Raskaaksi 2020

Vähän tönkkö ja ”krapulainen” olo. Lämmöt läjti 0.1 asteen nousuun eilisen dipin jälkeen. Dpo9 ja eka nega testattu pois alta. Sorruin sitte:banghead: eiköhän ne menkat huomenna ala.

Mä niin toivon, että olisi harmitonta:sad010 Oon kans lukenu että joka neljännellä odottajista tulee alkuraskaudessa veristä vuotoa.
Testailen tässä nyt aamuisin pari päivää ja tarkkailen vuodon määrää... mitään kipuja ei kuitenkaan ole(tosin en tiedä olisiko näin pienillä viikoilla keskeytyvässä muutenkaan)
Kuitenkin niin alussa, että tuskin mitään lääkärireissua tulee. Nyyyyh
Super omanapailu jatukuu:
Tänään 4+0(jos vielä mukana). Yön aikana ei ole tullut verta, eikä nyt aamusta puuhastellessa.

Paperiin jää edelleen vanhaa ruskeaa verta.
Viiva vahvistunut eilis aamusesta myös...
https://ibb.co/pd2Q2CT
uskaltaakohan tässä nyt ajatella ja mitä. Taidan soittaa neuvolaan vähän aijemmin(eli tämän viikon kuluessa jos vahvistuu viiva) ja kysyä ultran mahdollisuutta julkisella vuodon takia:sorry:

Tänään 4+0(jos vielä mukana). Yön aikana ei ole tullut verta, eikä nyt aamusta puuhastellessa.

uskaltaakohan tässä nyt ajatella ja mitä. Taidan soittaa neuvolaan vähän aijemmin(eli tämän viikon kuluessa jos vahvistuu viiva) ja kysyä ultran mahdollisuutta julkisella vuodon takia:sorry:

Mulla tuli raskauden alussa monena päivänä verta ja itsekkin olin huolissani, mutta osoittautui hamittomaksi alkuraskauden vuodoksi. En olisi huolissani vuodosta pyyhkiessä. :happy:

Mä olisin myös vähän vähemmän huolissani kuin normaalisti alkuraskauden vuodoista kun ajankohta sopisi varmaan hyvin teoreettisesti kuukautisiin (dpo 13-14). Niinä päivinä vuoto on vieläkin tavallisempaa ja vaarattomampaa kuin muulloin (jos vähäistä), ja tuhrua voi lukemani perusteella tulla vähän 2-3 "kuukautiskertana".

Täällä ihmetyttää kyllä runsas kosteus alakerrassa siihen nähden, että odotan menkkoja parin päivän sisään. Ärsyttävää jahkailua vaan kyllä kun koittaa pysyä pessimistisenä:shifty:

Hei! Eilen tuli se ovisplussa ja tänään sitten viiva oli haalea, eli eikös ovis mennyt jo?
Voinko siis laskea tän Dpo 1 jo? (Lyhentää päiviä, että pääsee testaamaan) :hilarious:

Yleensä täällä sanotaan, että ovisplussa on Dpo -1 ja Ovispäivä Dpo 0 ja Dpo 1 ovispäivän jälkeinen päivä, mutta se munasolu irtosi eilen, jos tänään on negatesti eikös niin? :anyone
Eikös se meinaa vaan, että lh huippu meni jo. Lh huippukaan ei takaa ovista.
Mutta juu eikös ovis tapahdu 12-36h lh huipusta. Eli voihan se ovis jo olla ohi jos se tapahtuu pian o+ jälkeen.:grin

Hei! Eilen tuli se ovisplussa ja tänään sitten viiva oli haalea, eli eikös ovis mennyt jo?
Voinko siis laskea tän Dpo 1 jo? (Lyhentää päiviä, että pääsee testaamaan) :hilarious:

Yleensä täällä sanotaan, että ovisplussa on Dpo -1 ja Ovispäivä Dpo 0 ja Dpo 1 ovispäivän jälkeinen päivä, mutta se munasolu irtosi eilen, jos tänään on negatesti eikös niin? :anyone

