Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kauhee testimania kans mieles:banghead: btw, mieskin näki sen mun olemattoman haamun mitä en saanu kuvattua. Raskauskeijun one steppiin ehkä? Kolmen tunnin pidätyksellä. En mee siitä kyl takuuseen.Kumpi apteekin testi on parempi, ultra vai apteq? Haluan testata jollain muullakin tuleeko jotain näkyviin. Mitenniin malttamaton :banghead: :bag:
Joo tosi pskaa kun jatkuvasti on kipuja, toivon vaan nyt että se papa on puhdas. Jotenkin tuntuu että kaikki ei oo kunnossa mutta saatan olla vaan epäluuloinen ja negatiivinen.
johtofolli oli 13mm, kuulemma ihan hyvä
Ja olo on nyt tosi turta. En oo itkenyt yhtään. Tunnen surua, mutta enemmänkin pettynyt olo. Ja huijattu olo taas. Ei oikein oo tunteita just nyt. Eikä sellasta että pitäs asiasta puhua miehenkään kanssa. Molemmat käsittele asian ensin päässä, sitten vasta puhutaan jos siltä tuntuu. Tää on nyt kuitenkin jo kolmas kerta 1,5 vuoteen. Ekassa km se itku tuli heti kun näki verta. Tokassa vasta ku alkoi pelottavin vaihe olla ohi, ja nyt menee kuin menee.
Itku varmasti tulee joskus, mut ilmeisesti pää suojelee taas viimeiseen asti. Viime keskenmenossa vasta kun vuoto oli lähes loppunut, alkoi itku ja sitä kesti varmaan 6 viikkoa päivittäin.
Viime viikolla koin sellasen olon, että oon niin onnellinen tuosta esikoisesta, että miksi edes haluan toista, kun sitten en voi antaa kaikkea aikaani esikoiselle. Sit ajatus tuntui typerältä jälkikäteen. Et sisarus antaa esikoiselle niin paljon että ennemmin niin. Varmaan jotain vaistoa, vaikka nyt en osannut aatella että tääkin menis kesken. Tosin perjantaina oli olo et pitäs tehdä varuuksi digitesti, mut en tehnyt koska yritin luottaa kehooni.
Kiitos, löysin ja sieltä vanhaltakin listalta joku jossain välissä mun yk:t pyyhkinyt pois. No mutta nyt on uudessa listassa...Etsin se viimeisimmän vanhan listan ja se on nyt sivulla 560, jos sitä tarvitaan vielä.. En mene takuuseen siitäkään miten ajantasalla on.. Moni kyllä putoaa pois jos tehdään uusi.. Varsinkin plussanneet.. Mutta joo tiiä miten sitten
Kiitos
Me oltiin jo ennen tätä raskautta sovittu, että jos ei siitä kierrosta tärppää, nii pidetään taukoa tai lopetetaan yrittäminen kokonaan. Eihän sitä voi koskaan tietää josko se fiilis vielä tulis, että haluaa jatkaa, mutta just nyt ei tunnu siltä.
oon yhden selkeän ovisoireen bongannut (niiden perinteisten limojen ja kipujen lisäksi), eli ripulin. katoin just sovelluksesta, et joka yk:ssa ollut just oviksen aikaan, eikä koskaan muulloin. ja tänään pärähti taas kohdille, eli niitä päiviä elellään
Omaa napailua, sori... Mutta mutta, eilen alkanut ruskea vuoto loppui nyt... Ihan ymmällään olen että mitä tää on. Mulla on viimeksi ollu tollasia välivuotoja sillon ku oli joskus minipillerit. Nyt dpo 10-11. Mielipiteitä tähän/kokemuksia kiinnittymisvuodosta? :) testiä en uskalla vielä tehdä...
Kiitos vastauksesta toivottavasti olisi!Kuullostaa kiinnittymisvuodolle! Monet kuvailee sitä rusehtavaksi.
Tsemppiä!
Täsmäisi sulla hyvin kiinnittymiseen, kun Dpo9 on tosi yleinen kiinnittymispäivä mitä täällä hengaillessa ja artikkeleita lukiessa olen ymmärtänyt.
Oon huomannut saman, aina dpo 0 tai 1 varpusparvi lentelee kerran, sit jatkuu normaalituotantooon yhden selkeän ovisoireen bongannut (niiden perinteisten limojen ja kipujen lisäksi), eli ripulin. katoin just sovelluksesta, et joka yk:ssa ollut just oviksen aikaan, eikä koskaan muulloin. ja tänään pärähti taas kohdille, eli niitä päiviä elellään