Raskaaksi 2020

Oon huomannut saman, aina dpo 0 tai 1 varpusparvi lentelee kerran, sit jatkuu normaalituotanto :grin

Täällä kp3 menossa, yk5. Tikkuja tilasin tähän kiertoon mut digin jätin tilaamatta. Mietin et luultavasti tikutan ehkä vaan jos olojen mukaan vois olla plussaa ja ollaan talleteltu. Muuten tulee vaan stressiä ja paha mieli. Mies lähtee työreissulle just oviksen kohdilla et silleen.. ei se onneks oo poissa kun pari päivää :)
Mies lopetti myös nyt kesän aikana tupakoinnin. Elättelen toiveita et sillä vois olla loppuvuodesta positiivisia vaikutuksia siittiöihin :smiley-angelic001 vaikka eihän me tiedetä nytkään mikä niiden tilanne edes on. Mut epäilen et tommonen 20+ vuotta tupakkaa ei oo ainakaan vauhtia laittanut simppoihin :smiley-angry026

Milalai, olen niin pahoillani :smiley-angry017:Heartred

Mullakin puoliso tupakoinut ennen, mutta onnistunut lopettamaan(nyt jo pari vuotta sitten).
Uskon että on vaikutusta siittiöihin jo piankin sun puolisos tupakoinnin lopettamisella!
:smiley-bounce016

Voi Milalai! ❤️
Otan osaa.

ON:Kp 33/35 menkat ei ole vielä alkaneet ja ruskea vuoto loppui.

Täällä odottelen soittoa ja pääsyä koronatestiin. Myös muksu joutuu varmaan testiin. Itellä kurkkukipua, pientä limaisuutta nielussa ja huono olo. Muksulla Pientä yskää, vähän nuhaa. Kummallakaan ei kuumetta.

Muokattu viimeksi:
Hitto soikoon tätä järkyttävää väsyä ja ”krapulaista oloa”. Kyllä niin mieleni pahoitan jos ei tää olo meinaa mitään ”positiivista”.:blackeye:

Mullakin on tollanen olo o_O loppuviikosta testaan, jossei menkat oo alkaneet...
Ooo! Muitakin kesto ”krapulaisia”. Mikäs dpo?

Itse testailen taas huomena. Kävin sit hakee ja törsäämäs cb:n earlyn:angelic::hilarious: ja raskauskeijulle pistin digeistä, ja myös varuiks ovisteist tilauksen. Digejä en kyllä tuhlaa ennen ku on selkee viiva testis.

Nyt havaitsin vessassa käydes jotain aavistuksen vaaleenpunasta, todella haaleen... kunpa olis kiinnittymisvuotoa eikä alkavia menkkoja... yleensä mul kyl alkanu suoraa ihan kirkkaal verel...

Ooo! Muitakin kesto ”krapulaisia”. Mikäs dpo?

Itse testailen taas huomena. Kävin sit hakee ja törsäämäs cb:n earlyn:angelic::hilarious: ja raskauskeijulle pistin digeistä, ja myös varuiks ovisteist tilauksen. Digejä en kyllä tuhlaa ennen ku on selkee viiva testis.
Dpo 10-11 on nyt. Liian aikaista testeille ja en halua nähdä sitä masentavaa negaa :sorry:

Nyt havaitsin vessassa käydes jotain aavistuksen vaaleenpunasta, todella haaleen... kunpa olis kiinnittymisvuotoa eikä alkavia menkkoja... yleensä mul kyl alkanu suoraa ihan kirkkaal verel...
Mikä dpo siellä? Mulla oli kans epämääräistä vuotoa joka kyllä loppui jo... Olispa kiinnittymisvuotoa meillä :smiley-angelic001

Mikä dpo siellä? Mulla oli kans epämääräistä vuotoa joka kyllä loppui jo... Olispa kiinnittymisvuotoa meillä :smiley-angelic001
Dpo10, huomenna olis dpo 11 ellei menkat paukahda huomenna.. inhottavaa kyllä tää tunteiden vuoristorata. Odotin menkkoja täksi aamuksi aikaisempien kiertojen perusteella ja aamulla sain haamulaisen/viivanpaikan apteekin ultraan... saapi nähdä mitä huominen tuo tullessaan...