En usko, että testin haalenemisen perusteella pystyy sen tarkemmin päättelemään milloin irtoaminen on tapahtunut. Itse laskisin, että tänään olisi dpo 0 :)

Heips! Mulla pitäs olla nyt 6+1, mutta tuli kans ihan kirkasta verta 5+5 ja seuraavana päivänä jäi enää paperiin ihan haalean vaaleanpunaista. Ja eilen eikä tänään vielä ainakaan mitään. Soitin neuvolaan sillon heti ja sain vaan lähetteen labraan hcg testiin, koska ultralla ei vielä mitään näkyisi :sad001
Ihan hirveetä tämä epätietoisuus ja halusin vaan tulla sanomaan, ettet ole yksin :Heartred Jos haluut jutella enemmän, nii pistä vaikka yksityisviestiä :) En kyllä osaa varmaan auttaa, mutta vertaistukea voin antaa :grin

Omaa napaa: Lämmöt tippuneet 36.0 ja muutenkin menkkamaisia tuntemuksia eli kyllä ne sieltä kohta on tulossa. En vaivaudu enää testaamaan, viivanpaikkaa se vaan oli mitä aiemmin sain. Tällä kertaa taidan selvitä itkuitta, nyt ainakin ihan tyyni mieli toistaiseksi :angelic: Yk5 käynnistyy sitten meillä, olo on tällä hetkellä luottavainen ja toivotaan parasta, jospa päästäisiin jo toukokuisiin :happy: Tulevan kierron koitan ottaa muuten rennosti, mutta ovis on kyllä pakko tikuttaa :grin

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :Heartpink

Tsemppiä meille jokaiselle, olitte missä vaiheessa kiertoa tahansa.

Mulla menkat antaa vielä odottaa itseään. Nyt kp 32 /32-35. Vv:n seassa edelleenkin rusehtavaa verta.

Olo on kyllä kaikesta huolimatta vahvasti jotenkin semmonen, että tärppiä ei ole käynyt ja menkat alkaa varmaan viimeistään ma:sorry: vakavasti pohdin, että ottaisi kierron pari nyt vähän rennommin ja koittaisi keskittyä enemmän muihin juttuihin... toisaalta taas tekis mieli varata se gyne...

Anteeksi omanapaisuus. Johonkin täytyy purkaa...:sad001

Oliko teillä monesko yk menossa? :) mulla on kyllä ihan sama fiilis.. Yk6 menossa nyt kkm jälkeen..

Oliko teillä monesko yk menossa? :) mulla on kyllä ihan sama fiilis.. Yk6 menossa nyt kkm jälkeen..
No seuraava on viides. Eli siis ei nyt vielä edes kauheen mones. Mut ite haaveillu jo vuosia edes yrittämään pääsyä.. ja tammikuu lopus lopetin cerazetet. Mikäs teillä?

No seuraava on viides. Eli siis ei nyt vielä edes kauheen mones. Mut ite haaveillu jo vuosia edes yrittämään pääsyä.. ja tammikuu lopus lopetin cerazetet. Mikäs teillä?

Juu ja kyllä se vaikka yritystä ois takana sen 5kk tai 2kk niin aina ne menkat ja negat masentaa.. :sorry: meillä menossa nyt yk6 keskenmenon jälkeen. Kesken mennyt tärppäsi yk6. Pitäny tota tupakkia lopettaa mutta ei siitä kyllä tuu yhtään mitään :banghead:

