. Ja hän ei kuitenkaan vielä mitää lopullista diagnoosia kirjoittanut tuon ultran perusteella vielä, ja kai tuollainen pitkittynyt stressikin vaikuttaa oman kehon toimintaan.
 
Dpo 2 ja alavatsassa alkoi tuntua menkkajomoja. Mistähän johtuu, kun eihän vielä voi mikään raskausoire olla?
Onko kokemuksia? :eek:
Mulla oli tässä kierrossa heti oviksen jälkeen alavatsakipuja ja sillon mietin, että jos en paremmin omaa kiertoo tuntis niin luulisin, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä :hilarious: nyt on paljon lievemmät alavatsatuntemukset kuin sillon.

Ideoita uusista harrastuksista otetaan vastaan. Mun ajatukset pyörii koko ajan vaan vauvan ympärillä ja tarviin jotain muuta sisältöä mun elämään. Kuntosalilla oon aiemmin käynyt ahkerasti, nyt taas mietin uskaltaako siellä käydä vai onko tää koronatilanne semmoinen ettei kannata.
 
Mulla oli tässä kierrossa heti oviksen jälkeen alavatsakipuja ja sillon mietin, että jos en paremmin omaa kiertoo tuntis niin luulisin, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä :hilarious: nyt on paljon lievemmät alavatsatuntemukset kuin sillon.

Ideoita uusista harrastuksista otetaan vastaan. Mun ajatukset pyörii koko ajan vaan vauvan ympärillä ja tarviin jotain muuta sisältöä mun elämään. Kuntosalilla oon aiemmin käynyt ahkerasti, nyt taas mietin uskaltaako siellä käydä vai onko tää koronatilanne semmoinen ettei kannata.

Me ollaan miehen kanssa ruettu kotitreeniin kun vauva nukkuu. Eli askelkyykkyjä, vatsoja yms... Kivaa on, mutta en ole pystynyt tehä kun 2x viikossa, kun jalat muusina seuraavana päivänä... Toki helpottaa mitä enemmän tekee.

Maalaaminen on kivaa ja lukeminen. :)
Tavaroiden järjesteleminen, sisustuksen uusiminen ja tuunaus...
 
Dpo 2 ja alavatsassa alkoi tuntua menkkajomoja. Mistähän johtuu, kun eihän vielä voi mikään raskausoire olla?
Onko kokemuksia? :eek:

Mulla ei siis ovis vielä todennäköisesti tullut, mutta mullakin eilen oli joku outo jomotus alavatsalla, vähän kuin kohdussa :eek: Mitähän nää on.. Se meni kyllä nopeasti ohi. Yöllä hommaillessa oli sitten oikea munis kipeä. Silleen tuikki vähän. Ovulaatiotestit eivät vaan näytä plussaa, kohta testaan uudestaan. Limoja kyllä riittää ja viivaa kyllä piirtyy, mutta ei tasavahvaa.. Tais jäädä munasolu jumiin :woot::joyful: Vitsit kun ois ultrauslaite kotona ja osaamista, niin ultraisin joka päivä :joyful::grin Nyt jo kp25.. Uskon vahvasti siihen, että ovulaatio tulee vielä, koska tulihan se ekassa kierrossa synnytyksenkin jälkeen..
 
Hah huvittaa kuinka pitkä kierto tästä on tulossa.. 50 päivää? :hilarious::laughing002 Oon aika varma ettei ovis tullut vielä, koska nippailee munista, limailu jatkuu ja viivoja tulee ovistesteihin.. Nyt kusemaan puikkoon, jo 3h pidättänyt.. :smiley-bounce012

Muoks gallup! Millaista viivaa muilla piirtyy ovistestiin, jos ovis on ohi? Kuvia :wacky:

