Raskaaksi 2020

Mulla kohta lähtee järki näiden tunnemyllerrysten kanssa. Mulla alko sillon about dpo5 suunnilleen kaikki raskausoireet ihan ryminällä ,oletin että kiinnittyminen tapahtu .Kaappiin oli jääny esikoisen ajoilta kuus raskaustestiä jotka oli menny vanhaks 12/18. Ajattelin että eipä siitä oo haittaa niillä testailla .Dpo9 sain himmeen haamun ja sen jälkeen pelkkää negaa .Oireet on tässä päivien mittaan vähentyny ,ei enää okseta ,en oo hajuherkkä ,väsymys on helpottanu. Silti edelleen turvottaa ,runsaasti valkovuotoa ,janottaa ,satunnaisia menkkajomoja . Oon melko varma että oli joku kiinnittymisyritys mulla . huomenna ajattelin hakea apteekista uuden testin ja tehdä sillä, menkkojen pitäis alkaa aikaisintaan sunnuntaina. Oon jotenkin ihan poissa tolaltani näistä fiiliksistä kun aluks olin jo niin varma että tärppäs meillä ja nyt en tiedä mitä ajatella. Ei auta kun rauhottua ja odottaa mutta ei sekään nyt tunnu onnistuvan. Huh ,helpotti tää avautuminen

Täällä eilinen haamu katosi, nyt ihmeissäni odottelen mitä tapahtuu. Edelleen rintoja särkee, nippailee alavatsaa ja väsyttää. Päätin jo et jos menee ens kiertoon, ni ostan kyllä greippimehua ja sitä punkkua :hilarious:

:thumright niin kyllä minäkin sitten läträän tuon greippimehun kanssa.
Lääkkeiden vuoksi en ole voinut sitä käyttää mutta otan kyllä sitten hyödyt siitä irti..

Mä sain ihan hirveän itkupotkuraivo kohtauksen tänään :smiley-angry017 tai siis lähinnä itkin hysteerisesti ja pitkään...tuntui että mikään ei tänään onnistu.
Tiedähäntä...viimes oon itkenyt noin ennenkuin plussasin kohta 13 vuotta sitten :smiley-ashamed008

Mulla kohta lähtee järki näiden tunnemyllerrysten kanssa. Mulla alko sillon about dpo5 suunnilleen kaikki raskausoireet ihan ryminällä ,oletin että kiinnittyminen tapahtu .Kaappiin oli jääny esikoisen ajoilta kuus raskaustestiä jotka oli menny vanhaks 12/18. Ajattelin että eipä siitä oo haittaa niillä testailla .Dpo9 sain himmeen haamun ja sen jälkeen pelkkää negaa .Oireet on tässä päivien mittaan vähentyny ,ei enää okseta ,en oo hajuherkkä ,väsymys on helpottanu. Silti edelleen turvottaa ,runsaasti valkovuotoa ,janottaa ,satunnaisia menkkajomoja . Oon melko varma että oli joku kiinnittymisyritys mulla . huomenna ajattelin hakea apteekista uuden testin ja tehdä sillä, menkkojen pitäis alkaa aikaisintaan sunnuntaina. Oon jotenkin ihan poissa tolaltani näistä fiiliksistä kun aluks olin jo niin varma että tärppäs meillä ja nyt en tiedä mitä ajatella. Ei auta kun rauhottua ja odottaa mutta ei sekään nyt tunnu onnistuvan. Huh ,helpotti tää avautuminen

Tiedän tunteen :dontknow mutta nyt huokaset ja hengität syvään ja koita ajatella että pian se selviää :facepalm: muutama päivä enää...mullakin pitäs alkaa menkat ehkä vkonloppuna tai Ihan Viimeistään ensi tiistaina...
Ja mä jo jotenkin koskettelen mahaakin ihan kuin siellä olis joku...Närpiäinen :troll::wideyed::angel4:smiley-angelic001:smiley-angelic008

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

Tiarella / 25/kolmas/yritys alkanut 12/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Bambi / 27 / kolmas / tulee jos on tullakseen /
km 1/20

PP83/36/toinen/ tjot 12/19 ->

Plussanneet:

