Raskaaksi 2020

Kumpi apteekin testi on parempi, ultra vai apteq? Haluan testata jollain muullakin tuleeko jotain näkyviin. Mitenniin malttamaton :banghead: :bag:

Kumpi apteekin testi on parempi, ultra vai apteq? Haluan testata jollain muullakin tuleeko jotain näkyviin. Mitenniin malttamaton :banghead: :bag:
Täällä kauhee testimania kans mieles:banghead::hilarious: btw, mieskin näki sen mun olemattoman haamun mitä en saanu kuvattua. Raskauskeijun one steppiin ehkä? Kolmen tunnin pidätyksellä. En mee siitä kyl takuuseen.

Kellään kokemust Cb:n earlysta? Houkuttas se käydä hakemassa ja sillä huomen aamul testata.

Joo tosi pskaa kun jatkuvasti on kipuja, toivon vaan nyt että se papa on puhdas. Jotenkin tuntuu että kaikki ei oo kunnossa mutta saatan olla vaan epäluuloinen ja negatiivinen.

johtofolli oli 13mm, kuulemma ihan hyvä

Kuulostaa kurjalta noi jatkuvat kivut.. :sad001 Toivottavasti tärppäisi pian, jos se hillitsisi kipuja? Pitäis itsekin käydä papassa, useampi vuosi jo edellisestä kerrasta aikaa. Silloin oli kaikki ok, mutta sitä ennen oli jo lähellä etten joutunut loop-hoitoon. Onneksi parani itsestään.

Seulontaan en mennyt toissavuonna, koska kirje meni vanhaan osoitteeseen ja sitten vaihtui paikkakuntakin. Tuntuu vaan ettei kukaan papaa oikein suostu ottamaan. Tai on sellaista pallottelua ollut, että missä otetaan ja sitten jos otetaan niin on ennen sitä kauhee suostuttelu :facepalm:

No tältä näyttää testit nyt. Puikko on tummempi taas, muttei tasavahva.. Pitää testailla lisää huomenna.. Digejäkin olisi, mutta jotenkin ne jäi taas kaappiin. Raskaustessissä ei kyllä näy enää edes viivaa. Livenä ihan aavistuksen punertaa. Se ei näy kuvassakaan, hyvä jos livenäkään. Ehkä just taskulampun kanssa. On just sellainen viivanpaikka ehkä :hilarious: Veikkaan että hcg on alle kymmenen.

Kävin tänään muuten verikokeissa. Mitattiin hcg:n lisäksi sitten kilppariarvotkin, kun sieltä löytyi pyynnöt. Ne oli tän keskenmenneen raskauden takia siellä. En ollut käynyt, koska ymmärsin ettei niitä otetakaan, eikä kannassakaan lukenut mitään. Hah toivottavasti eivät pahastu neuvolassa tästä :hilarious: Ei oo kyllä ihan hetkeen mitattukaan näin ei raskaana ollessa. Yksityiseltä pyytämäni verikokeet otettiin myös, eli ferritiini, hb ja crp :playful:

20200810_125749.jpg

20200810_132051.jpg

Ja olo on nyt tosi turta. En oo itkenyt yhtään. Tunnen surua, mutta enemmänkin pettynyt olo. Ja huijattu olo taas. Ei oikein oo tunteita just nyt. Eikä sellasta että pitäs asiasta puhua miehenkään kanssa. Molemmat käsittele asian ensin päässä, sitten vasta puhutaan jos siltä tuntuu. Tää on nyt kuitenkin jo kolmas kerta 1,5 vuoteen. Ekassa km se itku tuli heti kun näki verta. Tokassa vasta ku alkoi pelottavin vaihe olla ohi, ja nyt menee kuin menee.
Itku varmasti tulee joskus, mut ilmeisesti pää suojelee taas viimeiseen asti. Viime keskenmenossa vasta kun vuoto oli lähes loppunut, alkoi itku ja sitä kesti varmaan 6 viikkoa päivittäin.
Viime viikolla koin sellasen olon, että oon niin onnellinen tuosta esikoisesta, että miksi edes haluan toista, kun sitten en voi antaa kaikkea aikaani esikoiselle. Sit ajatus tuntui typerältä jälkikäteen. Et sisarus antaa esikoiselle niin paljon että ennemmin niin. Varmaan jotain vaistoa, vaikka nyt en osannut aatella että tääkin menis kesken. Tosin perjantaina oli olo et pitäs tehdä varuuksi digitesti, mut en tehnyt koska yritin luottaa kehooni.

Olen pahoillani:Heartbigred

Kuumeilevat

Kaakkuri
/ 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Amandatt / 27v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20

Sofia2016m/ 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92/ 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20 / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 8/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_/ 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Naala / 25 / toinen / ya 5/20

Mirri / 29 / toinen / ya 3/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk4.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Plussanneet:

Sori tää kauhee omanapailu ja viestitulva.. :facepalm: Verikoe kertoi, että hcg on 24! Eikä näy liuskatestissä käytännössä mitään! Mun on turha varmaan ikinä testailla mitään kovin varhaisessa vaiheessa :hilarious: Nyt kp24.. Mutta joo hcg 25 000 => 24 ja päiviä tähän tippumiseen kului 25.

Muokattu viimeksi:
Etsin se viimeisimmän vanhan listan ja se on nyt sivulla 560, jos sitä tarvitaan vielä.. En mene takuuseen siitäkään miten ajantasalla on.. Moni kyllä putoaa pois jos tehdään uusi.. Varsinkin plussanneet.. Mutta joo tiiä miten sitten :nailbiting::joyful:
Kiitos, löysin ja sieltä vanhaltakin listalta joku jossain välissä mun yk:t pyyhkinyt pois. No mutta nyt on uudessa listassa...