Ovis ohi vai tulossa?
20200811_135102.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Kuulisin mielelläni vinkkejä oviksen bongaukseen! :happy: Itse en tunne tai tunnista ovista omassa kierrossa. Tässä kierrossa olen koittanut tikutella ovista, mutta en ole liuskoilla saanut selkeää plussaa ja nyt mennään jo kp 18. Toki tämä on ensimmäinen kierto ilman teroja, kun kiertoa jouduttiin tasoittelemaan epäsäännöllisyyden ja pitkittymisen vuoksi ( toisaalta vuosi takaperin on ollut itselle todella stressaava ja uuvuttava, mutta nyt menee taas hienosti). Nyt mietinkin, että olisiko lh huippu ollut kp 16?! Tässä olisi kuvaa testitstä. yritin tässä kierron keskivaiheilla tekemään testin kahdesti, mutta juuri tuolloin kp 16 unohdin tikutella aamusta. Tiedän, etteivät viivat ole aivan tasavahvat, mutta tuon jälkjeen testiviivat ovat olleet taas aivan haaleita. Olisiko ollut niin, että aamusta olisi tuolloin kp 16 ollut lh huippu? Mitä mieltä olette? Tuntuu vain vähän hölmölle, kun tikuttelin niin säntillisesti ja menin sitten unohtamaan tuon aamun tikuttelun.:sorry:
Jotenkin takaraivossa jyskyttää, että jos omassa kierrossa on kaikki pielessä, että jos raskaus ei luomuna onnistukaan. Se pelottaa minua toisinaa, mutta koitan pysyä positiivisena ja uskoa kuitenkin omaan kroppaan. Aiemmin teillä oli juuri keskustelua, että miten elätte nyt kun yritätte. Tuntuu, että itse olen tehnyt paljon sen eteen jotta oma hormonitoiminnalle olisi mahdollisimman hyvät puitteet. Syön vitamiineja ja foolihappoa. Ruokavalion muutin vhh tyyppisemmäksi toukokuussa ja valitsen tarkkaan hiilihydraattien lähteet ja sokerin olen pudottanut ruokavaiostani pois jo 8kk sitten. Ja alkoholia en juurikaan nyt ole nauttinut, kun se on elimistölle kuitenkin stressitekijä. Voihan se olla, että liioittelen mutta en mahda itselleni mitään. :sad001

Kyllä on ihan mahdollista, että ovuloit. Mähän en koskaan ole saanut ovistesteihin tasavahvoja viivoja ja silti ovuloin sekä raskauduin :grin eli ei nuo testit koko totuutta kerro, etenkin kun mulla on nyt sitten keskenmenon jälkeen ollut niitä kiertoja, joissa selkeä o+ mutta ovulaatio ei tapahdu kuitenkaan :sour:

Mä uskon, että tuo stressi vaikuttaa oikeasti yllättävän pitkään. Mulla rupes stressin takia talvella tippumaan hiukset päästä ihan järkyttävää tahtia ja nyt kun olo jo vähän parempi, niin silti ongelma jatkuu, joskin lievempänä. Niin, ja ei oo siis muuta fysiologista syytä oireilulle löydetty, kun stressi. Jos siis tätä mun ihosairautta ei lasketa mukaan. :oops: Eli kannattaa ottaa rennosti, eihän se raskaus ala, jos elimistö on koko ajan taistele tai pakene valmiudessa, tai niin ainakin ite ajattelen :)
 
Hah huvittaa kuinka pitkä kierto tästä on tulossa.. 50 päivää? :hilarious::laughing002 Oon aika varma ettei ovis tullut vielä, koska nippailee munista, limailu jatkuu ja viivoja tulee ovistesteihin.. Nyt kusemaan puikkoon, jo 3h pidättänyt.. :smiley-bounce012

Muoks gallup! Millaista viivaa muilla piirtyy ovistestiin, jos ovis on ohi? Kuvia :wacky:

Ovis ohi vai tulossa?
View attachment 92715

Harmi kun en kuvaa ottanut, sillä testasin vielä päivä oviksen jälkeen. :bored: Mulla ei tullut tommosta viivaa, vaan tosi paljon oli jo vaaleempi kuin ovispäivänä.

