Raskaaksi 2020

Meillä on häät tulossa 4.9.2021. Jos sellainen onni tulisi että raskautuisin tässä muutaman kuukauden sisään. Olisi meillä häissä pieni vauva mukana, mutta mun hormonitoiminnan tuntien ja kierrot tuntien se on vain haaveilua. Ei kuitenkaan jätetä yrittämistä jäihin missään välissä.
 
Kuumeilevat

Kaakkuri
/ 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Amandatt / 27v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20

Sofia2016m/ 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92/ 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20 / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 8/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_/ 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Naala / 25 / toinen / ya 5/20

Mirri / 29 / toinen / ya 3/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

-Nennu- / 32 / seitsemäs / ya 7/20

Merelda/ 35/toinen/ ya 7/20/ yk 1


Plussanneet:
 
Aloy, Pingviiniemo, täällä aika samassa vaiheessa. Tai ovista en nyt saanu bongattua kunnolla, mutta veikkaan että se oli eilen. Eikä se nyt auta ku mennä jollain arvauksella tää kierto loppuun! Eli dpo1 ois... mut koska on epävarmaa, niin testailen vasta myöhään. Aikaisintaan dpo14 tällä laskennalla, tai jopa myöhemmin.

mä kävin ekoissa yrityskierroissa kurkkimassa odottajien ryhmiä, mutta luovuin siitä ku halusin vapauttaa kapasiteettia muulle ajattelulle ku raskautumiselle :)
 
zazar_ Totta! Onneksi tuo onneton ja stressaava vuosi on nyt takana päin ja onhan se kuitenkin kiva, että mies viimein halusi myös alkaa tähän vauvaprojektiin. Olen kuitenkin itse tiennyt, että haluan vanhemmuuden kokea. Pääsääntösesti kuitenkin aika positiivisella fiiliksellä mennään. Välillä tulee vaan näitä notkahduksia, kun on vähän enemmän allapäin. Tokikin voi myös liittyä tähän ihanaan omaan kiertoon ja naisena olemisen ihanuuteen:joyful:

Miss_M Toivotaan parasta, että sinulla nuo digitestit olisivat tuottaneet tulosta! :happy: Ne ovat kuitenkin suht. hinnakkaita, että taidan toistaiseksi vielä passata ne. Etenkin kun kaapissa vielä noita liuskoja löytyy. Laitan kuitenkin korvan taakse, jos alkaa tuskastuttamaan niin voisi niitä sitten kokeilla :) Nyt oli kuitenkin vasta eka kierto jonka tikutin.
 
Mä olen tänään pohtinut sitä, että pitäisikö yrittää lasta tulevista häistä huolimatta. Aikaisemmin sanoin, että jos en halua olla häissä viimeisillään raskaana tai juuri synnyttäneenä, niin meille tulisi lokakuun jälkeen puolen vuoden tauko yrittämisestä :sad001

Olen miettinyt kuitenkin tänään, että pitäisikö lasta edelleen yrittää ja tarvittaessa siirtää häitä, mikäli tarve sen vaatii. Ollaan kuitenkin miehen kanssa yli 30v, joten puolen vuoden taukokin tuntuu pitkältä ajalta, etenkin kun useampi lapsi olisi toiveissa. Tappio häiden siirtämisestä olisi ehkä rahallinen.

Onko muilla vastaavia pohdintoja ollut?
Hei sen verran huutelen että itse pyörin hääbisneksessä töiden takia tosi paljon ja tällä hetkellä korona on vaikuttanut siihen että kaikki siirtelee varauksiaan miten sattuu. Eli jos pystytte siirron kanssa pelaamaan niin että otatte päivän mikä sopii esim paikalle ja kuvaajalle niin veikkaan ettette jää edes tappiolle, ainakin cateringit on nyt siirtäneet ilmaiseksi!
 