Sofia2016 / 25/ toinen tulossa, LA 9/20

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

Kertokaapa mulle yksi juttu. Onko mitään testiä olemassa mihin ei ois tullu viivanpaikkaa? Tiedän että digit näyttää selkeästi mutta onko taviksia puikkoja tai liuskoja missä ei näkyis yhtään mitään harmaatakaan jos testi ois nega. Tiedän juu että odottamalla selviäis varmasti mutta kun on tuo yksi ärsyttävä sairaus ja siihen lääkitys jota joudutaan mahdollisesti rukkaamaan niin pitäis olla joku kunnollinen testi varsinkin kun joutuu testaamaan varmaan joka viikko kunnes tulee plussa tai menkat alkaa ekan kerran synnytyksen jälkeen.

Vastasiko tämä 1-2 nyt todellisuudessa viikkoja 3-4? Laskurin mukaan olisi nyt 4+6 eli hormonitason pitäisi olla himpun korkeammalla?! Eli 2-3? Millaisia kokemuksia teillä on?

Liitteet

• 15809878877657771879892368721372.jpg
    15809878877657771879892368721372.jpg
    28.4 KB · Katsottu: 209
  • 15809881272748044341346763999668.jpg
    15809881272748044341346763999668.jpg
    25.9 KB · Katsottu: 222
Vuoto alkaa niukkenemaan, oon ketogeenisellä ruokavaliolla ollut nyt tammikuun alusta. Seurailen onko tällä vaikutusta mihinkään, ainakin epäilen että tää.sai mulla kuukautiskierron käyntiin.

Alinah kp4.

Onko sinulla pco?

En ole aiemmin kuullutkaan, mielenkiintoista, täytyypä tutkia asiaa! :bookworm:

Greippimehunhan pitäisi vaikuttaa positiivisesti limoihin... ☺️ Virallista tutkimustietoa asiasta ei ole. Itse raskaisiin greippimehukierrosta aikoinaan ja nyt ensi yrittämällä. Eri asia kestääkö raskaus.....

Onnittelut Sifaka! :Heartred Toivotaan että kaikki hyvin siellä masussa:thumleft

Täällä kp 10 ja ovista odotellaan edelleen. Liuska testit näyttää negaa ja limojakaan ei oikein ole, mutta sylkitesti on jo kolmatta päivää täynnä saniaiskuviota :scratch Lämmöt alhaalla. No kaipa se sieltä jossain vaiheessa kurvaa paikalle laughing7 Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä.

Tänne vaan kaikki avautumiset. Onhan se ärsyttävää kun ei voi kun oottaa mitä tapahtuu, samaistun.

Sifakalle onnittelut! Eikös 1-2 oo hedelmöittymisestä laskettuna, eli todellisuudessa juuri rv 3-4. hCG:n nousu on kuitenkin yksilöllinen, eli kaikilla ei nouse ihan yhtä nopeasti vaikka normaali raskaus onkin.

Kertokaapa mulle yksi juttu. Onko mitään testiä olemassa mihin ei ois tullu viivanpaikkaa? Tiedän että digit näyttää selkeästi mutta onko taviksia puikkoja tai liuskoja missä ei näkyis yhtään mitään harmaatakaan jos testi ois nega. Tiedän juu että odottamalla selviäis varmasti mutta kun on tuo yksi ärsyttävä sairaus ja siihen lääkitys jota joudutaan mahdollisesti rukkaamaan niin pitäis olla joku kunnollinen testi varsinkin kun joutuu testaamaan varmaan joka viikko kunnes tulee plussa tai menkat alkaa ekan kerran synnytyksen jälkeen.

Apteekin omalla ei ainakaan mulla oo tullu viivanpaikkaa.

Täällä menossa kp 12 eikä vielä ovistuntemuksia. Testikin näyttää vain haaleaa viivaa. Normikierto on 28 päivää, joten viikonloppuna pitäisi kyllä ovulaation olla jos ei kierto veny.