Sulla vois olla vielä tulossa hyvin. :smiley-bounce013
 
Kuulisin mielelläni vinkkejä oviksen bongaukseen! :happy: Itse en tunne tai tunnista ovista omassa kierrossa. Tässä kierrossa olen koittanut tikutella ovista, mutta en ole liuskoilla saanut selkeää plussaa ja nyt mennään jo kp 18. Toki tämä on ensimmäinen kierto ilman teroja, kun kiertoa jouduttiin tasoittelemaan epäsäännöllisyyden ja pitkittymisen vuoksi ( toisaalta vuosi takaperin on ollut itselle todella stressaava ja uuvuttava, mutta nyt menee taas hienosti). Nyt mietinkin, että olisiko lh huippu ollut kp 16?! Tässä olisi kuvaa testitstä. yritin tässä kierron keskivaiheilla tekemään testin kahdesti, mutta juuri tuolloin kp 16 unohdin tikutella aamusta. Tiedän, etteivät viivat ole aivan tasavahvat, mutta tuon jälkjeen testiviivat ovat olleet taas aivan haaleita. Olisiko ollut niin, että aamusta olisi tuolloin kp 16 ollut lh huippu? Mitä mieltä olette? Tuntuu vain vähän hölmölle, kun tikuttelin niin säntillisesti ja menin sitten unohtamaan tuon aamun tikuttelun.:sorry:
Jotenkin takaraivossa jyskyttää, että jos omassa kierrossa on kaikki pielessä, että jos raskaus ei luomuna onnistukaan. Se pelottaa minua toisinaa, mutta koitan pysyä positiivisena ja uskoa kuitenkin omaan kroppaan. Aiemmin teillä oli juuri keskustelua, että miten elätte nyt kun yritätte. Tuntuu, että itse olen tehnyt paljon sen eteen jotta oma hormonitoiminnalle olisi mahdollisimman hyvät puitteet. Syön vitamiineja ja foolihappoa. Ruokavalion muutin vhh tyyppisemmäksi toukokuussa ja valitsen tarkkaan hiilihydraattien lähteet ja sokerin olen pudottanut ruokavaiostani pois jo 8kk sitten. Ja alkoholia en juurikaan nyt ole nauttinut, kun se on elimistölle kuitenkin stressitekijä. Voihan se olla, että liioittelen mutta en mahda itselleni mitään. :sad001
Mä oon tykännyt clearbluen digitaalisista testeistä. Toki ovat hinnakkaampia kuin nuo tikut, mutta ei tarvi bongailla ja tulkita mitään viivoja. Ja netistähän niitä saa huomattavasti edullisemmin tilattua. Tässä kierrossa oli käytössä clearbluen dual hormone -testit, niistä tykkäsin paljon ja toimivat ainakin mulla :happy: oli tosi hyvä kun hymy alkoi vilkuttaa heti kun hedelmällinen aika alkoi, niin pystyi alottaa pupuilut siinä sitten. Vielä en tiedä tärppäsikö noiden avulla, pitäisi selvitä tämän viikon aikana. Jännittää ihan hirveesti :smiley-bounce012
 
Mä olen tänään pohtinut sitä, että pitäisikö yrittää lasta tulevista häistä huolimatta. Aikaisemmin sanoin, että jos en halua olla häissä viimeisillään raskaana tai juuri synnyttäneenä, niin meille tulisi lokakuun jälkeen puolen vuoden tauko yrittämisestä :sad001

Olen miettinyt kuitenkin tänään, että pitäisikö lasta edelleen yrittää ja tarvittaessa siirtää häitä, mikäli tarve sen vaatii. Ollaan kuitenkin miehen kanssa yli 30v, joten puolen vuoden taukokin tuntuu pitkältä ajalta, etenkin kun useampi lapsi olisi toiveissa. Tappio häiden siirtämisestä olisi ehkä rahallinen.

Onko muilla vastaavia pohdintoja ollut?
 
Mä olen tänään pohtinut sitä, että pitäisikö yrittää lasta tulevista häistä huolimatta. Aikaisemmin sanoin, että jos en halua olla häissä viimeisillään raskaana tai juuri synnyttäneenä, niin meille tulisi lokakuun jälkeen puolen vuoden tauko yrittämisestä :sad001

Olen miettinyt kuitenkin tänään, että pitäisikö lasta edelleen yrittää ja tarvittaessa siirtää häitä, mikäli tarve sen vaatii. Ollaan kuitenkin miehen kanssa yli 30v, joten puolen vuoden taukokin tuntuu pitkältä ajalta, etenkin kun useampi lapsi olisi toiveissa. Tappio häiden siirtämisestä olisi ehkä rahallinen.

Onko muilla vastaavia pohdintoja ollut?

Me aloitettiin alunperin yrittää reilu 7kk ennen häitä eli jos ois ihan heti tärpännyt, niin en olisi kyllä häissä ihan viimeisilläni ollut raskaana mutta aika pitkällä kuitenkin. Mulla oli jotenkin sellanen tunne, että tässä yrityksessä kuitenkin kestää ja jos nyt olisi sellainen onni käynyt että heti raskautuu, niin ei se mua olisi haitannut olla häissä raskaana :) Mä ajattelin sillon vähän niin, että kyllä ne asiat aina järjestyy enkä halunnut lykätä yrityksen aloitusta sen takia, että olisin häissä raskaana. Kun ei sitä oikeasti ikinä tiedä milloin tärppää.. Meillä ei toki olisi häät peruntuneet eli siinä mielessä vähän eri asia kun teillä, ja en olisi aivan viimeisilläni ollut.
 