Pahoittelut kaikille jotka joutuivat uuteen kiertoon :sorry:

Mä oon nyt huomannut että mulla tulee ennen ovista todella synkkä päivä joka huipentuu itkupotkuraivareihin. En oo ennen osannut yhdistää tätä ovikseen kun en oo ennen tajunnut ovuloivani näin myöhään. Onko kellään muulla samaa?

tänään talleteltu ja ovis nyt yöllä tai huomenna tuntemusten mukaan. Huominen menee töissä että toivon että tän päivän tallettelut riittää :p
 
Täälläkin on vaikoilija :cool:
Käyn aina itekkin kurkkimassa miten plussanneilla menee. :grin:Heartred

Me ollaan suht samoissa, koska mulla on Dpo2.
Mulla on masis alkanut nyt aikasemmin kuin viimekierrossa, mutta elättelen toivoa että se muka tarkoittais jotain hyvää.:happy7
Jokainen asia mikä eroaa viimekierrosta tähän kiertoon verattuna tulkittakoon plussaoireeksi. laughing7

Mä olen huomannut, tai siis ainakin ''luulen'' huomanneeni, että tää harmaa sää vaikuttaa vauvankin mielialaan...
Yleensä pikkusella on huono päivä silloin, kun on kurjempi sää ja mulla kanssa. o_O

Syksy on ihan nättiä aikaa, mutta se ei tee hyvää mun mieleialalle.

Pidän sinulle sormia ja varpaita ristissä!! Toivottavasti tärppää ja mieli siitä sitten kohenee, vaikka syksyä kohden tässä kovaa vauhtia jo mennään. Meillä oli just töissä puhetta joulun lomista. Tuntuu hassulta, mutta ei siihen ole kuin yksi hujaus! :nailbiting:
 
Aloy, Pingviiniemo, täällä aika samassa vaiheessa. Tai ovista en nyt saanu bongattua kunnolla, mutta veikkaan että se oli eilen. Eikä se nyt auta ku mennä jollain arvauksella tää kierto loppuun! Eli dpo1 ois... mut koska on epävarmaa, niin testailen vasta myöhään. Aikaisintaan dpo14 tällä laskennalla, tai jopa myöhemmin.

mä kävin ekoissa yrityskierroissa kurkkimassa odottajien ryhmiä, mutta luovuin siitä ku halusin vapauttaa kapasiteettia muulle ajattelulle ku raskautumiselle :)

Lähetän täältä paljon positiivisia ajatuksia; toivottavasti tässä kierrossa sitten tärppää!

Samoin arvelen itselleni käyvän jos/kun yritys pitkittyy. Tällä hetkellä nää asiat pyörii koko ajan mielessä ja foorumillakin käyn monesti päivään, ei tätä varmaan jaksa näin intensiivisesti miettiä montaa kuukautta putkeen... mutta aikansa kutakin!
 
Mä kävin aiemmin selailemassa odottajien ryhmiä. Mutta siihen meni maku, kun mahdollinen kuukausi vaan siirtyi ja siirtyi... Keskenmenon jälkeen en ole enää lukenut niitä. Tyytynyt vaan toivomaan, että pääsisin pian siirtymään täältä sinne osioon :)

Mies taitaa olla valmis yrittämään uudestaan. Toinen ilta, kun ei tehnyt elettäkään kaapille ehkäisyä hakemaan.
Nyt vain toivon, että keho olisi valmis kantamaan taas pientä, ja että se tärppi jo tästä kierrosta tulisi :shy:
 
Mä en tiedä kuvittelenko mä vaan, mutta olen nyt syönyt rautaa oisko kuukauden ja tuntuu paljon energisemmältä ja paremmalta. Kolmen kuukauden päästä ois mittaus ja toivon että varastot ois etes vähän täyttyneet. Ei ole enää sitä, että hommat jää puolitiehen kun loppuu voimat. :happy:

Täällä Dpo3 ja paikat tosi kosteena edelleen.
Pysyispä sellasena niin meinais jotain hyvää. :smiley-angelic001

Nyt kaikki plussailemaan! :wav
 
Onko kukaan saanut roskishaamua OneStepin liuskatestiin:anyone?? Raskauskeijun OneStep kyseessä. Ettei vain nyt turhaan toiveet heräisi..:shy:
 