Oon pitkään seurannut ketjua, mutta vielä en oo rekisteröitynyt. Pitäisi varmaan pikkuhiljaa. :D
Onko kellään kokemusta pian oviksen jälkeen tulevasta verisestä vuodosta? Voiko olla huono merkki, ettei ovista olisi tapahtunut? Sain yhtäkkiä suoraan ovisplussan kp12. Tein kolme eri testiä ja kaikki oli plussat. Ovis tuli siis pari päivää ajoissa. Seuraavana päivänä testit oli jo negat eli huippu tuli ja meni.
Nyt oletettavasti siis dpo 3. Eilen alkoi kummallinen verinen vuoto, joka on jatkunut tänään. Tänään tuli jopa hyytymiä tai siis sellaista veristä limanauhaa pyyhkiessä. Verta tulee siis ihan reilusti. Ei kuitenkaan sillai kun menkoissa mut tulee kuitenkin kun pyyhkii. Huolettaa tietysti että onko joku pielessä. Aiemminkin tullut kyllä oviksen aikaan verta mut monesti se on alkanut jo ennen ovista ja kestänyt useemman päivän ja kun nyt taas vuoto alkoi vasta pari päivää oviksen jälkeen.
Tänään ja eilen alavatsalla sellasta menkkamaista kipua. Just pari kuukautta sitten kävin gynellä ja kaikki oli hyvin.
Onko kellään mitään vastaavia ovisvuotoja ollut? Tärppäsikö sillon vai ei?

Noniin, alkohan se vuoto kp 31/28. Tosi pitkä kierto ja nyt täytyy sitten tota ovistakin laskee vähän pidemmälle tässä kierrossa. Ja yk 2 starttaa! :smiley-bounce016

Niinköhän ovulaatiota tuleekaan :joyful: On ovulaatiotesteissä jo väriä, mutta viivat eivät ole tasavahvoja eikä ole ovulaatiokipuja. Toivottavasti tulee sitten vähän myöhemmin. Itse veikkasin aiemmin, että tulisi 12.8 eli kp26 ja kierto olisi noin 40 päivää kuten eka kierto synnytyksen jälkeen. Mikä mun luteaalivaiheen pituus sitten onkaan. Nyt kp23 ja testit näyttää tältä. Hyvässä valaistuksessa ja monta tuntia testiajan jälkeen raskaustestissäkin näkyy viiva. Testiajalla yläkuvassa jotain haamuili kyllä, vaikka kuvasta ehkä vaikea nähdä. Ei ole hcg siis vielä nollissa.

20200809_080608.jpg

20200809_105538.jpg

Muoks.. Aamun tokasta (pidätys 3,5h) on tummempi vielä, ei tasavahva vaikka kuvassa ehkä siltä näyttääkin.. Yrittää yrittää :joyful:

20200809_113553.jpg

Muokattu viimeksi:
Juu ja kyllä se vaikka yritystä ois takana sen 5kk tai 2kk niin aina ne menkat ja negat masentaa.. :sorry: meillä menossa nyt yk6 keskenmenon jälkeen. Kesken mennyt tärppäsi yk6. Pitäny tota tupakkia lopettaa mutta ei siitä kyllä tuu yhtään mitään :banghead:
Sama homma. Stressaa ja kyrsii ja kun painooki tässä tiputtelee ni haastava on. Plussaan ehdottomasti kyllä stumppaisin.

Hei onko kellään käynyt niin, että synnytyksen jälkeen on saanut vaivakseen ovulaatiokivut ja sitten ne ovatkin loppuneet? Mietin onko mahdollista. Veikkaan kyllä että kivut tulee vielä, mutta jos ei tulisikaan.. Epäilisin varmaan vaan ettei ovulaatio tullutkaan. Viimeksi ainakin oli illan ja seuraavan aamun aikana tosi arkana paikat kävellessäkin.

Mä olen aina ajatellut, että ne menee samoin päin kun kädet eli että oikea on oikean käden puolella ja vasen vasemman käden puolella. :hilarious:

Siis kyllä mulla ainakin gyne sano juuri että vasemmalla puolella isoin folli ja myös kannassa lukee että vasemmalla puolella niin kyllähän se sillon on mun vasemman puolella. Itseasiassa sillä puolella ollut myös ovis kipuja.

Takaisin