Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Super omanapailu jatukuu:Mä niin toivon, että olisi harmitonta Oon kans lukenu että joka neljännellä odottajista tulee alkuraskaudessa veristä vuotoa.
Testailen tässä nyt aamuisin pari päivää ja tarkkailen vuodon määrää... mitään kipuja ei kuitenkaan ole(tosin en tiedä olisiko näin pienillä viikoilla keskeytyvässä muutenkaan)
Kuitenkin niin alussa, että tuskin mitään lääkärireissua tulee. Nyyyyh
Super omanapailu jatukuu:
Tänään 4+0(jos vielä mukana). Yön aikana ei ole tullut verta, eikä nyt aamusta puuhastellessa.
Paperiin jää edelleen vanhaa ruskeaa verta.
Viiva vahvistunut eilis aamusesta myös...
https://ibb.co/pd2Q2CT
uskaltaakohan tässä nyt ajatella ja mitä. Taidan soittaa neuvolaan vähän aijemmin(eli tämän viikon kuluessa jos vahvistuu viiva) ja kysyä ultran mahdollisuutta julkisella vuodon takia
Tänään 4+0(jos vielä mukana). Yön aikana ei ole tullut verta, eikä nyt aamusta puuhastellessa.
uskaltaakohan tässä nyt ajatella ja mitä. Taidan soittaa neuvolaan vähän aijemmin(eli tämän viikon kuluessa jos vahvistuu viiva) ja kysyä ultran mahdollisuutta julkisella vuodon takia
Eikös se meinaa vaan, että lh huippu meni jo. Lh huippukaan ei takaa ovista.Hei! Eilen tuli se ovisplussa ja tänään sitten viiva oli haalea, eli eikös ovis mennyt jo?
Voinko siis laskea tän Dpo 1 jo? (Lyhentää päiviä, että pääsee testaamaan)
Yleensä täällä sanotaan, että ovisplussa on Dpo -1 ja Ovispäivä Dpo 0 ja Dpo 1 ovispäivän jälkeinen päivä, mutta se munasolu irtosi eilen, jos tänään on negatesti eikös niin?
Hei! Eilen tuli se ovisplussa ja tänään sitten viiva oli haalea, eli eikös ovis mennyt jo?
Voinko siis laskea tän Dpo 1 jo? (Lyhentää päiviä, että pääsee testaamaan)
Yleensä täällä sanotaan, että ovisplussa on Dpo -1 ja Ovispäivä Dpo 0 ja Dpo 1 ovispäivän jälkeinen päivä, mutta se munasolu irtosi eilen, jos tänään on negatesti eikös niin?
Olo on kyllä kaikesta huolimatta vahvasti jotenkin semmonen, että tärppiä ei ole käynyt ja menkat alkaa varmaan viimeistään ma vakavasti pohdin, että ottaisi kierron pari nyt vähän rennommin ja koittaisi keskittyä enemmän muihin juttuihin... toisaalta taas tekis mieli varata se gyne...
Anteeksi omanapaisuus. Johonkin täytyy purkaa...
No seuraava on viides. Eli siis ei nyt vielä edes kauheen mones. Mut ite haaveillu jo vuosia edes yrittämään pääsyä.. ja tammikuu lopus lopetin cerazetet. Mikäs teillä?Oliko teillä monesko yk menossa? :) mulla on kyllä ihan sama fiilis.. Yk6 menossa nyt kkm jälkeen..
No seuraava on viides. Eli siis ei nyt vielä edes kauheen mones. Mut ite haaveillu jo vuosia edes yrittämään pääsyä.. ja tammikuu lopus lopetin cerazetet. Mikäs teillä?
Sama homma. Stressaa ja kyrsii ja kun painooki tässä tiputtelee ni haastava on. Plussaan ehdottomasti kyllä stumppaisin.Juu ja kyllä se vaikka yritystä ois takana sen 5kk tai 2kk niin aina ne menkat ja negat masentaa.. meillä menossa nyt yk6 keskenmenon jälkeen. Kesken mennyt tärppäsi yk6. Pitäny tota tupakkia lopettaa mutta ei siitä kyllä tuu yhtään mitään :banghead:
Mä olen aina ajatellut, että ne menee samoin päin kun kädet eli että oikea on oikean käden puolella ja vasen vasemman käden puolella.