Ja toivotaan kädet ristis et kiinnittymisvuotoa olis:smiley-ashamed004

Kuumeilevat

Kaakkuri
/ 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Amandatt / 27v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20

Sofia2016m/ 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92/ 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20 / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 8/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_/ 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Naala / 25 / toinen / ya 5/20

Mirri / 29 / toinen / ya 3/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk4.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

-Nennu- / 32 / seitsemäs / ya 7/20

Plussanneet:

Voimia suuresti surun kohdanneille:Heartred

Nyt kp26. Lupasin itselleni että testaan 17päivä mutta kuinkas taas käykään, sen verran jo himottaa testata et saatan huomenna jo tehdä ekan testin :laughing002

Täällä iski himot yöllä ja tehtiin kivat kp25:n tallettelut :whacky011 Oli kuin Niagara konsanaan ja kauhee nipistely oikeassa munasarjassa :laughing002

Mä palailen taas hetkeksi tänne. Pidin taas taukoa, että saan ajatukset kasaan. Mies ei ole edelleenkään innostunut uudesta yrityksestä. Mutta eilen oli sitten kuitenkin suojaamatonta. En tiedä, että alkaako lämmetä, vai veikö tunnelma vaan mukanaan :hilarious:

Ovista ennustaa huomiselle, että ajoitus nyt olisi kunnossa kuitenkin!
Ehkä mä tänään saan asiaan selvyyttä.
Mutta saapahan taas jännäillä tän kierron, ja mahdollisesti tippua taas korkealta kuun lopulla :rolleyes:

Eli lasketaanko tää nyt yk1 km jälkeen, vaikka en tiedäkään ollaanko me varsinaisesti aloitettukaan o_O

Silmäilin teidän kuulumisia, ja olipahan taas viestejä kertynyt! :grin
En osaa nyt nimeltä mainita ketään, joten yleisesti vaan onnittelen plussista ja pahoittelen niille, joilla uusi kierto lähti pyörimään.

Täällä dpo10 ja puhdas nega. Ei mitään hailuroita tms mitä aiemmin oon nähnyt. Menkkojen pitäis alkaa lauantaina, toivottavasti alkaa ajallaan niin pääsee kohti uutta yritystä :( en tiiä miten tätä jaksaa, jos ei pikkuhiljaa ala tapahtua. 1,5kk niin aika naistenpolille, toivoin niin että raskautuisin ennen sitä ja saisin perua koko ajan :sorry:

Täällä dpo10 ja puhdas nega. Ei mitään hailuroita tms mitä aiemmin oon nähnyt. Menkkojen pitäis alkaa lauantaina, toivottavasti alkaa ajallaan niin pääsee kohti uutta yritystä :sad001 en tiiä miten tätä jaksaa, jos ei pikkuhiljaa ala tapahtua. 1,5kk niin aika naistenpolille, toivoin niin että raskautuisin ennen sitä ja saisin perua koko ajan :sorry:

Voi kurjuus... :sad001:Heartred
Kunpa sunkin onni vielä kääntyis.
Mustakin tuntuu hirveän raskaalle, vaikka seuraavaksi on vasta Yk6.

Toivottavasti tärppi kävis, vaikka nyt jo on tämmöinen melankolinen fiilis...:sorry:

Voi kurjuus... :sad001:Heartred
Kunpa sunkin onni vielä kääntyis.
Mustakin tuntuu hirveän raskaalle, vaikka seuraavaksi on vasta Yk6.

Toivottavasti tärppi kävis, vaikka nyt jo on tämmöinen melankolinen fiilis...:sorry:
Kiitos :Heartred ärsyttää sekin kun tästä kierrosta oli niin varma olo ja oli kaikkia oloja, joita ei oo ennen ollut tai semmosia samoja mitä oli keskenmenneestä. Ei kai se auta ku mennä kohti uusia pettymyksiä:sorry:

Jos en ole tullut raskaaksi tässä kuussa, niin se ei ole ainakaan yrittämisestä tai väärästä ajankohdasta kiinni :angelic: Dpo4, nännit edelleen arat ja nyt koskee tuonne vasemmanpuoleisen munanjohtimen kohdalle. Haluan niin ajatella, että olen raskaana, mutta ehkä tämä on vain hormonaalista toimintaa.

Tsemppiä kaikille! Kyllä me tästä selvitään :3some

Pahoittelut negoista :sad001

Mulla tänään dpo 7, kauheesti tekis jo mieli testata mutta ei taida vielä olla järkevää. Saa nähdä jaksanko odottaa siihen asti, että menkat olisi myöhässä ja jos ne alkaa niin en testaa ollenkaan. Epäilen että en malta. Oireita ei kyllä ole mitään yhtään mihinkään suuntaan, on niin oireetonta että ei saa edes kuviteltua mitään... Saa nähdä o_O

Eilinen hailura olikin sitten varmaan se kuuluisa viivanpaikka... cb early nega ja rupes nyt vuotelemaanki kunnolla. Ei oo kyllä kivaa saada ensin toivon kipinä vaikka on ollu ensin asennoitunu menkkoihin ja sit tiputaan taas alas... kp1 ja yk5. Olikin sitten päivän pidempi luteliaali ja muutenkin omituinen kierto...:sad001

Takaisin