Mä en tiedä kuvittelenko mä vaan, mutta olen nyt syönyt rautaa oisko kuukauden ja tuntuu paljon energisemmältä ja paremmalta. Kolmen kuukauden päästä ois mittaus ja toivon että varastot ois etes vähän täyttyneet. Ei ole enää sitä, että hommat jää puolitiehen kun loppuu voimat. :happy:

Täällä Dpo3 ja paikat tosi kosteena edelleen.
Pysyispä sellasena niin meinais jotain hyvää. :smiley-angelic001

Nyt kaikki plussailemaan! :wav

Ihanaa kuulla, että rautalisä on auttanut :dance008

Itse suunnittelin, että kävisin ostmassa Puhdilta sen labrapaketin raskaana oleville tai raskautta suunnitteleville, niin saisin nähdä onko jotain häikkää niissä.
 
Onko kukaan saanut roskishaamua OneStepin liuskatestiin:anyone?? Raskauskeijun OneStep kyseessä. Ettei vain nyt turhaan toiveet heräisi..:shy:


En halua olla lannistava, itselle tuli tälläinen raskauskeijun OneStep testipuikkoon. Ymmärtääkseni ikäänkuin sama testi, mutta hieman eri tuote. Ja en tosiaan ollut raskaana. Tuo 'viivanpaikka' tuli testiajalla ja punersi. En kyllä tiedä, mikä tuossa testissä oli vikana. Ja jotain hailuroita olen joskus niihin liuskoihinkin saanut, mutta vauvaa ei vielä ole näköpiirissä. Itse olen päättänyt siirtyä toisiin testeihin.
Kannattaahan se kuitenkin testata muutaman päivän päästä uudelleen:happy: Eihän sitä tiedä vaikka saisit selkeämmänkin viivan.
 

Liitteet

  • 203720.jpg
    203720.jpg
    17 KB · Katsottu: 164
Onko kukaan saanut roskishaamua OneStepin liuskatestiin:anyone?? Raskauskeijun OneStep kyseessä. Ettei vain nyt turhaan toiveet heräisi..:shy:


Mää sain tämmösen kun muut näytti positiivista:eek: täytyy kyllä sanoa et ei kovin hääppöinen testi omasta mielestä vaikka ajattelin et toimisi. Raskauskeijulta tilattuja. Ovis testit sen sijaan oli hyviä. Kaipa sekin yksilöllistä miten nuo näyttää:pompus:
 

Liitteet

  • Screenshot_20200812-101333__01.jpg
    Screenshot_20200812-101333__01.jpg
    5.6 KB · Katsottu: 166
Täällä kp10 ja eilen yllättäen pamahti limat. Onkohan siis ovis tulossa taas aikaisin. Tein eilen ovistestin ja aika vahva viiva oli jo. Viimeisen puolen vuoden aikana kahdesti on ollut ovis kp12 ja niistä molemmista plussasi, tosin ensimmäinen oli kemiallinen ja toinen päättyi keskenmenoon. Mutta jännästi plussat on tosiaan tullut noista aikaisista ovulaatiosta. Muissa kierroissa ovis on ollut kp 14-18. Mentiin illalla nukkumaan väsyneinä kumpikin ja ajattelin, että talletellaan seuraavana päivänä. Mutta hassusti kumpikaan ei saanut unta ja hinot heräsikin. Että tulipa sitten jo aloitettua talletelu.
 
Hei! Liityn seuraanne... :) minä 26-vuotias ja mies 25-vuotias ja yritämme ensimmäistä lastamme. Ya 8/20 ja yk1 menossa. Toiveet ovat korkealla ja en malta odottaa, että muutaman viikon kuluttua nähdään tuleeko kuukautiset vai ei. Ovulaatiotestit ei vielä ole käytössä, mielestäni tunnistan ovulaatiolimat suurinpiirein ja lähes joka toinen päivä ollut petipuuhia, toivottavasti se on riittävästi.

tsemppiä kaikille yritykseen ❤️
 
Takaisin
Top