Mulla on käynnissä toiset kuukautiset keskenmenon ja tyhjennyksen jälkeen, ja vaikuttaa jo hiukan normaalimmalta kuin edelliset. Ensimmäiset kuukautiset tulivat n. viisi viikkoa keskenmenosta, ja kestivät yli 10 päivää. Nyt vaikuttaisi jäävän 7 päivään. Ehkä seuraavat ovat sitten normaalit ja kestävät 5 päivää :)

Mulla on siis alkanut yk 3 keskenmenon jälkeen. Tuntuu, että hormonit ovat vielä niin sekaisin ettei taida uutta raskautta ihan heti kuulua.:sad001 Mutta eipä tässä kai vielä hengenhätää ole, vaikka ikää onkin jo 30.

Kiitos :Heartred
Me oltiin jo ennen tätä raskautta sovittu, että jos ei siitä kierrosta tärppää, nii pidetään taukoa tai lopetetaan yrittäminen kokonaan. Eihän sitä voi koskaan tietää josko se fiilis vielä tulis, että haluaa jatkaa, mutta just nyt ei tunnu siltä.

Ymmärrän tunteen hyvin :Heartred
En mäkään ollut valmis yrittämään heti keskenmenon jälkeen, oikeasti oli tosi hyvä, että ei heti jatkettukaan sitä. Mieli ja keho tarvitsi sen lepotauon. Tsemppiä vielä, kaikki aikanaan :Heartred

Milalai ja Lilja, kovasti voimia ja haleja. :Heartred valtavan raskasta varmasti...

oon yhden selkeän ovisoireen bongannut (niiden perinteisten limojen ja kipujen lisäksi), eli ripulin. :laughing014 katoin just sovelluksesta, et joka yk:ssa ollut just oviksen aikaan, eikä koskaan muulloin. ja tänään pärähti taas kohdille, eli niitä päiviä elellään :grin

Täällä kauhee hedari ja vuoto ollut hirmu runsasta. Ah, tätä naisen elämää :smiley-angry003

Omaa napailua, sori... Mutta mutta, eilen alkanut ruskea vuoto loppui nyt... Ihan ymmällään olen että mitä tää on. Mulla on viimeksi ollu tollasia välivuotoja sillon ku oli joskus minipillerit. Nyt dpo 10-11. Mielipiteitä tähän/kokemuksia kiinnittymisvuodosta? :) testiä en uskalla vielä tehdä...

oon yhden selkeän ovisoireen bongannut (niiden perinteisten limojen ja kipujen lisäksi), eli ripulin. :laughing014 katoin just sovelluksesta, et joka yk:ssa ollut just oviksen aikaan, eikä koskaan muulloin. ja tänään pärähti taas kohdille, eli niitä päiviä elellään :grin

Hei! Mulla kanssa ovispäivänä vatsa aina kuralla!
Ovulaation täytyi olla sunnuntaina, koska silloin vatsa oli löysällä koko päivän. :grin

Mistähän johtuisi? :bookworm:

Omaa napailua, sori... Mutta mutta, eilen alkanut ruskea vuoto loppui nyt... Ihan ymmällään olen että mitä tää on. Mulla on viimeksi ollu tollasia välivuotoja sillon ku oli joskus minipillerit. Nyt dpo 10-11. Mielipiteitä tähän/kokemuksia kiinnittymisvuodosta? :) testiä en uskalla vielä tehdä...

Kuullostaa kiinnittymisvuodolle! Monet kuvailee sitä rusehtavaksi.
Tsemppiä! :smiley-angelic001:Heartred

Täsmäisi sulla hyvin kiinnittymiseen, kun Dpo9 on tosi yleinen kiinnittymispäivä mitä täällä hengaillessa ja artikkeleita lukiessa olen ymmärtänyt.

Kuullostaa kiinnittymisvuodolle! Monet kuvailee sitä rusehtavaksi.
Tsemppiä! :smiley-angelic001:Heartred

Täsmäisi sulla hyvin kiinnittymiseen, kun Dpo9 on tosi yleinen kiinnittymispäivä mitä täällä hengaillessa ja artikkeleita lukiessa olen ymmärtänyt.
Kiitos vastauksesta :Heartbigred toivottavasti olisi!

Oon huomannut saman, aina dpo 0 tai 1 varpusparvi lentelee kerran, sit jatkuu normaalituotanto :grin

Täällä kp3 menossa, yk5. Tikkuja tilasin tähän kiertoon mut digin jätin tilaamatta. Mietin et luultavasti tikutan ehkä vaan jos olojen mukaan vois olla plussaa ja ollaan talleteltu. Muuten tulee vaan stressiä ja paha mieli. Mies lähtee työreissulle just oviksen kohdilla et silleen.. ei se onneks oo poissa kun pari päivää :)
Mies lopetti myös nyt kesän aikana tupakoinnin. Elättelen toiveita et sillä vois olla loppuvuodesta positiivisia vaikutuksia siittiöihin :smiley-angelic001 vaikka eihän me tiedetä nytkään mikä niiden tilanne edes on. Mut epäilen et tommonen 20+ vuotta tupakkaa ei oo ainakaan vauhtia laittanut simppoihin :smiley-angry026

Milalai, olen niin pahoillani :smiley-angry017:Heartred

Takaisin