Pari päivää taustalla seuranneena, paljon on taas tapahtunut lyhyeen aikaan. Pahoittelut pettymyksistä niitä kokeneille, ei voi aina ymmärtää miksi ihmistä näin koetellaan.

Sellaista tuli mieleeni, että seuraatteko aktiivisesti noita odottajien keskusteluja, esim Huhtikuisia tällä hetkellä? Myönnän että itse seuraan sekä Huhtikuisia että Maaliskuussa, vaikka Maaliskuisiin ei tietenkään itsellä ole enää mitään asiaa :smiley-ashamed008

Sitä vaan, että seurailen sitä miten lasketun ajan lista pikkuhiljaa täyttyy nimistä, ja noin keskimäärin, jokaiselle kuulle näyttäisi olevan melko saman verran porukkaa lopulta mukana (mikä käy järkeen). Huhtikuulle on vielä vaikka kuinka paljon "paikkoja" jäljellä, joten kaikella todennäköisyydellä moni meistä vielä ehtii siihen "junaa" seuraavan parin viikon aikana. Mun mielestäni jotenkin tosi lohdullinen ajatus. En tiedä olenko ainoa kun näin miettii, mutta jos jollekin muullekin toimisi lohduttavana ajatuksena :smiley-angelic003

Omaa oloa sen verran, että dpo 4 mennään, ja aikahan kuluu hitaasti. Kaikenlaisia tuntemuksia kuuntelen, ja samalla yritän takoa päähäni, että mitään ei voi vielä tuntua, jos nyt mitään olisi edes kehitteillä. Ensi viikkoa odotellessa....
 
Pari päivää taustalla seuranneena, paljon on taas tapahtunut lyhyeen aikaan. Pahoittelut pettymyksistä niitä kokeneille, ei voi aina ymmärtää miksi ihmistä näin koetellaan.

Sellaista tuli mieleeni, että seuraatteko aktiivisesti noita odottajien keskusteluja, esim Huhtikuisia tällä hetkellä? Myönnän että itse seuraan sekä Huhtikuisia että Maaliskuussa, vaikka Maaliskuisiin ei tietenkään itsellä ole enää mitään asiaa :smiley-ashamed008

Sitä vaan, että seurailen sitä miten lasketun ajan lista pikkuhiljaa täyttyy nimistä, ja noin keskimäärin, jokaiselle kuulle näyttäisi olevan melko saman verran porukkaa lopulta mukana (mikä käy järkeen). Huhtikuulle on vielä vaikka kuinka paljon "paikkoja" jäljellä, joten kaikella todennäköisyydellä moni meistä vielä ehtii siihen "junaa" seuraavan parin viikon aikana. Mun mielestäni jotenkin tosi lohdullinen ajatus. En tiedä olenko ainoa kun näin miettii, mutta jos jollekin muullekin toimisi lohduttavana ajatuksena :smiley-angelic003

Omaa oloa sen verran, että dpo 4 mennään, ja aikahan kuluu hitaasti. Kaikenlaisia tuntemuksia kuuntelen, ja samalla yritän takoa päähäni, että mitään ei voi vielä tuntua, jos nyt mitään olisi edes kehitteillä. Ensi viikkoa odotellessa....

Täälläkin on vaikoilija :cool:
Käyn aina itekkin kurkkimassa miten plussanneilla menee. :grin:Heartred

Me ollaan suht samoissa, koska mulla on Dpo2.
Mulla on masis alkanut nyt aikasemmin kuin viimekierrossa, mutta elättelen toivoa että se muka tarkoittais jotain hyvää.:happy7
Jokainen asia mikä eroaa viimekierrosta tähän kiertoon verattuna tulkittakoon plussaoireeksi. laughing7

Mä olen huomannut, tai siis ainakin ''luulen'' huomanneeni, että tää harmaa sää vaikuttaa vauvankin mielialaan...
Yleensä pikkusella on huono päivä silloin, kun on kurjempi sää ja mulla kanssa. o_O

Syksy on ihan nättiä aikaa, mutta se ei tee hyvää mun mieleialalle.
 
Takaisin
Top