Mä kävin tänään ostamassa uuden raskaustestin niin ois ainakin luotettavampi kun noi vanhentuneet .Netistä luin että vanhentuneet saattaa just näyttää vääriä negoja ,siks en oo noihin nyt luottanu kun oireita on kuitenki ollu. Huomenna aamulla testaan ,sitten on dpo13. Tänään on taas oksetellu ja alavatsalla tuntuu semmosta venyvää kiristävää tunnetta .

Mulla oli greippimehu käytössä siinä kierrossa missä plussasin esikoisen ja muistan kyllä että oli ihan kunnon limat sillon :D

Mä kävin tänään ostamassa uuden raskaustestin niin ois ainakin luotettavampi kun noi vanhentuneet .Netistä luin että vanhentuneet saattaa just näyttää vääriä negoja ,siks en oo noihin nyt luottanu kun oireita on kuitenki ollu. Huomenna aamulla testaan ,sitten on dpo13. Tänään on taas oksetellu ja alavatsalla tuntuu semmosta venyvää kiristävää tunnetta .

Mulla oli greippimehu käytössä siinä kierrossa missä plussasin esikoisen ja muistan kyllä että oli ihan kunnon limat sillon :D
Jännääääää:smiley-bounce016 kerrohan Heti miten kävi :gen014

Mulla on ollut syyskuusta lähtien yksi siskon antama raskaustesti kaapissa odottamassa laughing6 voi kunpa tulis tarpeeseen käyttää :smiley-angelic001

Tänään soitin terveysasemalle, kun ei alkanut takaisin soittoa kuulumaan jätin soittopyynnön jo alku viikosta. Lääkärin aikaa tarvii keltarauhashormoonin saantiin ja ihmetteli, miksi perhesuunnitteluneuvolasta kyseistä asiaa ei hoidettu. Hoitaja olisi laittanut hoitotakuu jonoon, mutta kun muutetaan tän kuun viimeinen päivä toiseen kaupunkiin ja aikaa en kerkeäisi siihen menessä saamaan sovimme, että odotan muuttoon asti ja kyselen tämän asian perään kun uusi osoite on päivittynyt muuton jälkeen uudessa kaupungissa. Menee siis ainakin 1kk :( ite en kauheaa stressiä ota tästä asiasta hirveästi tällä hetkellä, kun hirveästi menoja tässä helmikuussa niin aikaa ei jää murehtimiseen eikä toisekseen varakaan olisi lähteä yksityisen kautta selvittämään tätä asiaa, kun poikaa jo käytin yksityisellä eilen ja sinne hupeni rahaa. Tällä hetkellä odotetaan maaliskuuhun ja soittelen sitten omalle terveysasemalle Helsingissä ,mikä kanta heillä vai käykö tie maaliskuussa taikka viimeistään huuhtikuussa yksityiselle lääkärille :)

56kp Heitsulla :(

Onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon ja odottelemisiin muille.

Itse oon nyt sivusta seurannut jokusen viikkoa tätä keskustelua, mutta kaikki viestit luettu :happy:

Täällä lähti tammikuun lopulla yk2 käyntiin. Nyt odottelen ovista, kp14 tänään. Royal gelen otin käyttöön kierron alussa ja greippimehua juotu.

Otin kokeiluun nuo clearblue advanced digital ovulaatiotestit, joiden siis pitäisi etsiä kahta hormonia ja näyttää kohonnut hedelmällisyys ja sitten se huippu. Ohjeen mukaan mun kierron pituudella olisi pitänyt kp9 alottaa testaus, aloton kp11 ja alhasta/negaa näyttää edelleen Flo appin mukaan hedelmällinen aika alkanut ja ovis olisi 3pv päästä. Kellään näistä kokemusta? Koitko "luotettavina"?

Vastasiko tämä 1-2 nyt todellisuudessa viikkoja 3-4? Laskurin mukaan olisi nyt 4+6 eli hormonitason pitäisi olla himpun korkeammalla?! Eli 2-3? Millaisia kokemuksia teillä on?

Noi testit näyttää ajan hedelmöittymisestä, kun taas laskurit (yleensä) laskee ajan edellisten menkkojen alusta :happy: Eli varmasti ihan ok tuo tulos :Heartred Onnea plussasta!

Takaisin